Online

Pašreiz BMWPower skatas 117 viesi un 49 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Elektroskūteri (elektroskrejriteņi)

AutorsZiņojums
viagris
15. May 2019, 16:31 #201

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4035

Braucu ar: E46 nopirktu par bitcointiem

Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem
Offline
Nixx
15. May 2019, 17:00 #202

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 768

Braucu ar:

Maija beigās laižu uz izstādi. Pasākums liels, 130.000 m^2... Tā kā braucam ar auto, domāju, ka varētu paķert elektrisko mopēdu.
Tos dranduļus piedāvā iznomāt kāds kantoris ?
Offline
kriii
15. May 2019, 18:31 #203

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 790

Braucu ar: f02, f11

Life garage
Offline
i
16. May 2019, 07:48 #204

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 366

Braucu ar:


15 May 2019, 16:31:49 @viagris rakstīja:
Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem

Reāli pašā mehānismā lufte vai tikai tajā fiksācijas svirā? Man uzreiz tā fiksācijas svira grabēja, ieliku starpliku lai pret stūres kātu nesitās un viss labi.
Offline
Melnums
22. May 2019, 11:55 #205

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 412

Braucu ar: 3

Kopsavilkums par pieredzi ar Xiaomi M365 elektrisko skrejriteni.
Kopš aprīļa beigām, ar skrejriteni, esmu veicis vairāk kā 250 km.

Daudzās, internetā sastopamās, sūdzības par brīvkustību stūres mehānisma fiksācijas svirā un nepieciešamību lietot dažādas amortizējošas starplikas, lai likvidētu brīvkustību ir nepamatotas. Jebkurš, kuram ir pamatzināšanas velosipēdu uzbūvē un pats māk apieties ar vienkāršiem rokas instrumentiem, sapratīs, ka stūres mehānismu un tā fiksāciju iespējams dažādi regulēt, lai novērstu šīs brīvkustības. Pieļauju, ka brīvkustība parādīsies krietni ātrāk, ja bremzējot un paātrinoties stūre tiek izmantota, lai pret to atbalstītos ar visu savu svaru. Pats stūri turu diezgan vieglā tvērienā un bremzējot vai paātrinoties pārnesu ķermeņa svaru uz priekšu vai atpakaļ. Šādi turot stūri, samazinās arī vibrācija, ko var just ar plaukstām, braukts pa nelīdzenu segumu. Protams, tehniski skatoties, pats mehānisms ir ne visai pareizi izgatavots, jo ir divas metāla detaļas starp kurām nav ievietots amortizējošs materiāls. Regulāri pārbaudu mehāniskās detaļas un līdz šim neesmu novērojis detaļu nodilumu stūres mehānisma mezglā. Diska bremzi nākas regulāri pieregulēt, lai tā darbotos pareizi un maksimāli efektīvi. Riepās spiedienu uzturu 3,5 bar.
Trotuāru malas augstumā līdz 2 cm (ar noapaļotu malu) nekādi netraucē un pirms tādām ātrumu nesamazinu. Malas augstumā līdz 5 cm ir pārvaramas braucot, bet nākas samazināt ātrumu līdz dažiem km/h un mazliet paraut priekšējo ratu uz augšu. Augstākas malas gan nākas pārvarēt, nokāpjot no skrejriteņa.
Ikdienā lietoju skrejriteni, lai nokļūtu līdz darbam un atpakaļ. Pārvietojos maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Pamatā izvēlos pārvietoties pa veloceliņiem vai trotuāriem. Betona bruģis kā segums (Barona iela) ir pietiekami komfortabls.
Novērojumi par bateriju.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums nedaudz samazinās, ja āra gaisa temperatūra ir zemāka par 10° C.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums palielinās, ja uzsākot kustību, atsperos ar kāju vairāk kā vienu reizi un, ja braucot augšā nogāzē (Vanšu tilts, Vef tilts), ik pa brīdim, palīdzu skrejritenim ar kājas atspērienu pret zemi.
Kopā ar mugursomu mans svars ir apmēram 110 kg, kas pārsniedz maksimāli atļautos 100 kg.
Zemāk neliela statistika par baterijas patēriņu maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Statisku veidoju tikai par konkrēto maršrutu.


Papildus novērojumi:
Skrejritenis veikto attālumu uzrāda par apmēram 10% vairāk kā Google maps.
Izmantojot dažādas GPS aplikācijas ātruma noteikšanai, maksimālais ātrums ir 25,5-26 km/h.

P.S. Labprāt atslēgtu baterijas reģenerāciju, lai varētu brīvi ripināties vietās, kur ceļš ir ar kritumu, bet to var izdarīt tikai instalējot citu firmware, kā rezultātā tiek zaudēta garantija. Bet par šo vēl padomāšu.
Offline
Arsmens
22. May 2019, 17:04 #206

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: brūnišķīgu auto


Tieši šis xiaomijs interesēja atsauksmēs. Plds!
Offline
kkas
22. May 2019, 18:50 #207

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5351

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Esmu vairākas dienas Varšavā. Kas te darās ar skūteriem mētājās katrā stūrī, iekarināti kokos un noslēpti hvz kur. Stundas brauciens kkādi 5 eur. Pametām mammu ar mazāko, ar lielāko sīci močījam apkārt
Offline
janexz
22. May 2019, 18:55 #208

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 7911

Braucu ar: Euro 4


22 May 2019, 18:50:18 @kkas rakstīja:
Esmu vairākas dienas Varšavā. Kas te darās ar skūteriem mētājās katrā stūrī, iekarināti kokos un noslēpti hvz kur. Stundas brauciens kkādi 5 eur. Pametām mammu ar mazāko, ar lielāko sīci močījam apkārt

Tas pats Vīnē.
Offline
Arsmens
22. May 2019, 20:21 #209

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: brūnišķīgu auto


22 May 2019, 18:55:36 @janexz rakstīja:

22 May 2019, 18:50:18 @kkas rakstīja:
Esmu vairākas dienas Varšavā. Kas te darās ar skūteriem mētājās katrā stūrī, iekarināti kokos un noslēpti hvz kur. Stundas brauciens kkādi 5 eur. Pametām mammu ar mazāko, ar lielāko sīci močījam apkārt

Tas pats Vīnē.

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
MandMs
23. May 2019, 10:19 #210

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Kā ar garantijas servisu Xiaomi produkcijai? Kurš to nodrošina Rīgā un vai adekvātā laika periodā tiek novērsti defekti?
Offline
Martinsze
23. May 2019, 11:00 #211

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 62

Braucu ar: brum brumm


23 May 2019, 10:19:26 @MandMs rakstīja:
Kā ar garantijas servisu Xiaomi produkcijai? Kurš to nodrošina Rīgā un vai adekvātā laika periodā tiek novērsti defekti?


Links oficiālais pārstāvis

[ Šo ziņu laboja Martinsze, 23 May 2019, 11:00:41 ]

Offline
Pufaix
23. May 2019, 11:21 #212

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1039

Braucu ar: Street triple, Passerati


23 May 2019, 11:00:14 @Martinsze rakstīja:

23 May 2019, 10:19:26 @MandMs rakstīja:
Kā ar garantijas servisu Xiaomi produkcijai? Kurš to nodrošina Rīgā un vai adekvātā laika periodā tiek novērsti defekti?


Links oficiālais pārstāvis


Tas ir Rus uzņēmums, cik zinu tad oficiālais ir cits un tirgo pārsvarā telefonus

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 23 May 2019, 11:24:18 ]

Offline
kkas
26. May 2019, 16:53 #213

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5351

Braucu ar: zviedru ledusskapi

izmēģināju Atom Rīgā. ar tādu filozofiju šī šiem ir pirmā un pēdējā sezona. pirmais, kas sabojāja iespaidu, tas, ka skūterus uz kartes tu bez reģistrācijas neredzi. nu labi, reģistrējos, prasa dokumentu fočēt, tas vēl tā (Latvijas reālijas), doku apstiprina kkādu 5 min laikā, pievienoju bankas karti un skuju. skūteri kartē neparādās. laikam jau jāpievieno aplikācijas maciņā tie minimālie 5 eur, bet man negribās maksāt avansā,es nemaz nezinu kur tie skūteri ir, cik viņu ir, cik pilnas baterijas… jau slikta priekšnojauta.
labi, papildinu. un bladāc app paziņo, ka skūteri darbojas no 9-16.00. ir kkādi 16.30, piektdiena. wtf? mēģinu vēl pēc vairākām h. atvaino, pienāc rīt, tagad jau rāda, ka darbojas no 9-21.00, lai gan pulkstens ir 20:05. eh #$#%@. tie 5 eiro tak jānotērē. aiznākamajā dienā atrodu skūteri, atslēdzu, sāku braukt, bet viņš tak mironis, lai arī bača max pilna, knapi uzsāk braukt un max ātrums 15km/h. besis konkrēts. vizinos, izbraucu ārpus kartē iezīmētās zaļās zonas un apps man nobļaujas, ka ja nebrauksi atpakaļ, dabūsi līdz 100 eur līgumsodu. nu feini. tad vēl atkal kkāds ierobežojums uz summu 18 eur dienā. kur binzesa loģika? ierobežojums aiz ierobežojuma. mesidžš apmēram tāds-nu lūdzu nelieto mūsu skūterus, salauzīsi, nolietosi vēl…
nav brīnums, ka 3 dienu laikā kartē visi skūteri ir 100% pilni. vairums klientu gan jau atkrīt pie reģistrēšanās, tiek kas tiek līdz pirmajam braucienam, šaubos vau ottreiz izmantos.
es,protams, saprotu, ka lieki būtu gaidīt kā Varšavā, kur divu minūšu laikā tu jau esi uz skūtera un maksā par to cik esi nobraucis, bez jebkādiem ierobežojumiem. nomet kaut zem krūma. nerādīt skūteru atrašanās vietas bez reģistrācijas liekas vispār pilnīgs wtf. nezinu kā tagad, bet carguru sākumā arī nerādija neko kartē. paņēmu tikko city bee busu, pilnīgi pretēji viss. bez reģistrācijas redzi busus, pārējais viegli, ērti, skaidri un nav sajūtas, ka esi potenciālais zaglis vai salauzējs
Offline
mikins
26. May 2019, 18:10 #214

Kopš: 03. Apr 2007

Ziņojumi: 59

Braucu ar: zingjang yqwesd

Pagājušo gadu caur dropbyke aplikāciju varēja xiaomi m365 nomāt pa 1eur/h. Nevis maksāt tikpat cik par braucienu ar taksi.
Offline
karro
27. May 2019, 08:18 #215

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2979

Braucu ar: peleku mopedu

Kad atompuikām uzdevu jautājumu, kā tur ar GDPR lietiņām un dokumentu bildītēm, un piedāvāju aiziet parādīt dokumentu, nevis bildēt un sūtīt babajiem, tad šie apgalvoja, ka esot pa 500 reģistrācijām dienā, ain't nobody got time for that

Varu tikai pievienoties par reģistrācijas vieglumu "normālos kantoros", ir izmēģināti lime un bird, diemžēl Latvijā vēl nav, un tā arī ir: scooteri kartē redzami, laika ierobežojums, hz, 7-23 laikam, jebkurā gadījumā - pietiekams, reģistrācija minūšu laikā: apps, piereģistrējies ar epastu, pieliec karti, brauc. Atompuikas ir biš pārmudrījuši strādājošu lietu.
Offline
kriii
21. Jun 2019, 00:56 #216

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 790

Braucu ar: f02, f11

Šodien sanāca ar M365 garāku gabalu nobraukt. Eko režīmā un uz uzbrauktuvēm vai tilta palidzot ar atsperšanos no tā aparāta var izspiest vairāk par 30km ar vienu uzlādi. Nobraucu 25.3 km ar vidējo 19.2km/h un vēl bija atlikuši 38% bačas.
Offline
karro
21. Jun 2019, 10:18 #217

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2979

Braucu ar: peleku mopedu

arī nopirku M365, kkādos tūrisma braucienos likās baigā štelle. izmēģināju Rīgā, sapratu - ikdienai nu i nah, pa lielam nerūp. tagad man ir vides objekts "elektroskrejritenis M365"
Offline
Valcha
21. Jun 2019, 11:01 #218

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 20682

Braucu ar: ar ar ar ..

https://www.delfi.lv/bizness/tehnologijas/foto-...gu.d?id=51209939
Offline
AigarsV
21. Jun 2019, 11:29 #219

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

Vakar 3 Boltus pie RigaPlazas redzēju, aplikācijā prasīja ievadīt dzimšanas gadu un tas arī bija viss (kartes dati bija), bet netestēju.
Šodien gan Boltus kartē neredzu.

Ja es pareizi sapratu noteikumus, tad ATOM var atstāt tikai noteiktās stāvvietās, savukārt Boltus jebkur zonā? Nesen biju Stokholmā - tur šie mētājās visās vietās un reāli brīžiem traucēja.
Offline
JankyLV
21. Jun 2019, 11:36 #220

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2247

Braucu ar: montegoblau



Gribēju pamēģināt. Izskatās, ka šodien visi pie Spices nolikti.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips