Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 67 viesi un 11 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Jurchixx
15. Dec 2018, 22:14 #3061

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 6284

Braucu ar: F32 M Performance


15 Dec 2018, 21:52:17 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 20:52:33 @CP17 rakstīja:

15 Dec 2018, 20:34:22 @Gintons rakstīja:
Ko nozīmē Sports suspension settings uz BMW E60? Un kas īzsti ir tas dynamic drive uz E60?
Un cik viegli ir samainīt no maza ekrāna uz lielo ekrānu visu?

Sports suspension ir 1,5cm zemāks, dinamic drive aizmirsti, diezvai tev viņš ir
Ekrāns, smadzenes, darbs, kodēšana utt ap 1K CiC, CCC būs lētāk, bet bakstīsi šādus textus pēc pāris mēnešiem atkal, ja ieliksi CCC

Beidz mānīt tautu, nav CiC nekāds 1k. Varbūt tā bija 5 gadus atpakaļ. Tādas cenas mūsdienās vairs nav.


kādas tad ir cenas? cic komplekts uz e60 būs plus mīnus ap 800-900 eur
Offline
hasans
15. Dec 2018, 23:23 #3062

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6963

Braucu ar:


15 Dec 2018, 22:14:37 @Jurchixx rakstīja:

15 Dec 2018, 21:52:17 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 20:52:33 @CP17 rakstīja:

15 Dec 2018, 20:34:22 @Gintons rakstīja:
Ko nozīmē Sports suspension settings uz BMW E60? Un kas īzsti ir tas dynamic drive uz E60?
Un cik viegli ir samainīt no maza ekrāna uz lielo ekrānu visu?

Sports suspension ir 1,5cm zemāks, dinamic drive aizmirsti, diezvai tev viņš ir
Ekrāns, smadzenes, darbs, kodēšana utt ap 1K CiC, CCC būs lētāk, bet bakstīsi šādus textus pēc pāris mēnešiem atkal, ja ieliksi CCC

Beidz mānīt tautu, nav CiC nekāds 1k. Varbūt tā bija 5 gadus atpakaļ. Tādas cenas mūsdienās vairs nav.


kādas tad ir cenas? cic komplekts uz e60 būs plus mīnus ap 800-900 eur

Tikko rada gabals ielika iekš e60. CiC + darbs kaut kas ap 800eur. Ja vajag precīzāk, tad varu pārprasīt. Combox ir papildus 200eur ar ielikšanu.
edit: Pats tikko ieliku iekš e87 CiC + combox. viss kopā nostājās uz 900eur. Pie tam ar jaunu ekrānu. Nav kā pārsvarā visiem ar nolobījušos ekrāna pārklājumu. CiC komplekts 550eur, uzstādīšana 100eur, combox 150 eur, uzstādīšana 100eur.

[ Šo ziņu laboja hasans, 15 Dec 2018, 23:26:59 ]

Offline
Gintons
15. Dec 2018, 23:27 #3063

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 657

Braucu ar: nike kedām

Man jau vairāk interesēja tēma par nevis cic bet ccc parasto
Offline
hasans
15. Dec 2018, 23:27 #3064

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6963

Braucu ar:


15 Dec 2018, 23:27:00 @Gintons rakstīja:
Man jau vairāk interesēja tēma par nevis cic bet ccc parasto

Tici man, nav jega to veco ccc dinozauru aiztikt. Tas nav ta verts.
Offline
snap
16. Dec 2018, 00:00 #3065

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 474

Braucu ar:


15 Dec 2018, 23:23:34 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 22:14:37 @Jurchixx rakstīja:

15 Dec 2018, 21:52:17 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 20:52:33 @CP17 rakstīja:

15 Dec 2018, 20:34:22 @Gintons rakstīja:
Ko nozīmē Sports suspension settings uz BMW E60? Un kas īzsti ir tas dynamic drive uz E60?
Un cik viegli ir samainīt no maza ekrāna uz lielo ekrānu visu?

Sports suspension ir 1,5cm zemāks, dinamic drive aizmirsti, diezvai tev viņš ir
Ekrāns, smadzenes, darbs, kodēšana utt ap 1K CiC, CCC būs lētāk, bet bakstīsi šādus textus pēc pāris mēnešiem atkal, ja ieliksi CCC

Beidz mānīt tautu, nav CiC nekāds 1k. Varbūt tā bija 5 gadus atpakaļ. Tādas cenas mūsdienās vairs nav.


kādas tad ir cenas? cic komplekts uz e60 būs plus mīnus ap 800-900 eur

Tikko rada gabals ielika iekš e60. CiC + darbs kaut kas ap 800eur. Ja vajag precīzāk, tad varu pārprasīt. Combox ir papildus 200eur ar ielikšanu.
edit: Pats tikko ieliku iekš e87 CiC + combox. viss kopā nostājās uz 900eur. Pie tam ar jaunu ekrānu. Nav kā pārsvarā visiem ar nolobījušos ekrāna pārklājumu. CiC komplekts 550eur, uzstādīšana 100eur, combox 150 eur, uzstādīšana 100eur.

Ko jūs abi par tiem nepilnajiem 1k€ ieguvāt? Kādas ekstras. Vari pa punktiem nosaukt?
Offline
Gintons
16. Dec 2018, 00:25 #3066

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 657

Braucu ar: nike kedām


15 Dec 2018, 23:27:52 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 23:27:00 @Gintons rakstīja:
Man jau vairāk interesēja tēma par nevis cic bet ccc parasto

Tici man, nav jega to veco ccc dinozauru aiztikt. Tas nav ta verts.

Iespējams tev taisnība, vienkārši vienam E60 ko skatījos ir business navigācija tāpēc iedomājos ka var ut var ielikt lielo ekrānu lai būtu profesionālā navigācija jo es izmantoju auto navigāciju bieži vien fona man viņa tur strādā bet nu man kaut kā patīk tā ekstra nevaru izskaidrot kāpēc bet nu katram jau savs
Offline
hasans
16. Dec 2018, 01:16 #3067

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6963

Braucu ar:


16 Dec 2018, 00:00:10 @snap rakstīja:

15 Dec 2018, 23:23:34 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 22:14:37 @Jurchixx rakstīja:

15 Dec 2018, 21:52:17 @hasans rakstīja:

15 Dec 2018, 20:52:33 @CP17 rakstīja:

15 Dec 2018, 20:34:22 @Gintons rakstīja:
Ko nozīmē Sports suspension settings uz BMW E60? Un kas īzsti ir tas dynamic drive uz E60?
Un cik viegli ir samainīt no maza ekrāna uz lielo ekrānu visu?

Sports suspension ir 1,5cm zemāks, dinamic drive aizmirsti, diezvai tev viņš ir
Ekrāns, smadzenes, darbs, kodēšana utt ap 1K CiC, CCC būs lētāk, bet bakstīsi šādus textus pēc pāris mēnešiem atkal, ja ieliksi CCC

Beidz mānīt tautu, nav CiC nekāds 1k. Varbūt tā bija 5 gadus atpakaļ. Tādas cenas mūsdienās vairs nav.


kādas tad ir cenas? cic komplekts uz e60 būs plus mīnus ap 800-900 eur

Tikko rada gabals ielika iekš e60. CiC + darbs kaut kas ap 800eur. Ja vajag precīzāk, tad varu pārprasīt. Combox ir papildus 200eur ar ielikšanu.
edit: Pats tikko ieliku iekš e87 CiC + combox. viss kopā nostājās uz 900eur. Pie tam ar jaunu ekrānu. Nav kā pārsvarā visiem ar nolobījušos ekrāna pārklājumu. CiC komplekts 550eur, uzstādīšana 100eur, combox 150 eur, uzstādīšana 100eur.

Ko jūs abi par tiem nepilnajiem 1k€ ieguvāt? Kādas ekstras. Vari pa punktiem nosaukt?

1. ccc nospraga. 1x saremonteju. Atkal nospraga. Garantija ir, bet vel saka čakareties ekrans. Ko citu likt vieta? Lai nebutu gateris, cic ir way to go.
2. cic + combox = e-radio, BT, BT mūzikas straumēšana, USB
Offline
zigaziga
16. Dec 2018, 13:34 #3068

Kopš: 05. Sep 2015

Ziņojumi: 143

Braucu ar: E36 e90

Vai ir kaads kurš šodien e90 var nodzēst kĺūdas Tukumā???
Pm ar tel nr
Offline
runcis
16. Dec 2018, 14:56 #3069

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 4518

Braucu ar: E un B

Jugla, Teika vai tajā galā ir kaut kāds bmw šrots?

-----------------
Offline
zigaziga
16. Dec 2018, 17:14 #3070

Kopš: 05. Sep 2015

Ziņojumi: 143

Braucu ar: E36 e90


16 Dec 2018, 13:34:45 @zigaziga rakstīja:
Vai ir kaads kurš šodien e90 var nodzēst kĺūdas Tukumā???
Pm ar tel nr


Der arii kuldiiga bet sovakar
Offline
hasans
17. Dec 2018, 20:31 #3071

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6963

Braucu ar:

Kāda ir galvenā atšķirība starp garo "zirnekli" un īso? Kurš piemērotāks street/performance auto?

[ Šo ziņu laboja hasans, 17 Dec 2018, 20:32:05 ]

Offline
Instigater
17. Dec 2018, 21:10 #3072

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 6803

Braucu ar: ne BMW

Pēc plūsmu dinamikas teorijas īsais dos guvumu augšās un garais vairāk uz mazajiem apgriezieniem. Praktiski jarēķina.
Offline
ilmars4998
17. Dec 2018, 23:11 #3073

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: 528i, XY-28

Jautājums volvo xc90 īpašniekiem. Tā ir ka 2006.g 2.4d nevar atslēgt pretbuksēšanu? Nu tā pilnībā for fun
Offline
bmwaddict
17. Dec 2018, 23:23 #3074

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5785

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Dec 2018, 20:31:39 @hasans rakstīja:
Kāda ir galvenā atšķirība starp garo "zirnekli" un īso? Kurš piemērotāks street/performance auto?



ja vien OEM kolektori nav galigaakie suudi tad iisie zirneklji parasti ir fufelis, nebuus ieguvuma, juutama jeega ir tikai no garajiem. iisajiem biezhi vien vieniigaa priekshrociiba ir tikai izskats un tas ka uzstaadiit vieglaak jo neaiznjem tik daudz vietas un dalaas divaas daljaas lai gan reaali no performances tur nav ne smakas. garo zirnekli nav tik viegli iemaaniit motoraa, parasti tas jaadara no apakshas un tik pie kolektora skruuveem nebuus viegli.
jebkuraa gadiijumaa jaanjem veeraa ka apskati ar tiem neiziesi ja aizvieto OEM kolektoru kam ir katalizators.
Offline
hasans
17. Dec 2018, 23:28 #3075

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6963

Braucu ar:


17 Dec 2018, 23:23:21 @bmwaddict rakstīja:

17 Dec 2018, 20:31:39 @hasans rakstīja:
Kāda ir galvenā atšķirība starp garo "zirnekli" un īso? Kurš piemērotāks street/performance auto?
[IMG]http://www.iemotorsport.com/mm5/graphics/000000...eaderss.jpg[IMG]
[IMG]http://www.iemotorsport.com/mm5/graphics/000000...540x286.jpg[IMG]

ja vien OEM kolektori nav galigaakie suudi tad iisie zirneklji parasti ir fufelis, nebuus ieguvuma, juutama jeega ir tikai no garajiem. iisajiem biezhi vien vieniigaa priekshrociiba ir tikai izskats un tas ka uzstaadiit vieglaak jo neaiznjem tik daudz vietas un dalaas divaas daljaas lai gan reaali no performances tur nav ne smakas. garo zirnekli nav tik viegli iemaaniit motoraa, parasti tas jaadara no apakshas un tik pie kolektora skruuveem nebuus viegli.
jebkuraa gadiijumaa jaanjem veeraa ka apskati ar tiem neiziesi ja aizvieto OEM kolektoru kam ir katalizators.

Paldies. Joprojām/nesteidzoties plānoju m20b27 Super-ETA pārbūvi. Tad prātīgākais variants atstāt OEM kolektorus?

[ Šo ziņu laboja hasans, 17 Dec 2018, 23:29:51 ]

Offline
Mixzzz
18. Dec 2018, 08:16 #3076

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: e34 spaini


10 Dec 2018, 20:18:05 @hasans rakstīja:
Labāk skaties max spiedienu un cik L/min tas kompresors spēj nodrošināt. Bet man jau liekas, ka tur nekas sakarīgs nebūs.
Atgriežoties pie šī... Ķipa 8 bar un 200l/min tikai hvz pie kāda spiediena, tobish China... Reāli kkādu triecien atslēgu pieslēgt?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Dec 2018, 08:29:04 ]

Offline
ladaking
18. Dec 2018, 09:14 #3077

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 49

Braucu ar: VAZ 2105

Auto x3 3.0d automāts GM 5 ātrumi.
Sāk parādīties sitieni ātrumu pārslēgšanās brīdī. Īpaši jūtami pie paaugstinātiem RPM.
Ko dadīt?
Braukt kamēr izjūk vai dot kaut kur remontēt? Un kur remontēt?
Offline
13lucky
18. Dec 2018, 09:32 #3078

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 446

Braucu ar:


18 Dec 2018, 09:14:39 @ladaking rakstīja:
Auto x3 3.0d automāts GM 5 ātrumi.
Sāk parādīties sitieni ātrumu pārslēgšanās brīdī. Īpaši jūtami pie paaugstinātiem RPM.
Ko dadīt?
Braukt kamēr izjūk vai dot kaut kur remontēt? Un kur remontēt?


nomainīt eļļu, noresetot solenoīdus, braukt kamēr izjuks
Offline
VRB
18. Dec 2018, 11:34 #3079

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: E91 330d;

Labdien,
Jautājums sēkojošs, e46 labajam xenona lukturim nav stara, tas ir stars ir, bet pilnīgi taisns. Kas var būt pie vainas?
Offline
Rockstar
18. Dec 2018, 11:45 #3080

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2606

Braucu ar:


17 Dec 2018, 23:28:30 @hasans rakstīja:

17 Dec 2018, 23:23:21 @bmwaddict rakstīja:

17 Dec 2018, 20:31:39 @hasans rakstīja:
Kāda ir galvenā atšķirība starp garo "zirnekli" un īso? Kurš piemērotāks street/performance auto?
[IMG]http://www.iemotorsport.com/mm5/graphics/000000...eaderss.jpg[IMG]
[IMG]http://www.iemotorsport.com/mm5/graphics/000000...540x286.jpg[IMG]

ja vien OEM kolektori nav galigaakie suudi tad iisie zirneklji parasti ir fufelis, nebuus ieguvuma, juutama jeega ir tikai no garajiem. iisajiem biezhi vien vieniigaa priekshrociiba ir tikai izskats un tas ka uzstaadiit vieglaak jo neaiznjem tik daudz vietas un dalaas divaas daljaas lai gan reaali no performances tur nav ne smakas. garo zirnekli nav tik viegli iemaaniit motoraa, parasti tas jaadara no apakshas un tik pie kolektora skruuveem nebuus viegli.
jebkuraa gadiijumaa jaanjem veeraa ka apskati ar tiem neiziesi ja aizvieto OEM kolektoru kam ir katalizators.

Paldies. Joprojām/nesteidzoties plānoju m20b27 Super-ETA pārbūvi. Tad prātīgākais variants atstāt OEM kolektorus?

https://www.schmiedmann.com/en/bmw-E30/18189-new?product=SCM3034M20
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips