Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
desadesa
01. Feb 2021, 20:17 #7361

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Diezgan loģiski ja siltumā auto ir stāvējis un čīkst pēc tam

Ja tu piezvanīsi servisam ar tekstu "man čīkst auto pēc remonta" viņi normāli ierēks
Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 20:42 #7362

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Pat, ja bukse čīkstētu tajā pašā pusē tas ir tīrs PN, jo ja vien to buksi tev nelika jaunu tajā servisā tad ko var gribēt, ja pēc 8-15 gadiem jamā ir psc, tieši kā locis saka izkustējās un sāka čīkstēt vai vnk iepriekš pats nemaz nebiji pamanījis.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 01 Feb 2021, 20:43:19 ]

Offline
Locis
01. Feb 2021, 20:50 #7363

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ā, tikko pamanīju, ka otrā pusē čīkst, nevis, tajā kur mainīja, tad jau vispār viņi tur neko nevarēja izdarīt.
Offline
amons
01. Feb 2021, 21:27 #7364

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325


01 Feb 2021, 20:50:59 @Locis rakstīja:
Ā, tikko pamanīju, ka otrā pusē čīkst, nevis, tajā kur mainīja, tad jau vispār viņi tur neko nevarēja izdarīt.

Skaidrs, vienkārši kautkā dīvaini, ka iebrauc servisā ar vienu problēmu, bet izbraucot parādās cita. bet nu ok, tās peldošās E90 slimība, apmēram reizi gadā tiek mainītas, bet konkrēti šajā pusē tika mainīta tajā pašā servisā pirms kādiem 5 mēnešiem. Pēc auto saņemšanas un čīkstoņas konstatēšanas, protams piebraucu uzreiz atpakaļ un sarunājām ka rīt mainīs to buksi. Vienkārši patizla situācija šķiet un domāju, vai nav pareizais laiks mainīt servisu.
Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 21:30 #7365

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu ja bukse čīkst jau pēc 5 mēneši tas ir jokaini, būtu jāsaprot ko viņu tur ir ielikuši, bet joprojām dīvaini ir aŗī tas, ka nahuja katru gadu viņas mainīt?
Offline
Locis
01. Feb 2021, 21:32 #7366

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu te vēl kaut cik loģisks izskaidrojums, bet dažreiz tā sakrīt, ka, ka tiešām neteicas, ka tā ir sakritība.
Piemēram, nesen vienam aparātam aizdzinu taisīt,ja pareizi atceros , roceni. Paņemu no servisa, spidometrs nestrādā. Beigās vispār bija problēma ar vadu kaut kur salonā. Nu īsti nekā nevarēja, roceni labojot, sacakaret vadu salona.
Offline
Locis
01. Feb 2021, 21:35 #7367

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


01 Feb 2021, 21:30:39 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu ja bukse čīkst jau pēc 5 mēneši tas ir jokaini, būtu jāsaprot ko viņu tur ir ielikuši, bet joprojām dīvaini ir aŗī tas, ka nahuja katru gadu viņas mainīt?

Man vienreiz F11 pr ķegai lielas bukses lemfis nogaja labi ja 30 k
Atkal jaunas lemf. Padomaju, mosk mans braukšanas stils, ceļi pie vainas un tas bukses vēl uz bremzēšanu atbild.
Nāk nākamie 30k, es tik meistaram saku, nu cista nav beigtas? Un tik gaidu, kad atkal būs beigtas, bet nekā. Tā jau būs kādi 90 k atkal nomaukti un vēl viss ok.
Offline
amons
01. Feb 2021, 21:36 #7368

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325


01 Feb 2021, 21:30:39 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu ja bukse čīkst jau pēc 5 mēneši tas ir jokaini, būtu jāsaprot ko viņu tur ir ielikuši, bet joprojām dīvaini ir aŗī tas, ka nahuja katru gadu viņas mainīt?

Nu vairāki servisi man ir teikuši, ka tas E90 ir normāli un ka viņas regulārī izkalst un sāk čīkstēt. Ir likti vairāki varianti, Febi, Myle, SWAG, rezultāts vienāds, pēdējo 3 gadu laikā aizmugurē uz abām pusēm, kopā 4 bukses jau mainītas. Pārējais ritošā pēc servisnieku vārdiem viss labi, jo vienmēr tiek nodiagnosticēts viss un mainīts, ja ko vēl vajag.
Offline
Esspatss
01. Feb 2021, 21:38 #7369

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 580

Braucu ar:

Tā jau ir,visu laiku pa pļuru/slapju ceļu jābrauc un nekas nečīkstēs līdz izžust,kaut beigta bija jau sen.
Servisā var iebraukt dažādi -gūltni un pie reizes skatam visu, vai nē,nē tikai gultni.
Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 21:41 #7370

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


01 Feb 2021, 21:35:44 @Locis rakstīja:

01 Feb 2021, 21:30:39 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu ja bukse čīkst jau pēc 5 mēneši tas ir jokaini, būtu jāsaprot ko viņu tur ir ielikuši, bet joprojām dīvaini ir aŗī tas, ka nahuja katru gadu viņas mainīt?

Man vienreiz F11 pr ķegai lielas bukses lemfis nogaja labi ja 30 k
Atkal jaunas lemf. Padomaju, mosk mans braukšanas stils, ceļi pie vainas un tas bukses vēl uz bremzēšanu atbild.
Nāk nākamie 30k, es tik meistaram saku, nu cista nav beigtas? Un tik gaidu, kad atkal būs beigtas, bet nekā. Tā jau būs kādi 90 k atkal nomaukti un vēl viss ok.


vienu atsevišķu reizi nopirkt kkādu sūdu var sanākt man šitā uz volgo tagad klab kkas hadenē, lai arī vasarā visi šari, plaukti un visi sūdi, kas tur ir tika salikti jauni, bet tā, ka vairākkārtīgi mainīt un tāpat čīkst šķiet savādi
Offline
Locis
01. Feb 2021, 21:49 #7371

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jaunam Citroen busam pēc 15k skatē izjaja pa stūres pirkstu. Pa garantiju samainīja. Pēc tam tam pašam busam vajadzēja mainīt šarnīru, nu jau pec gadiem, uzliku trw, arī kaut kā mistiski ātri izbeidzas,nākamais jau atkal ntos km kalpo.
bet es piedodu, jo tam busam uz svariem 3.5 t vietā pat 5.5t bijušas bet tas nebija pirmajos 15k kad nobeidzās oem pirksts. Tā citādi pa visiem gadiem baigi nav sanācis ielidot uz aftermarket, kaut gan viss tiek slodze likts.

[ Šo ziņu laboja Locis, 01 Feb 2021, 21:51:36 ]

Offline
wanksta
01. Feb 2021, 21:56 #7372

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7235

Braucu ar: muti

Saki vispār ar franču komerctehniku veiksmīgi?
Man diviem rodņām ar tādiem ļoti čābīgi gāja, vienam no jauna pirkta prātu jāja tad ar hadeni tad ar kārbu, otrs kkāda berlingo veidīgais tika paņemts ar kādiem 40-50k un apskatē pēc mēneša jau saka, ka te tūlīt pakaļtilts nokritīs
Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 22:00 #7373

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

hvz 5.5t kopējais nav nemaz tik daudz, čoms gadus atpakaļ vedāja mēbeles piegādēs tad vienreiz ua kaut kādiem svariem tika un bija 6200kg ar ar peugeot boxer, pašiem ir VW LT buss, kurš regulāri vedā pa 3+t pašā busā un uz piekabes vēl 3-5t, līdz 90 tikt ar viņu pa lielam nevar, kad piekrauts, bet uz 80km/h ripinās tīri normāli, ar visu to aizvieto volvo fh ar kravas kasti firmā.
Pirka jau lietotu, kaut kādi 9 gadi laikam bija, hvz kas ar viņu bija darīts, turēts kā rezerves drots, ņemot noskrējiens bija 250k, pa lielam izskatījās reāli kā jauns, tagad jau kkādi 5 gadi mauc ar visu to, pa hadeni problēmu nav pat īsti bijis, kas būtu saistāmas ar slodzi, kaut kādas apkopes, eļļas n shit, bremzēm kluči, diski un tāda figņa, piekrāso ik pa laikam, jo rižiki jau lien, tagad kaut kad drīzumā jau priekšā atsperes mainīs, sasēdušās pa daudz jau.
Offline
Locis
01. Feb 2021, 22:01 #7374

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

0-100 k km topika pirmajās lapas kaut kur smalkāk par citroen rakstīju. Tas bija 2009. gada jauns pirkts, tagad jau mosk kaut kas mainījies. Kopumā labas atsauksmes par Renault dzirdētas. Gan jau var arī Mersi, VW.
Offline
Locis
01. Feb 2021, 22:05 #7375

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Manējam vēl visās malas krāsa nāk nost. , itseviski jumts
Ā, vienreiz bija 3t iekrautas kļūdas pēc. pašmasa ar refa pakojumu ap 2.6t, sanāk, ka bija 5.6t vismaz . Tad es gan roku uz pulsu turēju, lai atbrauc vesels majas Visi 4 riteņu diski pa riņķi ir nomainiti, jo no slodzes un vecuma parādās mikro plaisas, lēnām laiž gaisu nost.
3.5 t pilna masa. Tiem kam krauj virs 6 t nav kaut kādi dubultie riteni vai kas?

[ Šo ziņu laboja Locis, 01 Feb 2021, 22:07:31 ]

Offline
sys9291
01. Feb 2021, 22:06 #7376

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Feb 2021, 21:56:29 @wanksta rakstīja:
Saki vispār ar franču komerctehniku veiksmīgi?
Man diviem rodņām ar tādiem ļoti čābīgi gāja, vienam no jauna pirkta prātu jāja tad ar hadeni tad ar kārbu, otrs kkāda berlingo veidīgais tika paņemts ar kādiem 40-50k un apskatē pēc mēneša jau saka, ka te tūlīt pakaļtilts nokritīs

esmu nobraucis 3 berlingo veidīgos - no 0 - 200K nekā krimināla, vecajiem pie 160K izbeidzās torsioni, pēdējam pie 120K aizmugurējie gultņi un priekšējie atbalsta gultņi - saplīsa ABS devēja vadiņš, izbeidzās šofera beņķa sildītājs. Tas arī viss - dzinējam un kārbai nekas netika darīts - pat sajūgi dzimtie...un kvēlsveces no rūpnīcas... varbūt paveicās un tā 3 reizes....
Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 22:09 #7377

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

dārgas problēmas ir visiem tā laika busiem, bet nu franči sit pušu, tur pisaka ir visvairāk, dažādos darbos ir bijuši daudz visādi crafter, boxer, sprinter, vito, utt 2006-2013g, ar noskrējieniem 200-700k, kur kāds ņemts jauns, kāds jau lietots, tad paši sranākie sūdi ir kā reiz boxer veidīgie, būris ir bijis, ka pa punktiem nāk vaļā, deglis iet eļļā, kārbām 4 robs krakšķ kamēr izjūk kārba, jo nu šefi labot negrib dārgi un brauc kamēr iet, resoras lūzt, kad knapi 1-2t ved, motori paši pa sevi klapē nost uz ceļa.
MB un crafteri tupa rūsē, reizēm kaut kas pa dārgo izjūk, bet nu nesalīdzināmi retāk Uz craftera cik atceros sprauslas, dms un kkas vēl bija no strakākajām lietām.
Rekordists bija jauns ņemts boxer laikam 2010.g pie 250k km jau bija 3. motors ielikts, ap 60k laikam bija pa garantiju, otrs nobira dabūja pa maksu mainīt pie kkādi 180k, trešais pie 250k bija dzīvs, bet jau kārbai bija psc

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 01 Feb 2021, 22:14:29 ]

Offline
vadjiksBMW
01. Feb 2021, 22:13 #7378

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


01 Feb 2021, 22:05:56 @Locis rakstīja:
Manējam vēl visās malas krāsa nāk nost. , itseviski jumts
Ā, vienreiz bija 3t iekrautas kļūdas pēc. pašmasa ar refa pakojumu ap 2.6t, sanāk, ka bija 5.6t vismaz . Tad es gan roku uz pulsu turēju, lai atbrauc vesels majas Visi 4 riteņu diski pa riņķi ir nomainiti, jo no slodzes un vecuma parādās mikro plaisas, lēnām laiž gaisu nost.
3.5 t pilna masa. Tiem kam krauj virs 6 t nav kaut kādi dubultie riteni vai kas?


Kam ir visādi dubultie rati jau arī papīros šķiet pilna masa ir 4+t, lai gan hvz, no tiem kas paša ekspluatēti vai zināmi visi ar parastiem vieniniekiem ratiem
Offline
Locis
01. Feb 2021, 22:13 #7379

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu man jumper ir pāri 300k jau, ja pareizi atceros sveces, turbo, sprauslas, sajūgs vēl vecie, ar visu to ka chipots.
Bija nobeidzies augstpiediena sūknis, kārba pie 60k, drosele, stūres reika.
Pārējais visādi sīkumi.

[ Šo ziņu laboja Locis, 01 Feb 2021, 22:15:04 ]

Offline
wanksta
01. Feb 2021, 22:26 #7380

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7235

Braucu ar: muti

Pirms tagadējā Reņa laidu ar Fiat Dukato nu tas pats kas visi citroni un pežas, 2.0td gāja mierīgi virs vidējās plūsmas neskatoties uz 62kw un neskaitot rūsu vispār neko sliktu nevaru pateikt, sāku metināt pēc skates beigām, bet darba gaitā laicīgi nolecu nost un pārdevu, jo nu tomēr sāka likties, ka manas prasmes tai bundžai nepietiks, pārdevu uz preiļiem un skatos pēc csdd ka džeks sametinājis un mauc jau otro gadu cauru skati

Tagad laižu ar reni, kas liekas protams dažādās ziņās pārāks, bet nu nākamais noteikti būs krafters vai sprinters, jo renis tomēr joprojām ir fwd un lai arī darba auto, bet nu tomēr besī
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo