Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Projekts no E39 530d.

AutorsZiņojums
mats
14. Nov 2017, 22:38 #21

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 895

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli


14 Nov 2017, 19:16:33 @deadalive rakstīja:

14 Nov 2017, 19:14:43 @mats rakstīja:
Skatos ,ka nezini no kurienes e60 radies ir nosaukums 535d ,ja dzinējs ir tikai 3.0. Tad jau arī nezini ka M550d nav 5.0 dīzelis.

pag pag... un varbūt gribi teikt, ka e9x 325d nav 2.5 litr dīzelis? nu esmu piedzīvojis visu.

vai tad es kaut kur esmu minējis 2.5 d
Offline
abrahamslinkons
14. Nov 2017, 23:39 #22

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3

Vienkārši nočipo, pec tam atrestaurē kārbu. Pec tam sac ar sprauslam utt
Offline
sn
15. Nov 2017, 00:01 #23

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879525

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


14 Nov 2017, 20:48:52 @yamaha700 rakstīja:
Esi to darijis ? Varbūt zini,pa cik € var dabūt augstspiediena sūkni no 3.5d ?
bmw nav 3.5d dzinēja, varbūt nākotnē būs kāds M590D ar 3.5D, bet pagaidām ir pieejami tikai vārgie 3.0D.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Propellers
15. Nov 2017, 01:33 #24

Kopš: 22. Jan 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 83

Braucu ar: E34

Ko dos cits augstspiediena sūknis? Neredzu tam jēgu, normāls stock sūknis ražo diezgan lielu spiedienu, pēctam jau to spiedienu nolasa devējs railā un kontrolē/regulē drv vārsts, to kā viņš regulē jau nosaka vadības bloks. Pēctam jau sprauslu padeves var regulēt. Nepis bobiku un brauc ar savu tagadējo uzstādijumu pie čipotāja .
Offline
CAPSLOCK
15. Nov 2017, 02:11 #25

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 865

Braucu ar:

Tu tikko saņurcīji un izmeti ārā viņa cerības uz jaudu
Offline
RenegadeX
15. Nov 2017, 06:52 #26

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

Spožas idejas nekad nesaskatīt nabagajiem prātiem.

lai kilotu M5 iesaku papīpēt par twinscrool turbo
savādāk ar vienu turbiņu būs ierobežotas iespējas nolikt pie vietas visus, kuri netic tam ka M57 dzinējs ir labākais ko BMW radījis un visi nājošie*57 dzinēji ir tikai atraugas ko inženieri sajājuši ar mērķi nopelnīt uz nenokaujamo M57d30 īpašniekiem, kas pārsēdušies uz e60
Offline
AF
15. Nov 2017, 07:23 #27

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Smidzinātāji uz vecajām sūda sprauslām neko nedod un uzlikt normāli nevar, jāliek visas sprauslas no 3.5 d
Galvā nekas nav jāborē
Sūkni no 3.5/3.0d cp3 var pielikt bet vadība neder, jāmaina vadi un vadība + dafiga kas cits, galu galā transmisija neturēs un stock turbīna arī.

Var vienkārši uzlik 3.5 sprauslas uz stock sūkńa,
Links uz manu topicu, tur visas darbības aprakstītas
Offline
yamaha700
15. Nov 2017, 08:42 #28

Kopš: 19. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Čipots e39 530d

Bet kaa paliek ar sprauslu štekeriem un atbratkaam kuri naak no 3.5d ? Ja man jaaliek uz e39 3.0d tur viss derees un saasees ??
Offline
yamaha700
15. Nov 2017, 08:42 #29

Kopš: 19. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Čipots e39 530d

P.s sapasees ?
Offline
Elviss
15. Nov 2017, 10:03 #30

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21502

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Vajag no 3.5 izvīlēt uz 3.8

-----------------
Offline
yamaha700
15. Nov 2017, 10:08 #31

Kopš: 19. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Čipots e39 530d

6.5 TDS
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo