Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 41 viesi un 17 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
bmwaddict
23. Nov 2019, 11:46 #5181

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6926

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Nov 2019, 09:13:02 @desadesa rakstīja:

22 Nov 2019, 23:24:56 @bmwaddict rakstīja:

22 Nov 2019, 23:20:02 @desadesa rakstīja:
termostats jāliek uz hermētiķa, pat ja ražotājs nav paredzējis


mhm davai panjemsim jebkuru M52 M54 dzineeju, tur arii liksi termostatu uz hermeetikja?



sajaucu ar udenssukni


arii uudenssuuknim nav jaaliek hermeetikji
Offline
desadesa
23. Nov 2019, 12:49 #5182

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 713

Braucu ar: B8

nu ja nejēdz notīrīt virsmu, uzlikt pareizi šļauku, nopērk lētu aftermarket

tad jā, skrūvējiet virsū, veikalā jūs pasūta, pēc 2 mēn raudat powerā

LLP
Offline
uldens1
23. Nov 2019, 13:21 #5183

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10804

Braucu ar:


23 Nov 2019, 09:17:14 @desadesa rakstīja:
tiem, kas te ar putām rakstīja: https://youtu.be/dmzkwYv88A8?t=1433

tapec ka aftermarket ir suds un tas gumijas nepieguļ perfekti. un jāmāk lietot hermētiķis, nevis ar pipeli jāsmērē
un???ieliki tāda paša čēpauša,kā tu ieteikumu Nekad neesmu licis hermētiķi un nelikšu,vienīgie izņemumi ja ir sakorodējusi virsma tad uz tās vietas var uzlikt mazliet,bet ja virsmas veselas nav nepieciešams likt hermētiķi,to izmanto idioti kas negrib kārtīgi notīrit virsmu un tad visu noķellā ar silikonu drošibai
Offline
RSAWorkshop
23. Nov 2019, 13:57 #5184

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Jū, tikai dalabajobi zieķē hermētiķi visās malās
Nesen saliku S85, kuram bija noķīlējis motors dēļ sarkanāhermētiķa-tika pamata šālē un noķīlēja

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
spriditis
23. Nov 2019, 16:16 #5185

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nopirku citu termostatu ar korpusu,defektivajam termostatam,pašā korpusā bija plaisa,kāds noliktavā uzkāpa virsū,vai kautkas smags bija virsū uzlikts,uzmests,pašu plaisu nevarēja saskatīt,nekādus hermētiķus nevajag likt,ir normāla gumijas blīve.
Offline
968-jk
23. Nov 2019, 16:22 #5186

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10335

Braucu ar: 30niekiem

Cik tā detaļa maksā par ko cepiens?
Offline
spriditis
23. Nov 2019, 17:24 #5187

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

35eur
Offline
-JUREVICH-
23. Nov 2019, 21:48 #5188

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1093

Braucu ar: Iekšdedzi

Par daļu garantijām ,parasta parādība kad pasākums ievelkās, kā nu kurā kantorī un kāds ražotājs!Viens no aspektiem kas to daļu iegādājās un kā viņa tiek uzstādīta,sory bet lielai daļai mūsdienu servisniekiem vilkšana notiek uz čuju nerunājot par ierindas pilsoni, kas pats savu lamatu skrūvē!Ja arī essi ar pareizajā vietā augošām rokām un galvu uz pleciem, stiep daļu pa garantiju dabū ierīt gemora daļu ko kasažoparuki sa.istās stujot zem garantijas ir uzģenerējuši!Tāda izveidojusies procedūra/sistēma ,jāzvanās un jā.is pauri,neviens ar garantijas kāpostu pakaļ neskrien!

Hermētiķis loctite 5699 manā skatijumā akceptējams pielietojums arī pie sūkņa uzstādīšanas tikai un veinīgi posmā no blīves uz āru,kas novērš/aizkavē rūsas/oksīda veidošanos pie pašas blīves un nevar nonākt sistēmā!
Offline
artc
23. Nov 2019, 22:34 #5189

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2824

Braucu ar: 13

Kur var un labāk Rīgā aizvest piekodēt stūres apsildi F30?
Offline
sys9291
23. Nov 2019, 23:18 #5190

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2272

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2019, 22:34:41 @artc rakstīja:
Kur var un labāk Rīgā aizvest piekodēt stūres apsildi F30?

a apsildes vadus esam savilkuši?
Offline
evaness2
24. Nov 2019, 20:19 #5191

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 58

Braucu ar: E36

Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?
Offline
Usins
24. Nov 2019, 22:06 #5192

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3430

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; golf 2 1.6 carb;

Turpinot rezerves daļu kvalitātes problēmu jautājumu.

2019-05-30 jeb 1000 km atpakaļ
MB Vito tika uzstādīts aizm atsperes Lesjofors 5256858 pāris bez extra atlaidēm par 107 eur. Atsperes ar komforta vijumiem tievajiem.
Taagad skatos - komforta vijumi tukšam auto stāvot uz līdzenas virsmas (TA pacēlājs) visi plakani
Amortizatori pirms gada likti jauni, oriģinālie.
Auto ir ģimenes, ne kravas. Neko smagāku par bērnu ratiem un kādu omi nav redzējis vispār.

LLP ka neņēmu MB orig (dēļ 4x4 tur laikam būtu cipars) vai vērts pacīnīties
Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:18 #5193

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6926

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?

ko noziimee kraajas spiediens? viss pareizi spiedienam dzeseeshanas sisteemaa ir jaabuut tas ir nepiecieshams lai nesaak vaariities.
un ko noziimee dzineeja bloks *liekas* karsts? vispaar tas arii itkaa ir normaali iekshdedzes dzineejam
un ja truba no radiatora ir auksta tad varbuut tas vienk noziimee ka radiators labi dzesee?
un ja iepluudes kolektors agraak nebija auksts tad varbuut taapeec ka agraak bija vasara?

ja tev sirsninja nav mieriiga aizbrauc pie kaada kas saprot tev tur izskataas tumsha bilde...

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:19:34 ]

Offline
vadjiksBMW
24. Nov 2019, 22:28 #5194

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 1382

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


24 Nov 2019, 22:06:39 @Usins rakstīja:
Turpinot rezerves daļu kvalitātes problēmu jautājumu.

2019-05-30 jeb 1000 km atpakaļ
MB Vito tika uzstādīts aizm atsperes Lesjofors 5256858 pāris bez extra atlaidēm par 107 eur. Atsperes ar komforta vijumiem tievajiem.
Taagad skatos - komforta vijumi tukšam auto stāvot uz līdzenas virsmas (TA pacēlājs) visi plakani
Amortizatori pirms gada likti jauni, oriģinālie.
Auto ir ģimenes, ne kravas. Neko smagāku par bērnu ratiem un kādu omi nav redzējis vispār.

LLP ka neņēmu MB orig (dēļ 4x4 tur laikam būtu cipars) vai vērts pacīnīties


Vajadzētu sākt ar to, ka saprast vai tiem vijumiem tā funkcija vipār ir tāda kā tiek uzskatīts, tas ir kā kaut vai koiliem, mazā atspere tīri izplešas kad pacel auto un rats atslogojas, lai vnk viss neizjūk un paliek kaut cik piespiests, vai arī tā atspere reāli ir kaut kāda progresīvā un tiem vijumiem ir amortizācijas funkcija
Offline
evaness2
24. Nov 2019, 22:37 #5195

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 58

Braucu ar: E36


24 Nov 2019, 22:18:10 @bmwaddict rakstīja:

24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?

ko noziimee kraajas spiediens? viss pareizi spiedienam dzeseeshanas sisteemaa ir jaabuut tas ir nepiecieshams lai nesaak vaariities.
un ko noziimee dzineeja bloks *liekas* karsts? vispaar tas arii itkaa ir normaali iekshdedzes dzineejam
un ja truba no radiatora ir auksta tad varbuut tas vienk noziimee ka radiators labi dzesee?
un ja iepluudes kolektors agraak nebija auksts tad varbuut taapeec ka agraak bija vasara?

ja tev sirsninja nav mieriiga aizbrauc pie kaada kas saprot tev tur izskataas tumsha bilde...


Varbūt man paranoja, nezinu. Jo vakar biju piedarbinājis, un kamēr silst, iegāju padzert kafiju. Izdzirdēju troksni, gāju skatīties un bija sasprādzis gabalos plastmasas līkums, kas nāk pie augšējās dzeses caurules un motora.
Motors bija pārkarsis, tā rādīja panelī.
Nomainīju šo detaļu, salēju antifrīzu, atgaisoju un šķita ka ir ok, arī apakšējā caurule bija remdena.
Šodien braucu un nebija mierīga sirds, ik pa laikam čekoju, un šķita caurule par cietu, kā arī nešķita normàli, ka apakšējā caurule ir ledusauksta un augšējā ļoti karsta. Viņš tak nevar atdzesēt tik krasi.
Pats domāju, ka neesmu jau tāds nezinītis, pirms 2 vai 3 gadi jau ņēmos ar radiatoru, beigās nomainīju jaunu un viss bija ok.
Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:50 #5196

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6926

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 22:37:35 @evaness2 rakstīja:
Varbūt man paranoja, nezinu. Jo vakar biju piedarbinājis, un kamēr silst, iegāju padzert kafiju. Izdzirdēju troksni, gāju skatīties un bija sasprādzis gabalos plastmasas līkums, kas nāk pie augšējās dzeses caurules un motora.
Motors bija pārkarsis, tā rādīja panelī.
Nomainīju šo detaļu, salēju antifrīzu, atgaisoju un šķita ka ir ok, arī apakšējā caurule bija remdena.
Šodien braucu un nebija mierīga sirds, ik pa laikam čekoju, un šķita caurule par cietu, kā arī nešķita normàli, ka apakšējā caurule ir ledusauksta un augšējā ļoti karsta. Viņš tak nevar atdzesēt tik krasi.
Pats domāju, ka neesmu jau tāds nezinītis, pirms 2 vai 3 gadi jau ņēmos ar radiatoru, beigās nomainīju jaunu un viss bija ok.


Plastmasas trubas dzeses sisteemaa plaisaa kad taas paliek vecas BMW tas ir normaali
Man pasham ir saplaisaajushas vairaakas caurules uz M52 un M54 protams arii bachoks daudziem maniem pazinjaam X3 X5 E46.. ir bijushas shaadas probleemas, tas veel nenoziimee ka veidojas burbulji.
Ja spiediens izaug paaraak liels pirmaam kaartaam nomaini dzeseeshanas korkji, tur ir vaarsts iekshaa kura uzddevums ir notureet pareizu spiedienu, kaa to paarbaudiit nezinu, es vienk turu rezervee jaunu korkji vienk lai buutu ar ko saliidzinaat.
Bet ok pienjemsim ka karst, man tikko bija dariishana ar liidziigu gadiijumu, kaa tu saki ka augsheejaa truba karsta bet no radiatora pilniigs aukstums un tur izraadiijaas termostats kas itkaa atveras bet ne liidz galam. Tas gan nebija BMW bet kkaads GMC Canyon ar 4cyl motoru no Isuzu bet princips iipashi nemainaas..

Veel jau ir dzirdeets ka uudenssuuknim ar plastmasas spaarninju tas var ieplaisaat un saakt sliideet ap asi rezultaataa tas praktiski neko nepumpee un dzeseeshanas shkjidrums cirkulee uz pashteci..

Veel jau pameegjinaat var uzmaniigi atskruuveet korkji uzsilusham dzineejam un paskatiities cik stipri vaaraas bet tur vajag pieredzi paprieshu vajag zinaat kaa uzvedas normaals dzineejs..

Taapeec saku aizbrauc pie kaada kas zin ja nav ar ko saliidzinaat tad ir baigais guessworks.
Offline
Usins
24. Nov 2019, 22:51 #5197

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3430

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; golf 2 1.6 carb;

Spring Design
Coil spring with inconstant wire diameter
Suspension
for vehicles without sports suspension

Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:55 #5198

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6926

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 22:51:48 @Usins rakstīja:
Spring Design
Coil spring with inconstant wire diameter
Suspension
for vehicles without sports suspension

[IMG https://www.dropbox.com/s/37rn2et630y29zq/0.jpg?dl=1[/IMG]

aa nu shitie vijumi galos jau nav komfortzonai tie ir domaati lai atspere neizlec kad pacel mashiinu no zemes tieshi kaa Vadiks teica.

atspereem ar komfortzonu dazhi vijumi ir ar atshkjiriigu soli nevis galos paliek tievaaki

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:56:58 ]

Offline
vadjiksBMW
24. Nov 2019, 22:58 #5199

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 1382

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja tā doma ir par atsperes galiem tad tie mašīnai esot uz zemes būs saspiesti, jo tā doma ir drīzāk atsperes centrēšanai uz atbalsta un nekas vairāk.

Ja mašīnai pakaļa ir par zemu vai augstu tad drīzāk ir izvēlētas nepareizās atsperes, jo MB viņas ir hvz 10+ variācijas katram modelim šķiet, cik bijusi saskare pielasīt vienmēr gemars
Offline
Usins
24. Nov 2019, 23:30 #5200

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3430

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; golf 2 1.6 carb;

Gribējās lai ir mīkstāk. "Parasti" Lesjofors bija par kādiem 20euro/gab lētāk.
Visu laiku bija lasīts/saprasts ka tie ir "komforta" vijumi

Iepriekšējām orig atsperēm bija tieši tāds pats dizains. ehhh
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips