Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Elektroskūteri (elektroskrejriteņi)

AutorsZiņojums
viagris
10. Apr 2019, 14:53 #181

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4647

Braucu ar:

Pēc 70 nu galīgi neizskatās, bet kādi 55 varbūt ir (māku kā users noteikt ātrumu uz aci )
Offline
XK220
10. Apr 2019, 15:26 #182

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3156

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


10 Apr 2019, 14:43:29 @Mikels rakstīja:
marta sākumā nofilmēts viens pareizais aparāts. Skūteristam ātrums bija ap 70km/h mērot pēc acs radara
https://failiem.lv/f/eybeqx26

http://www.dual-tron.com/shop_main/main_body.htm
Offline
karro
10. Apr 2019, 15:59 #183

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu

atomiem reģistrācija kkāda dīvaina, es saprotu, austrumeiropa'n'shit, bet bildēt ID, sūtīt Ļoļekam un Boļekam, nu hz. parastajās europās - nokaķā aplikāciju, piereģistrējies ar epastu, pieslēdz karti, darīts

bet verķis ir lāgs; stipri uzlabo pārvietošanos pilsētās
Offline
Chainsaw
10. Apr 2019, 16:10 #184

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: trimmeri


10 Apr 2019, 14:53:42 @viagris rakstīja:
Pēc 70 nu galīgi neizskatās, bet kādi 55 varbūt ir (māku kā users noteikt ātrumu uz aci )

viņš normāli gāja arī Berģu kalnā
Offline
DeeCee
10. Apr 2019, 16:22 #185

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Tikai B vai mazo A vajag un kā viņiem ar csdd un numuru, + nedrīkst pa ietvēm un veloceliņu. Nopērc honda grom, vai kawa 125 alternatīvu un miers

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 10 Apr 2019, 16:24:46 ]

Offline
einaars
15. May 2019, 13:57 #186

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2261

Braucu ar:

Nu tad, kuri ir šobrīd tie labākie skrejriteņi pie mums nopērkamie
Offline
Zusurs
15. May 2019, 14:16 #187

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Es teiktu, ka labākie čamdītie ir Xiaomi. Tos arī izvēlas visas firmas, kas nodarbojas ar skūteru izīrēšanu, kas liek domāt, ka tiem ir labākais price/performance un vislētāk salabot.

Esmu pats braucis un salīdzinājis tikai divus - Xiaomi M365 un kaut kādu Denver, kura modeli neatceros. Xiaomi manuprāt bija pārāks visā - gan patīkamāk braukt, foršāk uzvedās (paātrinājums un bremzēšana), laba aplikācija.
Offline
SteelRat
15. May 2019, 14:18 #188

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163480

Braucu ar: E95

Tu moderee boot.lv un mauc ar elektroskuuteri Un auci kaadu pavidam nesen te forumaa par lohu un miiksto Ok veciit, ok

-----------------
Offline
Zusurs
15. May 2019, 14:20 #189

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Tu esi debils, vai vienkārši nemāki lasīt?
Kurā vietā es kaut ko tagad moderēju, un kurā vietā es braucu ar skūteri? Smadzenes iztecējušas?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 May 2019, 14:21:45 ]

Offline
SteelRat
15. May 2019, 14:27 #190

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163480

Braucu ar: E95

Pagatnee, caliit, pagaatnee tu neuzvelcies nav verts

-----------------
Offline
Zusurs
15. May 2019, 14:37 #191

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Nu bet loģiski, ka boot's ir senā pagātnē, savukārt skūterus biju aizņēmies izmēģināt, jo līdz darbam pa Rīgas centru braukāt ir diezgan bezjēdzīgi - šad tad aiziet ar kājām ir gandrīz ātrāk, kā ar auto.

Es vienkārši vispār nesaprotu, par ko tu man piesienies un ņirdz?
Offline
RS7
15. May 2019, 14:41 #192

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Offline
walder
15. May 2019, 14:41 #193

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: 7 seat MPV

Čoms paņēma to kruatāko Xiomi un pēc 5km atdeva atpkaļ. Viņa secinājums, bija , ka nav mums Rīgā tādu trotuāru, kur būtu kaifs ar viņiem braukt
Offline
i
15. May 2019, 14:51 #194

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 474

Braucu ar:

pāris dienas ar xiaomi m365 vizinos, pagaidām viss patīk. nav problēmu ne pa ielām, ne pa trotuāriem braukt. firmvare updeitu uztaisīju uz versiju bez ierobežotāja, vienīgi prasītos vēl izprogramēt bremzēšanu ārā kad atlaiž gāzi, lai var palaist brīvi ripot.
Offline
SteelRat
15. May 2019, 15:14 #195

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163480

Braucu ar: E95


15 May 2019, 14:37:12 @Zusurs rakstīja:
Nu bet loģiski, ka boot's ir senā pagātnē, savukārt skūterus biju aizņēmies izmēģināt, jo līdz darbam pa Rīgas centru braukāt ir diezgan bezjēdzīgi - šad tad aiziet ar kājām ir gandrīz ātrāk, kā ar auto.

Es vienkārši vispār nesaprotu, par ko tu man piesienies un ņirdz?


Tev jau nu tik ilgi visadus forumus moderejot butu jaiemacas bijis sarkasms

-----------------
Offline
Zusurs
15. May 2019, 15:16 #196

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Ehh.

/offtopic

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 May 2019, 15:16:59 ]

Offline
viagris
15. May 2019, 16:31 #197

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4647

Braucu ar:

Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem
Offline
kriii
15. May 2019, 18:31 #198

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 827

Braucu ar: F02, Insignia

Life garage
Offline
i
16. May 2019, 07:48 #199

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 474

Braucu ar:


15 May 2019, 16:31:49 @viagris rakstīja:
Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem

Reāli pašā mehānismā lufte vai tikai tajā fiksācijas svirā? Man uzreiz tā fiksācijas svira grabēja, ieliku starpliku lai pret stūres kātu nesitās un viss labi.
Offline
Melnums
22. May 2019, 11:55 #200

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: T5

Kopsavilkums par pieredzi ar Xiaomi M365 elektrisko skrejriteni.
Kopš aprīļa beigām, ar skrejriteni, esmu veicis vairāk kā 250 km.

Daudzās, internetā sastopamās, sūdzības par brīvkustību stūres mehānisma fiksācijas svirā un nepieciešamību lietot dažādas amortizējošas starplikas, lai likvidētu brīvkustību ir nepamatotas. Jebkurš, kuram ir pamatzināšanas velosipēdu uzbūvē un pats māk apieties ar vienkāršiem rokas instrumentiem, sapratīs, ka stūres mehānismu un tā fiksāciju iespējams dažādi regulēt, lai novērstu šīs brīvkustības. Pieļauju, ka brīvkustība parādīsies krietni ātrāk, ja bremzējot un paātrinoties stūre tiek izmantota, lai pret to atbalstītos ar visu savu svaru. Pats stūri turu diezgan vieglā tvērienā un bremzējot vai paātrinoties pārnesu ķermeņa svaru uz priekšu vai atpakaļ. Šādi turot stūri, samazinās arī vibrācija, ko var just ar plaukstām, braukts pa nelīdzenu segumu. Protams, tehniski skatoties, pats mehānisms ir ne visai pareizi izgatavots, jo ir divas metāla detaļas starp kurām nav ievietots amortizējošs materiāls. Regulāri pārbaudu mehāniskās detaļas un līdz šim neesmu novērojis detaļu nodilumu stūres mehānisma mezglā. Diska bremzi nākas regulāri pieregulēt, lai tā darbotos pareizi un maksimāli efektīvi. Riepās spiedienu uzturu 3,5 bar.
Trotuāru malas augstumā līdz 2 cm (ar noapaļotu malu) nekādi netraucē un pirms tādām ātrumu nesamazinu. Malas augstumā līdz 5 cm ir pārvaramas braucot, bet nākas samazināt ātrumu līdz dažiem km/h un mazliet paraut priekšējo ratu uz augšu. Augstākas malas gan nākas pārvarēt, nokāpjot no skrejriteņa.
Ikdienā lietoju skrejriteni, lai nokļūtu līdz darbam un atpakaļ. Pārvietojos maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Pamatā izvēlos pārvietoties pa veloceliņiem vai trotuāriem. Betona bruģis kā segums (Barona iela) ir pietiekami komfortabls.
Novērojumi par bateriju.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums nedaudz samazinās, ja āra gaisa temperatūra ir zemāka par 10° C.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums palielinās, ja uzsākot kustību, atsperos ar kāju vairāk kā vienu reizi un, ja braucot augšā nogāzē (Vanšu tilts, Vef tilts), ik pa brīdim, palīdzu skrejritenim ar kājas atspērienu pret zemi.
Kopā ar mugursomu mans svars ir apmēram 110 kg, kas pārsniedz maksimāli atļautos 100 kg.
Zemāk neliela statistika par baterijas patēriņu maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Statisku veidoju tikai par konkrēto maršrutu.


Papildus novērojumi:
Skrejritenis veikto attālumu uzrāda par apmēram 10% vairāk kā Google maps.
Izmantojot dažādas GPS aplikācijas ātruma noteikšanai, maksimālais ātrums ir 25,5-26 km/h.

P.S. Labprāt atslēgtu baterijas reģenerāciju, lai varētu brīvi ripināties vietās, kur ceļš ir ar kritumu, bet to var izdarīt tikai instalējot citu firmware, kā rezultātā tiek zaudēta garantija. Bet par šo vēl padomāšu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo