Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
jurkalpg
26. Mar 2019, 09:34 #3781

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 132

Braucu ar:


25 Mar 2019, 19:17:20 @Ruudis rakstīja:

25 Mar 2019, 16:26:05 @jurkalpg rakstīja:

25 Mar 2019, 12:05:07 @Ruudis rakstīja:
Kā ir ar X3 E83 versiju? Ir jēga uz tādu skatīties vai labāk turēties pa gabalu?


salons 1:1 kā e46, maksā kā E60, iet normāli, bet mīksts nebūs gan. būs kā e46 tikai ar paceltu klīrensu un x-drive ziemā/vasarā izbraukt var visur
braucu ar E83 M54 lpg 7-10eur/100

Ok, tik tālu skaidrs. Kā ar tennisko pusi? Vājie mezgli, razdatkas utt?. Personīgi tēmēju uz dirseli. 3.0d šķiet, ka tas pats m57 iekšā?


Nekas traks. Jāskatās pusasis, kardāni. Vājā vieta ir razdatka, jo 3.0d ir liels griezes moments

Pie pirkšanas būtu vēlams eļļu (5w30, 75w90, TF-0870) mainīt un vēl 10 lietas pārbaudīt

FL mazliet skaistāks iznāks

labā lieta, ka X3 99% var visu pats noskrūvēt un sataisīt/samainīt

[ Šo ziņu laboja jurkalpg, 26 Mar 2019, 09:36:50 ]

Offline
patelo
26. Mar 2019, 13:41 #3782

Kopš: 01. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: TDI

Kāds var pateikt kur varējā paskatīties cik vērti bija piem 100€ 2015.gadā pret šodienu
Offline
jurkalpg
26. Mar 2019, 15:24 #3783

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 132

Braucu ar:


26 Mar 2019, 13:41:13 @patelo rakstīja:
Kāds var pateikt kur varējā paskatīties cik vērti bija piem 100€ 2015.gadā pret šodienu

https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistika.../pci/kalkulators
Offline
Zoo
26. Mar 2019, 21:33 #3784

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 5101

Braucu ar:

Šon sacēlās jautājiens:
Dranduļets- volgo s60 2,4 atmo pendzīns, bik vīlēts, nav stock 140 hp, bet drusku vairāk, tas liriska atkāpe.
Nogļukoju, ka ar izslēgtu STC (stability traction control), degvielas patēriņu rāda par kādu, teiksim, puslitru-litru mazāk, un tas krīzwāgens pat drusku dzīvāks no apakšām paliek.
Tā var būt, vai man tikai radās? Ja var- ir tam loģisks izskaidrojums?
Offline
shiirs_legit
26. Mar 2019, 21:36 #3785

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


26 Mar 2019, 21:33:53 @Zoo rakstīja:
Šon sacēlās jautājiens:
Dranduļets- volgo s60 2,4 atmo pendzīns, bik vīlēts, nav stock 140 hp, bet drusku vairāk, tas liriska atkāpe.
Nogļukoju, ka ar izslēgtu STC (stability traction control), degvielas patēriņu rāda par kādu, teiksim, puslitru-litru mazāk, un tas krīzwāgens pat drusku dzīvāks no apakšām paliek.
Tā var būt, vai man tikai radās? Ja var- ir tam loģisks izskaidrojums?


jā ir vīlēts, tad loģiski ka labāk iet ar izslēgtu STC. vajag sabakstīt izpūtējā caurumus.
Offline
Zoo
26. Mar 2019, 21:41 #3786

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 5101

Braucu ar:

Kādi vēl caurumi? Tam klucim tikai Neste var liet. , vislabāk 98..
Ar pārējām bendžām met čeku un stāsta ka katiņam fizda
Offline
kexxx
26. Mar 2019, 21:43 #3787

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4655

Braucu ar:


26 Mar 2019, 21:41:20 @Zoo rakstīja:
Kādi vēl caurumi? Tam klucim tikai Neste var liet. , vislabāk 98..
Ar pārējām bendžām met čeku un stāsta ka katiņam fizda


uzliec aizmugurējai lambdai distanceri un aizmirsti par to kļūdu

nu un gāzi pa virsu, ja taupīt, tad taupīt
Offline
Zoo
26. Mar 2019, 21:54 #3788

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 5101

Braucu ar:

Ja, par lambdas šaibošanu doma bija.
Nekādu gāzi
Man mēneša noskrējiens ap štuku, un vidējo rāda zem 10. Nav jēgas.
Ja nu vienīgi lai šīrim piesmirdinātu jaunciemu
Offline
vadjiksBMW
26. Mar 2019, 22:20 #3789

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Elektriķis wanted.

Nosacīta haltūra vai darbs, pacients Chrysler PT Cruiser 2.4 benzo/tomāts bez gāzes

Problēmas
nestrādā kruīzs, ieslēgt var, panelī lampa iedegas, bet nedarbojas nekas vairāk, ātrumu netur, pielikt, noņemt nevar, aizdoma, ka varbūt kaut kur ap stūri kaut kas ir pušu, jo kruīza kloķis ir uz stūres, vajag dabūt strādājošu.
Nedeg miglas lukturi, paši lukturi labi, veseli, štekeri nav sapuvuši, nepienāk strāva, jāatrod kāpēc un jāsalabo.

Ļoti vēlams pavadzīme/rēķins, laika ziņā šīs nedeļas beigas vai nākamās sākums varētu atdzīt, ja kas PM.

Offline
development98
27. Mar 2019, 11:28 #3790

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 639

Braucu ar:

Vajag vienu ngk mr7f

2624624.3
Offline
citrons1
27. Mar 2019, 11:36 #3791

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar:


26 Mar 2019, 22:20:15 @vadjiksBMW rakstīja:
Elektriķis wanted.

Nosacīta haltūra vai darbs, pacients Chrysler PT Cruiser 2.4 benzo/tomāts bez gāzes

Problēmas
nestrādā kruīzs, ieslēgt var, panelī lampa iedegas, bet nedarbojas nekas vairāk, ātrumu netur, pielikt, noņemt nevar, aizdoma, ka varbūt kaut kur ap stūri kaut kas ir pušu, jo kruīza kloķis ir uz stūres, vajag dabūt strādājošu.
Nedeg miglas lukturi, paši lukturi labi, veseli, štekeri nav sapuvuši, nepienāk strāva, jāatrod kāpēc un jāsalabo.

Ļoti vēlams pavadzīme/rēķins, laika ziņā šīs nedeļas beigas vai nākamās sākums varētu atdzīt, ja kas PM.




Zvani šīra draugam - Lodāmurim
Offline
raivisE39
27. Mar 2019, 12:25 #3792

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 530D e39 LE MANS BLAU

Vakar savam E39 uz visu dienu biju aizmirsis izslēgt gaismas. Aķis jau tā bija pašvaks un tagad vēl visu dienu nostāvēja ar ieslēgtām gaismām līdz aķis nosēdās pavisam. Nevarēja pielaist pat velkot auto striķī kādus 5km. Uzliku lādēties aķi, it kā salādējās. Mēģinu šķilt, aizdedze ieslēdzas, bet starteris pat neieslēdzas. Pieslēdzu pie kompja - imobilaizera kļūdas, Key1 random code fault utt. Značit atslēgai atprogrammējās imobilaizers. EWS vairs neatpazist vienīgo atslēgu. Kādas ir iespējas atpakaļ piekodēt atslēgu pašam? Ir pieejams Delphi kompis, BMW analyzer vads utt. Caur tām programmām mēģinot sinhronizēt EWS caur atslēgu, programmās uzmetas kļūdas, neļauj veikt. Vienā programmā uzrādīja, ka vajagot atjaukt vaļā EWS3 un saspraust kaut kādus pinus kopā, lai izdzēšas visa info vai kaut kā tā un laikam varēšot piekodēt. Kādi varianti vēl?
Offline
josi
27. Mar 2019, 13:31 #3793

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2240

Braucu ar: E87 118iA ’07

INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.


Offline
Devilangelo
27. Mar 2019, 16:35 #3794

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 615

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


27 Mar 2019, 12:25:29 @raivisE39 rakstīja:
Vakar savam E39 uz visu dienu biju aizmirsis izslēgt gaismas. Aķis jau tā bija pašvaks un tagad vēl visu dienu nostāvēja ar ieslēgtām gaismām līdz aķis nosēdās pavisam. Nevarēja pielaist pat velkot auto striķī kādus 5km. Uzliku lādēties aķi, it kā salādējās. Mēģinu šķilt, aizdedze ieslēdzas, bet starteris pat neieslēdzas. Pieslēdzu pie kompja - imobilaizera kļūdas, Key1 random code fault utt. Značit atslēgai atprogrammējās imobilaizers. EWS vairs neatpazist vienīgo atslēgu. Kādas ir iespējas atpakaļ piekodēt atslēgu pašam? Ir pieejams Delphi kompis, BMW analyzer vads utt. Caur tām programmām mēģinot sinhronizēt EWS caur atslēgu, programmās uzmetas kļūdas, neļauj veikt. Vienā programmā uzrādīja, ka vajagot atjaukt vaļā EWS3 un saspraust kaut kādus pinus kopā, lai izdzēšas visa info vai kaut kā tā un laikam varēšot piekodēt. Kādi varianti vēl?


Varu palīdzēt, raksti pm..
Offline
Negantelis
27. Mar 2019, 19:25 #3795

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 865

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Sanācis tā ka ļoti TAGAD noderētu e90 M57 eļļas filtrs.Viss izdarīts un konstatēts ka filtrs iedots nepareizais. Aizbraukšu Rīgas robežās pakaļ 29607465 30min laikā.

Laikam 11427788460
Offline
RSAWorkshop
27. Mar 2019, 19:38 #3796

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: e39

gross līdz 22 strādā

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
-SAIMNIEKS-
27. Mar 2019, 19:56 #3797

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 381

Braucu ar: sanesi +/- 5m

Kurš ņemās ar dzinēju vadības bloku remontu? M60b40
Visticamāk vajag pārlodēt vai nomainīt vienu trani..

[ Šo ziņu laboja -SAIMNIEKS-, 27 Mar 2019, 19:57:12 ]

Offline
asdfer
28. Mar 2019, 09:30 #3798

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 200km/h

Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
Offline
jurkalpg
28. Mar 2019, 09:35 #3799

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 132

Braucu ar:


28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04
Offline
predat0r
28. Mar 2019, 09:35 #3800

Kopš: 24. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar: muti

Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips