Online

Pašreiz BMWPower skatas 67 viesi un 20 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
rumpis
26. May 2020, 20:49 #6101

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 717

Braucu ar: Etalonu


26 May 2020, 20:44:50 @depo rakstīja:
Vai tad Latvija nezaudēja tiesu Briselē un šo maksu ārzemju mašīnām vairs nepiemēro ? Kautkas nesen bija sakarā ar šo tēmu.

Nevar neko atrast. It kā tāds ierosinājums ir bijis, bet ar to arī viss beidzās. Nodoklis vēl joprojām ir pieminēts csdd lapā
Offline
Sancix
26. May 2020, 21:24 #6102

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6495

Braucu ar: e61, e46 328ti, e36, dass auto, quattro


26 May 2020, 19:20:49 @Beewax rakstīja:
Sveiki, veco kontu vairs neatceros, tāpēc rakstīšu no jauna. Situācija tāda, ka auto gandrīz gadu tika ļoti maz lietots, gāzēju ar darba auto, nomainīju darbu un atsāku ar bavārieti vizināt savu pakaļu. Pirmais moments ir tas, ka ir palielinājies degvielas patēriņš(m52b28tu), nav nekādos padsmitos, bet nu 9,5 - 10 pa šoseju sanāk, itkā nekas būtisks, bet zinu ka iepriekš bija stabili par kādu 1-1,5 mazāk. Pāris reizes ir gadījies ka izmet čeku, ar pazīmēm, ka vismaz 1-2 cilindri atslēdzas. Piemetot pie kompja ir random misfire visos cilindros, tas parasti notiek, kad dzinējs darbojas pie lielas slodzes. Ar svecēm, spolēm, vadiem tur problēmu nav ir jau vairākkàrt viss čekots. Šodien nojaucu visu nost, nu ok ir minimālas plaisas standarta gofrai pie droseles, tā kas visiem plīst, tā būtu viena problēma, kartera ventilācijas trubas visas veselas, bet nu profilaksei derētu arī tās nomainīt, tālāk jautājums par pašu ieplūdes kolektoru, noņemot nost un apgriežot otrādi, man īsti nepatīk kā izskatās tā savienojuma šuve, savienojuma vietā vispàr ir pieļaujama kaut kàda sprauga? Augšpusē nekā tāda nav, jautāju tāpēc, lai izslēgtu vakuma noplūdi caur kolektoru. Pēc būtības gan vajadzētu būt kļūdai par vakumu,jo devējs kas mēra spiedienu kolektorā tak ir. Bet nu tomēr gribētos zināt vai tāda varbūtība pastāv?
Kolektora blīves gan arī nav pirmā svaiguma, iespējams, ka arī tur minimāli ir rauts klāt gaiss. Lai nu kā vismaz atradu, kur man pa druskai antifrīzs mūk projām

Nevienam b28/b28tu nav devējs kas mērītu retinājumu/boostu. Ir tikai ieplūstošā gaisa temperatūra. Es lieku uz lieka gaisa ieplūdi ko nenomēra gmm. Meklē kur piesūc.
Offline
HE9600
27. May 2020, 06:59 #6103

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2198

Braucu ar: no*istu e36

Lūdzu, iesakiet kvalitatīvu degvielas noturīgo šļauku ražotāju, kas līdzinās oem kvalitātei.
Tās, ko tirgo IC un Ape ir mēsli, jau zb, jau n-tās reizes mainu. Citas pēc mēneša izšķīst, citas Max gadu iztur un saplaisā.
Offline
Beewax
27. May 2020, 10:34 #6104

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


26 May 2020, 21:24:04 @Sancix rakstīja:

26 May 2020, 19:20:49 @Beewax rakstīja:
Sveiki, veco kontu vairs neatceros, tāpēc rakstīšu no jauna. Situācija tāda, ka auto gandrīz gadu tika ļoti maz lietots, gāzēju ar darba auto, nomainīju darbu un atsāku ar bavārieti vizināt savu pakaļu. Pirmais moments ir tas, ka ir palielinājies degvielas patēriņš(m52b28tu), nav nekādos padsmitos, bet nu 9,5 - 10 pa šoseju sanāk, itkā nekas būtisks, bet zinu ka iepriekš bija stabili par kādu 1-1,5 mazāk. Pāris reizes ir gadījies ka izmet čeku, ar pazīmēm, ka vismaz 1-2 cilindri atslēdzas. Piemetot pie kompja ir random misfire visos cilindros, tas parasti notiek, kad dzinējs darbojas pie lielas slodzes. Ar svecēm, spolēm, vadiem tur problēmu nav ir jau vairākkàrt viss čekots. Šodien nojaucu visu nost, nu ok ir minimālas plaisas standarta gofrai pie droseles, tā kas visiem plīst, tā būtu viena problēma, kartera ventilācijas trubas visas veselas, bet nu profilaksei derētu arī tās nomainīt, tālāk jautājums par pašu ieplūdes kolektoru, noņemot nost un apgriežot otrādi, man īsti nepatīk kā izskatās tā savienojuma šuve, savienojuma vietā vispàr ir pieļaujama kaut kàda sprauga? Augšpusē nekā tāda nav, jautāju tāpēc, lai izslēgtu vakuma noplūdi caur kolektoru. Pēc būtības gan vajadzētu būt kļūdai par vakumu,jo devējs kas mēra spiedienu kolektorā tak ir. Bet nu tomēr gribētos zināt vai tāda varbūtība pastāv?
Kolektora blīves gan arī nav pirmā svaiguma, iespējams, ka arī tur minimāli ir rauts klāt gaiss. Lai nu kā vismaz atradu, kur man pa druskai antifrīzs mūk projām

Nevienam b28/b28tu nav devējs kas mērītu retinājumu/boostu. Ir tikai ieplūstošā gaisa temperatūra. Es lieku uz lieka gaisa ieplūdi ko nenomēra gmm. Meklē kur piesūc.

paldies, nezināju, ja tikai temp. mēra, būšu gudrāks tagad pēc tīri vizuālās apskates pašā kolektorā nekādu acīmredzamu problēmu nav, ta kā, pirmkārt ieplūdes gofru un kartera ventilācijas trubas samainīšu + kolektoram blīves un o-ringus, cerams, ka izmaiņas būs, ja ne, tad pa ķēdīti tālāk
Offline
doriftoo
27. May 2020, 11:50 #6105

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 585

Braucu ar: ///M50


27 May 2020, 10:34:36 @Beewax rakstīja:

26 May 2020, 21:24:04 @Sancix rakstīja:

26 May 2020, 19:20:49 @Beewax rakstīja:
Sveiki, veco kontu vairs neatceros, tāpēc rakstīšu no jauna. Situācija tāda, ka auto gandrīz gadu tika ļoti maz lietots, gāzēju ar darba auto, nomainīju darbu un atsāku ar bavārieti vizināt savu pakaļu. Pirmais moments ir tas, ka ir palielinājies degvielas patēriņš(m52b28tu), nav nekādos padsmitos, bet nu 9,5 - 10 pa šoseju sanāk, itkā nekas būtisks, bet zinu ka iepriekš bija stabili par kādu 1-1,5 mazāk. Pāris reizes ir gadījies ka izmet čeku, ar pazīmēm, ka vismaz 1-2 cilindri atslēdzas. Piemetot pie kompja ir random misfire visos cilindros, tas parasti notiek, kad dzinējs darbojas pie lielas slodzes. Ar svecēm, spolēm, vadiem tur problēmu nav ir jau vairākkàrt viss čekots. Šodien nojaucu visu nost, nu ok ir minimālas plaisas standarta gofrai pie droseles, tā kas visiem plīst, tā būtu viena problēma, kartera ventilācijas trubas visas veselas, bet nu profilaksei derētu arī tās nomainīt, tālāk jautājums par pašu ieplūdes kolektoru, noņemot nost un apgriežot otrādi, man īsti nepatīk kā izskatās tā savienojuma šuve, savienojuma vietā vispàr ir pieļaujama kaut kàda sprauga? Augšpusē nekā tāda nav, jautāju tāpēc, lai izslēgtu vakuma noplūdi caur kolektoru. Pēc būtības gan vajadzētu būt kļūdai par vakumu,jo devējs kas mēra spiedienu kolektorā tak ir. Bet nu tomēr gribētos zināt vai tāda varbūtība pastāv?
Kolektora blīves gan arī nav pirmā svaiguma, iespējams, ka arī tur minimāli ir rauts klāt gaiss. Lai nu kā vismaz atradu, kur man pa druskai antifrīzs mūk projām

Nevienam b28/b28tu nav devējs kas mērītu retinājumu/boostu. Ir tikai ieplūstošā gaisa temperatūra. Es lieku uz lieka gaisa ieplūdi ko nenomēra gmm. Meklē kur piesūc.

paldies, nezināju, ja tikai temp. mēra, būšu gudrāks tagad pēc tīri vizuālās apskates pašā kolektorā nekādu acīmredzamu problēmu nav, ta kā, pirmkārt ieplūdes gofru un kartera ventilācijas trubas samainīšu + kolektoram blīves un o-ringus, cerams, ka izmaiņas būs, ja ne, tad pa ķēdīti tālāk
Tiešām vieglāk ir nevis atrast vainu, bet mainīt visu, ko redzi? Nesaku, ka tās lietas nav jāmaina, ja reiz viss noņemts, tad pat muļķīgi būtu to nedarīt, bet ja to dara ar neskaidru motivāciju, tad jēgu neredzu. Liela varbūtība, ka vaina ir citur.

PS. Motora "kļūdu" nolasīšana vairumā gadījumu ir maza(svarīga, bet maza) daļa no diagnostikas.
Offline
Beewax
27. May 2020, 22:23 #6106

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Neko uz sitienu nemainu, tikai rakājos, lai atrastu problēmu, man brīvā laika pietiek, par cik maiņu darbu strādāju, ta kā pa brīvdienām izjaukt un salikt atpakaļ īpašas grūtības nesagādā, vienā dienā lēnu garu izjauc, otrā saliec pagaidu variantā aizdomīgos elementus "salāpīju" cik nu labi tas bija iespējams, paskatīsies kā būs, tad arī 100% zināšu, ka konkrētās lietas arī radīja problēmu. vismaz pēc pirmā testdraiva, liekas, ka varētu būt ok, bija arī tukšgaitas gļuki pirmstam, šobrīd neko tādu vismaz pagaidām neievēroju. vai izmetīs atkal misfire vai nē, to tikai laiks rādīs, samērā reti tas gadījās. primārais šobrīd, pabraukāt kādus pārsimt km, nomērīt faktisko degvielas patēriņu.

neskaitot gofru, kas vairs nav tajā labākajā stāvoklī, smieklīgi, bet iespējams atradu galveno problēmas cēloni, kas vispār nekādu funkciju nepilda pēc būtības - kolektoram aizmugurē ir 3 "zagluškas", citiem dzinējiem, kam tiek pielietots tas pats kolektors noteikti, ka tur pienāk pa kādai vakuma šļaukai, bet ne b28tu, tad nu lūk, lielākā no "zagluškām" bija sākusi dalīties pa reizinātājiem un daļēji nobīdījusies nost nezinu kā vakar to nepamanīju, smieklīgi, bet visticamāk tā arī būs bijusi galvenā problēma.
bildi nevaru ielikt, bet gan jau, ka saprast var tāpat
Offline
wheelie
27. May 2020, 22:56 #6107

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6495

Braucu ar: 1.2

Kur varēja ieskaitīt ziedojumu bērnu slimnīcas kontā, te vēl mērījās puikas nesen

-----------------
8)
Offline
desadesa
27. May 2020, 23:24 #6108

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 743

Braucu ar: B8


27 May 2020, 22:56:31 @wheelie rakstīja:
Kur varēja ieskaitīt ziedojumu bērnu slimnīcas kontā, te vēl mērījās puikas nesen

bērnu slimnīcai pa taisno neviens nesūta, bet bērnu slimnīcas fondā gan
https://www.bsf.lv/lv/
Offline
Jurchixx
27. May 2020, 23:25 #6109

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7538

Braucu ar: F32 M Performance


27 May 2020, 22:56:31 @wheelie rakstīja:
Kur varēja ieskaitīt ziedojumu bērnu slimnīcas kontā, te vēl mērījās puikas nesen


Bērnu slimnīcas fonds
LV02HABA0551000377020
Offline
FFL
28. May 2020, 13:36 #6110

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:


27 May 2020, 22:23:27 @Beewax rakstīja:
Neko uz sitienu nemainu, tikai rakājos, lai atrastu problēmu, man brīvā laika pietiek, par cik maiņu darbu strādāju, ta kā pa brīvdienām izjaukt un salikt atpakaļ īpašas grūtības nesagādā, vienā dienā lēnu garu izjauc, otrā saliec pagaidu variantā aizdomīgos elementus "salāpīju" cik nu labi tas bija iespējams, paskatīsies kā būs, tad arī 100% zināšu, ka konkrētās lietas arī radīja problēmu. vismaz pēc pirmā testdraiva, liekas, ka varētu būt ok, bija arī tukšgaitas gļuki pirmstam, šobrīd neko tādu vismaz pagaidām neievēroju. vai izmetīs atkal misfire vai nē, to tikai laiks rādīs, samērā reti tas gadījās. primārais šobrīd, pabraukāt kādus pārsimt km, nomērīt faktisko degvielas patēriņu.

neskaitot gofru, kas vairs nav tajā labākajā stāvoklī, smieklīgi, bet iespējams atradu galveno problēmas cēloni, kas vispār nekādu funkciju nepilda pēc būtības - kolektoram aizmugurē ir 3 "zagluškas", citiem dzinējiem, kam tiek pielietots tas pats kolektors noteikti, ka tur pienāk pa kādai vakuma šļaukai, bet ne b28tu, tad nu lūk, lielākā no "zagluškām" bija sākusi dalīties pa reizinātājiem un daļēji nobīdījusies nost nezinu kā vakar to nepamanīju, smieklīgi, bet visticamāk tā arī būs bijusi galvenā problēma.
bildi nevaru ielikt, bet gan jau, ka saprast var tāpat

M52tu kad sākas šādi pigori ar misfire un šķībām adaptācijām, reizēm ir grūti atrast konkrētu cēloni, jo viņiem bieži vien vairākas lietas reizē.Ja motors sen nav kopts, uzreiz var samainīt kartera ventilācijas vārstu, vanos remkomplektu, pārbaudit izplūdes kolektora hermētiskumu + kolektoram aiz 6. poda ir tās gumijas zagluškas kuras saplaisā .

[ Šo ziņu laboja FFL, 28 May 2020, 13:38:25 ]

Offline
Beewax
28. May 2020, 13:43 #6111

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


28 May 2020, 13:36:42 @FFL rakstīja:

27 May 2020, 22:23:27 @Beewax rakstīja:
Neko uz sitienu nemainu, tikai rakājos, lai atrastu problēmu, man brīvā laika pietiek, par cik maiņu darbu strādāju, ta kā pa brīvdienām izjaukt un salikt atpakaļ īpašas grūtības nesagādā, vienā dienā lēnu garu izjauc, otrā saliec pagaidu variantā aizdomīgos elementus "salāpīju" cik nu labi tas bija iespējams, paskatīsies kā būs, tad arī 100% zināšu, ka konkrētās lietas arī radīja problēmu. vismaz pēc pirmā testdraiva, liekas, ka varētu būt ok, bija arī tukšgaitas gļuki pirmstam, šobrīd neko tādu vismaz pagaidām neievēroju. vai izmetīs atkal misfire vai nē, to tikai laiks rādīs, samērā reti tas gadījās. primārais šobrīd, pabraukāt kādus pārsimt km, nomērīt faktisko degvielas patēriņu.

neskaitot gofru, kas vairs nav tajā labākajā stāvoklī, smieklīgi, bet iespējams atradu galveno problēmas cēloni, kas vispār nekādu funkciju nepilda pēc būtības - kolektoram aizmugurē ir 3 "zagluškas", citiem dzinējiem, kam tiek pielietots tas pats kolektors noteikti, ka tur pienāk pa kādai vakuma šļaukai, bet ne b28tu, tad nu lūk, lielākā no "zagluškām" bija sākusi dalīties pa reizinātājiem un daļēji nobīdījusies nost nezinu kā vakar to nepamanīju, smieklīgi, bet visticamāk tā arī būs bijusi galvenā problēma.
bildi nevaru ielikt, bet gan jau, ka saprast var tāpat

M52tu kad sākas šādi pigori ar misfire un šķībām adaptācijām, reizēm ir grūti atrast konkrētu cēloni, jo viņiem bieži vien vairākas lietas reizē.Ja motors sen nav kopts, uzreiz var samainīt kartera ventilācijas vārstu, vanos remkomplektu, pārbaudit izplūdes kolektora hermētiskumu + kolektoram aiz 6. poda ir tādas gumijas zagluškas kuras saplaisā .

gumijas zagluškas domā ieplūdes kolektoram? vai arī vel kaut kur ir sabāzuši? viena zagluška ieplūdniekam bija beigta

vanosi 2 gadus atpakaļ tika pārlasīti, bet ne ar beisan systems o ringiem, varētu arī vēlreiz to procedūru veikt. ar grabēšanu vanosu reģionā problēmu nav, tas jau ir izdarīts iepriekš, tā vietā, lai vel vienu anti-rattle kitu sūtītu, laikam jāuzsūta vanosu tūļi, lai var beidzot sadales vārpstu ķedes spriegotājam ķerties klāt, cerams, ka tikai spreigotājs paguris, negribās likt kaut kādu aftermarket ķēdi.

p.s. kartera ventilācija ir kārtībā, jau nācās mainīt, trubas velreiz visas nočekoju, nav nevienai defektu, nav skaltušas.

[ Šo ziņu laboja Beewax, 28 May 2020, 13:53:55 ]

Offline
FFL
28. May 2020, 16:04 #6112

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:

Tur maina pašu to membrānas uzparikti kartera ventilācijai
Offline
Beewax
29. May 2020, 11:03 #6113

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


28 May 2020, 16:04:42 @FFL rakstīja:
Tur maina pašu to membrānas uzparikti kartera ventilācijai

Es, sapratu, paldies. 2 gadus atpakaļ jaunu uzlika - orģinālu, nevis aftermarket, jau sāka gaudot maita
Offline
edzisgars
29. May 2020, 11:26 #6114

Kopš: 25. Jan 2012

No: Talsi

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW

Interesē kur restaurē priekšējos paneļus - izšauts airbag.
Offline
Negantelis
29. May 2020, 15:27 #6115

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


26 May 2020, 20:49:12 @rumpis rakstīja:

26 May 2020, 20:44:50 @depo rakstīja:
Vai tad Latvija nezaudēja tiesu Briselē un šo maksu ārzemju mašīnām vairs nepiemēro ? Kautkas nesen bija sakarā ar šo tēmu.

Nevar neko atrast. It kā tāds ierosinājums ir bijis, bet ar to arī viss beidzās. Nodoklis vēl joprojām ir pieminēts csdd lapā


LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA
Sēdes protokollēmums

Rīgā
Nr.
2020. gada __ .__________



Latvijas Republikas nostājas projekts “Par Eiropas Komisijas 2020. gada 12. februāra formālo paziņojumu pārkāpuma procedūras lietā Nr. 2018/4178”
_________________________________________________________________
(...)

1. Pieņemt zināšanai Satiksmes ministrijas iesniegto informatīvo ziņojumu “Par ārvalstī reģistrētu transportlīdzekļu izmantošana Latvijā”.
2 Apstiprināt Satiksmes ministrijas sagatavoto Latvijas Republikas nostājas projektu par Eiropas Komisijas 2020. gada 12. februāra formālo paziņojumu pārkāpuma procedūras lietā Nr. 2018/4178.
3. Valsts kancelejai nostāju elektroniski nosūtīt Tieslietu ministrijai.
4. Tieslietu ministrijai, izmantojot Eiropas Komisijas izveidoto un uzturēto notifikāciju sistēmu pārkāpuma procedūru lietās, nostāju nosūtīt Eiropas Komisijai.
5. Satiksmes ministrijai līdz 2020. gada 1. septembrim iesniegt Ministru kabinetā grozījumus Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā, nosakot ārvalstī reģistrētu M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokļa likmes Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likuma 4. pantā minētajā apmērā.

Ministru prezidents A. K. Kariņš

Valsts kancelejas direktors J. Citskovskis

Iesniedzējs: satiksmes ministrs T. Linkaits

Vīza: valsts sekretāre I.Stepanova
Offline
Automaniaks
29. May 2020, 16:47 #6116

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2434

Braucu ar: W168


27 May 2020, 06:59:54 @HE9600 rakstīja:
Lūdzu, iesakiet kvalitatīvu degvielas noturīgo šļauku ražotāju, kas līdzinās oem kvalitātei.
Tās, ko tirgo IC un Ape ir mēsli, jau zb, jau n-tās reizes mainu. Citas pēc mēneša izšķīst, citas Max gadu iztur un saplaisā.



Arī neesmu atradis...
hydroscandā čalis iedeva speciāli dīzelim, kas esot laba, bet pēc gada tāpat izbeidzās
Offline
depo
29. May 2020, 16:53 #6117

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18849

Braucu ar: Zirgu


29 May 2020, 15:27:12 @Negantelis rakstīja:

26 May 2020, 20:49:12 @rumpis rakstīja:

26 May 2020, 20:44:50 @depo rakstīja:
Vai tad Latvija nezaudēja tiesu Briselē un šo maksu ārzemju mašīnām vairs nepiemēro ? Kautkas nesen bija sakarā ar šo tēmu.

Nevar neko atrast. It kā tāds ierosinājums ir bijis, bet ar to arī viss beidzās. Nodoklis vēl joprojām ir pieminēts csdd lapā


LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA
Sēdes protokollēmums

Rīgā
Nr.
2020. gada __ .__________



Latvijas Republikas nostājas projekts “Par Eiropas Komisijas 2020. gada 12. februāra formālo paziņojumu pārkāpuma procedūras lietā Nr. 2018/4178”
_________________________________________________________________
(...)

1. Pieņemt zināšanai Satiksmes ministrijas iesniegto informatīvo ziņojumu “Par ārvalstī reģistrētu transportlīdzekļu izmantošana Latvijā”.
2 Apstiprināt Satiksmes ministrijas sagatavoto Latvijas Republikas nostājas projektu par Eiropas Komisijas 2020. gada 12. februāra formālo paziņojumu pārkāpuma procedūras lietā Nr. 2018/4178.
3. Valsts kancelejai nostāju elektroniski nosūtīt Tieslietu ministrijai.
4. Tieslietu ministrijai, izmantojot Eiropas Komisijas izveidoto un uzturēto notifikāciju sistēmu pārkāpuma procedūru lietās, nostāju nosūtīt Eiropas Komisijai.
5. Satiksmes ministrijai līdz 2020. gada 1. septembrim iesniegt Ministru kabinetā grozījumus Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā, nosakot ārvalstī reģistrētu M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokļa likmes Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likuma 4. pantā minētajā apmērā.

Ministru prezidents A. K. Kariņš

Valsts kancelejas direktors J. Citskovskis

Iesniedzējs: satiksmes ministrs T. Linkaits

Vīza: valsts sekretāre I.Stepanova



M1 un N1 tikai
Offline
Beewax
31. May 2020, 20:45 #6118

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Sveiki, pirms ~6mēn mainīju E46 pusasis(SKF), šodien ložņājot pa apakšu izdomāju pačekot kādas ta ir tās jaunās pusasis, lika mazliet aizdomāties tas pasākums man. aksiālā brīvkustība ir pieļauja/vajadzīga to es ta kā saprotu, bet vai radiālas(uz augšu/leju) brīvkustības, kaut nelielas vispār ir pieļaujamas? uz vērpi praktiski nekādu lufti nevarēju sataustīt, nu varbūt neliela arī ir, bet nu nekas tāds par ko būtu vērts uztraukties.

Bet par radiālo kustību gan gribētos zināt, man jau tas īsti normāli neliekas, bet nav tā, ka aftermarket sūdiem taisa ar lielākām pielaidēm, vai arī kaut kāda cita fīča - mazākas lodītes/honējums, lai mazinātu berzi? līdz ar to rodas liekas brīvkustības? vai tas viss ir i-neta buļļa kaka un faktiski jāgaida, kad tie skf sūdi izjuks

pie reizes vel viens jautājums, var jau būt, ka es tās pusasis pats kauju nost ar pusbeigtu reduktoru(diezgan paliela lufte un nesen sāka jau mazliet gaudot sazobe), reduktoru jāmeklē tieši no m52b28tu manuāļa vai der arī no kā cita? zinu, ka pusasis man ir savādākas nekā mazākiem motoriem, bet flančus nevar no viena reduktora uz citu pārmest? protams, jāmeklē saderība caur katalogiem vai arī kāds gudrāks var priekšā pateikt

[ Šo ziņu laboja Beewax, 31 May 2020, 20:53:10 ]

Offline
AtomLV
01. Jun 2020, 06:59 #6119

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: četrdesmit seši

Iesakiet, kurā vietā vest auto salonam (āda) uztaisīt ķīmisko ?
Offline
RR04
01. Jun 2020, 08:41 #6120

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1270

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


01 Jun 2020, 06:59:13 @AtomLV rakstīja:
Iesakiet, kurā vietā vest auto salonam (āda) uztaisīt ķīmisko ?

Tepat powerā bija pāris, kas ar to nodarbojas, pameklē te
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips