Online

Pašreiz BMWPower skatas 92 viesi un 50 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: E65 detaļu un remonta izmaksu salīdzinājums

AutorsZiņojums
halloween
10. Jan 2018, 14:57 #61

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65

Man pirmos 2(no 4.5) gadus pfl bija kā šokolādē viss - nomainītas tik pāris buksītes un pēc tam aizgāja elekotroklizmu lavīna:
-nomainīti 3 ģeneratori (neviens neņemās viņus labot, jo nav pieejami tie no DME vadāmie reguļi - dabūju likt lietotus, līdz beidzot paveicās šrotā par smiekla naudu nopirkt tiko BOSCH oficiāli atrestaurētu - tas arī nemetās nost)
-nomainīti 2 DME
-no MOST izgriezu NAV, jo pisa signālu visam citam
-no MOST izgriezu TEL, jo pisa signālu visam citam
-benzīnsūkņa relejs ieks tā viena SRS satelīta nosprāga - mainīju
-IVM mainīju

Saraksts kas vēl jāmaina:
-jau iegādāta cita kārba, jo vecā sāk murgot(ir mēgināts gan eļļu mainīt gan filtru, bet laikam pie vainas sūknis vai hidrokonverters)
-ABS/DSC bloks gļuko, laikam spamo kko pa CAN un rauj errorus arī citiem blokiem dēļ tā

Uz ceļa autiņš vnk kā sapnis braucās - perfekta gaita, bet nu elektronika ir viena liela un bezgalīga klizma

[ Šo ziņu laboja halloween, 10 Jan 2018, 15:00:41 ]

Offline
N53series
10. Jan 2018, 15:17 #62

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Kas tiem dme gadiijaas?
Offline
halloween
10. Jan 2018, 16:27 #63

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65


10 Jan 2018, 15:17:56 @N53series rakstīja:
Kas tiem dme gadiijaas?

-sāka spļaudīties sprauslas
-randomā mēdza aizcirst ciet throttles tauriņ-vārstu (reizēm noslāpējot)
-pilns ar ček-endžiniem un reduced power režīmiem
-2x noslāpējot mašīnu un pēc 20min atkal šķiļot klāt vnk pazaudēja sinhronizāciju ar EWS (viss aizgāja pēc sync)
-uz šosejas pāris reizes vnk parādās kritiski sarkanais errors, ka kārbai errors un viņa vnk ieliekas N
-EDC-K kļūdas par elektriskajiem amīšiem
-servotronic errori (pēdējie trīs laikam dēļ tā, ka DME vnk piespamo PT-CAN ar sūdainiem signāliem un bojā dzīvi arī citām iekārtām)

Tik meklēts visur kur, sākot ar mehāniskiem gļukiem beidzot ar CAN līnijas terminator-rezistoru un digitālo ātrumkloķi, bet viss atrisinājās tikai pēc DME maiņas.

Cik saprotu problēma ir plaši izplatīta un iespējamais cēlonis ir DME procesora "atlobīšanās" no PCB (kā videokartēm) vai arī daudzslāņu PCB mikroplaisas, jo kad motors spļaudās un DME PCB izņem no alu korpusa un rokās pavērpj, visi gļuki mēdz pazust un motors sāk strādāt perfekti gludi.


Tālāk par 50km (bezmaksas evakuatora radiuss) bez laptopa+obd vada nebraucu

[ Šo ziņu laboja halloween, 10 Jan 2018, 16:55:50 ]

Offline
Tune-L
10. Jan 2018, 16:30 #64

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18076

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Bet tad tas ir kāds slīkonis vai lego!

-----------------
Brīvību Palestīnai!

Offline
halloween
10. Jan 2018, 16:38 #65

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65


10 Jan 2018, 16:30:43 @Tune-L rakstīja:
Bet tad tas ir kāds slīkonis vai lego!
Pirku no cilvēka, kas ar viņu LV bija braucis pirms tam laikam 6 gadus laikam, apdrošināšanas vēsture perfekta, un visus remontus taisījis oficiālos servisos un motoram bija svaiga kapitalka ar ķēžu maiņu utt - viss bija fotogrāfijās dokumentēts un bija savs auto-blogs ar katru remontēto lietu



Iespējams elektrnonika dabūja sitienu, kad pirmajam ģeneratoram sašķīda gultnis...

Offline
sergis15
10. Jan 2018, 16:39 #66

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10631

Braucu ar: melnu kūti

jautājums, cik k esi iegrūdis tajā drotā?

-----------------
Velosipēdi no GIANT, SCOTT, E-bikes, E-Scooters)
Rollerblade, Fila un viss kas cits.
PM vai 28610399
Offline
Tune-L
10. Jan 2018, 16:40 #67

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18076

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Oficiālais serviss bieži vien ir lamuvārds!


-----------------
Brīvību Palestīnai!

Offline
halloween
10. Jan 2018, 16:42 #68

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65


10 Jan 2018, 16:39:01 @sergis15 rakstīja:
jautājums, cik k esi iegrūdis tajā drotā?
Visu, neskaitot DME klonēšanu daru pats, tā kā tīri detaļās cenas - nepatīkami, bet ne kosmiski.

Visvairāk besī nevis nauda, bet tas, ka tā mašina ir NEUZTICAMA - kopš saķās visi šie murgi vairs no LV ārā neņemos braukt.
Offline
Vantage
10. Jan 2018, 16:43 #69

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4619

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060


10 Jan 2018, 16:40:23 @Tune-L rakstīja:
Oficiālais serviss bieži vien ir lamuvārds!


tāpat kā tie, kuri vērtē 10+ gadīga auto oficiālā servisa apmeklējumu!

Offline
halloween
10. Jan 2018, 16:47 #70

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65


10 Jan 2018, 16:43:51 @Vantage rakstīja:

10 Jan 2018, 16:40:23 @Tune-L rakstīja:
Oficiālais serviss bieži vien ir lamuvārds!
tāpat kā tie, kuri vērtē 10+ gadīga auto oficiālā servisa apmeklējumu!

E65 lielākajā daļā vidēja-līmeņa servisos nemaz nezin, no kuras puses mašīnai jāiet klāt, lai izdarītu to vai citu lietu - tajā ziņā dīleri vismaz zin kā ko izdarīt.

Cita lieta ka viņi lai nomainītu ģeneratoru pēc grāmatas izjauc pilnīgi visu purnu līdz motoram, kas prasa 3h+, bet mājās to darot trešo reizi to izdarīju 40min laikā noņemot tikai pannu, stabilizatoru atlaižot un izceļot radiatoru

[ Šo ziņu laboja halloween, 10 Jan 2018, 16:48:25 ]

Offline
ATB
10. Jan 2018, 17:02 #71

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3863

Braucu ar: e61 535d 2007 ♛♛♛

Halloween, kura gada E65 Tev bija un kāds motors, un kāds nobraukums?

Offline
halloween
10. Jan 2018, 17:08 #72

Kopš: 04. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 959

Braucu ar: e65


10 Jan 2018, 17:02:17 @ATB rakstīja:
Halloween, kura gada E65 Tev bija un kāds motors, un kāds nobraukums?
2003. gads, N62B36, tāfelē pie pirkšanas bija, laikam,ap 180 vai 190, bet kkādos blokos atradu, ka ir notīti ap 150 (nevar saprast, vai notīts, vai bloks mainīts).

[ Šo ziņu laboja halloween, 10 Jan 2018, 17:12:03 ]

Offline
ATB
10. Jan 2018, 17:33 #73

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3863

Braucu ar: e61 535d 2007 ♛♛♛

Es izteikšu minējumu, balstoties uz to, ko esmu novērojis vispār par E65, pašam gan vēl nav bijis, bet labam pazinām bija 750 FL.

Šim auto man šķiet, ļoti svarīgs ir nobraukums un vai tas ir preFL vai FL. Šajā gadījumā, pieņemot, ka tā arī ir, ka ir notīti 150k km - sanāk reālie 420k km apmēram.
Nu, pie tik liela nobraukuma visādu elektrisko bloku maiņa ir kaut cik izskaidrojama.


Tiem, kam ir bijuši gan e38, gan e65 jautājums - nevarētu būt tā, ka no e38 uz e65 BMW vienkārši bija pārāk liels tas lēciens tehnoloģijās? Varbūt pasteidzās un izlaida nepārāk labas kvalitātes (t.i. nepārdomātas) elektriskās komponentes. Jo kaut kā interesanti, bet vienmēr visi šausmu stāsti ir dzirdēti tieši par pre FL modeļiem. Čomam bija 750 FL 2006.gada ar 150k km. Uzreiz pēc nopirkšanas iegrūda jaunos vārstu blīvslēgos 1,5k € un tad brauca bēdu nezinot.

ps. Kā ir ar F01 šajā ziņā?

[ Šo ziņu laboja ATB, 10 Jan 2018, 17:35:34 ]

Offline
N53series
10. Jan 2018, 17:35 #74

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Reaals staasts par pirmo gadu E65. Kad pirms 10 gadiem liidziigus storijus posteeju te par Permalat klientiem,vieteejie oligarhi iereeca. Sak,viss gerai.
Viss gerai ir,ja ar to mashiinu brauc 5kkm gadaa,tur garaazhaa un peec 2 gadiem paardod.
Ja brauc ar to 100..200kkm,tad var pa iistam noveerteet elektronikas veiktspeeju.
Offline
N53series
10. Jan 2018, 17:39 #75

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jan 2018, 17:33:54 @ATB rakstīja:
Es izteikšu minējumu, balstoties uz to, ko esmu novērojis vispār par E65, pašam gan vēl nav bijis, bet labam pazinām bija 750 FL.

Šim auto man šķiet, ļoti svarīgs ir nobraukums un vai tas ir preFL vai FL. Šajā gadījumā, pieņemot, ka tā arī ir, ka ir notīti 150k km - sanāk reālie 420k km apmēram.
Nu, pie tik liela nobraukuma visādu elektrisko bloku maiņa ir kaut cik izskaidrojama.


Tiem, kam ir bijuši gan e38, gan e65 jautājums - nevarētu būt tā, ka no e38 uz e65 BMW vienkārši bija pārāk liels tas lēciens tehnoloģijās? Varbūt pasteidzās un izlaida nepārāk labas kvalitātes (t.i. nepārdomātas) elektriskās komponentes. Jo kaut kā interesanti, bet vienmēr visi šausmu stāsti ir dzirdēti tieši par pre FL modeļiem. Čomam bija 750 FL 2006.gada ar 150k km. Uzreiz pēc nopirkšanas iegrūda jaunos vārstu blīvslēgos 1,5k € un tad brauca bēdu nezinot.

ps. Kā ir ar F01 šajā ziņā?


Tieshi taa arii ir. Tas auto apsteidza laiku. Inzhenieri paarspeeja pashi sevi.
Tas noveersto gljuku saraksts,kas naaca TIS peec katras DIS versijas izlaishanas ietilpa uz n lapaspuseem un izraisiija reeku dienas garumaa. Un taas bija tikai softu lazhas..
E65 bija ljoti labs testa poligons visu tehnologjiju atstraadaashanai,diemzheel..uz pirceeju reekjina.
Offline
ATB
10. Jan 2018, 17:55 #76

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3863

Braucu ar: e61 535d 2007 ♛♛♛

Secinam, ka no e65 ir jāpērk max jaunākie?
Offline
N53series
10. Jan 2018, 17:57 #77

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jan 2018, 17:55:19 @ATB rakstīja:
Secinam, ka no e65 ir jāpērk max jaunākie?

FL bija ar kaartu sakaartotaaks. Pirmo paaudzi.. sev nenoveeleetu. Ja nu vieniigi naaktos straadaat ar to modelu,tad - jaa. Lai var visus gljukus izpeetiit.
Offline
maarciis
02. May 2018, 17:36 #78

Kopš: 15. Jun 2014

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Nez grūti maksāt Mogo krītu un vel likt iekšā naudu mašīnā?
Offline
SnapOn
02. May 2018, 22:39 #79

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Toolbox

Man ir 2004 preface un nav nekadu ipaso problemu,nomainiju generatoru jo saka glucit un viss auto saka jukt prata,parejais viss normali,mainu ellu,bremzes,vel sadas tadas lietas bet neko tadu pardabisku,protams parsvara visi saka ka e65 pipec srots bet man liekas ja auto ir labs un tiek viss regulari taisits un sekots lidzi tad nav nekas traks.
Dzinejs n62b44
Offline
edvinsdainis
26. Jul 2018, 13:28 #80

Kopš: 27. Mar 2017

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Bmw e65

Nu man update semakam, izskatas ka 200k km nav patiesi, jo sāk brukt daudzas lietas kopā, no pirmā darbu saraksta biju maz ko izdarījis, pa lielam tikai piekari(kas atkal birst).

Šodien biju uz tehacu, iemauca 7 divniekus - lukturi jāregulē, miglas, n shit viena svira, un rocene nevienmērīga.

Tagad atkal paceļas jautajums par servisu - pirms skates biju aizbraucis, un viņi man tāmi uz 1500 eur salasīja - protams tur iekšā ir kārbas eļļa un turbīna, bet still.

Un te man paradas jautajumi par to kā viņi mani autiņu remontē - pie diagnostikas viņi saka ka jamaina sviras, kopā 5 pozīcijas, par 1 sviru detaļas cena 75 eur, pa darbu 25 eur - WTF? Tas ir normāli? Plus tehniskajā teica ka ritošā ok, izņemot vienu sviru priekšā par ko 2 iedeva.

Turbīnas restaurācija - darbs + detaļa kopā 500 eur gandrīz.

Pakomentejat cik tas ir ok.

Un būšu ļoti pateicīgs ja ieteiksiet labu servisu/privāto kas saprot e65 modeļus un var pa sakarīgām naudām saremontēt ko vajag.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips