Online

Pašreiz BMWPower skatas 69 viesi un 51 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 ēd nost akumulatoru

AutorsZiņojums
kaaseens
26. May 2019, 17:30 #1

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60

Nu raujiet vala gudribas....kas par saizi 2004g.e60....ed nost aki...iznemu drosinatajus kuri sai sistemai ir un kede nav vairs slodzes...
Offline
Zusurs
26. May 2019, 17:52 #2

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: F10 535d

Pamēri ar multimetru virknē, cik īsti miliampēru ir "ēd nost aķi".

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 26 May 2019, 17:53:12 ]

Offline
Kaross
26. May 2019, 22:44 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2475

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


26 May 2019, 17:30:18 @kaaseens rakstīja:
Nu raujiet vala gudribas....kas par saizi 2004g.e60....ed nost aki...iznemu drosinatajus kuri sai sistemai ir un kede nav vairs slodzes...


Nu bet ..... taatad logiski .. ja iznemi drosinataju sistemai... tad vaina ir taja sistema kurai izravi drosinataju... skaties pa vadiem lidzi kas taja sistema ietilpst.... New TIS interneta ir shemas...

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Zusurs
27. May 2019, 01:39 #4

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: F10 535d

Autors uzrakstīja PZ (nesaprotu, nafig ne šeit topikā), ka patēriņš dīkstāvē esot ap 5A.

Pie tāda patēriņa (60W) kaut kam tajā ir nopietni jākarst vai jāspīd. Ja pašam nepietiek spēju un saprašanas par šīm lietām, tad iesaku steidzīgi vest pie auto elektriķa, jo augstāk postā redzamā bilde ir visnotaļ reālistisks iznākums šajā situācijā.

P.S. vēl ašais jautājums - gadījumā nav kāds 'speciālists' tajā auto uzstādījis audio pastiprinātāju?
Offline
kaaseens
27. May 2019, 08:21 #5

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60

Visa figna paradijas nesen un piesledzot kompi nekadas fignas nerada ka butu...bet aki noed...kur viniem stav bloks vai relejs kas atbild par central locking system...
Offline
sys9291
27. May 2019, 09:46 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: F31 R1200RT


27 May 2019, 08:21:54 @kaaseens rakstīja:
Visa figna paradijas nesen un piesledzot kompi nekadas fignas nerada ka butu...bet aki noed...kur viniem stav bloks vai relejs kas atbild par central locking system...

a drošinātāja nummuru uzrakstīt vismaz varētu, vai arī bildi ielikt... un info par auto - sedans vai tourings...
Offline
juriz
27. May 2019, 10:00 #7

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 997

Braucu ar: reni

Varbūt tomēr aizbraukt pie kāda autoelektriķa, ja tas cilvēks ar kompi neko nejēdz vairāk kā tikai kompī palūrēt.
Offline
Kaross
27. May 2019, 11:20 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2475

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

te var palīdzēt tikai elektriķis.......
Citādāk problēmu neatrast......
man arī atnāca privātā ziņa... drošinātājs ir central locking.... gan jau kādās durvīs vadi ......

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
RSAWorkshop
27. May 2019, 12:06 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3225

Braucu ar: e39

Tak tur 100 un 1 iemesls var būt, vajag braukt pie tāda, kurš sajēdz kaut ko vairāk par kļūdas ir/nav

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
kaaseens
27. May 2019, 14:27 #10

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60


27 May 2019, 09:46:51 @sys9291 rakstīja:

27 May 2019, 08:21:54 @kaaseens rakstīja:
Visa figna paradijas nesen un piesledzot kompi nekadas fignas nerada ka butu...bet aki noed...kur viniem stav bloks vai relejs kas atbild par central locking system...

a drošinātāja nummuru uzrakstīt vismaz


varētu, vai arī bildi ielikt... un info par auto - sedans vai tourings...


27 un 29 drosinatajs bardacoka..525d sedans
Offline
Angelz
27. May 2019, 15:37 #11

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: ///Montu


26 May 2019, 17:30:18 @kaaseens rakstīja:
Nu raujiet vala gudribas....kas par saizi 2004g.e60....ed nost aki...iznemu drosinatajus kuri sai sistemai ir un kede nav vairs slodzes...


Man pašam trāpās eksemplāri, ar nestandarta elektronoplūdes gadījumiem, kur ir diezgan jāpiedomā kas kā, bet tu, no offence, bet "single vulgāris" mēģini to novērst ar internāta palīdzību. Labāk izmanto savu laiku lietderīgi pelnot naudu un aizved pie kāda kas saprot tēmu un sakārto savu jautājumu.


27 May 2019, 12:06:47 @RSAWorkshop rakstīja:
Tak tur 100 un 1 iemesls var būt, vajag braukt pie tāda, kurš sajēdz kaut ko vairāk par kļūdas ir/nav


Precīzi!


27 May 2019, 08:21:54 @kaaseens rakstīja:
27 un 29 drosinatajs bardacoka..525d sedans


Ja spēj izdarīt secinājumus un tas tev palīdzēs tad E60 525d 2004:

F27 30A drošinātājs
F29 10A drošinātājs

[ Šo ziņu laboja Angelz, 27 May 2019, 16:05:21 ]



-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
kaaseens
27. May 2019, 19:14 #12

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60


27 May 2019, 15:37:12 @Angelz rakstīja:

26 May 2019, 17:30:18 @kaaseens rakstīja:
Nu raujiet vala gudribas....kas par saizi 2004g.e60....ed nost aki...iznemu drosinatajus kuri sai sistemai ir un kede nav vairs slodzes...


Man pašam trāpās eksemplāri, ar nestandarta


elektronoplūdes gadījumiem, kur ir diezgan jāpiedomā kas kā, bet tu, no offence, bet "single vulgāris" mēģini to novērst ar internāta palīdzību. Labāk izmanto savu laiku lietderīgi pelnot naudu un aizved pie kāda kas




saprot tēmu un sakārto savu jautājumu.






27 May 2019, 12:06:47 @RSAWorkshop rakstīja:



Tak tur 100 un 1 iemesls var būt, vajag braukt pie tāda, kurš sajēdz kaut ko vairāk par kļūdas ir/nav





Precīzi!


27 May 2019, 08:21:54 @kaaseens rakstīja:
27 un 29 drosinatajs bardacoka..525d sedans


Ja spēj izdarīt secinājumus un tas tev palīdzēs tad E60 525d 2004:

F27 30A drošinātājs
F29 10A drošinātājs


Nu tas jau kaut kadu gaismu ieved visa sitaja pasakuma....izradas ka ir kads ari sapratigs un pa temu ko uzraksta....
Offline
bum_bumz
27. May 2019, 19:38 #13

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3143

Braucu ar: E34

... un F27 iebaro A1a, kuram uzkarināta visa auto elektronika
Offline
Angelz
27. May 2019, 19:46 #14

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: ///Montu

Un ja tomēr mēģināt te laimi tad normāls tonis būtu zināt attiecīgās a/m vin nr. Pietiek ar pēdējiem 7 simboliem.

-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
kaaseens
27. May 2019, 20:38 #15

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60


27 May 2019, 19:46:21 @Angelz rakstīja:
Un ja tomēr mēģināt te laimi tad normāls tonis būtu zināt attiecīgās a/m vin nr. Pietiek ar pēdējiem 7 simboliem.
[/quote

Reali pilns akis tris reizes pagriez un amen...win b121193
Offline
bmwaddict
27. May 2019, 21:13 #16

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6195

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 May 2019, 20:38:46 @kaaseens rakstīja:
Reali pilns akis tris reizes pagriez un amen...win b121193


Taa tev ir paaavisam cita probleema, nav nekaada sakara ar to straavas pateerinju vienkaarshi piesleedzot akji. Nevar izeest akji 3x pagriezhot ja tas ir labs uzlaadeets akjis. Iespeejams akjis nemaz nav tik jauns kaa tu te staasti

A ja ir jauns tad skaties suudiigu masu uz motoru. Ja taa ir slikta tad savienojums uzkarst vads uzkarst rodaas liela pretestiiba un potenicaala starpiiba uz starteri samazinaas tiktaal ka knapi griezh. Iespeejams arii citur skaties to savienojumu kas aizdegas, visur kur resnie plus vadi skruuveejas kopaa var buut slikts kontaks, man liekas E60 bija arii savienojums tieshi zem plus klemmes kas motortelpaa, tur vienk plusa vadi ar skruuvi saspiezhas kopaa. Meklee pirmkaart taadaas vietas.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 27 May 2019, 21:22:24 ]

Offline
kaaseens
27. May 2019, 21:41 #17

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60


27 May 2019, 21:13:03 @bmwaddict rakstīja:

27 May 2019, 20:38:46 @kaaseens rakstīja:
Reali pilns akis tris reizes pagriez un amen...win b121193


Taa tev ir paaavisam cita probleema, nav nekaada sakara ar to straavas pateerinju vienkaarshi piesleedzot akji. Nevar izeest akji 3x pagriezhot ja tas ir labs uzlaadeets akjis. Iespeejams akjis nemaz nav tik jauns kaa tu te staasti

A ja ir jauns tad skaties suudiigu masu uz motoru. Ja taa ir slikta tad savienojums uzkarst vads uzkarst rodaas liela pretestiiba un potenicaala starpiiba uz starteri samazinaas tiktaal ka knapi griezh. Iespeejams arii citur skaties to savienojumu kas aizdegas, visur kur resnie plus vadi skruuveejas kopaa var buut slikts kontaks, man liekas E60 bija arii savienojums tieshi zem plus klemmes kas motortelpaa, tur vienk plusa vadi ar skruuvi saspiezhas kopaa. Meklee pirmkaart taadaas vietas.

Kur viniem nak motora masa...bus japamegina citu aki redzes ko tad teiks..
Offline
sys9291
28. May 2019, 09:34 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: F31 R1200RT

varbūt sākam ar to, ka pieliekam pie diagnostikas, kādas kļūdas parādās (kļūdu sarakstu studijā)? kas vēl auto nedarbojas (vai VISI bloki iznāk uz sakariem)?.
Kas attiecas uz akumulatoru - tad normāls akumulators spēs auto pagriezt stipri vairāk kā 3 reizes - tapēc iesākumam pirms meklēt kašķi mašīnā silti iesaku uzlikt JAUNU akumulatoru - pierakstīt viņu, pārbaudīt spriegumu pie strādājoša dzinēja tieši uz akumulatora klemmēm (rezultātu studijā)
Offline
Ruudis
28. May 2019, 09:50 #19

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: Pienpak


28 May 2019, 09:34:40 @sys9291 rakstīja:
varbūt sākam ar to, ka pieliekam pie diagnostikas, kādas kļūdas parādās (kļūdu sarakstu studijā)? kas vēl auto nedarbojas (vai VISI bloki iznāk uz sakariem)?.
Kas attiecas uz akumulatoru - tad normāls akumulators spēs auto pagriezt stipri vairāk kā 3 reizes - tapēc iesākumam pirms meklēt kašķi mašīnā silti iesaku uzlikt JAUNU akumulatoru - pierakstīt viņu, pārbaudīt spriegumu pie strādājoša dzinēja tieši uz akumulatora klemmēm (rezultātu studijā)

Nevarētu būt IBS nobeidzies Manam meta ekrānā battery discharge error un gļukoja lock sistēma. Nomainīju ibs, visu pierakstīja un problēmu nav
Offline
kaaseens
29. May 2019, 18:21 #20

Kopš: 26. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e60

Dabuju piedarbinat...izmet central elektronic failure..konsole salona nedeg pec laika iesledzas bet ieiet nevar neklausa...
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips