Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Start-Stop atspējot pēc noklusējuma

AutorsZiņojums
968-jk
24. Dec 2019, 10:45 #41

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13439

Braucu ar: 30niekiem

Nezinu kā bmw, pieļauju, ka besīga tā uzspiestā funkcija, citādi diez vai kāds par to ceptos. Insignia (automāts) tā funkcija ir besīga, izslēdzu laukā katru reizi iekāpjot mašīnā. Vivaro (manuālis) izslēdzu tikai tad, ja satiksme nevienmērīgi raustās. Visādi citādi viņu nejūt, jo auto iestartējas kreisajai kājai tuvojoties (pateikšu priekšā, ka pārspīlēju) tuvojoties sajūgam, t.i., paspiežot sajūgu pa ~2mm uz leju motors iestartējas. Insignia savukārt atlaižot bremzi liekas, ka auto vēl snauž.
Offline
schiizo
24. Dec 2019, 11:05 #42

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: ---

Hill assist nav gluži tas pats, kas auto hold. Hill assist, man liekas, jāaktivizē katru reizi, kad tas ir nepieciešams. Auto hold darbojas visu laiku, pēc aktivizācijas. Ar auto hold apstājies, un kāju ņem nost nost no bremzes, nav jātur. Tad auto izslēdzas. Var jau uzsist pa gāzi vienreiz, lai piestartējas un sāk sāk ripot, pirms starta, bet atkal tāda pastulba lieka darbība.
Offline
smudo
24. Dec 2019, 11:07 #43

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Gribeju salabot spelling un izdzesu postu man ir auto ar auto hold un automatu un esmu par 95% parliecinats, ka ar ieslegtu auto hold tas darbojas pec pieskariena gazes pedalim. Reizes, kad aizmirstu start-stop atspejot, auto tapat slapst apstajoties, kaut ari es atlaizu bremzu pedali, jo auto hold vienmer ieslegts.
Offline
schiizo
24. Dec 2019, 11:10 #44

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: ---

Nav jau baigi apgrūtinoši, bet tāpat nedaudz kaitinoši , ka katru reizi piestartējot auto jāveic 2 klikšķi - start/stop off un auto hokd on ( kas kā funkcija ir ļoti laba, varbūt to ieslēgt tāpēc nav tik besīgi, kā slēgt ārā start/stop)
Offline
schiizo
24. Dec 2019, 11:15 #45

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: ---

Tur jau tā doma auto hold, lai bremze nav jātur. Līdz ar to, atlaižot bremzi, nekas nenotiek. Auto startējas tikai uzspiežot uz gāzes. Ja jāizbrauc uz galvenā ceļa, tad tomēr tā pauze var būt būtiska. Itsevišķi, ja esi aizmirsis par to, ka auto ir izslēdzies.
Offline
sys9291
24. Dec 2019, 21:35 #46

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

uz F30 manuāļā autoholds strādā caur ABS, fīča pasakaina. Pret kalnu uzsākot viss notiek itkā būtu uz līdzena ceļa, nekādas aiztures nav. Uz automāta īsti viņu neizjūtu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Dec 2019, 21:36:35 ]

Offline
bmwaddict
24. Dec 2019, 21:52 #47

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kursh tur ielika topika nosaukumaa no 'atspeejot' nav tak iespeejams poweru vairs lasiit liekas kkaadaa pedu portaalaa iemaldiijies
Offline
badmoon
24. Dec 2019, 22:38 #48

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8226

Braucu ar: Braucu ar


24 Dec 2019, 11:05:12 @schiizo rakstīja:
Hill assist nav gluži tas pats, kas auto hold. Hill assist, man liekas, jāaktivizē katru reizi, kad tas ir nepieciešams. Auto hold darbojas visu laiku, pēc aktivizācijas. Ar auto hold apstājies, un kāju ņem nost nost no bremzes, nav jātur. Tad auto izslēdzas. Var jau uzsist pa gāzi vienreiz, lai piestartējas un sāk sāk ripot, pirms starta, bet atkal tāda pastulba lieka darbība.


11 gadus vecam budžeta auto hill assist darbojas automātiski. Parasti der, izņemot, kad esi uzkalnā un gribi noripināt atpakaļ - hill assist neļauj, jo domā, ka gribi uz augšu/priekšu. Tad jāliek reverse un hill assist atslēdzas.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
bmwaddict
24. Dec 2019, 23:00 #49

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Dec 2019, 22:03:59 @lk130 rakstīja:
Labāk aizdomājies, kāpēc saskati "pedo" tēmu, kur tās nav.

njeumnjichai man te labi, atspeejot ir pilniigi debiils vaards, kaapeec nevar teikt atsleegt izsleegt, pat disableet skan 50x labaak, atspeejot tu vareesi savam laulaatajam draudzinjam
Offline
Automaniaks
24. Dec 2019, 23:24 #50

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


24 Dec 2019, 23:00:25 @bmwaddict rakstīja:

24 Dec 2019, 22:03:59 @lk130 rakstīja:
Labāk aizdomājies, kāpēc saskati "pedo" tēmu, kur tās nav.

njeumnjichai man te labi, atspeejot ir pilniigi debiils vaards, kaapeec nevar teikt atsleegt izsleegt, pat disableet skan 50x labaak, atspeejot tu vareesi savam laulaatajam draudzinjam

Lauki...
Ieslēgt/izslēgt var ar slēdzi, softiski iespējo vai atspējo
Offline
sys9291
25. Dec 2019, 13:21 #51

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Dec 2019, 09:36:12 @DM-101 rakstīja:

23 Dec 2019, 23:40:40 @bmwaddict rakstīja:

23 Dec 2019, 22:34:39 @DM-101 rakstīja:

par ellju - visiem shiem dzineejiem jau ir elektroniski vadaams elljas suuknis, kas uzmochii prasiito 2.6..3Bar pusapgriezienaa.. arii tur probleemas nebuus/nav.

nu nu nu par shito siikaak gribeetos zinaat. tipa elektriskais elljas suunis? labpraat taadu ieskuuveetu visos savos motoros.


bet internaatos tachu var dabuut BMW info...

nevis elektriskais bet gan elektriski vadāmais (man uz B48 tāds ir) un infas internetā pa pilno... gan darbības princips, gan to kā strādā avārijas režīmā...
Offline
RaL
25. Dec 2019, 23:10 #52

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3373

Braucu ar: kruīzu

man šķiet, ka te uz beigām jau tiek jauktas lietas un kā tās darbojas. Ja runājam par automātu:

hill hold - tiek pieturētas bremzes gadījumos, kad auto ir slīpumā, lai neripotu atpakaļ, šajā gadījumā start-stop ieslēdz motoru, kad kāju noņem no bremzes, bet braukt sāk tikai, kad uzspiež uz gāzes

auto hold - apstājoties mašīna pati tur bremzes (nav jātur nospiests bremžu pedālis un uz priekšu tā nebrauc drive režīmā). Man gan šādas funkcijas nav, bet pēc būtības vajadzētu būt, ka motors ieslēdzas tikai uzspiežot uz gāzi, jo citādāk jau viņš nevar zināt, kad ir nepieciešams izkustēties.

Pašam start-stop funkcija man patīk, jau vairākus gadus braukāju ikdienā. Uz jauna benzīnnieka aizture ir minimāla, protams, veiklam startam labāk, lai motors ir jau ieslēgts, bet, ikdienai netraucē.
10 gadus vecam dīzelim gan viņš ir krietni lēnāks, bet kopumā arī netraucē. Ja zinu, ka kādu straujāku startu vajag, tad tik pirms plānotā manevra bišķi pakustinu stūri, lai ieslēgtos motors
Offline
Modrs
26. Dec 2019, 11:50 #53

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


23 Dec 2019, 19:35:40 @kkas rakstīja:
tās ir subjektīvas sajūtas vai pierādāmas ar mērījumiem? tulīt pasaule ar 30k maiņas intervālu būs kkādus gadus desmit novālējusi, kkā nākamie īpašnieki īpaši neraud un beigtie motori kalniem tolmetā nav redzami.


Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Tieši dēļ šī pilni ceļi ar pamatīgi kūpošiem šrotiem. Neatkarīgi no auto markas un dīzeļa vai benzīna motora.
Es saprotu, ka šeit katram ir pilnīgi atšķirīga izpratne par to, kas ir beigts motors.

Paturpinot tēmu - VAG grupas autiņiem ASS var deaktivizēt ar VCDS, pamainot vienu no vairākām nosacījumu vērtībām, piemēram, iestatīt pārāk augstu zemākā sprieguma vērtību (start stop voltage limit), pie kuras ASS sāks strādāt.
Offline
australia
26. Dec 2019, 13:57 #54

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem


23 Dec 2019, 22:34:39 @DM-101 rakstīja:

23 Dec 2019, 21:38:40 @Mixzzz rakstīja:
Kopumā ASS lielākajai daļai mehānismu kaitē. Protams tādas lietas, kā starteris ir ķipa domāts 8x lielākam startēšanu skaitam pēc BMW materiāliem. Bet tas viss atsaucas arī uz tādām lietām, kā ķēdes, kuras tiek lieki raustītas un startēšanas brīdī nav pietiekams eļļas spiediens, lai normāli viņas nostieptu. Un tāpat korķos cilvēkiem ir tāda mānija ripināties ar 2kmh stundā, kā rezultātā nevar pastāvēt normāli.

...

par ellju - visiem shiem dzineejiem jau ir elektroniski vadaams elljas suuknis, kas uzmochii prasiito 2.6..3Bar pusapgriezienaa.. arii tur probleemas nebuus/nav.

'visiem' dzinējiem jau nu nav tādi sūkņi
Offline
zfed
26. Dec 2019, 15:35 #55

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 561

Braucu ar: vw golp

Start-stop ir ok, ja auto apstājas, bet jaunajam golfam, tā herņa noslāpē dzinēju, kad tas brauc, ripo no kalna, nedaudz atlaid pedāli.. vienīgais veidas kā braukt, lai neklausītos to startēšanas skaņu, ir ar adaptīvo kruīzu.. murgs kaut kads, nevar pats vairs normāli paspaidīt pedāli. Ripinoties pie apļa mēsls noslāpst (kaut start-stop atslēgts).. fucking Grētveidīgie, cik tur var ietaupīt no tā 1.2 motora.. lai brquc un tīra Gangu no indusu mēsliem!
Offline
sys9291
26. Dec 2019, 15:51 #56

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Dec 2019, 13:57:18 @australia rakstīja:

23 Dec 2019, 22:34:39 @DM-101 rakstīja:

23 Dec 2019, 21:38:40 @Mixzzz rakstīja:
Kopumā ASS lielākajai daļai mehānismu kaitē. Protams tādas lietas, kā starteris ir ķipa domāts 8x lielākam startēšanu skaitam pēc BMW materiāliem. Bet tas viss atsaucas arī uz tādām lietām, kā ķēdes, kuras tiek lieki raustītas un startēšanas brīdī nav pietiekams eļļas spiediens, lai normāli viņas nostieptu. Un tāpat korķos cilvēkiem ir tāda mānija ripināties ar 2kmh stundā, kā rezultātā nevar pastāvēt normāli.

...

par ellju - visiem shiem dzineejiem jau ir elektroniski vadaams elljas suuknis, kas uzmochii prasiito 2.6..3Bar pusapgriezienaa.. arii tur probleemas nebuus/nav.

'visiem' dzinējiem jau nu nav tādi sūkņi

visiem dzinējiem jau nav start/stop
Offline
dsks
27. Dec 2019, 09:50 #57

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 983

Braucu ar:


27 Dec 2019, 09:43:20 @Nixx rakstīja:
Man tagad mazliet kauns, bet nu labi.

Darbam nopirku Škodas Karoq. Ikdienā ar to brauc meitene, man viņai kauns prasīt.
Bet cik nu es ar to mašīnu esmu pabraucis ir radusies tāda sajūta, ka Škodai ASS ir savienots ar adaptīvo kruīzu. Nu ir tā - piebrauc pie sarkanā, apstājies, noslāpst, ieslēdzas auto-hold, atlaid visus pedāļus un sēdi mierīgs. bet tikko priekšā braucošais izkustas, tā mašīna pielec.
Man nav sanācis tā kārtīgi notestēt vai tas tiešām tā ir, jo vnm paralēli es pats kaut ko izdaru - nospiežu gāzi; pagriežu stūri; utt. Bet man ir sajūta, ka tā mašīna piešķīlās 0.1 sec pirms es vsp pieskāros gāzes pedālim. Kad stāvu "pole position", tad gāze jānospiež diezgan konkrēti. Laikam

Mož kāds gudrāks var pakomentēt, vai ir tāda fiška


Vismaz 18gada RS Octavijai tā ir ... kolēģim ir un ir eksperimentēts

Iebrauc astē,viss apstājas,kamēr blisinās pa sānu logu,auto vienā brīdi pats pielec ... pēc laika nofiškoja,ka pielec tikai tad,ja izkustas priekšā stāvošais

[ Šo ziņu laboja dsks, 27 Dec 2019, 09:57:41 ]

Offline
Araajz
27. Dec 2019, 09:50 #58

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28056

Braucu ar: E39

Jā, folksis pielec, ja priekšējā mašīna izkustās
Offline
_Eddy_
27. Dec 2019, 20:34 #59

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


27 Dec 2019, 09:43:20 @Nixx rakstīja:
Man tagad mazliet kauns, bet nu labi.

Darbam nopirku Škodas Karoq. Ikdienā ar to brauc meitene, man viņai kauns prasīt.
Bet cik nu es ar to mašīnu esmu pabraucis ir radusies tāda sajūta, ka Škodai ASS ir savienots ar adaptīvo kruīzu. Nu ir tā - piebrauc pie sarkanā, apstājies, noslāpst, ieslēdzas auto-hold, atlaid visus pedāļus un sēdi mierīgs. bet tikko priekšā braucošais izkustas, tā mašīna pielec.
Man nav sanācis tā kārtīgi notestēt vai tas tiešām tā ir, jo vnm paralēli es pats kaut ko izdaru - nospiežu gāzi; pagriežu stūri; utt. Bet man ir sajūta, ka tā mašīna piešķīlās 0.1 sec pirms es vsp pieskāros gāzes pedālim. Kad stāvu "pole position", tad gāze jānospiež diezgan konkrēti. Laikam

Mož kāds gudrāks var pakomentēt, vai ir tāda fiška

Man 17 octavia rs ir taa jaa.
Offline
highlander
27. Dec 2019, 20:46 #60

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem

tamdēļ arī tie "korķi" tādi, jo neviens pat neskatās uz luksoforiem, bet gaida kad autiņš piestartēsies.
tas pats attiecināms uz kolonām uz šosejām, jo visi brauc ar adaptīvo kruīzu un i nedomā braukt ātrāk par kkādiem 70kmh
taisnība vien ir tiem, kas saka, ka bmw beidzās ar e36 (vai kuru tur)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo