Online

Pašreiz BMWPower skatas 64 viesi un 34 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Nedaudz eļļa interkūlerī

AutorsZiņojums
xptlv
23. Apr 2019, 15:56 #1

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Sveiciens visiem, atkal

Dalos ar kārtējo prieku no sava mīļā E61 2008 530d RWD...
Isumā - ir bijusi restaurēta turbīna, labu laiku atpakaļ (kautkad ziemas vidū) te nesen činija pāris eļļas noplūdes un atklāja, ka man nedaudz eļļiņa iet iekšā interkūlerī...
Turbo vecis teicis, ka tā točna nav turbīna, nu vot jautājums -
No kuerienes vēl varētu iet eļļa uz interkūleri? daudzums ir minimāls, bet vairāk nekā gribētos pieļaut, ja no ieplūdes trubas nopilēja 3 piles, tad no izejošās trubas palika neliela peļķīte uz zemes, aptuveni 6cm diametrā.... nekas daudz, bet ir...
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 12:07 #2

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Viss "labi" izrādās turbīna atkal eļļu dzen, mehāniķis protams atrunājas, ka nevar tā būt, bet lai jau skatās... ne pa velti ir garantija
Offline
citrons1
29. Apr 2019, 12:09 #3

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:


29 Apr 2019, 12:07:37 @xptlv rakstīja:
Viss "labi" izrādās turbīna atkal eļļu dzen, mehāniķis protams atrunājas, ka nevar tā būt, bet lai jau skatās... ne pa velti ir garantija


Servisa nosaukumu studijā. Lai citi zin un neuzkāpj uz tava grābekļa
Offline
Angelz
29. Apr 2019, 12:38 #4

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1818

Braucu ar: ///Montu

Eļļa intercoolerī būs 99% gadījumu un dēļ pāris pilēm nav jēgas stresot.

-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
uldens1
29. Apr 2019, 12:41 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9881

Braucu ar:

Drīzāk būtu jauztraucas ja eļļa nebūt interkūlerī

[ Šo ziņu laboja uldens1, 29 Apr 2019, 12:42:06 ]

Offline
xptlv
29. Apr 2019, 12:57 #6

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Pagaidām vārdus neatklāšu, vēl nekas nav pārbaudīts un zināms... gaidīšu mehāniķa un turbīnas meistara atbildes, ja teiks, ka turbīnai viss ir kārtībā (jo man mehāniķis piedāvāja variantu, ka varbūt man motors ir beigts, kas ir pilnīgas muļķības) tad arī atklāšu iestāžu vārdus, pašlaik atbildes uz situāciju ļoti neapmirinošas.
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 12:58 #7

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 12:38:00 @Angelz rakstīja:
Eļļa intercoolerī būs 99% gadījumu un dēļ pāris pilēm nav jēgas stresot.


Ir starpība starp 4-6 pilēm (kas ir pilnīgi fine) un nelielas peļķes (un tas viss nedēļas laikā) kā arī, jau teicu, visa turbīnas apakšdaļa ir nopuņķota ar eļļu, un viss apkārt vai augstāk ir pilnībā sauss.
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 13:00 #8

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Eļļa interkūlerī bija viens no rādītājiem, smagākais ir tas, ka visa turbīnas apakša ir eļļā, ka arī man mainījas ieplūdes kolektora blīves nesen, un izskatās ka viena no blīvem ir slikti ielikta, vai kautkas cits, jo tieši virs vienas blīves laiž garām eļļu, mehāniķis atrunājas - varbūt ieplūdes kolektorā plaisa... var būt... var būt nē...
Offline
RSAWorkshop
29. Apr 2019, 13:10 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: e39

1. Turbīnai pēc remonta eļļu nav jālaiž gar korpusu
2. gan jau, ka turbīnai gumijas blīvējumi nav salikti jauni, tos parasti liek gan turbīnai, gan arī visai ieplūdes sistēmai, lai nekur nekas nesulotos
3. visas plaisas ieplūdē arī var diezgan viegli nočekot pārbaudot ar spiedienu
4. Motora iekšējo spiedienu-gar gredzeniem arī var pārbaudīt, ir speciāla iekārta ar ko caur eļļas ieliešanas kakliņu čeko cik ir liels spiediens vai retinājums
5. Eļļa uz turbīnu var klejot arī no kartera ventilācijas seperatora

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 13:31 #10

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 13:10:42 @RSAWorkshop rakstīja:
1. Turbīnai pēc remonta eļļu nav jālaiž gar korpusu
2. gan jau, ka turbīnai gumijas blīvējumi nav salikti jauni, tos parasti liek gan turbīnai, gan arī visai ieplūdes sistēmai, lai nekur nekas nesulotos
3. visas plaisas ieplūdē arī var diezgan viegli nočekot pārbaudot ar spiedienu
4. Motora iekšējo spiedienu-gar gredzeniem arī var pārbaudīt, ir speciāla iekārta ar ko caur eļļas ieliešanas kakliņu čeko cik ir liels spiediens vai retinājums
5. Eļļa uz turbīnu var klejot arī no kartera ventilācijas seperatora


1. Ticu
2. Cik zinu, no manis noplēsa piķi par jauniem gredezeniem un blīvēm turbīnai (kopā remonts bija 500e)
3. Nezināju šādu prikolu
4. Tas jau mehāniķim būtu jādara, es nezino cik daudz un ko viņi tur dara
5. Yep, bet cik zinu, itkā kartera ventilācijas blīvi mainīja... problēma gan tanī, ka tieši turbīnas aukstā apakšēja daļa ir eļļā.
Offline
citrons1
29. Apr 2019, 13:57 #11

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:


29 Apr 2019, 13:31:39 @xptlv rakstīja:

2. Cik zinu, no manis noplēsa piķi par jauniem gredezeniem un blīvēm turbīnai (kopā remonts bija 500e)


Tev divas turbīnes restaurēja?
tev 3.0 biturbo?
Offline
RSAWorkshop
29. Apr 2019, 13:57 #12

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: e39

Par 500 eur Tu dabuji tieši to ko pasūtiji

Motora iekšējo spiedienu uz vienas rokas pirkstiem, labākajā gadijumā, skaitāmi mehi varēs nočekot, aparāts nav lēts un nav arī kurā katrā vietā nopērkams un arī nemaz tik viegli nav pieejami mērijumu skaidrojumi

Ir jāmaina visa ventilācija, nevis tikai blīve
Un saucamā mačalka vēl so so atdala eļļu, savukārt ''labirints'' jau ļoti vēlams OEM, citiem atdalošās virsmas var nebūt efektīvas un cenas atšķirība nebūt nav liela

Apakšējā daļa ir eļļaina jo ir apakšā Eļļa krājas zemākajā punktā un tek uz leju

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Apr 2019, 13:58:33 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
29. Apr 2019, 13:59 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: e39

Un šeit atkal pierādās, ka lētāk ir nopirkt jaunu turbīnu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 14:14 #14

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Nu, varbūt tev taisnība... bet jauna turbīna maksā 1000e, kas ir 1/6 mašīnas cena.... lietota turbīna atkal maksā 200-300, kas ir tikpat cik restaurēta un ej nu sazini, vai tā lietota arī nav sačakarēta... šinī situācija man vsmz uz turbīnu ir dota 1 gads garantija, kuru šobrīd grasos izmantot
Offline
Marchs
29. Apr 2019, 14:24 #15

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1413

Braucu ar:

tev sieva arī paliek ar katru gadu vecāka, tas nenozīmē, (pelnījusi dāvasnas, vai tml, karoč saprati) ka nav jēpērk jaunas daļas.

arī bija iegrābiens ar restaurētu turbīnu. saskaitot visu kopā, vajadzēja uzreiz nopirkt jaunu.
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 14:35 #16

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 14:24:59 @Marchs rakstīja:
tev sieva arī paliek ar katru gadu vecāka, tas nenozīmē, (pelnījusi dāvasnas, vai tml, karoč saprati) ka nav jēpērk jaunas daļas.

arī bija iegrābiens ar restaurētu turbīnu. saskaitot visu kopā, vajadzēja uzreiz nopirkt jaunu.


Vaitad tam nav paredēta tā dotā garantija? lai nebūtu iegrābiens? es vnk nesaprotu jūsu ideju, par ko tu vēl dabū tur maksāt, ja tev ir garantija
Offline
Bender
29. Apr 2019, 14:44 #17

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 665

Braucu ar: E91

Kāda garantija, ja meistars saka, ka viss ir OK, turbīna nav pie vainas?
Online
xptlv
29. Apr 2019, 14:50 #18

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Ja laiž garām - značit nav kārtībā - man po***... labo kamēr nelaidīs garām
Offline
RSAWorkshop
29. Apr 2019, 14:58 #19

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: e39


29 Apr 2019, 14:14:07 @xptlv rakstīja:
Nu, varbūt tev taisnība... bet jauna turbīna maksā 1000e, kas ir 1/6 mašīnas cena.... lietota turbīna atkal maksā 200-300, kas ir tikpat cik restaurēta un ej nu sazini, vai tā lietota arī nav sačakarēta... šinī situācija man vsmz uz turbīnu ir dota 1 gads garantija, kuru šobrīd grasos izmantot
Un tagad paskaiti cik Tev izmaksās šitā lietotā
Manam auto arī līdzīgā veidā entās reizes taisija turbīnu, rezultāts tāds pats kā bija-brīžiem iet brīžiem nē, ar elektriskā aktuatora problēmām galā nespēj tikt

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 15:17 #20

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 173kw

Nu pašlaik rēķins ir 500e.... ņemot vērā, ka man apsolīja ka gadu turbīnai točna viss būs perfekti, es negrasos ne kapeiku maksāt par jebkādu darbu saistītu ar turbīnu, mehāniķis varēs piedžīt rēķinu no sava turbīnas drauga, jo es negrasos maksāt par nekvalitatīvi izdarītu darbu atkārtoti.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips