Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 320d Touring E91 110 kW motors

AutorsZiņojums
klavzzz
20. Jul 2018, 11:05 #1

Kopš: 20. Jul 2018

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

bmw e91 320d touring 110kw 2006g 250 000km
Sveiki vēlos iegādāties auto, bet nevaru atrast nekadu info par tā dzinēju, varbūt šeit kāds var pastastīt sīkāk par šo dzinēju, internetā pilnīgi nekādu info nevarēju atrast. kā tas vispār iespējams domāju un cik esmu meklējis 2.0d nāk sakot ar 120kw motoriem!
vai šim modelim ir vel vecais motors no e46 vai kkāds arzemnieks?

Kādam ir kāda pieredze,atsauksmes?
Offline
chaboska
20. Jul 2018, 11:13 #2

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar: E91

e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Offline
ran
20. Jul 2018, 11:26 #3

Kopš: 05. Feb 2018

Ziņojumi: 113

Braucu ar: kW

Tas pats M47TU20 vien ir, tikai mazāk zirgu. Nemācēšu precīzi pateikt, bet tas bija kaut kāds "fleet edišan", respektīvi spec.pasūtījums kaut kādā sakarā.

Visādi citādi, labā stāvoklī, braucams auto!
Offline
RSAWorkshop
20. Jul 2018, 11:36 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
20. Jul 2018, 12:10 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
Offline
Rockstar
20. Jul 2018, 16:27 #6

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:

Tas ir tas pats m47 tikai softistiski ierobežota jauda, piem., Beļģijas tirgum, utml.
Pārprogrammmējot(čiptuņing) iet kā nečipots n47
Offline
RSAWorkshop
20. Jul 2018, 19:10 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
Stāsti tā, itkā m47 bez 600k būtu tirgū pieejami

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
20. Jul 2018, 19:21 #8

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Offline
N53series
20. Jul 2018, 19:29 #9

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk

un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
Offline
uldens1
20. Jul 2018, 19:38 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk

un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert
Offline
N53series
20. Jul 2018, 19:40 #11

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk

un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert


tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.
Offline
uldens1
20. Jul 2018, 19:41 #12

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:10:40 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
Stāsti tā, itkā m47 bez 600k būtu tirgū pieejami
stasts ir par to ka vienā gadijumā visticamāk to auto nobrauksi visu viņu resursu un ķēdi nenomainīsi,otrā gadījuma ķede bus 3x janomaina,ja nepaveiksies tad pārtrūks un motoram kaput,protams vēl n47 plaisājošie bloki kad nevar atrast kur lenām pazūt dzes.šķidrums
Offline
uldens1
20. Jul 2018, 19:42 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:40:55 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk

un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert


tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.

par kaipeikpišanu ir cita tēma,te pašlaik iet runa par sūda ķēdes konstrukīvu feilu
Offline
uldens1
20. Jul 2018, 19:44 #14

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
m47 ir tāpat 3 gab.tikai nav no biezpiena
Offline
N53series
20. Jul 2018, 19:51 #15

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jul 2018, 19:42:29 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 19:40:55 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:

20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:

20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk

un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert


tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.

par kaipeikpišanu ir cita tēma,te pašlaik iet runa par sūda ķēdes konstrukīvu feilu


ne gluzhi. dzineeja lifetime normaalaa [razhotaaja] izpratnee, aciimredzot, ir ap 200kkm. nu, tas saskan, piem., arii ar automaatisko kaarbu elljas 'lifetime'.
tb., uz visu muuzhu - kjeede arii paredzeeta.
tas, ka tu esi izdomaajis, ka dzineejam bez ieguldiijumiem [tas attiecas arii uz gredzeniem, bliivsleegiem, shaaleem, utml.] jaaiet 600kkm - nu, piedod, ir tikai tavs viedoklis.
Offline
RSAWorkshop
20. Jul 2018, 19:57 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
20. Jul 2018, 20:01 #17

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Ko jūs te pi.ās? Nomaina visu, kas jāmaina laicīgi un guli naktī mierīgi.
P.s. Kaspicham vajadzētu kko iekapāt, citādi galīgi baigais pesimists un dikti nervozs.
P.p.s. @n53series, servisā piedāvāja izgriezt DPF, bet es atteicos un nolēmu visai sistēmai uztaisīt apkopi :daudz_naudas:
Offline
Ruudis
20. Jul 2018, 20:05 #18

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


20 Jul 2018, 19:57:45 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex

Tikai negudrojies, lūdzu, citādi iegūsi sliktu slavu kā e39 whatsapp grupā. 5 gadus nobraucu ar e46 110kw dzinēju un neko sliktu pateikt nevaru. Pohuj, vienrindiece vai 2rindniece, bet kalpo ilgāk, kā n47 modelim
Offline
RSAWorkshop
20. Jul 2018, 20:09 #19

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Jul 2018, 20:05:55 @Ruudis rakstīja:

20 Jul 2018, 19:57:45 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex

Tikai negudrojies, lūdzu, citādi iegūsi sliktu slavu kā e39 whatsapp grupā. 5 gadus nobraucu ar e46 110kw dzinēju un neko sliktu pateikt nevaru. Pohuj, vienrindiece vai 2rindniece, bet kalpo ilgāk, kā n47 modelim
Nu nekrata vairs tas lamatu topiks diemžēl Ir skaidrs ap ko tur lietas grozās, naudas nav, taisīt nemāku, bet pisīšos kamēr sapisīšu līdz galam un tad čīkstēšu, ka vissirslikti.lv un BMW sūds


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Jul 2018, 20:09 #20

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jul 2018, 20:01:07 @Ruudis rakstīja:
Ko jūs te pi.ās? Nomaina visu, kas jāmaina laicīgi un guli naktī mierīgi.
P.s. Kaspicham vajadzētu kko iekapāt, citādi galīgi baigais pesimists un dikti nervozs.
P.p.s. @n53series, servisā piedāvāja izgriezt DPF, bet es atteicos un nolēmu visai sistēmai uztaisīt apkopi :daudz_naudas:


nee, nu molodec konkretnij!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo