Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e91 330d manual graboņa

AutorsZiņojums
linards93
13. Jan 2018, 01:21 #1

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006

Sveiki!

Auto Bmw e91 330d 2006 manuāls. Problēma tāda, ka sākot braukt ar pirmo ātrumu ļoti izteikta graboņa pie zemiem apgriezieniem. Tieš laižot vaļā sajūgu.

Spararats un viss sajūga komplekts, kā arī izspiedējgultnis mainīts pirms 70k km.

Kad uz vietas ieliek pirmajā ātrumā, nospiež bremzi un slidina sajūgu, ļoti izteikta graboņa.

Tas varētu būt atkal spararats? Kaut ko esmu dzirdējis par primāro vārpstu kārbā. Varbūt tās gultnis?

Ļoti izteikta graboņa kad jāuzsāk pret kalnu, respektīvi slodzē. Kad sajūgu atlaiž un apgriezieni nedaudz paceļas, uzreiz pazūd grabēšana.

Varbūt kādam bijis kas līdzīgs.
Offline
FFL
13. Jan 2018, 10:55 #2

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Spararats..
Varu palidzēt ar mainu, pm
Offline
Kaross
13. Jan 2018, 10:58 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Spararats. Ja auto nav nogājis 700 000km, tad kārbai diezvai primārai asij kas būs noticis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
13. Jan 2018, 12:21 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:

Motora paduška
Offline
linards93
13. Jan 2018, 12:25 #5

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006

Spararats pa 70 000km var tā sadilt?

Vēl interesanta lieta. Kad nopirku auto, pirms 2 gadi mainiju tajā pašā kārbā eļļu. Nu naturāli melna vecā, liekas ka pat varetu būt metāla skaidas piesitiens. Tāda kā pelēka.

Tagad izdomāju apskatīties, kāda izskatas tā ko sākumā samainiju - ieleju castrol 75w. Tāda pati, galigi izstrādājusies, un arī uz pelēku velk, diezgan gan nobraukts. Tie paši 70 000.
Offline
FFL
13. Jan 2018, 12:27 #6

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tur tāpatās viens ceļš ejams - noņemt kārbu. Tad jau sapratīs kas kust - spararats vai kārba, bet spararatam 70k km ir normāli restaurētu liki?
P.S. kad vaina ir spararatā, izteikta ir pati mašīnas drebināšanās uzsākot kustību

[ Šo ziņu laboja FFL, 13 Jan 2018, 12:31:27 ]

Offline
linards93
13. Jan 2018, 12:29 #7

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006


13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška


Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.

Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab..
Offline
linards93
13. Jan 2018, 12:30 #8

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006


13 Jan 2018, 12:27:17 @FFL rakstīja:
Tur tāpatās viens ceļš ejams - noņemt kārbu. Tad jau sapratīs kas kust - spararats vai kārba, bet spararatam 70k km ir normāli restaurētu liki?

Liku pilnīgi jaunu visu no LUK. Tāpec mazliet brinos.
Offline
FFL
13. Jan 2018, 12:35 #9

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


13 Jan 2018, 12:29:07 @linards93 rakstīja:

13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška


Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.

Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab..

Nu spararats. Kamēr autinš stāv uz vietas ar ieslēgtu pārnesumu un slidina sajūgu, kārbā tur visi zobrati, asis un gultņi stāv mierā
Offline
uldens1
13. Jan 2018, 12:38 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


13 Jan 2018, 12:29:07 @linards93 rakstīja:

13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška


Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.

Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab..
nu tad turpat ari mekle to vainu,paskaties vai karbas eļļa nav skaidas,parasti ja karba ir tik psc tad tur skaidu pilns
Offline
krushh
13. Jan 2018, 14:51 #11

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98

Mīzošas sprauslas arī diezgan ātri piebeidz spararatu.
Offline
RWD
13. Jan 2018, 14:54 #12

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī.
Offline
karlsonss
13. Jan 2018, 14:58 #13

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Braukshana vissaapr lauzh auto
Offline
RolandsK
13. Jan 2018, 14:59 #14

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Jā, un stāvēšana vispār iznīcina auto
Offline
krushh
13. Jan 2018, 15:01 #15

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


13 Jan 2018, 14:54:51 @RWD rakstīja:
Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī.


Tava tupā diršana arī.
Offline
RWD
13. Jan 2018, 15:05 #16

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti


13 Jan 2018, 15:01:17 @krushh rakstīja:

13 Jan 2018, 14:54:51 @RWD rakstīja:
Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī.


Tava tupā diršana arī.

Kāds vārds manā postā Tevi personīgi aizskāra bomār?
Offline
g-sxr
15. Jan 2018, 14:11 #17

Kopš: 13. Feb 2011

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E46 330 d

Varbūt, izspiedejgultnis?
Offline
Puxxx
15. Jan 2018, 14:17 #18

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

esmu redzējis, ka spararatu nokauj pa 20k. viss atkarīgs no braukšanas stila un ieradumiem. Biežāk gan tas ir sieviešu dzimuma pārstāvēm. No offence

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
maris333
15. Jan 2018, 15:57 #19

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 64

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Ja būtu izpiedējgultnis, katru reizi nospiežot sajūgu, pedālis vibrētu. Pasen man tā bija.

[ Šo ziņu laboja maris333, 15 Jan 2018, 15:57:55 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo