Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
16. Feb 2020, 19:31 #5581

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Feb 2020, 17:55:01 @PitonZ rakstīja:
viens powerists pieteicās salabot

nu zaudēt tāpat nav ko... sliktāk jau nebūs...
Offline
howitzer
16. Feb 2020, 19:33 #5582

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru ar lodāmuru Rīgā vai Pierīgā, kurš varētu salabot manu mazo datora tumbiņu pastiprinātāju?
Šodien viena izeja nomira.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 16 Feb 2020, 19:34:14 ]

Offline
ReinisE46
17. Feb 2020, 12:35 #5583

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW

Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
Offline
desadesa
17. Feb 2020, 12:57 #5584

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.


ja galva+blīve vesela un sūknis gerai, tad varbūt trubas esi salicis cilpā
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 13:18 #5585

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
viss liecina ka galvas blīve psc+slīpēt galvu
Offline
Ruudis
17. Feb 2020, 13:24 #5586

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
Online
ReinisE46
17. Feb 2020, 13:39 #5587

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2020, 13:53 #5588

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

1. LLP
2. Pārbaudi vai neiet atgāzes antifrīzā
3. Ja nu gadijumā sen nav bijis mainīts antifrīzs vai ir liets ūdens, tad tur visticamāk motors jājauc ārā un jāmazgā vai vnk jāieliek cits

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 14:24 #5589

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?
Offline
ReinisE46
17. Feb 2020, 14:40 #5590

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?

Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 14:48 #5591

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?

Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost
Offline
edzisgars
17. Feb 2020, 15:05 #5592

Kopš: 25. Jan 2012

No: Talsi

Ziņojumi: 37

Braucu ar: BMW

Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?
Offline
ReinisE46
17. Feb 2020, 17:30 #5593

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 14:48:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?

Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost
rauj vien pauri nost
Jāāā, tie ir vārdi, ko vismazāk vēlējos dzirdēt. OK, došu ziņu par rezultātu. Pateicos par ieteikumiem.
Offline
Kaross
17. Feb 2020, 17:44 #5594

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?


Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
SpOrcMeN
17. Feb 2020, 18:55 #5595

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33919

Braucu ar: banderautomobili

interese plastmasas , aluminija divveramas durvis ka autosalonos lai var iebraukt ar mashinu, kad iieteikumi kur pameklet ideali labprat iekjserttu lietotus.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
edzisgars
17. Feb 2020, 20:03 #5596

Kopš: 25. Jan 2012

No: Talsi

Ziņojumi: 37

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 17:44:25 @Kaross rakstīja:

17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?


Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.


Nu nez, dzinējs skan ļoti labi, bet mazums. Tik tie sitieni ir visai nopietni, liekas, ka kāds ar āmuru no visa spēka mauc, ja tā būtu kārba vai dzinējs tad domāju, ka tur kas būtu izjucis. Kaut kā lieku vainu uz pusasi..
Offline
Esspatss
17. Feb 2020, 20:43 #5597

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 580

Braucu ar:

Pēc sadistiskām auto laušanas darbībām,kas saistītas ar attiecīgajām darbībām nepareizu pārnesuma izvēli pie attiecīgiem dzinēja apgriezieniem, viens no pirmajiem cieš spararats.
Tādā ziņā automāts ir"muļķu drošs"- vienmēr iemetīs zemākā pārnesuma.
Offline
iwj
17. Feb 2020, 21:06 #5598

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1019

Braucu ar:


17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
Nezinu kā ar 4 cil dzinēju, bet kādu laiku atpakaļ uz M52 bija līdzīgi, arī domāju ka pauris jārauj nost. Beigās nebija kārtīgi atgaisots, vari pamēģināt izliet ārā visu tosolu, tad lēnām liet atpakaļ ar izskruvetu atgaisosana skrūvi, bet tiešām lēnām. Kad saliets pilns, aizskruve skrūvi, korķi, izspaida trubas, atkal ar izskruvetu skrūvi uzlej trūkstošo. Skrūve visu ciet un lai dzinējs tukšgaitā aiziet pa lielo loku, tālāk atdzesejam dzinēju un uzlejam līmenī. Neko pie darbojošos dzinēja vaļā neskruvejam. Pirms tam ar m54 un m57 iekš 39 nekad nebija bijis problēmu ar atgaisosanu.
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 21:23 #5599

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT

a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs...
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 21:24 #5600

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


17 Feb 2020, 21:23:43 @sys9291 rakstīja:
a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs...
nu ja pats remontē tad max izmaksas 100 eiro
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo