Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
KaspichsS
03. May 2019, 21:28 #3901

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


03 May 2019, 17:35:09 @cufiks rakstīja:
Termomufta/elektriskais ventilators beigts!

Ar steigu jāsaved kārtībā, jo uz vietas stāvot atkal uzvārīsi!


Ar termostatu nekāda sakara!

Ja nu gadījumā sāk stāvot karst, tad pečku uz karstāko un pilnā dirkā, lai vismaz tā dzesējas!


ak tu saki.
un, ja termostats spruust aizveertaa staavoklii:
a) kaa mufta iesleegsies;
b) kaa iesleegsies elektrosuuds;
c) ko vinji abi dzesees, ja lielajaa kontuuraa nebuus dzeses skjidrums?

Cufik - seedies, 2
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 21:52 #3902

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

cufikam un paareejiem - nu, un, ka mainiits? reku, viens IHKA vaarstu arii 2X mainiija
jaaspeej saprast, vai termostats vispaar valjaa: jaatmeera t trubaa uz radatoru. ja taa ir ap 100 oC [pietiks tai uzspljaut] - skjidrums cirkulee pa lielo loku.

un par maaciishanos:
termo lietas
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 22:16 #3903

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

es driizaak lepojos ar nenomainiitajaam komponenteem. tb., taas, ko cufiki atzinushi kaa mainaams, bet izraadaas - straadaa teicami un ilgi/ilgi.

jaa, bet lai taa dariitu, kaut kas jaamaak. bet es ticu, ka paaris skruuves atskruuveet un to termostatu nomainiit koje kak tu speej. to pat meerkakjis speej.
Offline
spriditis
03. May 2019, 22:28 #3904

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3971

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Katei taisniba,ja dzesesanas skidrums cirkule pa mazo loku,mufte ar ventilatoriem varbut sledzas ieksa,bet,dzesesanas skidrumam vajag lielaja loka tikt,lai tiktu atdzesets
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 22:32 #3905

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


03 May 2019, 22:28:11 @spriditis rakstīja:
Katei taisniba,ja dzesesanas skidrums cirkule pa mazo loku,mufte ar ventilatoriem varbut sledzas ieksa,bet,dzesesanas skidrumam vajag lielaja loka tikt,lai tiktu atdzesets


stooop!
mufta nesleedzas, jo, lai taa iesleegtos, uz taas bimetaalisko plaaksni jaapuush karstma gaisam.
elektriskais ventilators nesleedzas, jo taa termosleedzis vai sensors ir peec radiatora.

termomufta neiesleegsies pat tad, ja radiators ir aizdirsts.
Offline
spriditis
03. May 2019, 22:33 #3906

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3971

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pats dandalis
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 22:37 #3907

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

shodien uzzinaaju cufikveidiigo ''specu'' metodi, kaa samazinaat dzineeja elljas pateerinju.
vajagot CCV membraanaam ielikt tik stipras atsperes, lai taas vienmeer buutu valjeejaa staavoklii!
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 23:39 #3908

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


03 May 2019, 23:27:28 @Sancix rakstīja:
Kate, termo ventilators jebšu viskomufta ieslēgsies pie 98 - 102 grādu temperatūras ko saņems no termostata korpusa temperatūras. Nekāda sakara ar spārniem.


wat?
pilniigas auzas.

viskomuftas iesleegshanos/izsleegshanos nosaka bimetaaliskaas plaaksnes t.
vienaa variantaa [ja plaaksne ir spiraale]:
spiraalei [pieaugot t] palielinaas garums, taa pagriezh eksheejo disku;
otraa - pieaugot gaurmam, plaaken izliecas, ieksheejaa atspere piespiezh sajuuga disku korpusam.

t spiraalei mainaas atkaribaa no virsuu plustoshaa gaisa no radiatora - lielaa kontuura.
Offline
KaspichsS
03. May 2019, 23:49 #3909

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


03 May 2019, 23:43:13 @cufiks rakstīja:
Ā ja?

A, ja gaiss neplūst? Lūznis stāv uz vietas..

Es rakstīšu vēstuli sn, lai varētu Kati saukt par aitu un netiktu čokā



dlja osobo tupih: izsleegta mufta nenoziimee, ka taa negriezhas.
grizhas.
grishenaos nodroshina vikozais skjidrums, vnk attaalums starp sajuuga diskiem ir liels, berze - relativi mazaaka.

kungi, izraadaas, juus nefonjiijiet, kaa straadaa termostats, mufta? speeciigi!

peedejais laiks apguut, jo modernaakiem auto ir tikai elektroventilatori. tur viss daudz sarezgjiitaak.
Offline
Mikels
04. May 2019, 00:19 #3910

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


03 May 2019, 23:49:53 @cufiks rakstīja:
Kate! M57 ir direct injection?
cufik cik var agonēt par vienu un to pašu tēmu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 04 May 2019, 00:19:53 ]

Offline
KaspichsS
04. May 2019, 07:05 #3911

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

5 centi, varbuut kaadam noder.

ir gadiijies keiss ar bojaatu [jaunu] termostatu - tb., paarkarshanas keisaa ir jaasaprot, vai termostats ir valjaa;
ir bijis keiss ar pilniigi aizdirstu radiatoru, kaa rezultaataa - uz muftu nepluuda karsts gaiss, taa iekshaa nesleedzaas, elektriskais mociijaas uz pilnu jaudu [bet ''pa tuksho''], efekts 0;
ja dzineejam ir mufta, taa elektriskajam ventilatoram ir parastais slotinju kolektors [ok, var buut vadiiba pa PWM , bet motors - pa prasto], kas noziimee - ventilatoram uz lielaakas jaudas rezhiimu jaaiesleedzas tikai avaarijas rezhiimaa. Ja elektriskais ventilators regulaari topiis, tas beigsies vienas sezonas vai pat meenesha laikaa;
visi benziina dzineji, sakot ar M52, izmanto mapped termostatus. Pazeminaatas [80 oC] temperatuuras iemesls var buut, piem., elljas t; liimenja; kvaltaates sensora defekts. ja dzineejs uztur pazeminaatu t, jaapaarbauda, vai patiesiibaa termostats netiek piesildiits. arii sheit ir bijis reaals keiss - cufiki nomainiija 3 termostats [protams, maksaaja klients] un dzineejs normaali nesila nepakam. Iemesls - [kaa parasti] - bojaats elljas liimenja sensors;
vienkaarsh elektrskaa ventilatora tests: iesleedzam AC [ja aaraa virs +3 oC]. ventilatoram nekaveejoshi jaasaak straadaat ar minimaalo aatrumu. ja tas nenotiek - kaut kas nav kaartiibaa;
ja nestraadaa elektriskais ventilators, ljoti iespeejams scenaarijs - aktiivaak palietojot AC: tas izbeigsies. iemesls - augstspiediena kontuurs netiek normaali dzeseets, AC zuud efektivitaate, IHKA celja augshaa augstspiediena kontuura spiedienu liidz max liimenim, nostraadaa paarsiediena avarijas vaarsts, izpuush gaazi aaraa [uz kompresora redzamas nopluudes peedas];
un jaa, siikums, ko daudzi nezina: IKE/KOM, utml - temperatuuras bultinja ir vidus poziicijaa pie 90+/-15 oC, t.i.: 75..105 oC. peec taas NEVAR noveerteet dzineeja t.
Offline
chillhouse
04. May 2019, 10:32 #3912

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Biedri..
Vai e90 2.0d atsperes derēs uz e92 2.0d?
Offline
patsr
04. May 2019, 16:22 #3913

Kopš: 29. Jun 2017

Ziņojumi: 126

Braucu ar:

LLabdien,

2003 320d, Divas dienas pēc eļļas maiņas, braucot uz darbu, pamanīju ka nāk eļļas dūmi no dzinēja, arī pečka viņus rāva iekšā. Šodien noņēmu plastmasas kovriku un viss ap eļļas korķīti pludoja, arī zem dzinēja ir eļļa. Dzinēju padarbināju aptuveni stundu, uz zemes nekādas noplūdes nav manāmas, izbraucu arī šurpu turpu pa Rīgu - degvielas patēriņš, jauda, eļļas līmenis, itkā viss normāli.
Pēc braukšanas atrāvu vēlreiz vaļā pārsegu un dūmi turpina nākt (gāzes pedāļa spiešana neietekmē to, cik viņi tur garo ārā) nedaudz. Paspīdināju ar gaismiņu no vietas, kur tvaiko - viss sauss. Peļķe tikai gar vārstu vāku, bet tur es visu maksimāli izsausināju un nekas vairāk pēc braukšanas tur neradās.

Help?

Offline
Jurchixx
04. May 2019, 18:12 #3914

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8222

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

kāds līkrocis lejot eļļu aizgāza garām kādu puskannu uz tavu dzinēju kamēr tā eļļa sadegs ilgi smirdēs, brauc mazgāt dzinēju
Offline
vadjiksBMW
04. May 2019, 18:48 #3915

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

noskalina ar brake cleaner un miers, visu mazgājos vēl nosprāgs pavisam labāk nevajag
Offline
Mixzzz
04. May 2019, 19:21 #3916

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


04 May 2019, 07:05:45 @KateG rakstīja:
visi benziina dzineji, sakot ar M52, izmanto mapped termostatus.


Kko tu te jauc... M52 ir parasts termostats, M52TU ir sildāms termostats un būsim godīgi, M52 un M52TU ir gandrīz pilnīgi dažādi motori.
Offline
KaspichsS
04. May 2019, 20:02 #3917

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


04 May 2019, 19:21:36 @Mixzzz rakstīja:

04 May 2019, 07:05:45 @KateG rakstīja:
visi benziina dzineji, sakot ar M52, izmanto mapped termostatus.


Kko tu te jauc... M52 ir parasts termostats, M52TU ir sildāms termostats un būsim godīgi, M52 un M52TU ir gandrīz pilnīgi dažādi motori.


jopta, kaads lasa, ruupiigi lasa un veel nianses zina
jaa, protams, M52TU/M54 ir pareizaa atbilde.
ar 2 aanusiem.
Offline
g-sxr
05. May 2019, 08:46 #3918

Kopš: 13. Feb 2011

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E46 330 d

e39 nomainits no pneimo uz parastam atsperem ka ar inpa paneli nonemt lai nedeg ka nav limenis?
Offline
Gintons
05. May 2019, 14:02 #3919

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888

intrese viedoklis kuri ir lietojuši e65 fl 740i 4.0 kadi dzineji,ir kautkadas vajas vietas siem modeliem? ir doma vienu ieķert 740 ar gāzi.. 05gada
Offline
KaspichsS
05. May 2019, 14:08 #3920

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


05 May 2019, 14:02:57 @Gintons rakstīja:
intrese viedoklis kuri ir lietojuši e65 fl 740i 4.0 kadi dzineji,ir kautkadas vajas vietas siem modeliem? ir doma vienu ieķert 740 ar gāzi.. 05gada


kaut kaads N62?
1. N seerija nekad un nekaadi ar LPG nav savietojama;
2. E65 ir normaals naudas pumpis. ja cilveeks ir megjinaajis iepist kapeiku un licis gaazi - vinjsh nav iljonu investeejis arii citaas lietaas.

doma nav gudra. vismaz teemaa - skatiit kaut ko ar LPG.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo