Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 320d 177 ZS patēriņš

AutorsZiņojums
N53series
02. Feb 2018, 22:03 #41

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 21:54:08 @fc335 rakstīja:

02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14


e90 pirmsfeislifti?

Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.


Jap, PFL.

Varbūt ne pa tēmu, bet pēc e39 engine rebuild, man arī meistars stāstīja cik visi ir perfekti pareizi salikts, bet tas, ka no apakšas vispār nav jaudas ir dzinēja vadības elektroniskās problēmas ))))

Aizbraucu saregulēju vanosus (Mehāniski) un viss bija kā vajag. Nav pretenziju par dzinēja rebuild, tas tiešām bija ideāli!

Varu iedot kontaktus cilvēkiem, kas saprot ko dara, bet tas nebūs lēti. Taspats, kas Bavārija auto, vai pat dārgāk. Cilvēki artisināja problēmu, ko nevarēja diagnosticēt 5 populārākie main stream servissi, kā arī daži šī forumua gangsteri (Ieteica mainīt visus blokus )




VANOSam jau pat offsetu redz, var izreekjinaat, par cik zobiem garaam noshauts. bet nu jaa.. liimenis ir taads, kaads ir. diemzheel.
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 22:19 #42

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu


Benzīnam, gudriniek, tā var darīt
Te ir runa par dīzeli, netā noteikti var atrast kas vēl, izņemot kārbas ņemšanu nost, ir darāms
Offline
FisherS
02. Feb 2018, 22:21 #43

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


02 Feb 2018, 22:01:41 @uldens1 rakstīja:

ir man ar 150 zs e46 2.0d tagad pa ziemu videjais tuvu 9 litri,vasara 7,5


Man ar tādam pašam ar 6-speed mašalku tagad ir reālais ap 9l, bet 99% pilsēta un no rītiem ap 20min rūc.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 02 Feb 2018, 22:23:41 ]

Offline
ZulandersKebabish
02. Feb 2018, 22:22 #44

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Dama zinosaka, par vienu otru "ganksteri", ja protams tur apaksa ir dama?!
Offline
968-jk
02. Feb 2018, 22:25 #45

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13454

Braucu ar: 30niekiem


02 Feb 2018, 22:22:04 @ZulandersKebabish rakstīja:
Dama zinosaka, par vienu otru "ganksteri", ja protams tur apaksa ir dama?!

Profila bildē powerista ģimene...
Offline
janexz
02. Feb 2018, 22:27 #46

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8054

Braucu ar: Euro 4


02 Feb 2018, 20:49:38 @ingucs rakstīja:
.

Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.

Nav norma. 120d čipots pa trasi tērē līdz 4 litri.
Offline
N53series
02. Feb 2018, 23:06 #47

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 23:00:02 @ingucs rakstīja:
968-jkm klaču tantēm, lūgtum, uz citu sadaļu


02 Feb 2018, 22:27:41 @janexz rakstīja:

02 Feb 2018, 20:49:38 @ingucs rakstīja:
.

Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.

Nav norma. 120d čipots pa trasi tērē līdz 4 litri.


Tā vajadzētu būt, ka pa šoseju ir zem 5.


nu, tad.. ja vajag, iekodee priborkaa, lai rada momentaanaa ciparinjus, izbrauc streekji, paskati. ja ir +2..3L virs vajadziigaa: skaidrs, ka pat pie mazas slodzes dzineeja lietderiiba ir SMAGI zem vajadziigaas.
Offline
Staris
02. Feb 2018, 23:56 #48

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu

Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.

[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Feb 2018, 23:58:40 ]

Offline
N53series
03. Feb 2018, 00:03 #49

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

mana necilaa pieredze ar benziina VANOSiem saka, ka vismaz pusee gadiijumu (peec remonta) kaada no sadaleneem ir par zobu skjiibi uzlikta.
adaptaacijas pieljauj +/-10 graadu offsetu, viens zobs ir 8 graadi. tad nu regulaari ir redzami skati, kur adaptaaciju offseti ir 8..9 graadi un milimetru liidz kljuudaam.
Offline
Lew
03. Feb 2018, 00:33 #50

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 409

Braucu ar: 1.1bar


02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk

Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?

kur taisīji?

LCI pilsētā 100% 7l
Offline
ingucs
03. Feb 2018, 10:37 #51

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:

02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu

Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.


Paldies. Izklausās loģiski.

Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?

Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.

Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja.
Offline
ingucs
03. Feb 2018, 10:37 #52

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


03 Feb 2018, 00:33:04 @Lew rakstīja:

02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk

Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?

kur taisīji?

LCI pilsētā 100% 7l



DPF vai ķēdes?
Offline
ingucs
03. Feb 2018, 10:38 #53

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


03 Feb 2018, 00:03:27 @N53series rakstīja:
mana necilaa pieredze ar benziina VANOSiem saka, ka vismaz pusee gadiijumu (peec remonta) kaada no sadaleneem ir par zobu skjiibi uzlikta.
adaptaacijas pieljauj +/-10 graadu offsetu, viens zobs ir 8 graadi. tad nu regulaari ir redzami skati, kur adaptaaciju offseti ir 8..9 graadi un milimetru liidz kljuudaam.



Paldies par dalīšanos pieredzē!

Un visiem citiem paldies, kas par tēmu rakstīja
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2018, 12:50 #54

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Feb 2018, 22:19:21 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu


Benzīnam, gudriniek, tā var darīt
Te ir runa par dīzeli, netā noteikti var atrast kas vēl, izņemot kārbas ņemšanu nost, ir darāms
Ā un tipa dīzelim BMW nav paredzējis procedūru timing adjust kas aizņem aptuveni 1-2h un nu nemaz sadales vārpstas zobratam nav regulēšanas iespējas Un kāpēc būtu kārba jāņem nost? Kaut arī tas aizņem 40 min

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2018, 12:54 #55

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Feb 2018, 21:54:08 @fc335 rakstīja:

02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14


e90 pirmsfeislifti?

Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.


Jap, PFL.

Varbūt ne pa tēmu, bet pēc e39 engine rebuild, man arī meistars stāstīja cik visi ir perfekti pareizi salikts, bet tas, ka no apakšas vispār nav jaudas ir dzinēja vadības elektroniskās problēmas ))))

Aizbraucu saregulēju vanosus (Mehāniski) un viss bija kā vajag. Nav pretenziju par dzinēja rebuild, tas tiešām bija ideāli!

Varu iedot kontaktus cilvēkiem, kas saprot ko dara, bet tas nebūs lēti. Taspats, kas Bavārija auto, vai pat dārgāk. Cilvēki artisināja problēmu, ko nevarēja diagnosticēt 5 populārākie main stream servissi, kā arī daži šī forumua gangsteri (Ieteica mainīt visus blokus )


99%, ka vai nu vanosu salika uz aci vai arī štrumu lietojot vanosa vāka blīvi nenoņēma un tās milimetra desmitdaļas ir izšķirošās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Lew
03. Feb 2018, 13:05 #56

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 409

Braucu ar: 1.1bar


03 Feb 2018, 10:37:44 @ingucs rakstīja:

03 Feb 2018, 00:33:04 @Lew rakstīja:

02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk

Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?

kur taisīji?

LCI pilsētā 100% 7l



DPF vai ķēdes?


Ķēdes.

[ Šo ziņu laboja Lew, 03 Feb 2018, 13:07:53 ]

Offline
N53series
03. Feb 2018, 13:23 #57

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


03 Feb 2018, 10:37:17 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:

02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu

Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.


Paldies. Izklausās loģiski.

Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?

Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.

Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja.


ceru, ka saproti, egr izgrieshana palielinaas pateerinju un pasliktinaas uzraavienu.
un, ksjiet, ka powera 'gjimene' ir kaadu garnatiju nopirkusi, ka pashi un pashu beerni ar taam mikrodaljaam plaushu veezi neatraus.

klau, nu, ja nevriet kopiigiem speekiem pacelt 10 gadus vecu diizeli.. nu, brauciet ar etalonu!
hulji man jaaelpo juusu diizelja suudi?
Offline
ingucs
03. Feb 2018, 13:59 #58

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


03 Feb 2018, 13:23:59 @N53series rakstīja:

03 Feb 2018, 10:37:17 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:

02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu

Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.


Paldies. Izklausās loģiski.

Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?

Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.

Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja.


ceru, ka saproti, egr izgrieshana palielinaas pateerinju un pasliktinaas uzraavienu.
un, ksjiet, ka powera 'gjimene' ir kaadu garnatiju nopirkusi, ka pashi un pashu beerni ar taam mikrodaljaam plaushu veezi neatraus.

klau, nu, ja nevriet kopiigiem speekiem pacelt 10 gadus vecu diizeli.. nu, brauciet ar etalonu!
hulji man jaaelpo juusu diizelja suudi?


Domāju, ka nav jēgas diskutēt par DPF izgriešanu un EGR noprogrammēšanu. Man ir teikts, ka tam ir jāpazemina patēriņš. To ir teikuši vairāki "Meistari". Kuram kurā situācijā taisnība, ne man spriest. Manā gadījumā izrādījās pretēji, citos gadījumos varbūt līdz, ja jau tā ir tik populāra lieta.

Privāta rakstura lietas lūdzu diskusijā par tehniskām lietām nepīt iekšā. Ja kādam ir īpaša vēlme pēc citāda veida sarunām vai apspriešanas, pieļauju, ka Centrāltirgū varētu atrasties daudz līdzīgi domājošo

Ja ir iebildumi par ekoloģijas bojāšanu ar DPF griešanu, laikam jāizvērš tas plašākā mērogā, lai "cienījami" kantori turpmāk neieteiktu tādas lietas darīt. Es personīgi biju pret DPF izgriešanu, jo nebija pilns.
Offline
N53series
03. Feb 2018, 14:38 #59

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Plashaakaa meerogaa vareetubapspriest,piem.,nox ljaunumu. Mikrodaljas ir jaapspriezh lokaala meerogaa,jo noseezhaas aizmuree braucosho plaushaas un izraisa plaushu veezi.
Teema - biju pret,bet izgrieza. Wtf? Tb,meistaram bija teikshana?
Njemot veera to,ka tu bojaa manu un manu tuvaako veseliibu tieshaa veidaa,augstpraatiigo toniiti vareetu bisku izsleegt.
Iepish kapeiku,indee citus un veel te kaut ko spreegaa. Normaali laiki pienaakushi.
Offline
RSAWorkshop
03. Feb 2018, 15:21 #60

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

hmm, īstenībā derētu pamērīt kādas ppm nāk ārā kad ir DPF un kādas kad ir amputēts un salīdzināt ar kkādiem pētījumiem cik un kā ietekmē veselību. Varbūt, ka var pabāzt zem kāda panta vai izstrādāt jaunu KL pantu par noziedzīgu nodarījumu pret personu veselību, tīšu bojājumu izraisīšanu utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo