Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sergis15
05. May 2019, 14:24 #3921

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

hvz, man 750 fl e66 pa pus2 gadu
kapeikas paņēma, salīdzinot ar e39 fl 2.5 nemotoru

esmu runājis arī ar n63 īpašnieku, kurš 5gadus ar lpg hujārījis un nekādu problēmu

un jā, manējam N62B48 kuram max esot 100k, pārdodot tāfelē bija 373k, un pircējs bija no čehijas bmw centra, pārbaudīja, nolika kāpostu un aizbrauca.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Gintons
05. May 2019, 14:30 #3922

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888


05 May 2019, 14:08:26 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:02:57 @Gintons rakstīja:
intrese viedoklis kuri ir lietojuši e65 fl 740i 4.0 kadi dzineji,ir kautkadas vajas vietas siem modeliem? ir doma vienu ieķert 740 ar gāzi.. 05gada

ja n62 dzinejs sanak. a kas tur var notikt ka jau ir gaze virsu,? atrak motors nobreigties vai kas?
paldies par tavu viedokli ,kuru nemsu vera

kaut kaads N62?
1. N seerija nekad un nekaadi ar LPG nav savietojama;
2. E65 ir normaals naudas pumpis. ja cilveeks ir megjinaajis iepist kapeiku un licis gaazi - vinjsh nav iljonu investeejis arii citaas lietaas.

doma nav gudra. vismaz teemaa - skatiit kaut ko ar LPG.
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 14:31 #3923

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 14:24:49 @sergis15 rakstīja:
hvz, man 750 fl e66 pa pus2 gadu
kapeikas paņēma, salīdzinot ar e39 fl 2.5 nemotoru

esmu runājis arī ar n63 īpašnieku, kurš 5gadus ar lpg hujārījis un nekādu problēmu

un jā, manējam N62B48 kuram max esot 100k, pārdodot tāfelē bija 373k, un pircējs bija no čehijas bmw centra, pārbaudīja, nolika kāpostu un aizbrauca.


luuk, par to es runaaju - cilveeki bez jebkaadaam tehniskaam zinaashanam, bet ar Viedokli.

hujaariishanu meera nevis gados, bet km.
ja hujaarii kaa es, tad 5 gados tie ir 500.000 km.
N63 un 500.000 + paarsimts ''bez probleemam''? nu, nee tak.

Sergi, tu reaali netiki galaa ar E39. apsveicu. tev ir viedokis peec paaris meeneshu lietoshanas? wat?

''kapeikas panjeema''? davai, atbrauc uz diagnostiku. es tev paraadiishu paardesmit kljuudas, kuras ierakstiitas ne bez iemesla. uz ko tu atbildeesi ''man nahuj nevajag shiis fiichas''.

nekaadu probleemu ar LPG? jo jums, kungi, nav ne mazaakaas sajeeas, ka probleemas [un pamatiigas] jau ir tam dzineejam. bet, akmeer var iedarbinaat - pajaat.

par to ir staasts - shii maajaslapa [taapat ka lielaakaa dalja internaatos] ir pilniigu dumumu pilna.
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 14:32 #3924

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 14:30:29 @Gintons rakstīja:

05 May 2019, 14:08:26 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:02:57 @Gintons rakstīja:
intrese viedoklis kuri ir lietojuši e65 fl 740i 4.0 kadi dzineji,ir kautkadas vajas vietas siem modeliem? ir doma vienu ieķert 740 ar gāzi.. 05gada

ja n62 dzinejs sanak. a kas tur var notikt ka jau ir gaze virsu,? atrak motors nobreigties vai kas?
paldies par tavu viedokli ,kuru nemsu vera

kaut kaads N62?
1. N seerija nekad un nekaadi ar LPG nav savietojama;
2. E65 ir normaals naudas pumpis. ja cilveeks ir megjinaajis iepist kapeiku un licis gaazi - vinjsh nav iljonu investeejis arii citaas lietaas.

doma nav gudra. vismaz teemaa - skatiit kaut ko ar LPG.



Un tagad, nedaudz par to, kādas problēmas rada pat IDEĀLI noregulēta gāzes iekārta:
1. pat teorētiski nav iespējams uzturēt tik augstu kopējo izsmidzinātās gāzes daudzuma precizitāti, lai N sērijas benzīna dzinēju DME regulāri neierakstītu kļūdas par fuel mixture (liess vai trekns), kļūdas par gaisa masas mērītāju, datu plausibilitāti, Valvetronic plausibilitāti, neiededzinātu EML simbolu KOMBI un nesamazinātu dzinēja jaudu;
2. pat teorētiski nestrādā dzinēja cilindru mehāniskās (tukšgaitā) un ķīmiskās (gaitā) efektivitātes testi: darbības vienmērības izlīdzināšana. DME nespēj izlīdzināt cilindru veiktspēju - dzinējs vibrē, ir samazināta tā jauda, DME ieraksta kļūdas par Lambda zondu trim; par katalizatoru efektivitātes zudumu, kļūdas par kontroles zondu spriegumu;
3. nekorekta izplūdes sistēmas temperatūra (strādājot ar gāzi) + nekorekts degmaisījuma sadalījums starp cilindriem (iepriekšminētās problēmas rezultātā):

būtiski saīsina CO katalizatoru darbamūžu;
būtiski saīsina Lamba zondu darbamūžu - strādājot ar gāzi, zondes tiek pārkarsētas (nekorekti strādā to apsildīšanas algoritmi) un sabojātas, aizdegoties nesadedzinātajai gāzei/benzīnam.

4. Katru reizi, kad notiek pārslēgšanās starp gāzi un benzīnu, tiek pilnīgi nograutas visas iespējamās (platjoslas zondu, gaisa masas mērītāja, droseles, Valvetronic, EGR, utml.) adaptācijas - iespēja, ka dzinējs pāries avārijas režīmā, ir 99%. Jā, reizēm EML netiek iededzināts, bet - dzinējs (it sevišķi tā izplūdes sistēma) tiek pakļauts būtiskam stresam;
5. Uzstādot 'gāzes' sveces, papildus slodze tiek radīta gan aizdedzes spolēm (būtiski samazinās to resurss), gan DME (palielinās iespēja caursist aizdedzes spoļu vadības tranzistorus).

Īsais kopsavilkums - ja jūs ekonomijas vārdā esiet gatavi paciest vibrējošu dzinēju, kurš reizēm noslāpst, regulāri zaudē jaudu, regulāri KOMBI deg EML (avārijas) simbols, turklāt tiek bojātas izlūdes dārgākās detaļas - laipni lūgti LPG klubiņā!

Jā, es esmu dzirdējis pret-argumentus: sak, bet manam auto viss ir ideāli! Piedodiet, es neesmu redzējis NEVIENU ar LPG aprīkotu dzinēju, kurš strādātu pilnas funkcionalitātes režīmā!
Tipiskākie scenāriji - es norādu uz pamatīgu dzinēja vibrāciju tukšgaitā, bet auto īpašnieks saka - manuprāt, viss ir normāli! Ko vēl piebilst?
Jeb, otrs tipiskākais scenārijs - uz manu iebildi, ka tiek bojāti CO katalizatori, auto īpašnieks atbild - es veiksmīgi izgāju TA, viss ir ideāli! Un tad izrādās, ka pēdējā gada laikā auto nobraucis zem 10.000km, turklāt, CO/HC ir tuvu pieļaujamajam maksimumam (attiecīgi - CO katalizatori zaudējuši vismaz 90 .. 95% savas veiktspējas). Domāju, katram tehniski izglītotam cilvēkam skumjā aina ir acīmredzama, savukārt - ekonomijas cienītājam: viss taču ir ideāli!
Offline
sergis15
05. May 2019, 14:52 #3925

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu


05 May 2019, 14:31:28 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:24:49 @sergis15 rakstīja:
hvz, man 750 fl e66 pa pus2 gadu
kapeikas paņēma, salīdzinot ar e39 fl 2.5 nemotoru

esmu runājis arī ar n63 īpašnieku, kurš 5gadus ar lpg hujārījis un nekādu problēmu

un jā, manējam N62B48 kuram max esot 100k, pārdodot tāfelē bija 373k, un pircējs bija no čehijas bmw centra, pārbaudīja, nolika kāpostu un aizbrauca.


luuk, par to es runaaju - cilveeki bez jebkaadaam tehniskaam zinaashanam, bet ar Viedokli.

hujaariishanu meera nevis gados, bet km.
ja hujaarii kaa es, tad 5 gados tie ir 500.000 km.
N63 un 500.000 + paarsimts ''bez probleemam''? nu, nee tak.

Sergi, tu reaali netiki galaa ar E39. apsveicu. tev ir viedokis peec paaris meeneshu lietoshanas? wat?

''kapeikas panjeema''? davai, atbrauc uz diagnostiku. es tev paraadiishu paardesmit kljuudas, kuras ierakstiitas ne bez iemesla. uz ko tu atbildeesi ''man nahuj nevajag shiis fiichas''.

nekaadu probleemu ar LPG? jo jums, kungi, nav ne mazaakaas sajeeas, ka probleemas [un pamatiigas] jau ir tam dzineejam. bet, akmeer var iedarbinaat - pajaat.

par to ir staasts - shii maajaslapa [taapat ka lielaakaa dalja internaatos] ir pilniigu dumumu pilna.

pričom netika galā, tas ka servisos neviens nemāk taisīt tā nav netikšana, bet tevis izslavētā naudas izmešana.

kad man sākās problēmas, man te maxixt servisā vispirms sataisīja vanosu, kuram izrādījās nebija nekādas problēmas, nevienas kļūdas, bet nu ofic tur pizda, pēc tam nekam nemainoties, nomainīju gmm, kuram arī nebija kļūdu, un beigās nomirstot ģeneratoram, atklāju, ka vnk trubā aiz gmm bija caurumi, lai gan maxist teica, ka viņu toč nebija, kad pārbaudīja visu.

un ģeneratoru apņēmos mainīt pats, jo bija jau zajebal maksāt par to, ka maina visu pēc kārtas, un tur tik nezinoš cilvēks kā es, savu problēmu atrisināju pats, ar to kapēc drots slāpa nost.

+ tajā pašā reizē, man vēl abs bloku mainīja, un pateica, ka leņķa devējs pizda, es tur atmetos un aizbraucu pie Jura, šis man viņu pa 10e piekodēja klāt pie jaunā bloka.

ar e39 jau būs gads nobraukts, ielikti 2-3k

kad tev piedāvāja atrisināt dzinēja problēmas, tu pats atmeties un tagad te gudri dirs.

nav jau tā, ka tu nerubī fišku, bet dirs tu vairāk gan nekā dari.

[ Šo ziņu laboja sergis15, 05 May 2019, 14:56:11 ]



-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Gintons
05. May 2019, 14:57 #3926

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888


05 May 2019, 14:32:49 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:30:29 @Gintons rakstīja:

05 May 2019, 14:08:26 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:02:57 @Gintons rakstīja:
intrese viedoklis kuri ir lietojuši e65 fl 740i 4.0 kadi dzineji,ir kautkadas vajas vietas siem modeliem? ir doma vienu ieķert 740 ar gāzi.. 05gada

ja n62 dzinejs sanak. a kas tur var notikt ka jau ir gaze virsu,? atrak motors nobreigties vai kas?
paldies par tavu viedokli ,kuru nemsu vera

kaut kaads N62?
1. N seerija nekad un nekaadi ar LPG nav savietojama;
2. E65 ir normaals naudas pumpis. ja cilveeks ir megjinaajis iepist kapeiku un licis gaazi - vinjsh nav iljonu investeejis arii citaas lietaas.

doma nav gudra. vismaz teemaa - skatiit kaut ko ar LPG.



Un tagad, nedaudz par to, kādas problēmas rada pat IDEĀLI noregulēta gāzes iekārta:
1. pat teorētiski nav iespējams uzturēt tik augstu kopējo izsmidzinātās gāzes daudzuma precizitāti, lai N sērijas benzīna dzinēju DME regulāri neierakstītu kļūdas par fuel mixture (liess vai trekns), kļūdas par gaisa masas mērītāju, datu plausibilitāti, Valvetronic plausibilitāti, neiededzinātu EML simbolu KOMBI un nesamazinātu dzinēja jaudu;
2. pat teorētiski nestrādā dzinēja cilindru mehāniskās (tukšgaitā) un ķīmiskās (gaitā) efektivitātes testi: darbības vienmērības izlīdzināšana. DME nespēj izlīdzināt cilindru veiktspēju - dzinējs vibrē, ir samazināta tā jauda, DME ieraksta kļūdas par Lambda zondu trim; par katalizatoru efektivitātes zudumu, kļūdas par kontroles zondu spriegumu;
3. nekorekta izplūdes sistēmas temperatūra (strādājot ar gāzi) + nekorekts degmaisījuma sadalījums starp cilindriem (iepriekšminētās problēmas rezultātā):

būtiski saīsina CO katalizatoru darbamūžu;
būtiski saīsina Lamba zondu darbamūžu - strādājot ar gāzi, zondes tiek pārkarsētas (nekorekti strādā to apsildīšanas algoritmi) un sabojātas, aizdegoties nesadedzinātajai gāzei/benzīnam.

4. Katru reizi, kad notiek pārslēgšanās starp gāzi un benzīnu, tiek pilnīgi nograutas visas iespējamās (platjoslas zondu, gaisa masas mērītāja, droseles, Valvetronic, EGR, utml.) adaptācijas - iespēja, ka dzinējs pāries avārijas režīmā, ir 99%. Jā, reizēm EML netiek iededzināts, bet - dzinējs (it sevišķi tā izplūdes sistēma) tiek pakļauts būtiskam stresam;
5. Uzstādot 'gāzes' sveces, papildus slodze tiek radīta gan aizdedzes spolēm (būtiski samazinās to resurss), gan DME (palielinās iespēja caursist aizdedzes spoļu vadības tranzistorus).

Īsais kopsavilkums - ja jūs ekonomijas vārdā esiet gatavi paciest vibrējošu dzinēju, kurš reizēm noslāpst, regulāri zaudē jaudu, regulāri KOMBI deg EML (avārijas) simbols, turklāt tiek bojātas izlūdes dārgākās detaļas - laipni lūgti LPG klubiņā!

Jā, es esmu dzirdējis pret-argumentus: sak, bet manam auto viss ir ideāli! Piedodiet, es neesmu redzējis NEVIENU ar LPG aprīkotu dzinēju, kurš strādātu pilnas funkcionalitātes režīmā!
Tipiskākie scenāriji - es norādu uz pamatīgu dzinēja vibrāciju tukšgaitā, bet auto īpašnieks saka - manuprāt, viss ir normāli! Ko vēl piebilst?
Jeb, otrs tipiskākais scenārijs - uz manu iebildi, ka tiek bojāti CO katalizatori, auto īpašnieks atbild - es veiksmīgi izgāju TA, viss ir ideāli! Un tad izrādās, ka pēdējā gada laikā auto nobraucis zem 10.000km, turklāt, CO/HC ir tuvu pieļaujamajam maksimumam (attiecīgi - CO katalizatori zaudējuši vismaz 90 .. 95% savas veiktspējas). Domāju, katram tehniski izglītotam cilvēkam skumjā aina ir acīmredzama, savukārt - ekonomijas cienītājam: viss taču ir ideāli!


izlasīju visu postu,tad sanak pec tevis teikta kad auto ar gazes iekartu nevar pirkt vienalga N serija vai cita serija dzinejam...


PS.(nav bijis auto ar gazi,gribejas pameģinat ka ir ar gazi braukt..)
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 14:58 #3927

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 14:52:45 @sergis15 rakstīja:

05 May 2019, 14:31:28 @KateG rakstīja:

05 May 2019, 14:24:49 @sergis15 rakstīja:
hvz, man 750 fl e66 pa pus2 gadu
kapeikas paņēma, salīdzinot ar e39 fl 2.5 nemotoru

esmu runājis arī ar n63 īpašnieku, kurš 5gadus ar lpg hujārījis un nekādu problēmu

un jā, manējam N62B48 kuram max esot 100k, pārdodot tāfelē bija 373k, un pircējs bija no čehijas bmw centra, pārbaudīja, nolika kāpostu un aizbrauca.


luuk, par to es runaaju - cilveeki bez jebkaadaam tehniskaam zinaashanam, bet ar Viedokli.

hujaariishanu meera nevis gados, bet km.
ja hujaarii kaa es, tad 5 gados tie ir 500.000 km.
N63 un 500.000 + paarsimts ''bez probleemam''? nu, nee tak.

Sergi, tu reaali netiki galaa ar E39. apsveicu. tev ir viedokis peec paaris meeneshu lietoshanas? wat?

''kapeikas panjeema''? davai, atbrauc uz diagnostiku. es tev paraadiishu paardesmit kljuudas, kuras ierakstiitas ne bez iemesla. uz ko tu atbildeesi ''man nahuj nevajag shiis fiichas''.

nekaadu probleemu ar LPG? jo jums, kungi, nav ne mazaakaas sajeeas, ka probleemas [un pamatiigas] jau ir tam dzineejam. bet, akmeer var iedarbinaat - pajaat.

par to ir staasts - shii maajaslapa [taapat ka lielaakaa dalja internaatos] ir pilniigu dumumu pilna.

pričom netika galā, tas ka servisos neviens nemāk taisīt tā nav netikšana, bet tevis izslavētā naudas izmešana.

kad man sākās problēmas, man te maxixt servisā vispirms sataisīja vanosu, kuram izrādījās nebija nekādas problēmas, nevienas kļūdas, bet nu ofic tur pizda, pēc tam nekam nemainoties, nomainīju gmm, kuram arī nebija kļūdu, un beigās nomirstot ģeneratoram, atklāju, ka vnk trubā aiz gmm bija caurumi, lai gan maxist teica, ka viņu toč nebija, kad pārbaudīja visu.

un ģeneratoru apņēmos mainīt pats, jo bija jau zajebal maksāt par to, ka maina visu pēc kārtas, un tur tik nezinoš cilvēks kā es, savu problēmu atrisināju pats, ar to kapēc drots slāpa nost.

+ tajā pašā reizē, man vēl abs bloku mainīja, un pateica, ka leņķa devējs pizda, es tur atmetos un aizbraucu pie Jura, šis man viņu pa 10e piekodēja klāt pie jaunā bloka.

ar e39 jau būs gads nobraukts, ielikti 2-3k

kad tev piedāvāja atrisināt dzinēja problēmas, tu pats atmeties un tagad te gudri dirs.

nav jau tā, ka tu nerubī fišku, bet dirs tu vairāk gan nekā dari.


nu, izklausaas, ka maxist ir iists profs jomaa.

tam gan nav nekaads sakars ar to, ka tu pazinjoji ''N6X ar LPG ir zajebisj, jo man kaiminjsh mochii 5 gadus''. ''E65 prasa kapeikas, jo braucu paaris meenshus, lieku pimpi uz visaam kljuudaam , kas lec aaraa, jo kljudas - taas neko nenoziimee''
Offline
Jurchixx
05. May 2019, 14:59 #3928

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

vecu premium auto mūsdienās pirkt jebkurā gadījumā nebūtu prāta darbs. vienalga kāds tur dzinējs apakšā. bija e65 4 gadus, otreiz vairs nepirktu. visi viņi ir nobraukti
Offline
sergis15
05. May 2019, 15:01 #3929

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

ar e66 es nobraukāju pus2 gadu.
tur gan bija tikai beņa.
nobraucu kādus 30k.
ieliku pus2k
un tagad tu varētu atrādīt savu perfekto auto bez kļūdām


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
RSAWorkshop
05. May 2019, 15:02 #3930

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā jā N63 ar gāzi
Bez visas gāzes jau viņš ir galvassāpes un izmaksas ir kosmiskas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 15:20 #3931

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 15:01:18 @sergis15 rakstīja:
ar e66 es nobraukāju pus2 gadu.
tur gan bija tikai beņa.
nobraucu kādus 30k.
ieliku pus2k
un tagad tu varētu atrādīt savu perfekto auto bez kļūdām



puis, tu kaut ko nefonjii.
manam auto ir 1 kljuuda [DME par kodeejumu, jo man vlom mainiit FR].
Straadaa visas podzinjas.
Dzineejs - pilnas funkcionalitaates rezhiimaa.

tu tieshaam domaa, ka tas tavs teksts bija praatiigs?
un - atraadiishu, un - ko tad? tu taak kaa uz autoritaates statusu pretendee? sak, sergis approved?
Offline
sergis15
05. May 2019, 15:21 #3932

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

es vairāk par to, ka neesmu redzējis nevienu mehāniķi, kuram auto būtu top zustand.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 15:21 #3933

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 15:02:27 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā N63 ar gāzi
Bez visas gāzes jau viņš ir galvassāpes un izmaksas ir kosmiskas


prikinj, kas tur ar turbiinaam uz izpluudi notiek, kad taadam gaazi ar benzhas aizdedzes lenkji mochii iekshaa?
es labpraat to eksemplaaru apstatiitu!
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 15:23 #3934

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 15:21:39 @sergis15 rakstīja:
es vairāk par to, ka neesmu redzējis nevienu mehāniķi, kuram auto būtu top zustand.


es neesmu mehs, bet - varu atraadiit. un tici man, es savedu kaartiibaa arii 99 lietas, ko parastie lietotaaji un ''speci'' aka maxisti/cufiki pat nenojaush.

jaa, blja, apskraapeeju spaarnu aizvakar. nav top zustand
Offline
josi
05. May 2019, 15:28 #3935

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


05 May 2019, 08:46:58 @g-sxr rakstīja:
e39 nomainits no pneimo uz parastam atsperem ka ar inpa paneli nonemt lai nedeg ka nav limenis?

Ar Inpa - nekādi. Vajag izkodēt ārā pneimu ar ar Ncsexpert vai tamlīdzīgu rīku.
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 15:29 #3936

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 14:59:52 @Jurchixx rakstīja:
vecu premium auto mūsdienās pirkt jebkurā gadījumā nebūtu prāta darbs. vienalga kāds tur dzinējs apakšā. bija e65 4 gadus, otreiz vairs nepirktu. visi viņi ir nobraukti


ok, pat, ja panjem nenobrauktu pa daargo [es pat nestaados priekshaa. DE, 20K taads maksaatu?]

pat puspakotam E65 ir 10X vairaak fiichu kaa, piem., kaadam E90. Attieciigi, 10X vairak sensoru, klokjiishu, izpildmehaanismu. Katram no tiem ir savs resurss. E65 var pirkt, ja 1K naudas turp/shurp neko neizsaka. Ja var 1K siikumos nomest, jo kaadi paaris siikumi [atkal] sapliisa.
Preteejaa gadiijumaa tur driiz nestraadaas nekas no taam fiichaam.
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 15:47 #3937

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Sergji, es pastaastiishu pasacinju.
Reiz puiks nopirka E65. Nobrauca nepilnu pusgadu, aizbrauca liidz servisam. tur vinjam sastaadiija taadu apkopes taamiiti, ka vinjsh saprata - pat, ja cipars buutu 5X mazaaks, buutu vnk dirsaa.
un puiks lielisko auto paardeva.

njemsim 2 auto. tavu lielisko E65.
un manu necilo suudu, kuraa iemetu 3K tikko.
tuulinj powera trollji teiks - E65: kruts, jo prasiija 0; E60 suuds, jo izmaksaa miljonu.

nee, speci.
tas E65 tika vnk lietots. tur viss paleenaam tika nojaats. par apkopju lietaam [bremzes n shit] nerunaajot.
manam - vnk viss nomainits. un uzliktas OEM/daargaakaas detaljas. ja kaads nopirks maneejo, par virkni lietu nebuus jaadomaa. ja kaads nopirks taadu E65 - mainiis visu.
Offline
Gintons
05. May 2019, 15:49 #3938

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888

Paldies vīri par viedokļiem,sapratu ka man nevajag braucošu problēmu,tapec neņemšu to 740i ar gāzi.
Offline
sergis15
05. May 2019, 15:56 #3939

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu


05 May 2019, 15:47:44 @KateG rakstīja:
Sergji, es pastaastiishu pasacinju.
Reiz puiks nopirka E65. Nobrauca nepilnu pusgadu, aizbrauca liidz servisam. tur vinjam sastaadiija taadu apkopes taamiiti, ka vinjsh saprata - pat, ja cipars buutu 5X mazaaks, buutu vnk dirsaa.
un puiks lielisko auto paardeva.

njemsim 2 auto. tavu lielisko E65.
un manu necilo suudu, kuraa iemetu 3K tikko.
tuulinj powera trollji teiks - E65: kruts, jo prasiija 0; E60 suuds, jo izmaksaa miljonu.

nee, speci.
tas E65 tika vnk lietots. tur viss paleenaam tika nojaats. par apkopju lietaam [bremzes n shit] nerunaajot.
manam - vnk viss nomainits. un uzliktas OEM/daargaakaas detaljas. ja kaads nopirks maneejo, par virkni lietu nebuus jaadomaa. ja kaads nopirks taadu E65 - mainiis visu.

nu tak te bija arī viens kadrs,
es piedāvāju savu 750li ar r19 un 2 jauniem riepu komplektiem.
nopirka pa 6k 730d plikāku laikam nebiju redzējis.
a tur visam bija pesec + vēl tītenis.
tā arī laikam riepas jams jaunas nenopirka

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
RSAWorkshop
05. May 2019, 16:06 #3940

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 May 2019, 15:49:57 @Gintons rakstīja:
Paldies vīri par viedokļiem,sapratu ka man nevajag braucošu problēmu,tapec neņemšu to 740i ar gāzi.
Vari jau ņemt, bet bez gāzes. Tā jau viņš ērts un komfortabls, bet nu n62 ja nekopts, tad naudu paprasīs labu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo