Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 33 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Universālais katalizators

AutorsZiņojums
oseenc
17. Jan 2018, 16:08 #1

Kopš: 28. Jul 2014

Ziņojumi: 107

Braucu ar: MOCIKLETU!

Labdien, Kungi!

Atradu tādu opciju, kā "Universālie katalizātori".

Ir kādam bijusi saskarsme ar šiem? Saprotu, ka tas, kas der visam, īstenībā neder ne kam.

Bet kas viņos par vati ir sabāzta, ka viņu cenas ir kārtu zemākas nekā katalizātoriem, kas paredzēti konkrētam modelim? Nav lētu brīnumu, tādēļ jautāju, vairāk gan intereses pēc, jo nav jāpērk un nav nevienam jāiesaka, bet šis fakts apstulbināja.

Skatīt te!
Offline
crime
17. Jan 2018, 16:20 #2

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

te aizvakar viens semaks, kuram skati nevarēja dabūt dēļ atgāzēm, tirgojās pa štuku eiro, ja atmiņa neviļ, tad šī foruma boss tam semakam bija uzlicis šitos katus, tiesa tam semakam bija vēl viena problēma - boss tam bija uzlicis arī "smirdošo" secinājumus vari izdarīt pats
Offline
oseenc
17. Jan 2018, 17:17 #3

Kopš: 28. Jul 2014

Ziņojumi: 107

Braucu ar: MOCIKLETU!


17 Jan 2018, 16:20:54 @crime rakstīja:
te aizvakar viens semaks, kuram skati nevarēja dabūt dēļ atgāzēm, tirgojās pa štuku eiro, ja atmiņa neviļ, tad šī foruma boss tam semakam bija uzlicis šitos katus, tiesa tam semakam bija vēl viena problēma - boss tam bija uzlicis arī "smirdošo" secinājumus vari izdarīt pats


Nu ok, bet tad gribi teikt, ka viens ražotājs katiņam, kas paredzēts uz konkrēta auto izmanto kaut ko vājprātā krutāku, nekā universālajiem? Vai ideja vairāk tajā, ka ja liec universālo un lai panāktu efektu kā konkrētam auto paredzētajam katiņam, tad jāliek vismaz 3 viņi?

Teorētiski jau ražošanā nevajadzēja būt starpībai, vismaz ne n-kārtā uz cenu.
Offline
RSAWorkshop
17. Jan 2018, 17:24 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

tik vien kā kkādi universālie šķiet bija metāla, bet OE kkāda keramika ar iekļautiem dārgmetāliem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
suslik
17. Jan 2018, 17:37 #5

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 461

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Nezinu, kas viņos ir iekšā, bet vienam auto, kuram nevarēja skati iziet dēļ atgāzēm, uzliku šos universālos un skate logā, tā kā tā lieta strādā.
Offline
RSAWorkshop
17. Jan 2018, 17:44 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ā, tie kurus nodevu metālā bija OE?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RG
17. Jan 2018, 17:50 #7

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Vienai alfai likām universalo katu. Viss darbojās.
Te drīzāk jautājums par ilgmūžību.

Likt lietotu jau arī var, tikai kā pārbaudīt vai viņš nav pils ar eļļu un antifrīzu?
Offline
CP17
17. Jan 2018, 18:21 #8

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Man e65 745i arī bija kkādi čaineze kati, nevarēju dabūt TA
Offline
crime
17. Jan 2018, 18:31 #9

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


17 Jan 2018, 17:17:39 @oseenc rakstīja:

17 Jan 2018, 16:20:54 @crime rakstīja:
te aizvakar viens semaks, kuram skati nevarēja dabūt dēļ atgāzēm, tirgojās pa štuku eiro, ja atmiņa neviļ, tad šī foruma boss tam semakam bija uzlicis šitos katus, tiesa tam semakam bija vēl viena problēma - boss tam bija uzlicis arī "smirdošo" secinājumus vari izdarīt pats


Nu ok, bet tad gribi teikt, ka viens ražotājs katiņam, kas paredzēts uz konkrēta auto izmanto kaut ko vājprātā krutāku, nekā universālajiem? Vai ideja vairāk tajā, ka ja liec universālo un lai panāktu efektu kā konkrētam auto paredzētajam katiņam, tad jāliek vismaz 3 viņi?

Teorētiski jau ražošanā nevajadzēja būt starpībai, vismaz ne n-kārtā uz cenu.

ņem tev vēl viens piemērs - uzliku savam e24 spoooorta izplūdi un oem kats palika lieks, iemetu ebay un vācietis to nopirka par ~300€, nez kāpēc viņš nepirka to tavu magnaflow šrotu?
Offline
N53series
17. Jan 2018, 18:34 #10

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ko noziiimee 'man darbojaas', vinjam 'nedarbojaas'..
katus raksturo konkreeti parametri.
vienam, piem., bija viduveeji straadaajosh dzineejs, kursh bija chutj virs vecajaam normaam un tad suudaini kati, neko papildus nenoeedot [bet vnk dzineejs bisku labaak uzsildiits] TA izgaaja.
secinaajum - 'straadaa'.

protams, ka tehnologjijas atskjiraas! normaaliem katiem lielo ciparu sastaada daargmetaala paarklaajums, ne jau blekja cena. bez taa paarklaajuma - tas tak vairs nav kats.
lasu un domaaju - nah internaati, graamatas izdomaati..
Offline
uldens1
17. Jan 2018, 18:34 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


17 Jan 2018, 18:31:18 @crime rakstīja:

17 Jan 2018, 17:17:39 @oseenc rakstīja:

17 Jan 2018, 16:20:54 @crime rakstīja:
te aizvakar viens semaks, kuram skati nevarēja dabūt dēļ atgāzēm, tirgojās pa štuku eiro, ja atmiņa neviļ, tad šī foruma boss tam semakam bija uzlicis šitos katus, tiesa tam semakam bija vēl viena problēma - boss tam bija uzlicis arī "smirdošo" secinājumus vari izdarīt pats


Nu ok, bet tad gribi teikt, ka viens ražotājs katiņam, kas paredzēts uz konkrēta auto izmanto kaut ko vājprātā krutāku, nekā universālajiem? Vai ideja vairāk tajā, ka ja liec universālo un lai panāktu efektu kā konkrētam auto paredzētajam katiņam, tad jāliek vismaz 3 viņi?

Teorētiski jau ražošanā nevajadzēja būt starpībai, vismaz ne n-kārtā uz cenu.

ņem tev vēl viens piemērs - uzliku savam e24 spoooorta izplūdi un oem kats palika lieks, iemetu ebay un vācietis to nopirka par ~300€, nez kāpēc viņš nepirka to tavu magnaflow šrotu?
cik viņš svera tas OEM kats???Dažus katus var pa 300 eiro kg lužņos pardot

[ Šo ziņu laboja uldens1, 17 Jan 2018, 18:42:52 ]

Offline
N53series
17. Jan 2018, 18:37 #12

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

benziins, kati, co, hc
Offline
soulfreak
17. Jan 2018, 18:37 #13

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Viss ir baigi jauki ar tiem universālajiem kaķiem, līdz brīdim, kad viņi izdeg... tas ir max pāris gadi un maini atkal.
Offline
ezis_
17. Jan 2018, 19:16 #14

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Bet kati jau ari atsciras ir keramiskie un metaliskie , piemeram amerikaniem cik zinu nak metaliskie un vini salidzinosi ar keramiskajiem nododot metalaa nemaksa gandriz neko bet funkciju pilda to pasu.
Offline
CP17
17. Jan 2018, 19:20 #15

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Ir čaina riepas un normālās, ir Nokia un Nokla, ir jefiņi un normālie, ir korejas autiņi un normālie, tāpat ar jebko, arī ar katiņiem.
Offline
crime
17. Jan 2018, 19:54 #16

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


17 Jan 2018, 18:34:29 @uldens1 rakstīja:

17 Jan 2018, 18:31:18 @crime rakstīja:

17 Jan 2018, 17:17:39 @oseenc rakstīja:

17 Jan 2018, 16:20:54 @crime rakstīja:
te aizvakar viens semaks, kuram skati nevarēja dabūt dēļ atgāzēm, tirgojās pa štuku eiro, ja atmiņa neviļ, tad šī foruma boss tam semakam bija uzlicis šitos katus, tiesa tam semakam bija vēl viena problēma - boss tam bija uzlicis arī "smirdošo" secinājumus vari izdarīt pats


Nu ok, bet tad gribi teikt, ka viens ražotājs katiņam, kas paredzēts uz konkrēta auto izmanto kaut ko vājprātā krutāku, nekā universālajiem? Vai ideja vairāk tajā, ka ja liec universālo un lai panāktu efektu kā konkrētam auto paredzētajam katiņam, tad jāliek vismaz 3 viņi?

Teorētiski jau ražošanā nevajadzēja būt starpībai, vismaz ne n-kārtā uz cenu.

ņem tev vēl viens piemērs - uzliku savam e24 spoooorta izplūdi un oem kats palika lieks, iemetu ebay un vācietis to nopirka par ~300€, nez kāpēc viņš nepirka to tavu magnaflow šrotu?
cik viņš svera tas OEM kats???Dažus katus var pa 300 eiro kg lužņos pardot

130€ piedāvāja lūžņos
Offline
labaiss
19. Aug 2020, 10:28 #17

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Ir kādam pieredze ar high-flow katiem benzīna motoram? TA var iziet? Konkrētāk interesē wagnera tūna kats ar 200cells.
Offline
Kaross
19. Aug 2020, 12:26 #18

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkarīgs kāds auto, bet parasti pāris gadus var.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
labaiss
19. Aug 2020, 16:49 #19

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


19 Aug 2020, 12:26:29 @Kaross rakstīja:
Atkarīgs kāds auto, bet parasti pāris gadus var.


Bmw N55 motors
Offline
Negantelis
19. Aug 2020, 17:35 #20

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Mēģināšu ar N54 iziet bez priekšējiem,vēl paliek gan vidējie.JĀPIELEJ E85?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo