Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E90 330i automāta eļļa ir jāmaina?

AutorsZiņojums
revan1
26. May 2019, 17:57 #1

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Sveicināti! Vai būtu ieteicams mainīt kārbas eļlu? Citi saka,ka vajag,citi saka,ka nē,pats dīleris nerekomendē To darīt. It kā nekādu problēmu ar Kārbu nav(var just,kad pārslēdzs ātrumi,bet tas varbūt ir normāli), Odometrā 210 000km
Offline
Rockstar
26. May 2019, 18:15 #2

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:


26 May 2019, 17:57:36 @revan1 rakstīja:
Sveicināti! Vai būtu ieteicams mainīt kārbas eļlu? Citi saka,ka vajag,citi saka,ka nē,pats dīleris nerekomendē To darīt. It kā nekādu problēmu ar Kārbu nav(var just,kad pārslēdzs ātrumi,bet tas varbūt ir normāli), Odometrā 210 000km

Kārbu meistari iesaka mainīt.. jo kārbas filtrs nav mūžīgs
Offline
HiJaCKeR
26. May 2019, 18:40 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i

iesaku mainīt, parasti kaut kas slikts notiek kārbām, kuras iet uz begām un ir veikta nepareizi pilnā eļļas maiņa
Offline
RSAWorkshop
26. May 2019, 18:45 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir jāmaina un nekas slikts nenotiek

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
tomaats
26. May 2019, 18:50 #5

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 495

Braucu ar: GT5

Bet ja nomainīsi un notiksies, varesi vainot sevi un visus šos meistarus! viss ir elementari !
Offline
sys9291
26. May 2019, 19:41 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 May 2019, 18:58:28 @cufiks rakstīja:
Nemaini, jo būs dārgi - eļļas karteris ap 120€ + 6hp eļļa

a cita kārba būs vēl dārgāk
Offline
Jurchixx
26. May 2019, 20:03 #7

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8222

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

pats kārbu ražotājs ZF iesaka eļļu mainīt:
"Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to
120,000 km or after eight years at the latest"
Offline
Jurchixx
26. May 2019, 20:53 #8

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8222

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


26 May 2019, 20:24:43 @bertons rakstīja:
Logjiski ka jaamaina, kuram daunim tas veel nav skaidrs

Atver servisa manuaali konkreetai mashiinai un apskataas kad


vai tad tu neredzi kuram topika autoram
Offline
HiJaCKeR
26. May 2019, 20:57 #9

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i


26 May 2019, 20:24:43 @bertons rakstīja:
Logjiski ka jaamaina, kuram daunim tas veel nav skaidrs

Atver servisa manuaali konkreetai mashiinai un apskataas kad

baigi gudrs esi, tad parādi servisa grāmatiņā, kur ir punkts par eļļas maiņu kārbā
Offline
dzonijs1
26. May 2019, 21:49 #10

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Eu servisa grāmatu eksperti, kāds zin , kur nopirkt longlife motoreļļas filtrus? Ķipa 30k varot nemainīt.

xD
Offline
vadjiksBMW
26. May 2019, 22:41 #11

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


26 May 2019, 21:55:32 @bertons rakstīja:

26 May 2019, 21:49:53 @dzonijs1 rakstīja:
Eu servisa grāmatu eksperti, kāds zin , kur nopirkt longlife motoreļļas filtrus? Ķipa 30k varot nemainīt.

xD


Vispaar var nemainiit. Vismaz katrus 30k var ar karcheri izpuust un viss stiigaa


tā kā tādi tehniskiie idoti, filtrus neliek vsp vai tiem kam ārējais metāla bundulis vidu pildījumu izvāc, motors ies labāk mazāka pretestība n shit
Pavisam nemainīt nevar, jāpielej vismaz līmenis ir, citādi viss ok

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 26 May 2019, 22:41:57 ]

Offline
jurkalpg
27. May 2019, 09:27 #12

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


26 May 2019, 21:51:22 @cufiks rakstīja:
Pie manis, es esmu viņiem dīleris!


Powera godavārds




PS


Man ir arī 500k filtri kārbām un kartera ventilācijai!

Tad vēl varu piedāvāt arī nekaitīgas cigaretes un vairākkārt lietojamus prezervatīvus


Kas tur tik slikts Es parasti svētdienās nodzenu bārdu, aizeju uz baznīcu un izmazgāju pāris gumijas nākošai nedēļai
Offline
Zusurs
27. May 2019, 12:31 #13

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Skatos, Powera lielākajiem pajoļiem atkal verbālā caureja iestājusies...

Autoram - lai gan BMW servisa manuālī (sadaļa 200-5) raksta, ka automātiskās transmisijas eļļa ir "lifetime", tomēr ir jāsaprot, ka ar "lifetime" viņi saprot 160k kilometru. Tā ka ja līdz šim nav mainīta un ir lieka nauda kabatā, aizdzen nomainīt.
Offline
revan1
27. May 2019, 19:25 #14

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Paldies par atbildi! Šeit jā,Tiešām citi lietotāji šeit sēž,lai rupji sakot vienkārši,kaut ko uzd****
Offline
JankyLV
28. May 2019, 12:16 #15

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2983

Braucu ar: imperialblau

Ja te ir kāds kas kaut ko saprot un diagnostikas laikā varēs ieteikt vai vajag eļļu kārbā tikai papildināt vai nomainīt vai hvz vēl ko - lūdzu atmet pm. Labprāt piebrauktu.
Offline
tomaats
28. May 2019, 13:02 #16

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 495

Braucu ar: GT5

kādi 150eur
zf filtrs jau maksā ap 60-70eur
zf eļļa 9L kas šajā gadījumā būtu oriģinālā !
bet iekšā ielietu labi ja 7L, tatad eļļa vien atstas 150eur

Offline
voo
28. May 2019, 13:55 #17

Kopš: 14. Nov 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar: e91 LCI

Tā tiešām ir, ka dīleris (Inchape Motors Latvia), nemaina eļļu, jo ražotājs to neparedz, un viņi ar to nenodarbojas, bet piedāvāja iedot kontaktus kur to var izdarīt.
Offline
Markijs
28. May 2019, 23:08 #18

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Pēc pieredzes.

Bmw e90 pie 120k tika mainīta kārbas eļļa, melna smirdīga, izstrādājusies. Tagad pie 160k atkārtota maiņa, eļļa melna ne tik smirdīga. Viss slēdzas labi.

Tanī pat laikā pazīstamam e65 nu jau 310k eļļa kārbā nav ne reizi mainīta, pielieta, viss slēdzas labi.

Koks ar diviem galiem, es personīgi iesaku mainīt kārbas eļļu, xdraivam starpārbas eļļa arī pie 120k bija melna smirdīga, tagad pie 160k tas pats.

Priekšējais reduktors pie 120k bija same story, tagad pie 160k ne tik traki.

Aizmugurējā diferī gan ar sūkšanu tik dabūja laukā jo nav noliešanas cauruma, bet tur viss labi ar eļļu pie 120k bija.
Offline
RSAWorkshop
28. May 2019, 23:14 #19

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Arī eļļu nomainīt nav vienkārši un nav ātri
Un tāpat eļļas nomaiņa ir jāreģistrē un vēl šādas tādas darbības

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
29. May 2019, 01:15 #20

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 May 2019, 23:08:22 @Markijs rakstīja:
Pēc pieredzes.

Bmw e90 pie 120k tika mainīta kārbas eļļa, melna smirdīga, izstrādājusies. Tagad pie 160k atkārtota maiņa, eļļa melna ne tik smirdīga. Viss slēdzas labi.

Tanī pat laikā pazīstamam e65 nu jau 310k eļļa kārbā nav ne reizi mainīta, pielieta, viss slēdzas labi.

Koks ar diviem galiem..


Nav tur nekaads koks ar diviem galiem. Kaarbaa ellja ir vienkaarshi jaamaina. Period. Kaa par to veel var diskuteet, tur tak notiek sajuuga paku nodilums ellja karst izstraadaajas etc etc..
Un tas ka vienam kaarbaa ellja shkjiet ka nav mainiita 310k km tas nenoziimee ka viss ir labi, shitaas kaarbas ir daudz gudraakas nekaa tu domaa taas adapteejaas nodilumam un tev par to neko neteiks bet kad adaptaacijas robezhas buus liidz galam izsmeltas tad tu dabuusi taisiit kaarbai kapitaalo. Taapeec labaak savlaiciigi mainiit elljas un paildzinaat kaarbas muuzhu, pat ja tev shkjiet ka arii nemainot viss tachu ir labi. Jaa labi jo kaarba maak pielaagoties bet liidz zinaamai robezhai peec kuras jau buus daargs remonts.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 29 May 2019, 01:16:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo