Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 2Litri benzins 1996/ problema ar motoru

AutorsZiņojums
e39karlito
22. Oct 2017, 20:41 #1

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

Man ir bmw e39 2/0 litri 1996.gads sedans es iztiriju droseli vina normali veras ciet visus nosedumus tur izmazgaju iztiriju sveceem galus notiriju ar kapara drash birsti dzirkstele ir laba un degviela ari nak mainiju nesen benz. filtru un sukni gaisa kolektoru nonemu visu notiriju uzliku hermetiki pajaunam un sprauslam ari gumijas nomainiju viss ir taka hermetisks bet tagad man parlejas cilidndri diezgan smagi vardu sakot iedarbinu motoru(ar loti lielu zagesanu) un man agriezini leekaa no 3 lidz 4 tukstosiem vienreiz uzlec uz 4 nokrit uz 3 pacelas uz 3.5 atkal nokrit un atkal lec uz 4. mazak par 3 nekriit, man tagad ir tikai viena ideja meginat mainit lambdas zondi tas taka izskaidrotu parliesanos ,tas viss man ta peksni paradijas motors jau ieprieksh raustijas bet pie augstiem apgrz. stradaja labi tas kko dariju taisiju servisu braucot prom bish iedevu miza un saka lekat apgrz. no 3-4 tukstosiem es vislaik domaju ka viena indukcijas spole ir slikta bet tagad jau vairs nezinu ko isti domat vel meginasu sveces mainit man teica ja tas NGK sveces parlejaas un zaagee vel pa virsu vinas var nodegt tada itka varbutiba esot, ja kadam ir ieteikumi vai idejas ludzu dodiet zinu vai pastastiet savu pieredi
Offline
RWD
22. Oct 2017, 20:45 #2

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

gandrīz smadzenes salūza izlasot šito
Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 20:48 #3

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

man situacija tagad ir tada ka agpriezieni leekaa motoru knapi varu pielaist un cilindri reali parlejas strada tikai pie augstiem apgriezieniem, jauda ir OBD vel neesmu sledzis klat
Offline
spriditis
22. Oct 2017, 20:49 #4

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Darzciema iela ir labs serviss,zinosi specialisti,garam nevar pabraukt
Offline
kurlis
22. Oct 2017, 20:56 #5

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4064

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu


22 Oct 2017, 20:41:06 @e39karlito rakstīja:
Man ir bmw e39 2/0 litri 1996.gads sedans es iztiriju droseli vina normali veras ciet visus nosedumus tur izmazgaju iztiriju sveceem galus notiriju ar kapara drash birsti dzirkstele ir laba un degviela ari nak mainiju nesen benz. filtru un sukni gaisa kolektoru nonemu visu notiriju uzliku hermetiki pajaunam un sprauslam ari gumijas nomainiju viss ir taka hermetisks bet tagad man parlejas cilidndri diezgan smagi vardu sakot iedarbinu motoru(ar loti lielu zagesanu) un man agriezini leekaa no 3 lidz 4 tukstosiem vienreiz uzlec uz 4 nokrit uz 3 pacelas uz 3.5 atkal nokrit un atkal lec uz 4. mazak par 3 nekriit, man tagad ir tikai viena ideja meginat mainit lambdas zondi tas taka izskaidrotu parliesanos ,tas viss man ta peksni paradijas motors jau ieprieksh raustijas bet pie augstiem apgrz. stradaja labi tas kko dariju taisiju servisu braucot prom bish iedevu miza un saka lekat apgrz. no 3-4 tukstosiem es vislaik domaju ka viena indukcijas spole ir slikta bet tagad jau vairs nezinu ko isti domat vel meginasu sveces mainit man teica ja tas NGK sveces parlejaas un zaagee vel pa virsu vinas var nodegt tada itka varbutiba esot, ja kadam ir ieteikumi vai idejas ludzu dodiet zinu vai pastastiet savu pieredi


sveiks ira zinama sada problema ja nesi pirmais kas prasa mana gadijuma toreiz bija lidzigi 3 apgriezienos normali 4 iet un tad noraustas uz 3.2 kkur aptuveni uz aci precizak nevaru pateikt uzleca atkal 4 apgriezieni un tad atpakal hvz kas par vainu cho pa chom nemam atkal visu nost sveces tapa ka tu satiriju. ar drashu birsti,, pec tam atkal vis pa vecam nomainiju lamda zondi kjipa vis tapat nekas neiet nu neko beigas izradijas zinkas bija benzins vnk gaja uz beigam un cakarejas. vienu bridi vel starteri cakarejam bet nu skaidrs ka benzins beigas ielejam normalu no statoil ieprieks vietejais no virsi a bija. paskaties bendzinu
Offline
HiJaCKeR
22. Oct 2017, 21:00 #6

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: BMW E90 330i

http://www.bmw-bmauto.lv/servisa-pieteikums.php
Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 21:04 #7

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

ja es baigi daudz nemedzu pildiit benzinu ieleju 10L no nestes automata 95 benz kad iesledzu aizdedzi suknis bish klusak stradaja bet laikam kopuma benzis un ta padeve nebus problema man liekas kad bus kaut kads apgriezienu devejs nojudzies vai varbut lamba vina izskaidrotu tikai parliesanos bet ne apgrz. lekasanu itka
Offline
Atmars
22. Oct 2017, 21:10 #8

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: e100

Galvai žņaugs jāliek
Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 21:13 #9

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

benz padeve ir laba dzirkstele ari ir laba visa ieplude ir hermetiska un sveces nav ellja tosolu need un eelu ari tikai minimaali ja dod miza galva laikam man ir no aluminija, isti nezinu bet domaju ta viss ir kartiba ir problema ar kaut kadu apgriezienu deveju .. ceru ka kjeede nav jamaina.
Offline
spriditis
22. Oct 2017, 21:32 #10

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Ir jamaina
Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 21:42 #11

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

ir vel ari tada problema Abs deveji sen jau vairs nestrada un nobraukums pedeja stradasanas bridi jau bija 380K tagad pa virsu domaju ir +50 vismaz un iespejams ir tiesam jamaina keede
Offline
bmwaddict
22. Oct 2017, 21:42 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Oct 2017, 20:41:06 @e39karlito rakstīja:
Man ir bmw e39 2/0 litri 1996.gads sedans es iztiriju droseli vina normali veras ciet visus nosedumus tur izmazgaju iztiriju sveceem galus notiriju ar kapara drash birsti dzirkstele ir laba un degviela ari nak mainiju nesen benz. filtru un sukni gaisa kolektoru nonemu visu notiriju uzliku hermetiki pajaunam un sprauslam ari gumijas nomainiju viss ir taka hermetisks bet tagad man parlejas cilidndri diezgan smagi vardu sakot iedarbinu motoru(ar loti lielu zagesanu) un man agriezini leekaa no 3 lidz 4 tukstosiem vienreiz uzlec uz 4 nokrit uz 3 pacelas uz 3.5 atkal nokrit un atkal lec uz 4. mazak par 3 nekriit, man tagad ir tikai viena ideja meginat mainit lambdas zondi tas taka izskaidrotu parliesanos...



nafig jāsmērē hermētika ieplūdas kolektoram? Gribās liekas problēmas? Tur vienk jānomaina oranžās gumijas blīves un viss

Varbūt vakumpastiprinātājs laiž?
Gaisa mērītāju mēģināji citu?
Tev kruīze ir?

Sveces principā maina nevis ar drāšu birsti birstē bet nu labi tas pagaidām nav galvenais kamēr pārlejās pēc tam gan ieliec jaunas.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Oct 2017, 21:43:45 ]

Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 21:52 #13

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals


22 Oct 2017, 21:42:17 @bmwaddict rakstīja:

22 Oct 2017, 20:41:06 @e39karlito rakstīja:
Man ir bmw e39 2/0 litri 1996.gads sedans es iztiriju droseli vina normali veras ciet visus nosedumus tur izmazgaju iztiriju sveceem galus notiriju ar kapara drash birsti dzirkstele ir laba un degviela ari nak mainiju nesen benz. filtru un sukni gaisa kolektoru nonemu visu notiriju uzliku hermetiki pajaunam un sprauslam ari gumijas nomainiju viss ir taka hermetisks bet tagad man parlejas cilidndri diezgan smagi vardu sakot iedarbinu motoru(ar loti lielu zagesanu) un man agriezini leekaa no 3 lidz 4 tukstosiem vienreiz uzlec uz 4 nokrit uz 3 pacelas uz 3.5 atkal nokrit un atkal lec uz 4. mazak par 3 nekriit, man tagad ir tikai viena ideja meginat mainit lambdas zondi tas taka izskaidrotu parliesanos...



nafig jāsmērē hermētika ieplūdas kolektoram? Gribās liekas problēmas? Tur vienk jānomaina oranžās gumijas blīves un viss

Varbūt vakumpastiprinātājs laiž?
Gaisa mērītāju mēģināji citu?
Tev kruīze ir?

Sveces principā maina nevis ar drāšu birsti birstē bet nu labi tas pagaidām nav galvenais kamēr pārlejās pēc tam gan ieliec jaunas.


to es vienkarsi izdariju uz atro lai saprastu kur problema un ari sveces vnk notiriju lai saprastu vai kaut kas mainas vai ne, vakumpastiprinatajs motoram!?!?!
Kruiizs ir
gaisa meritaju nemeginaju uz atro nebija cieta ko iemest vieta tagad domaju nakosos variantus ko meginat, Lambdu domaju mainit tad jau ari gaisa meritaju varbut bet ja man jamaina kjeede panemsu labak kadu donoru un ieliksu 2.8benzinu
Offline
Markijs
22. Oct 2017, 21:55 #14

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Domāju ka 3/4 cilindrs ir sadilis ved pie meistariem lai uzliek jaunu ķēdi vajadzētu cilindram saremontēties
Offline
e39karlito
22. Oct 2017, 22:07 #15

Kopš: 22. Oct 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e39 1996 sedans manuals

Laikam talak meginasu slegt klat OBD un tad jau redz ko tas saka
Paldies visiem par atsuciibu!

[ Šo ziņu laboja e39karlito, 22 Oct 2017, 22:08:18 ]

Offline
ilmars4998
22. Oct 2017, 22:21 #16

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28


22 Oct 2017, 22:07:43 @e39karlito rakstīja:
Laikam talak meginasu slegt klat OBD un tad jau redz ko tas saka
Paldies visiem par atsuciibu!

Neslēdz, liec 2.8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo