Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 slodzē noģībst, kļūdu neuzrāda

AutorsZiņojums
martins17
27. Mar 2018, 21:35 #1

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Sveiki! Varbūt tēma nevietā, bet varbūt var kāds ko ieteikt. Zinu vieglāk dzīt uz servisu, bet nu ja kādus 5 esmu apmeklējis un nekā. Situācija tāda, ka varbūt sakritība, bet izņēmu DPF filtru un pārprogrammēja un tad sākās... Sākumā nebija izteikti, bija ka riktīgi dod gāzi mašīna noģībst. Tagad nu normāli braukt var, bet ja kāds jāapdzen riskanti jo pēc kādām 2.5 štukām uz slodzi noģībst, pielaist var izslēdzot aizdedzi, bet interesantākais ir tas ka nekādu kļūdu nekur neparāda, ne mašīna ne uz kompja uzliekot. Sūkni pārbaudīja viss iet un filtrs jauns, vienīgi liekas aizdomīgi ka kompī rāda ka 1. bākā ir piem. 25L bet 2. bākā 2L vai ta nav jābūt vienādi. Sorry ka tik gari...

[ Šo ziņu laboja martins17, 27 Mar 2018, 22:01:53 ]

Offline
N53series
27. Mar 2018, 21:51 #2

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

es jau uzreiz manu, ka te nav veikti visi uzlabojumi!
EGR likvideets? nee?
kveelsveces? to vadiibas modulis?
flipi iepluudes kolektoraa? izrauti?
visas shiis detaljas var buut pie vainas! rauj aara nekaveejoshi!

p.s. nee, nav jaabuut vienaadi.
servisu nosaukumus studijaa!
Offline
RSAWorkshop
27. Mar 2018, 21:52 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gan jau iesākumā liec atpakaļ DPF, tad izlūdzies kaut kur atpakaļ programmu un tad jau var sākt pētīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Rizza
27. Mar 2018, 21:53 #4

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Vinš ir izņēmis PDF nevis DPF filtru, nejaucam
Offline
martins17
27. Mar 2018, 21:58 #5

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Sorry drukas kļūda protams DPF domāju.
Offline
RSAWorkshop
27. Mar 2018, 22:06 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Partikulāro Daļiņu Filtrs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
uldens1
27. Mar 2018, 22:42 #7

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:

gan jau noštepselejot visu ko nost ari nerādīs nevienu kļudu
Offline
sys9291
27. Mar 2018, 22:45 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

gan jau kāda sprausla ķīlē - bet nu protams, kļūdas nav un arī nebūs...slodzē līdz ar to spiediena kritums rampā un shut off
ar pašu DPF amputāciju (es arī neatzīstu to) sakara nebūs...bet softs visdrīzāk sataisīts tā, ka kļūdas vispār pazudušas kā suga...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 27 Mar 2018, 22:47:59 ]

Offline
N53series
27. Mar 2018, 23:00 #9

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

bet es taa saprotu, ka 99% diizelju specu maak tikai kljuudas lasiit, i to ar kaadu Delphi vai liidziigu, caur 9141? smaalki..
Offline
RS7
27. Mar 2018, 23:01 #10

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

tā diemžēl ir, visi speci sen ārzemēs vai arī reklāmu nevajag.
Palikuši vieni demagogi
Offline
uldens1
27. Mar 2018, 23:05 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


27 Mar 2018, 22:45:30 @sys9291 rakstīja:
gan jau kāda sprausla ķīlē - bet nu protams, kļūdas nav un arī nebūs...slodzē līdz ar to spiediena kritums rampā un shut off
ar pašu DPF amputāciju (es arī neatzīstu to) sakara nebūs...bet softs visdrīzāk sataisīts tā, ka kļūdas vispār pazudušas kā suga...
kļudai jau nu jabūt ja rampā spiediens nokrītas zem pieļaujamās vērtibas,es vairāk domāju ka tur izprogrammejot dpf ir padaudz kaut kas izdzests
Offline
N53series
27. Mar 2018, 23:18 #12

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 Mar 2018, 23:05:22 @uldens1 rakstīja:

27 Mar 2018, 22:45:30 @sys9291 rakstīja:
gan jau kāda sprausla ķīlē - bet nu protams, kļūdas nav un arī nebūs...slodzē līdz ar to spiediena kritums rampā un shut off
ar pašu DPF amputāciju (es arī neatzīstu to) sakara nebūs...bet softs visdrīzāk sataisīts tā, ka kļūdas vispār pazudušas kā suga...
kļudai jau nu jabūt ja rampā spiediens nokrītas zem pieļaujamās vērtibas,es vairāk domāju ka tur izprogrammejot dpf ir padaudz kaut kas izdzests


kaa jau sys mineeja - iespeejams, kljuudu karte ir kapitaali paretinaata. vnk chipojot, aforsee sprauslu atveerumus taa, ka tie nojaatie suuknji regulaari nespeej spiedienu uztureet. tad nu probleemu risina smalkaa veidaa - padzeesh kljuudas no kartes. tb., kljuuda jau iemetaas, dzineejs paariet limp modee, iespejams, ar pazeminaatu reikas spiedienu, ierobezhotiem atveerumiem, u.t.t., vnk listaa to lazhu neparaada
Offline
Kaross
28. Mar 2018, 00:59 #13

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja slodzē auto noslāpst, tad 100% tur ir jābūt kļūdai. Ja kļūdas nav, tad kāds līkrocis ņemot ārā DPF nav mācējis saprogrammēt un sapisis visu. Brauc pie viņa, lai liek atpakaļ standarta softu un tad tev kāds varēs palīdzēt.
Ja tavi tūneri rausta plecus, kas noteikti tā arī ir, tad Aizkrauklē ir man viens cilvēks ar ko sadarbojos, varu iedot kontaktus. Varēs savest kārtībā vadības bloku.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
martins17
28. Mar 2018, 05:58 #14

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010



28 Mar 2018, 00:59:23 @Kaross rakstīja:
Ja slodzē auto noslāpst, tad 100% tur ir jābūt kļūdai. Ja kļūdas nav, tad kāds līkrocis ņemot ārā DPF nav mācējis saprogrammēt un sapisis visu. Brauc pie viņa, lai liek atpakaļ standarta softu un tad tev kāds varēs palīdzēt.
Ja tavi tūneri rausta plecus, kas noteikti tā arī ir, tad Aizkrauklē ir man viens cilvēks ar ko sadarbojos, varu iedot kontaktus. Varēs savest kārtībā vadības bloku.


Filtru ņēmu ārā Jēkabpilī pie varteikt vienīgā elektriķa, bet nu ar labām atsauksmēm no pus pilsētas, bet laikam ne visu viņš māk. Varbūt pati iedot kontaktus jo citur nezinu kur aizdzīt.
Offline
howitzer
28. Mar 2018, 06:52 #15

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


28 Mar 2018, 05:58:00 @martins17 rakstīja:


28 Mar 2018, 00:59:23 @Kaross rakstīja:
Ja slodzē auto noslāpst, tad 100% tur ir jābūt kļūdai. Ja kļūdas nav, tad kāds līkrocis ņemot ārā DPF nav mācējis saprogrammēt un sapisis visu. Brauc pie viņa, lai liek atpakaļ standarta softu un tad tev kāds varēs palīdzēt.
Ja tavi tūneri rausta plecus, kas noteikti tā arī ir, tad Aizkrauklē ir man viens cilvēks ar ko sadarbojos, varu iedot kontaktus. Varēs savest kārtībā vadības bloku.


Filtru ņēmu ārā Jēkabpilī pie varteikt vienīgā elektriķa, bet nu ar labām atsauksmēm no pus pilsētas, bet laikam ne visu viņš māk. Varbūt pati iedot kontaktus jo citur nezinu kur aizdzīt.

Pannu rokā un krāmē pa galvu viņam tik ilgi, kamēr nesalabo Tavu sapisto auto.
Offline
sys9291
28. Mar 2018, 09:55 #16

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Mar 2018, 23:01:58 @RS7 rakstīja:
tā diemžēl ir, visi speci sen ārzemēs vai arī reklāmu nevajag.
Palikuši vieni demagogi

ir jau arī speci šeit - bet nav kas maksā - palikuši tikai kapeikmīļi...
Offline
N53series
28. Mar 2018, 10:01 #17

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Mar 2018, 09:55:05 @sys9291 rakstīja:

27 Mar 2018, 23:01:58 @RS7 rakstīja:
tā diemžēl ir, visi speci sen ārzemēs vai arī reklāmu nevajag.
Palikuši vieni demagogi

ir jau arī speci šeit - bet nav kas maksā - palikuši tikai kapeikmīļi...


te ir daudz taadu rs7, cufikveidiigo un citu. vinjus visus vieno paaris lietas:
a) vinji ir pilniigi nejeegas visaas jomaas. tik lieli nejeegas, ka vinji pat nesaprot, kursh un vai ko sajeedz;
b) tikliidz kaa tu saaac ar vinjiem komuniceet, vinju vieniigais secinaajums ir - taatad, tu esi no vinju liimenja/barinja/tusinja - taads pats nejeega un tizlenis. un tad var sakties pilnigs beztoklshows;
c) vinji juutaas diskomfortaa, ja tomeer piezogas sajuuta, ka kaads ko bisku jeedz. vinjiem patiik teema 'visi ir taadi pashi mudaki kaa es', taapeec, tikliidz kaa seko kaads praatiigs pastaasts, saakas beztolksuuda stumshana.
ar sho kontingentu ko apspriest - kaa teicienaa par mulkji, kas novilks liidz savam liimenim un sakaus ar pieredzi.
Offline
sys9291
28. Mar 2018, 10:12 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Mar 2018, 10:01:13 @N53series rakstīja:

28 Mar 2018, 09:55:05 @sys9291 rakstīja:

27 Mar 2018, 23:01:58 @RS7 rakstīja:
tā diemžēl ir, visi speci sen ārzemēs vai arī reklāmu nevajag.
Palikuši vieni demagogi

ir jau arī speci šeit - bet nav kas maksā - palikuši tikai kapeikmīļi...


te ir daudz taadu rs7, cufikveidiigo un citu. vinjus visus vieno paaris lietas:
a) vinji ir pilniigi nejeegas visaas jomaas. tik lieli nejeegas, ka vinji pat nesaprot, kursh un vai ko sajeedz;
b) tikliidz kaa tu saaac ar vinjiem komuniceet, vinju vieniigais secinaajums ir - taatad, tu esi no vinju liimenja/barinja/tusinja - taads pats nejeega un tizlenis. un tad var sakties pilnigs beztoklshows;
c) vinji juutaas diskomfortaa, ja tomeer piezogas sajuuta, ka kaads ko bisku jeedz. vinjiem patiik teema 'visi ir taadi pashi mudaki kaa es', taapeec, tikliidz kaa seko kaads praatiigs pastaasts, saakas beztolksuuda stumshana.
ar sho kontingentu ko apspriest - kaa teicienaa par mulkji, kas novilks liidz savam liimenim un sakaus ar pieredzi.


YES
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo