Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 auksts lec labi, silts ilgi jāgriež

AutorsZiņojums
robis65
28. May 2018, 15:48 #1

Kopš: 05. Dec 2016

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Lieta sekojoša, auksts lec labi, silts ilgi jāgriež, lai pielektu! Varbut kadam ir bijusi līdzīga problema? Var padalities pieredze? Un ja nav nevienam info varbut var kads ieteikt kadu labu diagnostikas centru kur varetu šo problemu atrisinat!?
Offline
dzonijs1
28. May 2018, 15:50 #2

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Ļauj minēt. TDS ?
Offline
e34
28. May 2018, 16:00 #3

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

99% tdsu ir miruši
Offline
TD91
28. May 2018, 16:00 #4

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

39. vēl mēģina dzīvot !
Offline
Hirschenhof
28. May 2018, 16:06 #5

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 657

Braucu ar: SL 500

Kas par auto ?

Man vienam no dīzeļiem bija līdzīga problēma, kad starteris iestājās pozā, siltam motoram negrieza pietiekami ātri.

Remonts nav dikti dārgs un ilgs.
Offline
Achtung
28. May 2018, 16:17 #6

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Izklausās tmr pēc tds žanra klasikas. Ieliks sūkņa remontā 300, bet tad atkal savus 250 K noskries. Ja auto ir sirdij tuvs, tad var taisīt.
Nu nav visiem tumbočkā nolikti tūkstoši, lai nopirktu svaigāku, labo, kas ir.
Vienalga, vai e34 36 39, vai 99 % tds būtu beigti.

Tēmas nosaukums izcils! -D
Offline
jancis38
28. May 2018, 19:54 #7

Kopš: 21. Aug 2016

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Siltam dzinējam uz augstspiediena sūkņa uzgāz daudz aukstā ūdens, ja lec daudz labāk, tad vaina arī būs pašā sūknī. TDS standarts.
Offline
robis65
29. May 2018, 01:46 #8

Kopš: 05. Dec 2016

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


28 May 2018, 16:06:51 @Hirschenhof rakstīja:
Kas par auto ?

Man vienam no dīzeļiem bija līdzīga problēma, kad starteris iestājās pozā, siltam motoram negrieza pietiekami ātri.

Remonts nav dikti dārgs un ilgs.


E39
Offline
robis65
29. May 2018, 01:47 #9

Kopš: 05. Dec 2016

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Bet cik sapratu, kad pie kompja pieliku radija ka nav atieciga spiediena degvielas pie starta
Offline
AF
29. May 2018, 08:26 #10

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja tas ir 3.0d tad visdrīzāk spiediens reilā pazūd dēl garām laidošas blīves uz spiediena regulātora, vai pats spiediena regulātors jau dodas uz aizsauli.
Bet nu tik pat labi līdz sūknim degviela attek.

[ Šo ziņu laboja AF, 29 May 2018, 08:27:09 ]

Offline
sys9291
29. May 2018, 08:55 #11

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

sākam ar sprauslu obratku pārbaudi...
Offline
Kravcis
01. Apr 2021, 23:17 #12

Kopš: 23. Mar 2021

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki varbūt kāds no jums zinās, kas varētu būt vainīgs. Lieta sekojoša BMW e39 3.0d 04.gada vakardien braucu viss bija labi pieleca normāli, bet pēc tam noslapeju un pēc kaut kādas 1h mēģināju iedarbināt un var griezt cik ilgi grib, bet nelec pēc tam domāju labi mēģināšu aukstu piedarbinat arī nekā griez cik gribi nelec. Varbūt kāds ir saskaries ar kaut ko šādu?
Offline
sys9291
02. Apr 2021, 16:24 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Apr 2021, 23:17:11 @Kravcis rakstīja:
Sveiki varbūt kāds no jums zinās, kas varētu būt vainīgs. Lieta sekojoša BMW e39 3.0d 04.gada vakardien braucu viss bija labi pieleca normāli, bet pēc tam noslapeju un pēc kaut kādas 1h mēģināju iedarbināt un var griezt cik ilgi grib, bet nelec pēc tam domāju labi mēģināšu aukstu piedarbinat arī nekā griez cik gribi nelec. Varbūt kāds ir saskaries ar kaut ko šādu?

cik degvielas bākā? sūkni zem auto ieslēdzot aizdedzi var dzirdēt?
Offline
Anduks27
05. Dec 2021, 17:54 #14

Kopš: 05. Dec 2021

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiciens.
Grižos pēc gudra padoma, man ir E39 2001 gada. 3.0d. Lieta tāda, pēc tā kad braucu kadu laiku, piestāju pie veikala bet kad iznācu nevarēju iedarbināt, izzāģēju sausu aķi. Bāka bija pilna. Pēc apēram h aizbraucu ar krokšiem pamēģinājām piepīpēt , uz pus apgrieziena pieleca. Aizdzinu uz servisu konsatēja ka beikta sprausla, nomainīja sprauslu un pagāja 2nedēļas problēma atkārtojas, bet šoreiz degvielas ir ap rādītāju 15. Situācija tā pati. Man saka lai pamēģinu ieliet degvielu kadus 20 litrus. Kāda iespēja ka tas ir tāpēc.? Itkā bākas sūknis nesūc ! Man 1. BMW un pagaidām maz zinu,zinu vienu kaprīza ir nepajokam.
Offline
sys9291
05. Dec 2021, 19:18 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Dec 2021, 17:54:22 @Anduks27 rakstīja:
Sveiciens.
Grižos pēc gudra padoma, man ir E39 2001 gada. 3.0d. Lieta tāda, pēc tā kad braucu kadu laiku, piestāju pie veikala bet kad iznācu nevarēju iedarbināt, izzāģēju sausu aķi. Bāka bija pilna. Pēc apēram h aizbraucu ar krokšiem pamēģinājām piepīpēt , uz pus apgrieziena pieleca. Aizdzinu uz servisu konsatēja ka beikta sprausla, nomainīja sprauslu un pagāja 2nedēļas problēma atkārtojas, bet šoreiz degvielas ir ap rādītāju 15. Situācija tā pati. Man saka lai pamēģinu ieliet degvielu kadus 20 litrus. Kāda iespēja ka tas ir tāpēc.? Itkā bākas sūknis nesūc ! Man 1. BMW un pagaidām maz zinu,zinu vienu kaprīza ir nepajokam.

Uz E39 ir 2 sūkņi, tas kas bākā dzenā degvielu starp abām bākām. Ja sūknis nestrādā un degvielas vairāk par 1/2 bākas problēmu nav arī pie nestrādājoša sūkņa.
Otrs sūknis, kas atrodas zem auto (zem šofera sēdekļa) padod degvielu uz dzinēja augstspiediena sūkni. Ieslēdzot aizdedzi viņu var dzirdēt ~20sec, ja klusums (sūknis nestrādā), tad dzinēju nepiedarbināsi...
Labāk būtu diagnostiku uztaisīt - kaut vai lūdas nolasīt iesākumā.
P.S ja problēma tikai pie karsta dzinēja tas var norādīt uz sadales vārpstas devēju, bet tad diagnostikā jābūt kļūdai par viņu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 05 Dec 2021, 19:21:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo