Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Lawls
26. Apr 2019, 10:42 #3841

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sveiki, auto e91 320d 2007g. manuālis. Braucot ar zemiem apgriezieniem (līdz 1500) auto mēdz noraustīties, pazūd jauda uz īsu mirkli un atkal viss kārtībā. Īpaši jūtams tagad siltajā laikā un braucot 40-60 km/h. Varbūt kādam ir ideja, kas pie vainas vai arī var ieteikt kādu, kurš būs spējīgs nodiagnosticēt problēmu.
Offline
zaqs
26. Apr 2019, 14:24 #3842

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

tieši abrazīvā apstrāde bojā atlikušo metālu.
mana 15+ gadu pierdze saka: ja metālā rtūsa ir izveidojusi augstāk minētās pazīmes, tā vieta jāizgriež, un vienkārši jāiemetina jauns metāls.
ps.kāda jēga no lieka čakara, kur rezultātā palicis 0.2mm. bleķa papīrs
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 14:35 #3843

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Klau, viiri, kur labi balansee riepas?
Rumbulaa vechi (dara to 24/7, divi stanoki) fikseeja alja disbalansu ap 50g visiem ratiem, peec balanseeshanas viss zaraa. Tb, liimenis jau ir taads...
Offline
Vir
26. Apr 2019, 18:18 #3844

Kopš: 26. Jan 2019

Ziņojumi: 73

Braucu ar:

Sveiki. Varbūt kādam ir gadījies, bmw e53 3.0d facelifts, braucot nobloķējas pakaļējie riteni, apstājos padzinu atapakl metru, var tālāk braukt līdz brīdim, kad atkal sablokejas, beigad pat draivā braucot nevarēja atlaist bremžu pededali. Reduktors lupatas? Karaba slēdza labi.
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 19:08 #3845

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 14:35:14 @KateG rakstīja:
Klau, viiri, kur labi balansee riepas?
Rumbulaa vechi (dara to 24/7, divi stanoki) fikseeja alja disbalansu ap 50g visiem ratiem, peec balanseeshanas viss zaraa. Tb, liimenis jau ir taads...


Mana fiksaa pieredze:

Uz Rumbulu, tirgus pusee, pie 70 ziimes - nebrauciet. Vinju lepnaakajam stendam (dziljaakajaa telpaa) ap 40 gramu offset. Riepas nevis nobalansees, bet izbalansees.

Var braukt - Ziepniekkalns, blakus restoraanam Baltaa maaja, aiznaakamaa maajele virzienaa prom no dzelzcelja.
Stends nemelo, rezultaats korekts.
Viiri neprotesteeja pret stenda testu.

3 citi kantori (Riepas 1 pie Botaaniskaa ieskaitot) padzirdeejushi, ka gribu stankku notesteet, uzreiz paardomaaja un man laiku atrast nespeeja

Tests gana prasts.
Nobalanseejam riteni
Izgriezham vairaakas reizes, paarleicinamies, ka raada 0 - nav gadiijuma gljuku/kljuudu
Mainam ritenja poziiciju par 90 graadiem, atkaartojam testu.

2 no 3,kas atteicaas no shaada testa, apgalvoja, ka stendi tiekot 2 reizes gadaa kalibreeti. Bet, riskeet nebija gatavi..
Offline
RSAWorkshop
26. Apr 2019, 19:32 #3846

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Apr 2019, 18:18:51 @Vir rakstīja:
Sveiki. Varbūt kādam ir gadījies, bmw e53 3.0d facelifts, braucot nobloķējas pakaļējie riteni, apstājos padzinu atapakl metru, var tālāk braukt līdz brīdim, kad atkal sablokejas, beigad pat draivā braucot nevarēja atlaist bremžu pededali. Reduktors lupatas? Karaba slēdza labi.
Reduktors, vari atvest, varbūt vēl būs glābjams

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 19:48 #3847

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 19:29:21 @koderis rakstīja:
Vajag interneta diagnostikas ekspertu slēdzienu 2017. gada opel biturbo 1.6 cdti 125 44k nobraukums sāka neiet un rija 9L mierigi braucot. iedegās check engine nedēļu atpakaļ no rīta pielaižot es nekad negaidīju kad nodegs kvēlsveču lampiņa, jo mūsdienu dīzeļi taču ir gudrii un visu dara automātiski pēc check engine iedegšanās sāka krietni neiet un smirdēt, bet konstatēju, ka berot virsū sāk ar laiku iet labāk un rij 6L pilsētā ar smagu kāju, bet check nekur nepazuda. tiks dzīts uz apkopi, bet kas tur var būt nopisies? kasko ir, riepas C jaunas, pirku 1a.lv, ja nemaldos, izgriezu pusi PVN caur SIA :latvietiis: ņēmu, protams, mogo

edit:
paziņojums panelī saka: check anti pollution system


Riepas pirms uzstaadiishanas tika psihologjiski satuvinaatas ar to opeli? Nevar taa uzreiz mest virsuu! Vispirms pusstundu jaapatur tieshaa miskastes tuvumaa, lai riepas aprod ar skarbo likteni.
Offline
Vir
26. Apr 2019, 20:03 #3848

Kopš: 26. Jan 2019

Ziņojumi: 73

Braucu ar:


26 Apr 2019, 19:32:18 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2019, 18:18:51 @Vir rakstīja:
Sveiki. Varbūt kādam ir gadījies, bmw e53 3.0d facelifts, braucot nobloķējas pakaļējie riteni, apstājos padzinu atapakl metru, var tālāk braukt līdz brīdim, kad atkal sablokejas, beigad pat draivā braucot nevarēja atlaist bremžu pededali. Reduktors lupatas? Karaba slēdza labi.
Reduktors, vari atvest, varbūt vēl būs glābjams


Nez vai būs jo reizes kādas 7 noblokejas kamēr tiku līdz mājām, protams ne lielā ātrumā braucot, kaut kur uz 20 max bet tā pat domāju ka tur kapi. Paldies par info.
Offline
Vir
26. Apr 2019, 20:04 #3849

Kopš: 26. Jan 2019

Ziņojumi: 73

Braucu ar:


26 Apr 2019, 20:03:21 @Vir rakstīja:

26 Apr 2019, 19:32:18 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2019, 18:18:51 @Vir rakstīja:
Sveiki. Varbūt kādam ir gadījies, bmw e53 3.0d facelifts, braucot nobloķējas pakaļējie riteni, apstājos padzinu atapakl metru, var tālāk braukt līdz brīdim, kad atkal sablokejas, beigad pat draivā braucot nevarēja atlaist bremžu pededali. Reduktors lupatas? Karaba slēdza labi.
Reduktors, vari atvest, varbūt vēl būs glābjams


Nez vai būs jo reizes kādas 7 noblokejas kamēr tiku līdz mājām, protams ne lielā ātrumā braucot, kaut kur uz 20 max bet tā pat domāju ka tur kapi. Paldies par info.


Kas viņiem ir par lietu, ka jūk viņi nost? Netur slodzi?
Offline
Vir
27. Apr 2019, 11:47 #3850

Kopš: 26. Jan 2019

Ziņojumi: 73

Braucu ar:

Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?
Offline
KaspichsS
27. Apr 2019, 11:51 #3851

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


27 Apr 2019, 11:47:34 @Vir rakstīja:
Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?


Klau, nu, ja shaada liimenja jautaajumi rodas - serviss ir vieniigais risinaajums.
Offline
uldens1
27. Apr 2019, 11:59 #3852

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


27 Apr 2019, 11:47:34 @Vir rakstīja:
Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?
skaties vai rocenes mehānisms nav sapuvis un sabiris
Offline
KaspichsS
27. Apr 2019, 12:58 #3853

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


27 Apr 2019, 11:59:33 @uldens1 rakstīja:

27 Apr 2019, 11:47:34 @Vir rakstīja:
Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?
skaties vai rocenes mehānisms nav sapuvis un sabiris


Nu, bet, bljaa.. Nu, kaut uz briivkustibu rekjina tak var saprast - nokjiileejis rocenes mehaanisms, reduktors, davaikas..

Offline
RSAWorkshop
27. Apr 2019, 13:22 #3854

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Apr 2019, 11:47:34 @Vir rakstīja:
Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?
Tad mošk būs paveicies, nebūs diffs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Vir
27. Apr 2019, 13:42 #3855

Kopš: 26. Jan 2019

Ziņojumi: 73

Braucu ar:


27 Apr 2019, 13:22:58 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Apr 2019, 11:47:34 @Vir rakstīja:
Sveiki lieta tāda braucot nokīpe pakaļējie riteni bmw e53 3.0d 160kw. Atskrūvēju reduktora eļļas līmeņa skrūvi viss kārtībā eļļa dzidra bez skaidiņām, ar magnētu nekādas daļiņas vai kaut kas tāds nenāk ārā. Kas vēl varētu kīlēt?
Tad mošk būs paveicies, nebūs diffs
.
Testēju izslēdzot ārā pretspolesanas sistēmu. Tad kad gribēja nobloķēties izmeta kļūdu 4*4 kaut kas nepaspēju nolasīt, pazuda. Un vēl ievēroju kad labais ritenis pakaļējais bloķējas ne abi. Un rocene viss kārtībā un paceļot gaisa riteni griežot pilnīgi nekādas skaņas nav. Varbūt tā kā abs nobremzē riteni?

[ Šo ziņu laboja Vir, 27 Apr 2019, 19:42:03 ]

Offline
vart
27. Apr 2019, 16:17 #3856

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 214

Braucu ar:

Iesakiet auto elektriķi/diagnostu Rīgā priekš e46d.
Paldies!
Offline
matrixxxx
28. Apr 2019, 10:09 #3857

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


26 Apr 2019, 19:08:57 @KateG rakstīja:

26 Apr 2019, 14:35:14 @KateG rakstīja:
Klau, viiri, kur labi balansee riepas?
Rumbulaa vechi (dara to 24/7, divi stanoki) fikseeja alja disbalansu ap 50g visiem ratiem, peec balanseeshanas viss zaraa. Tb, liimenis jau ir taads...

Mana fiksaa pieredze:
Uz Rumbulu, tirgus pusee, pie 70 ziimes - nebrauciet. Vinju lepnaakajam stendam (dziljaakajaa telpaa) ap 40 gramu offset. Riepas nevis nobalansees, bet izbalansees.
Var braukt - Ziepniekkalns, blakus restoraanam Baltaa maaja, aiznaakamaa maajele virzienaa prom no dzelzcelja.
Stends nemelo, rezultaats korekts.
Viiri neprotesteeja pret stenda testu.
3 citi kantori (Riepas 1 pie Botaaniskaa ieskaitot) padzirdeejushi, ka gribu stankku notesteet, uzreiz paardomaaja un man laiku atrast nespeeja
Tests gana prasts.
Nobalanseejam riteni
Izgriezham vairaakas reizes, paarleicinamies, ka raada 0 - nav gadiijuma gljuku/kljuudu
Mainam ritenja poziiciju par 90 graadiem, atkaartojam testu.
2 no 3,kas atteicaas no shaada testa, apgalvoja, ka stendi tiekot 2 reizes gadaa kalibreeti. Bet, riskeet nebija gatavi..

Nu Tu dod.
Mana fiksā pieredze:
nogriežam stupicu, ieskrūvējam skrūvspīlēs, labi iesmērējam gultni, pārliecinamies, ka stāv precīzi horizontāli/vertikāli un balansējam.
Balansēšana: uzskrūvē riteni, pāris reizes ar roku izgriež (katru reizi atzīmē kur apstājās), tad pretējā pusē uzkabina atsvaru un turpina kamēr vairs vienā pozīcijā ritenis neapstājas.


PS., pa lielam labs joks ar balansēšanas stenda testu
PPS., Tevis nenosauktie un nosauktie servisi pa telefonu padzirdēja, ka vēlies testēt stendus ?
Tests prasts kā cirvis, varēji jau po hodu djela notestēt: iedot to pašu riteni vēlreiz nobalansēt
Offline
wanksta
28. Apr 2019, 10:20 #3858

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7233

Braucu ar: muti

Nu tā stupicas statiskā balansēšana ir ņirgašanas, pats saproti, ka nevar nobalansēt abas malas bet tikai vienu smagāko punktu noteikt
Offline
KaspichsS
28. Apr 2019, 10:47 #3859

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


28 Apr 2019, 10:09:05 @matrixxxx rakstīja:

26 Apr 2019, 19:08:57 @KateG rakstīja:

26 Apr 2019, 14:35:14 @KateG rakstīja:
Klau, viiri, kur labi balansee riepas?
Rumbulaa vechi (dara to 24/7, divi stanoki) fikseeja alja disbalansu ap 50g visiem ratiem, peec balanseeshanas viss zaraa. Tb, liimenis jau ir taads...

Mana fiksaa pieredze:
Uz Rumbulu, tirgus pusee, pie 70 ziimes - nebrauciet. Vinju lepnaakajam stendam (dziljaakajaa telpaa) ap 40 gramu offset. Riepas nevis nobalansees, bet izbalansees.
Var braukt - Ziepniekkalns, blakus restoraanam Baltaa maaja, aiznaakamaa maajele virzienaa prom no dzelzcelja.
Stends nemelo, rezultaats korekts.
Viiri neprotesteeja pret stenda testu.
3 citi kantori (Riepas 1 pie Botaaniskaa ieskaitot) padzirdeejushi, ka gribu stankku notesteet, uzreiz paardomaaja un man laiku atrast nespeeja
Tests gana prasts.
Nobalanseejam riteni
Izgriezham vairaakas reizes, paarleicinamies, ka raada 0 - nav gadiijuma gljuku/kljuudu
Mainam ritenja poziiciju par 90 graadiem, atkaartojam testu.
2 no 3,kas atteicaas no shaada testa, apgalvoja, ka stendi tiekot 2 reizes gadaa kalibreeti. Bet, riskeet nebija gatavi..

Nu Tu dod.
Mana fiksā pieredze:
nogriežam stupicu, ieskrūvējam skrūvspīlēs, labi iesmērējam gultni, pārliecinamies, ka stāv precīzi horizontāli/vertikāli un balansējam.
Balansēšana: uzskrūvē riteni, pāris reizes ar roku izgriež (katru reizi atzīmē kur apstājās), tad pretējā pusē uzkabina atsvaru un turpina kamēr vairs vienā pozīcijā ritenis neapstājas.


PS., pa lielam labs joks ar balansēšanas stenda testu
PPS., Tevis nenosauktie un nosauktie servisi pa telefonu padzirdēja, ka vēlies testēt stendus ?
Tests prasts kā cirvis, varēji jau po hodu djela notestēt: iedot to pašu riteni vēlreiz nobalansēt


Nee, klaatienee aizbraucu. Vnk saku - vajag nobalanseet. Sha, 5min. Saku - ok, pret testu/paarbaudi pretenziju nebuus, a to te jau "nobalanseeju". Oi, bljaa, varam.. Peec nedeeljas

Jaa, var likt veelreiz, bet var sagadiities, ka uzliek taapat. 90 graadi ir labs tests.
Offline
KaspichsS
28. Apr 2019, 10:57 #3860

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Par diizelju teemu - laikam te buus adekvaataak.
Katram pirmajam probleemas ar 2 lietaam:
A termostati
B kveelsveces, to vadiiba

Ir kaads redzejis diizelistu ar termokameru A probleemai?
Ir kaads redzeejis diizelistu ar miliommetru, prastu osciliti un 5V 10A barotaaju +A metru virknee?
Ir kaads redzeejis diizelistu, kursh zina, ka N seerijai visaam kveelsveceem jaabuut viena tipa/razhotaaja, keramikai, nomainja jaapieregjistree, dzineejs jaapaaradaptee?
Es taadu briinumu neesmu saticis..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo