Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 52 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
bmwaddict
28. Mar 2019, 09:36 #3801

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5986

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.





a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa?
Offline
asdfer
28. Mar 2019, 09:45 #3802

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 200km/h


28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


Gribu liet tagad 0w30 vai 0w40 nevaru nekur atrast ar šo standartu
Offline
bmwaddict
28. Mar 2019, 09:46 #3803

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5986

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB
...
Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
...
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs.
...
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?


Nezinu es mekleetu kaadu kas nodarbojas ar shiem dzineejiem un var notesteet ar lietotaam ejoshaam detaljaam kura ir vainiigaa, vaarsts vai sensors un tad zinaatu kuru vajag pirkt jaunu vai varbuut arii pietiek ar lietotu ja ir zinaams ka taa nav tipiska probleema.

Neko nesaprotu no shii auto un taapeec riikotos peec shaada algoritma

Bet tas klapes motorinjsh hvz arii laikam uzliktu lietotu ja taa nav tipiska probleema un to visticamaak var izdariit pats.
Offline
asdfer
28. Mar 2019, 09:58 #3804

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 200km/h


28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol

[ Šo ziņu laboja asdfer, 28 Mar 2019, 09:59:32 ]

Offline
RSAWorkshop
28. Mar 2019, 10:03 #3805

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3020

Braucu ar: e39

LL01 tika aizvietots ar LL04

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
jurkalpg
28. Mar 2019, 10:33 #3806

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 197

Braucu ar:


28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:

28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol

dīzelim bez DPF
nu ja ir amputēts DPF, tad motorshaden no LL01 nenotiks, imho eļļu gan ēdīs 1l uz 10k, bet LL04 neēdīs
Offline
restar79
28. Mar 2019, 10:47 #3807

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2132

Braucu ar: B7

Kāds ir prātīgākis interneta pieslēgums dzīvoklim,kuru lieta dažas dienas mēnesī ?
Offline
cipargalva
28. Mar 2019, 10:51 #3808

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 2982

Braucu ar: quattro

Hotspots no telefona.
Offline
jurkalpg
28. Mar 2019, 11:36 #3809

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 197

Braucu ar:


28 Mar 2019, 10:51:09 @cipargalva rakstīja:
Hotspots no telefona.


jā un nē

bieži vien cilvēki pieliek pie lādētāja + hotstops - litijam nepatīk karsts telefons un degradējās baterija ļoti ātri

imho usb modems ar vai bez interneta sim kartes
operatori piedāvā sim karti planšetēm

[ Šo ziņu laboja jurkalpg, 28 Mar 2019, 11:37:41 ]

Offline
josi
28. Mar 2019, 14:44 #3810

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2272

Braucu ar: E87 118iA ’07


28 Mar 2019, 09:36:34 @bmwaddict rakstīja:

27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.



a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa?

To arī var ar INPA sadraudzēt
Offline
13lucky
28. Mar 2019, 15:23 #3811

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 607

Braucu ar:

295 ir platums
Offline
VD177
29. Mar 2019, 18:20 #3812

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1076

Braucu ar: ķiveri galvā

E46 M54B25 gaisa masas mērītāja gofrā augšpusē pievienojas divas trubiņas. Jautājums, kas ir apakšējā jeb tievākā truba, uz kurieni viņa iet?

Offline
_-G-_
29. Mar 2019, 18:43 #3813

Kopš: 10. Jun 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 149

Braucu ar: atlauto atrumu ;)

Lai e38 uzliktu style132 vajag flančus?
Offline
-JUREVICH-
29. Mar 2019, 20:41 #3814

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1054

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Ieplūdes klape tipiska klizma,aprauti zobrati!Par degvielas spiedienu,vis ticamāk ka regulātors,bet tikai lamājas par augstu =šrots tests maiņa,ja nemaldos nav nekur dziļā dir,ā lai netiktu klāt!

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 29 Mar 2019, 20:41:56 ]

Offline
Negantelis
29. Mar 2019, 20:50 #3815

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 875

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:

28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol


LL01 un LL04 ir aizokeānijai un Eiropai. Starpība ir degvielas sastāvā (sērā).

Turklāt ja pareizi atceros tas ir par benzīnu motoriem.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 29 Mar 2019, 20:52:00 ]

Offline
dreimanis_lv
29. Mar 2019, 21:33 #3816

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: two turbo on board

Kāds var ieteikt kādu sakarīgu kantori kas uzstāda papildus signalizāciju/imo priekš kasko?

Offline
Jurchixx
29. Mar 2019, 21:40 #3817

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 6814

Braucu ar: F32 M Performance

autonams
Offline
dreimanis_lv
29. Mar 2019, 21:42 #3818

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: two turbo on board

jau izpētīju.../danke
Offline
SoWhat
30. Mar 2019, 12:36 #3819

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 159

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Ir 2000.gada E46 320D ar oriģinālo nobraukumu 260k. Panelī iedegās lādēšanas lampiņa un aķis braucot nosēžas.

Pirmā doma - jāmaina ģenerators. Bet varbūt tomēr ne? Moš ir kaut kādi releji, kas šiem modeļiem iet bojā vai citas vājās vietas?


PS. Mājās ir kompis ar INPA un kabelis, varētu pieslēgt, tikai nezinu kam pievērst uzmanību.

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 30 Mar 2019, 12:38:23 ]

Offline
vadjiksBMW
30. Mar 2019, 13:42 #3820

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 974

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Pirmā doma jāpaskatās cik miljonus ir nogājis tas ģenerators un iespējams pie vainas ir sprieguma regulators.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips