Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 2.8 motors, uz ko cerēt?

AutorsZiņojums
spriditis
22. Jan 2018, 21:00 #41

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3972

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Labi,ka Vacija ar motoriem viss kartibas
Offline
Sativa
25. Jan 2018, 09:09 #42

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8

Man radās jautàjums. 2.8 blokam cilindrus var slīpēt? N ja var tad cik daudz?

Un tad vēl, ja nolūst galvas skrūve, ir varianti kā dabūt viņu ārā? Ja gals nav ārā..
Offline
krushh
25. Jan 2018, 09:21 #43

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


25 Jan 2018, 09:13:21 @cufiks rakstīja:

25 Jan 2018, 09:09:08 @Sativa rakstīja:
Man radās jautàjums. 2.8 blokam cilindrus var slīpēt? N ja var tad cik daudz?

Un tad vēl, ja nolūst galvas skrūve, ir varianti kā dabūt viņu ārā? Ja gals nav ārā..


Pilns komplekts


Eu, tie Tavi reduktori bloķē?
Offline
bmwaddict
25. Jan 2018, 09:50 #44

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jan 2018, 23:56:36 @PowerBMW rakstīja:
nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u

ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi

F-seerijas tik ilgi neizdziivos un nekljuus par pusaudzhu pirmajiem auto uztureeshanas izmaksu deelj, no vienas puses labi nebuus pilns ss ar apkaunojosha izskata F-seerijaam bet toties shrotos meetaasies visas taas F-seerijas biezaa slaanii preciizi kaa shobriid E65 peec izskata pilniigi veselas mashiinas ar norm saloniem vienaarshi iet uz saplosiishanu. nezinu kas skumjaak patiesiibaa..
Offline
Nello
25. Jan 2018, 10:58 #45

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2464

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


25 Jan 2018, 09:50:42 @bmwaddict rakstīja:

04 Jan 2018, 23:56:36 @PowerBMW rakstīja:
nez pēc 10 gadiem F sērijai arī rakstīs šitādu s...u

ieliec citu motoru un brauc,
nez kur Tu tādu akmeni atradi

F-seerijas tik ilgi neizdziivos un nekljuus par pusaudzhu pirmajiem auto uztureeshanas izmaksu deelj, no vienas puses labi nebuus pilns ss ar apkaunojosha izskata F-seerijaam bet toties shrotos meetaasies visas taas F-seerijas biezaa slaanii preciizi kaa shobriid E65 peec izskata pilniigi veselas mashiinas ar norm saloniem vienaarshi iet uz saplosiishanu. nezinu kas skumjaak patiesiibaa..

Pa manam drīzā nākotnē lietotie auto nebūs nopērkami, jo mūsdienu misenes pa taisno varēs nodot lūžņos...
Offline
rekeds
25. Jan 2018, 15:39 #46

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

cerēt var uz Jēzu
Offline
Sativa
27. Jan 2018, 15:16 #47

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8

Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Offline
Mixzzz
27. Jan 2018, 15:34 #48

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2627

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Ņem Kloķeni, klaņus un virzuļus no 2.8 Piepērc klāt to vienu virzuli un klani, liec nomērīt to Kloķeni vai ir lietojama. Tādā veidā dabūsi 2.8 atkal. Paskaties, Sadalenes mosh arī no tā 2.8 ir pārliekamas.
Offline
Sativa
27. Jan 2018, 16:41 #49

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


27 Jan 2018, 15:34:56 @Mixzzz rakstīja:

27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Ņem Kloķeni, klaņus un virzuļus no 2.8 Piepērc klāt to vienu virzuli un klani, liec nomērīt to Kloķeni vai ir lietojama. Tādā veidā dabūsi 2.8 atkal. Paskaties, Sadalenes mosh arī no tā 2.8 ir pārliekamas.


Sadalenes pašas ideālā stāvoklī. Jā kloķeni jāsamēra.
Offline
RenegadeX
28. Jan 2018, 11:30 #50

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


25 Jan 2018, 15:39:13 @rekeds rakstīja:
cerēt var uz Jēzu
ticēt
Offline
Smokeys
28. Jan 2018, 15:45 #51

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 272

Braucu ar: e32 ,f15


27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?


Varu tev piedavaat 2.8, kurš ies uz daļām, galvā plaisa.
Offline
RSAWorkshop
28. Jan 2018, 15:56 #52

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Es teiktu, ka Tu esi muļķis, vismaz motoru ziņā, un noteikti nesaliksi kopā zināšanu trūkuma dēļ, bet vienmēr paliek youtube un sarkanais hermētiķis
P.S. tur nekas nav jāvīlē

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 28 Jan 2018, 16:06:37 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RWD
28. Jan 2018, 16:07 #53

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Nevajag nolikt cilvēku uzreiz, labāk lai saliek, kā nu māk un pēc tam uzdod desmitiem jautājumu, kapēc tā misene nelec, vai pat negriež

[ Šo ziņu laboja RWD, 28 Jan 2018, 16:08:08 ]

Offline
Sativa
28. Jan 2018, 18:13 #54

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


28 Jan 2018, 15:56:43 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Es teiktu, ka Tu esi muļķis, vismaz motoru ziņā, un noteikti nesaliksi kopā zināšanu trūkuma dēļ, bet vienmēr paliek youtube un sarkanais hermētiķis
P.S. tur nekas nav jāvīlē


Es domāju, ka nebaidos no pieredzes, savu sarkano hermētiķi vari sev kkur iesmērēt..
Kur tavu prāt rodas probēma, domā vanosu nesalikšu? Domā ka ņemšu vīli un kko pats vīlēšu? Ej ēd labāk keloxu.
Offline
ZulandersKebabish
28. Jan 2018, 18:56 #55

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Dzirdeji ķegli - ej ed keloxsu
Offline
edzhaans
28. Jan 2018, 19:30 #56

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Jan 2018, 15:56:43 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Es teiktu, ka Tu esi muļķis, vismaz motoru ziņā, un noteikti nesaliksi kopā zināšanu trūkuma dēļ, bet vienmēr paliek youtube un sarkanais hermētiķis
P.S. tur nekas nav jāvīlē

Bļa, uz savu atbildību liec droši, tikai neuzplijies meistariem, ja dari pats tad dari pats. Iesāc to, ka atrodi jaunu virzuli... Nobalansē pēc visiem atlikušajiem 5 gab. tad sāc iepirkt remontizmēŗa šāles utt. Tu domā, tas ir tupa vienkārši kā ieskrūvēt vienu virzuli ? Izmazgāt galvu vajadzēs, vārstu gumijas nomainīt hz vēl ko, dinamo metrisko atslēgu, protams vārstus pieslīpēt 100% vajadzēs. Ja vnk atradīsi vienu virzuli un ieliksi un pielaidīsi, tā jau būs Dieva dāvana.
Tad vanos tūli vajag, bet tā ir tikai puse no uzvaras, vanozzzzs pareizi jāuzliek, nav tā, ka uzliki un skrūvē klāt
p.s. ja jau tu esi ticis klāt, paņem B30 kloķi.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Jan 2018, 19:33:15 ]

Offline
Sativa
28. Jan 2018, 19:58 #57

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


28 Jan 2018, 19:30:42 @edzhaans rakstīja:

28 Jan 2018, 15:56:43 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Jan 2018, 15:16:00 @Sativa rakstīja:
Labi tiku pie sava m52b25.. izjaucu arī savu 2.8, tur pilns komplekts, vārstam gals nolūzis, cilindram sānā pamatīgs caurums, klanis līks, ķēdei visi mierinātāji izjukuši..
Neliek mieru 2.5, gribas kko viņā uzlabot.
Doma tāda, ņemt atlikuš 5 virzuļus no 2.8 un vienu nopirkt jaunu, 2.5 bloku pievīlēt priekš šiem virzuļiem, nopirkt jaunus gredzenus un visu bāst atpakaļ kopā + no galvas noņemt skaidiņu. Ko sakat?
Es teiktu, ka Tu esi muļķis, vismaz motoru ziņā, un noteikti nesaliksi kopā zināšanu trūkuma dēļ, bet vienmēr paliek youtube un sarkanais hermētiķis
P.S. tur nekas nav jāvīlē

Bļa, uz savu atbildību liec droši, tikai neuzplijies meistariem, ja dari pats tad dari pats. Iesāc to, ka atrodi jaunu virzuli... Nobalansē pēc visiem atlikušajiem 5 gab. tad sāc iepirkt remontizmēŗa šāles utt. Tu domā, tas ir tupa vienkārši kā ieskrūvēt vienu virzuli ? Izmazgāt galvu vajadzēs, vārstu gumijas nomainīt hz vēl ko, dinamo metrisko atslēgu, protams vārstus pieslīpēt 100% vajadzēs. Ja vnk atradīsi vienu virzuli un ieliksi un pielaidīsi, tā jau būs Dieva dāvana.
Tad vanos tūli vajag, bet tā ir tikai puse no uzvaras, vanozzzzs pareizi jāuzliek, nav tā, ka uzliki un skrūvē klāt
p.s. ja jau tu esi ticis klāt, paņem B30 kloķi.

Dinamometrs ir, ir ari special tools metkām, vanosam, pieejams ir viss ko tava sirds var kārot, tik domāju ka vīri māk arī ko ieteikt, nevis braukāt ar 530D universālu automātu un teikt, ka nekam citam nav jēgas, jo paši to vien māk kā uz apkopi aizbraukt. Ja manas mehu zināšanas būtu riteņa ķēdes uzlikšanas līmenī, es droši vien brauktu ar audi.
Offline
RWD
28. Jan 2018, 20:10 #58

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Bļe Tev tikko skaidri un gaiši izstāstija, kas un kā būs jādara Ambāli, ņem visus savus tūlus zobos un sip uz garāžu. Umņiks hrenova, jautājumu viņš nejēdz uzdodt, bet motorus liek bez emocijām.
Offline
edzhaans
28. Jan 2018, 20:20 #59

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Jan 2018, 19:58:52 @Sativa rakstīja:

Dinamometrs ir, ir ari special tools metkām, vanosam, pieejams ir viss ko tava sirds var kārot, tik domāju ka vīri māk arī ko ieteikt, nevis braukāt ar 530D universālu automātu un teikt, ka nekam citam nav jēgas, jo paši to vien māk kā uz apkopi aizbraukt. Ja manas mehu zināšanas būtu riteņa ķēdes uzlikšanas līmenī, es droši vien brauktu ar audi.


nu tad sabildē, ieliec powerā
es kad rāvu nost galvu, sapratu, ka labāk neriskēt, teorētiski visu izdarīt varu, skrūvēt protu, bet ar dzinējiem nekad nebiju krāmējies, tas nav tik vienkārši, kā noskrūvēju, paskatījos, izmazgāju, nehuja nesapratu, lieku atpakaļ. Lētāk tomēr sanāca iedot kādam, lai nodara līdz galam, jo nebija ne dinamkas, ne specinstrumentu, skaiti man būtu kādam jādiedelē visu laiku, nu kurš gan to grib, normāls sevi cienošs meistars to nedarīs. Visam pa virsu mīziens, ka DDM sanāks.
Tu tik ļoti pārleicināts esi, ok, ko darīsi ar galvas skrūvēm ? Mans bloks bija ok, viss iegāja, un nogāja pa gludo. Tev ir attiecīgais skilzz un instrumenti lai tagad mauktu iekšā dzelzs vītnes ?
Taisi, ja ir brīvais laiks un tā. Labāk jau būtu M50 čugunbloks, izhonēt un kā tu teici, iztočīt virzuļus kā vajag. Nesaprotu, ko var ņemties, būtu sagaidījis kādu M52B28, tikmēr ar rezerves auto braucis Tagad piša vien sanāks.
Offline
Sativa
28. Jan 2018, 20:25 #60

Kopš: 12. Dec 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: E39 2.8


28 Jan 2018, 20:10:38 @RWD rakstīja:
Bļe Tev tikko skaidri un gaiši izstāstija, kas un kā būs jādara Ambāli, ņem visus savus tūlus zobos un sip uz garāžu. Umņiks hrenova, jautājumu viņš nejēdz uzdodt, bet motorus liek bez emocijām.

Nu jā, sākšu ar sarkano hermētiķi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo