Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 96 viesi un 68 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E91 nelec

AutorsZiņojums
toor
12. Jan 2018, 22:25 #1

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sveiki,

Aizbraucu līdz veikalam, iznāku ārā, mēģinu piedarbināt un.... klusums. Ekrānā parāda taka nolokotu astūri. Izņemu atslēgu, aizslēdzu, drusku pagaidu, atslēdzu, ielieku atslēgu, nolokoto stūri nerāda, spiezhu statrt un ir pilnīgs klusums, nekādas reakcijas, nemēģina pat griezt. Tā kā nesen akjīts bija izbeidzies, aizgāju nopirku citu, nemas nemainās, simptomi tie pashi. Kādas idejas? Kurš man vņu rīt varētu atdzīvināt?
2006g 325d

[ Šo ziņu laboja toor, 12 Jan 2018, 22:25:26 ]

Offline
mm325
12. Jan 2018, 22:42 #2

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1196

Braucu ar: Mpakotu e91 330xd, 4.6is un moci

Starterim oglītes izbeigušās

Offline
N53series
12. Jan 2018, 22:49 #3

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

labaakajaa gadijumaa jaanodzeesh tas stuures blokjeetaaja skaitiitaajs. paareejais - 'po mestu'.
gan jau kaads pieteiksies.
Offline
josi
12. Jan 2018, 22:56 #4

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2165

Braucu ar: E87 118iA ’07

Vispār jau izskatās pēc nopuvuša plusa vada savienojuma aizmugurē labajā pusē.

Piemet veco aķi pa taisno motortelpā (+ uz kontaktu zem vāciņa, - pa tasno pie motora) un tad mēģini startēt.

[ Šo ziņu laboja josi, 12 Jan 2018, 22:58:49 ]

Offline
uldens1
12. Jan 2018, 22:59 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9100

Braucu ar:


12 Jan 2018, 22:56:59 @josi rakstīja:
Vispār jau izskatās pēc nopuvuša plusa vada savienojuma aizmugurē labajā pusē.

un pričom tur nolokotā sture??
Offline
josi
12. Jan 2018, 23:08 #6

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2165

Braucu ar: E87 118iA ’07

Pritom, ka spriegums zems, motoriņs lēnāk kustās un nepagūst kontroliera noteiktajā laikā atbloķēt stūri. Uz E9x bija pat speciāls CAS softa updeits saistībā ar šo problēmu.
Offline
N53series
12. Jan 2018, 23:13 #7

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

akjis ari nav pierakstiits. es domaaju, ka, njemot veeraa iipasnieka attieksmi, tur buus chupinja ar probleemama

attieksme = nepareiza, jo shis jau ir kompliceets auto, kas regulaari jaamet pie atbilstosha apriikojuma un jaasaprot, ko dara.
Offline
toor
12. Jan 2018, 23:25 #8

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


12 Jan 2018, 23:13:42 @N53series rakstīja:
akjis ari nav pierakstiits. es domaaju, ka, njemot veeraa iipasnieka attieksmi, tur buus chupinja ar probleemama

attieksme = nepareiza, jo shis jau ir kompliceets auto, kas regulaari jaamet pie atbilstosha apriikojuma un jaasaprot, ko dara.


Lūdzu detalizētāk par manu attieksmi
Un man joprojām gribas ticēt tam, ka auto ir paredzēts lai ar vinju brauktu, nevis turētu pieslēgtu pie kompjiem.
Ja es pareizi atminos, akji pierakstīt ir nepieciešams, lai vinju pareizi lādētu un rēkjinātu uzlādes ciklus, nevis lai vispār varētu iedarbināt auto
Offline
N53series
12. Jan 2018, 23:28 #9

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 23:25:44 @toor rakstīja:

12 Jan 2018, 23:13:42 @N53series rakstīja:
akjis ari nav pierakstiits. es domaaju, ka, njemot veeraa iipasnieka attieksmi, tur buus chupinja ar probleemama

attieksme = nepareiza, jo shis jau ir kompliceets auto, kas regulaari jaamet pie atbilstosha apriikojuma un jaasaprot, ko dara.


Lūdzu detalizētāk par manu attieksmi
Un man joprojām gribas ticēt tam, ka auto ir paredzēts lai ar vinju brauktu, nevis turētu pieslēgtu pie kompjiem.
Ja es pareizi atminos, akji pierakstīt ir nepieciešams, lai vinju pareizi lādētu un rēkjinātu uzlādes ciklus, nevis lai vispār varētu iedarbināt auto

nu, ja tu visu zini, tad kur probleema: paarbaudiit spani 15/30 busos, nodzest stuures blokjeetaaja skaitiitaaju, saprast, vai uz startera ievilceeju tiek padots spanis no cas.
nee, vari barukt, pie kompja nesleegt, tikai.. izskataas, ka shis algoritms nofeiloja
Offline
toor
12. Jan 2018, 23:28 #10

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


12 Jan 2018, 22:56:59 @josi rakstīja:
Vispār jau izskatās pēc nopuvuša plusa vada savienojuma aizmugurē labajā pusē.

Piemet veco aķi pa taisno motortelpā (+ uz kontaktu zem vāciņa, - pa tasno pie motora) un tad mēģini startēt.


Vads izskatījās samērā svaigs un bez puvuma pazīmēm, kaut gan, nevar zināt kas ir zem apvalka.
Offline
toor
12. Jan 2018, 23:38 #11

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


nu, ja tu visu zini, tad kur probleema: paarbaudiit spani 15/30 busos, nodzest stuures blokjeetaaja skaitiitaaju, saprast, vai uz startera ievilceeju tiek padots spanis no cas.
nee, vari barukt, pie kompja nesleegt, tikai.. izskataas, ka shis algoritms nofeiloja


Ko tieši es zinu? Sevis konstatētus faktus? Jā, tos es nosaucu. Kas man tālāk bija jādara? Es nestaigāju vienmēr līdzi ar multimetru kabatā, kā ari neesmu diagnostikas ierīču īpašnieks. Ja Jums ir konkrēti piedāvājumi kā palīdzēt atrisināt radušos situāciju, esmu pati uzmanība.
Offline
BOOMER
13. Jan 2018, 00:01 #12

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: 1-"er"

Brīvību Kapicham!
Varbūt reizēm "pieklibo" pozicinējums tehnisko problēmu pasniegšanā,bet pa lielam "plūmi" izlobīt var,kas to grib un kam tas ir aktuāli
P.S. Laikam jau paldies "blogam x" ... N53 man būs šoreiz garām,bet kapēc gan neiespringt uz B58 ...

12 Jan 2018, 23:51:44 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 23:47:31 @RWD rakstīja:
Kaspicham jau nu vajag profilaktisko banānu iedalīt. Vemstās te katrā topikā ar savām šamaņu gudrībām tā, ka riebj lasīt jau. Pilnīgs idiņš Tu nessi, bet savu zināšanu pasniegāsnas veids ir caur dirsu, un tas ir maigi teikts.


Tu gribi teikt, ka shejienes sociums videejais ir pelniijis citu attieksmi?
un toch domaa, ka es ko zaudeeshu, ja kaads no moderiem ieliks galocku? padomaa - ko es zaudeeshu?
ko ieguus forums? jaa, tehnisku lietu apsprieshana nokritiisies. relatiivi pieaugs spams, rupjiibas.
Offline
RWD
13. Jan 2018, 00:29 #13

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 922

Braucu ar: muti

Absolūti nedomāju, ka kāds kaut ko iegūs vai zaudēs. Nedaudz velk asaku tas, ka Tu esi iedomājies, ka būsi vienīgais pasaulē, kas uzvarēs vējdzirnavas ar plikām rokām. Bet rezultāts ir tikai un vienīgi tāds pats, kā čurāt pret vēju - itkā lietu esi padarijis, bet pēcgarša nav gaidītā.
Offline
mm325
13. Jan 2018, 00:40 #14

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1196

Braucu ar: Mpakotu e91 330xd, 4.6is un moci

E91 jau nu noteikti nav tas auto, kas regulāri jāmet pie kompja.
Offline
mm325
13. Jan 2018, 00:43 #15

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1196

Braucu ar: Mpakotu e91 330xd, 4.6is un moci

Man pirms 4 gadiem arī likās, ka manam e91 oriģinālais aķis ir nobeidzies, jo švaki grieza. Uzliku jaunu. Tāpat švaki grieza starteri. Pēc 3 dienām negrieza nemaz. Starterim oglītes bija nodilušas.
Offline
mm325
13. Jan 2018, 00:47 #16

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1196

Braucu ar: Mpakotu e91 330xd, 4.6is un moci

Un panelī simbols ar stūri un atslēgu deg tad, kad stūre ir saslēgta galējā kreisajā vai labajā pozīcijā un ieliekot atslēgu panelī stūres saslēdzējmotoriņš nav spējīgs stūri atslēgt.
Offline
toor
13. Jan 2018, 01:17 #17

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


13 Jan 2018, 00:47:00 @mm325 rakstīja:
Un panelī simbols ar stūri un atslēgu deg tad, kad stūre ir saslēgta galējā kreisajā vai labajā pozīcijā un ieliekot atslēgu panelī stūres saslēdzējmotoriņš nav spējīgs stūri atslēgt.

atradu, ka samērā izplatīta problēma, tā teikt well known bug. Tagad Vajag tikai kādu, kurš var noresetot to ELV

[ Šo ziņu laboja toor, 13 Jan 2018, 01:29:39 ]

Offline
josi
13. Jan 2018, 09:27 #18

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2165

Braucu ar: E87 118iA ’07


12 Jan 2018, 23:28:23 @toor rakstīja:
Vads izskatījās samērā svaigs un bez puvuma pazīmēm, kaut gan, nevar zināt kas ir zem apvalka.

Runa ir par to skrūvēto savienojumu, kurš iet cauri bagāžnieka grīdai, un jāskatās uz to ir no auto apakšas. Tā kā pamēģini tomēr piemest otru akumulatoru motortelpā pa taisno, tā tu izslēgsi lielu daļu mainīgo saistībā ar elektrību.

Par ELV - ja jau sarkanais stūre simbols panelī vairs neparādās, tad jau tur nav ko resetot. Resets ir vajadzīgs, ja kļūdu skatītājs iekš CAS ir pārsniedzis noteiktu skaitu un simbols deg katreiz pie aizdedzes ieslēgšanas. Sirdsmieram vari mēģināt atrast kādu, kurš var updeitot CAS softu, taču nedomāju, ka tam ir izsķīroša nozīme šīs problemās risināšanā.
Offline
toor
13. Jan 2018, 09:32 #19

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sarkanā stūre kā reiz ari deg
Offline
josi
13. Jan 2018, 09:49 #20

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2165

Braucu ar: E87 118iA ’07

Tas tā kā mazliet ir pretrunā ar tavu sākotnējo tekstu "atslēdzu, ielieku atslēgu, nolokoto stūri nerāda, spiezhu statrt un ir pilnīgs klusums", bet ja deg, tad skaidrs, ka vispirms ir jādzēš ķlūda.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips