Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 86 viesi un 55 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
cufiks
13. Jan 2018, 20:30 #181

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 4227

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Vnk izlasīju pēdējos komentus, varbut offtopic, bet manuprāt vispār čipot vai jebkādi manipulēt ar softu drapakam ar beigtām/ potenciāli beigtām sprauslām ir vnk. idiotisms.

Offline
Modrs
13. Jan 2018, 20:34 #182

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9544

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

pļac, lol nau vērc

pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?

a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?

loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana

Offline
cufiks
13. Jan 2018, 20:37 #183

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 4227

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Kā Tu bļeģ vari normāli nočipot drapaku ar sapistiem parametriem? Jā, sapists klizmatrons strādā nepareizi, uzraksti karti sapistam klizmatronam un nesapistam jams vairs nestrādā egon.. Tieši tā, loģisko domāšanu neviens pat uzdāvināt nevar


Offline
Modrs
13. Jan 2018, 20:43 #184

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9544

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

auto nebija un pat līdz šim naf safists.

Pieņemot, ka ja būtu, tad, kā jau kaspič rakstīja, tas liecinātu par pilnīgu čipotāja nekompetenci.

Jeb - nauda nesmird - čipojam pofig ko, dalam uzlīmītes un pontojam internetā, ka katru dienu redz nopisteņus, kurus kā sēmuškas šolkā un uzčipo, turot vienā rokā aliņu

edit: es te vairs nerakstīšu, PJVZ.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Jan 2018, 20:48:47 ]

Offline
Kaross
13. Jan 2018, 20:44 #185

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2188

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Loģika ir laba lieta, bet ja nav saprašanas un lietā liek tikai loģiku, tad sanāk tas kas sanāk te. Visi vainīgi tikai ne auto ar vispārzināmu problēmu.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
N53series
13. Jan 2018, 20:56 #186

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2875

Braucu ar:

jo vairaak es peetu to pashu MSD80, jo vairaak uzzinu, jo vairaak jautajumu rodaas. es esmu nomochiijis kaadus 100.000 km, kaadas 3000 driving sesijas logojot datus. un man nav kauns atziit, ka nezinaamo ir ljoti daudz. jautaajumu - ljoti daudz.

bridii, kad cilveeki, kas nav iZstraadaataaji, bet vnk lieto softus [citu izstraadaatus], saak apgalvot 'es visu zinu', 'tur nav probleemu', 'visi skeptikji ir idioti', man ticamiibas moments nevairojaas.
cik tuukstoshi km ir nologoti? cik reizes uz stenda paarbaudiiti? piem., uz manu jautaajumu par apgalvojumu 'sha buus kontrolieris' - ko no visa tu pats esi izstraadaajis [sheema/plate/algoritmi/kods] sekoja.. klusums. bet, ponti turpinaas.

[ Šo ziņu laboja N53series, 13 Jan 2018, 20:56:47 ]

Online
laimislaimimigais
13. Jan 2018, 21:52 #187

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 45

Braucu ar:


13 Jan 2018, 20:34:40 @Modrs rakstīja:
pļac, lol nau vērc

pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?

a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?

loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana




Iesaku sākumā pārbaudīt augstāk minētās lietas. Ir tā, ka ar standarta iestatījumiem/dozu/degvielas sūkņa voltāžu/boostu šis Mtz brauks miljonu, bet tikko tiek palielināta kāda no šīm lietām, tā parādas problēmas, jo tehniski ir nepilnības.
Offline
N53series
13. Jan 2018, 22:02 #188

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2875

Braucu ar:


13 Jan 2018, 21:52:45 @laimislaimimigais rakstīja:

13 Jan 2018, 20:34:40 @Modrs rakstīja:
pļac, lol nau vērc

pirms čipa dajebkas neķīlē, nepūš, netaisa pretspiedienus, tad sāk ķīlēt, pūst, pilēt, tecēt un pēc tam vairs neķīlē?

a moš tur kvazodinamometriskais perpendikulārais klizmatrons vainīgs?

loģiskā domāšana laikam tomēr ir dieva dāvana




Iesaku sākumā pārbaudīt augstāk minētās lietas. Ir tā, ka ar standarta iestatījumiem/dozu/degvielas sūkņa voltāžu/boostu šis Mtz brauks miljonu, bet tikko tiek palielināta kāda no šīm lietām, tā parādas problēmas, jo tehniski ir nepilnības.


Pag,stop. No vienas puses,visi chiperi,rupji lamaajoties,apgalvo,ka peec vinju chiposhanas nekad nav nekaadu probleemu.
No otras puses - kad taas paraadaas,pie vainas ruupniica/izgatavotaajs,dzineejs nenodroshina elljas spiedienu,vainiigs egr,turbiina,sprauslas? Wat???
Online
Locis
14. Jan 2018, 00:21 #189

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7213

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


12 Jan 2018, 20:03:57 @Modrs rakstīja:

12 Jan 2018, 19:58:20 @Edziz rakstīja:

Perfekti aprakstiji, parastu(padzīvojušu) 1.9tdi vainu, biezu eļļu kombinācijā ar sadilušu un ķīlējošu turbīnas ģeometriju, ar čipu maz sakara,vaina izplatīta arī nečipotiem.



ko tu neteiksi. pirms čipa viss čiki, nočipo un iemetās uzreiz šis gļuks. un pēc tam čipotājs pafisās ar vieniniekiem un nullītēm, un pēkšņi viss ok

Var jau būt tā,ka tā problēma izleca pēc čipošanas? Nu ,piemēram,Tev ir kaut kāda problēma ar celi,kamēr sēdi dīvanā ,aizej līdz tualetei,izej nelielā pastaigā,viss ir ok,sāc skriet maratonus,tad tik sāk sāpēc celis. Tas pats ar auto- ar čipu nedaudz lielāka slodze dzinējam un izlec vājās vietas.
Offline
Locis
14. Jan 2018, 00:27 #190

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7213

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


12 Jan 2018, 23:10:10 @N53series rakstīja:

12 Jan 2018, 23:04:59 @Locis rakstīja:

11 Jan 2018, 16:09:26 @Staris rakstīja:
Paskaidrojiet kā svaigs gaiss + izplūdes gāzes + degviela var būt kaut kas tikpat labs kā svaigs gaiss + degviela?
Pēc būtības tak EGR padara degmaisījumu nekvalitatīvāku, jo pievieno tam gāzi, kura pati nedeg, bet kuru dedzina pamata degmaisījums. Kļūdos?
izplūdes gāzes tak ir miskastviela


Pie 80k busam nobeidzās drosele. Skatos,tur viss tā nedaudz piešmucēts,domāju,tā nevar turpināt- meklēju rokā,kas atprogrammēs EGR. Tiem busiem, kas neatprogrammē,ik pa brīdim maina droseles.
Esmu pilnīgi pārliecināts,ka labāk tas buss iet ar EGR OFF.
Pēc citu loģikas,ka ar EGR iet labāk,vajadzētu vēl intercooleri noravēt,lai iet vēl labāk.


jaa, juus abi atradiisiet kopiigu valodu
kaut gan.. moska Staris ko saprata, tad tev naaksies mekleet citu sabiedroto savam stulbumam
un jaa, protams - nevajag savest kaartiibaa sprauslas, katus, liet normaalu soljaru. dpf off ir the way to go (C)

Ko tur vajadzēja savest pie 80k? Tam busam tagad ir 220k un nekādas no Tavām minētajām problēma vēl nav. Tu vispār rubī ko runā? Kāds stulbumam sakars ar to,ka tas buss labāk iet bez EGR?

Offline
N53series
14. Jan 2018, 01:26 #191

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2875

Braucu ar:

Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.

Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!
Online
Nerds
14. Jan 2018, 01:51 #192

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 290

Braucu ar:


14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.

Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!


Ble, nu ko Tu dirs, pamulki.
Tev pašam vismaz ir sajěga kam vispăr tas EGR ir domăts, un ko viňš tieši dara?

Cirks ne cilvěks, vienu brîdi pat škita, ka Tu vismaz apjědz ko pats rună.


P.S. Tev ir jeb kădi dati, ar ko Tu varětu pierădit, ka dzinějs bez egr strądă sliktak????

Apědîšu cepuri, ja kaut ko tădu spěsi pierădit. Ně, pat divas.

[ Šo ziņu laboja Nerds, 14 Jan 2018, 01:55:38 ]

Offline
yanks
14. Jan 2018, 10:56 #193

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Piedirstas 10 lapas. Vienīgais par ko esat spējuši vienoties ir tas, ka Jūs visi esat idioti.
Offline
yanks
14. Jan 2018, 11:10 #194

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Priekš tiem kas visu zin bet neko nav lasījuši. konkrēti runa par m57d30 egr ar vakuuma kontroli. Info ņemts no ISTA nevis viena tante teica.

Depending on the operating status, a certain quantity of exhaust gas is returned via the EGR valve into the exhaust tract in order to reduce pollutant emission.

Components
- EGR valve with vacuum unit

- Pressure converter

- Exhaust line with heat exchanger


Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. Depending on the activation status and controlled by the DDE control unit, it switches a variable vacuum to the vacuum unit. The pressure converter is activated by a square-wave signal with duty factors (= variable pulse width) between 5 and 95 %.

Control
The quantity of recirculated exhaust gas influences the mass of the fresh air drawn in: The more exhaust gas is recirculated, the less fresh air is drawn in. Since the mass of fresh air drawn in is known for all operating points with the EGR switched off, the reduction in the mass of fresh air caused by exhaust gas recirculation can be used as a measure for the quantity of recirculated exhaust gas. For the purpose of exhaust gas recirculation control, a set fresh air mass is defined in a characteristic map with following variables for all operating conditions:

- Engine speed

- Injection volume

- Coolant temperature

- Atmospheric pressure


The current setting for exhaust gas recirculation matching (service functions) is an additional influencing variable.

During operation, the quantity of recirculated exhaust gas is controlled by the duty factor at the pressure converter such that the set mass of fresh air defined for the specific operating point is drawn in. Fault code 6 "exhaust gas recirculation (control deviation)" is stored if the control unit detects impermissible deviation between the set and actual fresh air mass.

Conditions for EGR operation:
- Coolant temperature > 25 °C and < 110 °C

- Engine speed > 650 rpm and < 3000 rpm

- Injection volume > 2 mg/stroke and < 29 mg/stroke

- Atmospheric pressure > 930 mbar


EGR is deactivated:
- If the above-specified operating conditions are not fulfilled

- When starting the engine

- Coasting

- Battery voltage < 9 V


and if following faults occur:

- Fault code 5: Needle movement sensor

- Fault code 6: Exhaust gas recirculation (control deviation)

- Fault code 0A. Start of injection control

- Fault code 26: Air mass meter

- Fault code 36: Boost pressure sensor

- Fault code 65: Turbocharger control (control deviation)

Offline
Kaross
14. Jan 2018, 11:32 #195

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2188

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

info labs, bet tas nekādā veidā nepaskaidro EGR būtību vai to, ko tieši EGR uzlabo vai kādas sekas ja nestrādā. Vairāk vai mazāk bezjēdzīga informācija. un varam turpināt saukt viens otru par lohu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
JZ
14. Jan 2018, 11:35 #196

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Jan 2018, 01:51:58 @Nerds rakstīja:

14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.

Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!


Ble, nu ko Tu dirs, pamulki.
Tev pašam vismaz ir sajěga kam vispăr tas EGR ir domăts, un ko viňš tieši dara?

Cirks ne cilvěks, vienu brîdi pat škita, ka Tu vismaz apjědz ko pats rună.


P.S. Tev ir jeb kădi dati, ar ko Tu varětu pierădit, ka dzinějs bez egr strądă sliktak????

Apědîšu cepuri, ja kaut ko tădu spěsi pierădit. Ně, pat divas.


dzinējam kā dzelzim ir pilnīgi vienalga tāds egr, tas strādās ar vai bez tā, un par cik tam nav individualitātes vai personības, tad nebūs arī piemērojams vērtējums vai tas labāk vai sliktāk strādā

bet man, tev, sašam, pašam un lienei ir jāelpo tas, kas nāk no tās traktora ārā, tādēļ viennozīmi darbojoša egr esamība ir vērtējama pozitīvi

ja tev ieplūdes kolektora tīrība un kaut kāds minimāls paātrinājuma pieaugums ir vienīgais, kas ietekmē tavu viedokli par to vai egr ir labi vai slikti, izdari mums pakalpojumu, ieliec kabatās dažus ķieģeļus un iesoļo jūrā

kaut kādi aprobežoti pāķi tik var tādu tuftu runāt... mūsdienu iekšdedzes dzinējs sen jau vairs nav kapeiciņa, tas, ka vienu mezglu no tā amputē, ecu ieraksta kādu bitu kas liek ignorēt tā neesamību, nenozīmē ka tas bija lieks un bez tā pilnībā var iztikt

un runa ir par strādājošiem egr, nevis aizaugušiem vai iestrēgušiem vārstiem un saplaisājušām vakuuma trubiņām
Offline
N53series
14. Jan 2018, 11:43 #197

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2875

Braucu ar:

pilsonis Nerds var mekleet cepures apeeshanai, jo, visos oficiaalajos [un arii paarejos] dokumentos ir mineets:
pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts, un NEKAADU ietekmi uz dzineeja darbiibu [performanci] neatstaaj.
tas vairaakkaart tika mineets arii shajaa teemaa.

Nerd, kad un kaa vareesim noveerot cepuru eeshanu?
Online
Locis
14. Jan 2018, 11:54 #198

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7213

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti


14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.

Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!

Es braucu ar to auto un labāk zinu -iet vai neiet labāk. Tu pat to auto neesi dzīvē redzējis un labāk zini. Neliekas dīvaini?
Man nav nekas jāpamato,es neesmu ne autoelektriķis nekas tāds,es vienkārši dalos ar pieredzi. Kāpēc tā ir,vari pats izkost,lai atkostu tādas ''mistērijas''.
Nav arī tā,ka tās EGR sistēmas,programmas kaut kā niansēs atšķiras pa markām motoriem utt??

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 11:58:43 ]

Offline
uldens1
14. Jan 2018, 12:01 #199

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 8832

Braucu ar:


14 Jan 2018, 11:54:46 @Locis rakstīja:

14 Jan 2018, 01:26:13 @N53series rakstīja:
Neviens no tiem,kas ko jeedz no dzineejiem,neprovee apgalvot,ka ar izraveetu egr dzineejs iet vai tam jaaiet labaak. Te viens chudiks apgalvo preteejo. Vai vinjsh ko jeedz? Nee. Speej pamatot fenomenu? Nee. Ir bijis uz stenda? Nee. Efekts stabils un vairaakaam mashiinaam? Nee. Ir iespeeja saliidzinaat before/after? Nee.

Par ko vispaar diskusija? Beidz trolljot!

Es braucu ar to auto un labāk zinu -iet vai neiet labāk. Tu pat to auto neesi dzīvē redzējis un labāk zini. Neliekas dīvaini?
Man nav nekas jāpamato,es neesmu ne autoelektriķis nekas tāds,es vienkārši dalos ar pieredzi. Kāpēc tā ir,vari pats izkost,lai atkostu tādas ''mistērijas''.
Nav arī tā,ka tās EGR sistēmas,programmas kaut kā niansēs atšķiras pa markām motoriem utt??
Tak dinamiski braucot tas egr tapat ir ciet,tā ka tavi noverojumi ir nepareizi un balstiti uz emocijām
Offline
yanks
14. Jan 2018, 12:07 #200

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:


14 Jan 2018, 11:32:41 @Kaross rakstīja:
info labs, bet tas nekādā veidā nepaskaidro EGR būtību vai to, ko tieši EGR uzlabo vai kādas sekas ja nestrādā. Vairāk vai mazāk bezjēdzīga informācija. un varam turpināt saukt viens otru par lohu.

Doma gan vairāk bija info priekš čaiņikiem, kuriem liekas, ka egr vislaik tupi ir vaļā un visas izplūdes gāzes nepārtraukti iet atpakaļ motorā. Un kā reiz arī runa ir par to ka pēc 3000rpm viņs ir ciet un jaudu neietekmē
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips