Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: N47D20 A Iegāde

AutorsZiņojums
uldens1
21. Oct 2017, 15:20 #41

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


20 Oct 2017, 21:05:32 @Sancix rakstīja:

20 Oct 2017, 21:02:58 @baisulis123 rakstīja:
Sancix, tu saproti, ka te nav runa par scanijaam, ne par komerctransportu.

te cilveks taisas remonteet privaato, nopisto, bembuku, ar pusljimaku uz taafeles


Es par to nestrīdos, te vairāk stāsts par longlife vs 15k km.
P.s gan vw passat, gan crafter ir viens 2.0 tdi dzinējs
Turklāt komercziņā viņam slodze ir par procentiem 65% lielāka.
tie 2.0td ari ir dažadi,nu areji lidzigi bet iekša pavisam savadi,citam nak balansiervarsptas,citiem nenak
Offline
uldens1
21. Oct 2017, 15:22 #42

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
motuls točna,bet ir jau ari normalas eļļas kas iztur to longlifu
Offline
smilee45
21. Oct 2017, 15:29 #43

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

15k pilsētā? Pa mežu? Vai uz autobāņa?
Ir taču atšķirība, vai tu tos 12k uzdzen pa pilsētu, kur max ieskrienies uz 4turto ātrumu. Vai uz autobāņa vienmērīgā ātrumā, kad apgriezieni pat zem 2k.
Ne velti autiņš ar 200k pa pilsētu lietots ir reizes 3nojātāks kā 500k uz garajiem gabaliem
Jo nu tomēr lielākā daļa jau tautas nepievērš uzmanību kā tie 15k pirms eļļas maiņas tiek sakrāti
Online
uldens1
21. Oct 2017, 16:29 #44

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Oct 2017, 15:29:27 @smilee45 rakstīja:
15k pilsētā? Pa mežu? Vai uz autobāņa?
Ir taču atšķirība, vai tu tos 12k uzdzen pa pilsētu, kur max ieskrienies uz 4turto ātrumu. Vai uz autobāņa vienmērīgā ātrumā, kad apgriezieni pat zem 2k.
Ne velti autiņš ar 200k pa pilsētu lietots ir reizes 3nojātāks kā 500k uz garajiem gabaliem
Jo nu tomēr lielākā daļa jau tautas nepievērš uzmanību kā tie 15k pirms eļļas maiņas tiek sakrāti
vispar jau inzenieri to saprot un tas 30tk ir videjais,amiši bij eksperimentejusi un kaut kadus 500tk nomaukusi bez eļļas maiņas,tas gan smagaisbij laikam
Offline
Mikels
21. Oct 2017, 19:53 #45

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu


21 Oct 2017, 15:22:41 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
motuls točna,bet ir jau ari normalas eļļas kas iztur to longlifu
var sīkāk kāpēc motuls sāk izjukt pie 12k,esi veicis pēc 12 k eļļas analīzi vai tā tāda tukša diršana bez objektīva pamatojuma
Offline
uldens1
21. Oct 2017, 20:04 #46

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Oct 2017, 19:53:13 @Mikels rakstīja:

21 Oct 2017, 15:22:41 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
motuls točna,bet ir jau ari normalas eļļas kas iztur to longlifu
var sīkāk kāpēc motuls sāk izjukt pie 12k,esi veicis pēc 12 k eļļas analīzi vai tā tāda tukša diršana bez objektīva pamatojuma
moču eļļa ir analizta,izradijas suds,ne gluži suds,bet ne tuvu tas naudas verts ko viņa maksā,galigi viduvēja eļļa
Offline
Mikels
21. Oct 2017, 20:11 #47

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu


21 Oct 2017, 20:04:39 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 19:53:13 @Mikels rakstīja:

21 Oct 2017, 15:22:41 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
motuls točna,bet ir jau ari normalas eļļas kas iztur to longlifu
var sīkāk kāpēc motuls sāk izjukt pie 12k,esi veicis pēc 12 k eļļas analīzi vai tā tāda tukša diršana bez objektīva pamatojuma
moču eļļa ir analizta,izradijas suds,ne gluži suds,bet ne tuvu tas naudas verts ko viņa maksā,galigi viduvēja eļļa
par moču eļļu ir lasīts ka zaudē savu viskozitāti par klasi, bet kā ir ar auto eļļu
Offline
uldens1
21. Oct 2017, 20:40 #48

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Oct 2017, 20:11:55 @Mikels rakstīja:

21 Oct 2017, 20:04:39 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 19:53:13 @Mikels rakstīja:

21 Oct 2017, 15:22:41 @uldens1 rakstīja:

21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
motuls točna,bet ir jau ari normalas eļļas kas iztur to longlifu
var sīkāk kāpēc motuls sāk izjukt pie 12k,esi veicis pēc 12 k eļļas analīzi vai tā tāda tukša diršana bez objektīva pamatojuma
moču eļļa ir analizta,izradijas suds,ne gluži suds,bet ne tuvu tas naudas verts ko viņa maksā,galigi viduvēja eļļa
par moču eļļu ir lasīts ka zaudē savu viskozitāti par klasi, bet kā ir ar auto eļļu
Piekritu ka pa sudu vinu saukt nevaretu,vienkarši parasta eļļa un vinai butu jamaksa tikpat cik commai,nevis kā tagad kosmosu
Offline
uldens1
21. Oct 2017, 21:41 #49

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


21 Oct 2017, 21:32:06 @Sancix rakstīja:
Es atkārtošu vēlreiz...parēķinat izmaksas gan/gan.....un tad sapratīsiet jēgu. Tak ej ar sintētiskajām zeķēm arī 3 dienas, jo "it kā" nesmird un caurums neveidojas. Es labāk pamainīšu regulārāk. P.s Tev kājas 45 gados vēl nebūs nokritušas, ražotājs paredzējis ar šiem materiāliem tās lietot līdz 53....
a kapec tieši 15 tk??Kapec ne 10 vai 5???20 gadus atpakaļ visi mainija uz 10-15 tk un viss bij labi,bet tās eļļas bij SL klases,tagad sen jau ir SM,SN un driz ari bus SO
Offline
Janis_no_Rigas
21. Oct 2017, 21:42 #50

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Man ir tāds motors ar kartera defektu, plus vēl šis tas priekš Tevis nenozīmīgs noņemts, varu pa 500 pārdot.
B47D

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
aivis21
21. Oct 2017, 21:59 #51

Kopš: 22. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 353

Braucu ar: 3x AO


21 Oct 2017, 11:52:35 @Hesus rakstīja:

20 Oct 2017, 20:55:12 @8203 rakstīja:

Noteikti taisi šo pašu dzinēju.
Ieliekot 1000eur šajā dzinējā viņš būs uzticamāks nekā no šrota paņemts.


Nepareizi. Ja aprautas šāles un jau grab, ir jāslīpē kloķene. Šiem dzinējiem remontšāles var teikt praktiski nav. Bez tā vēl 90% gadījumā ir jāslīpē bloks, bet šim dzinējam tur ir tik maz ko materiāla ko noslīpēt, ka pa lielam ir jāmeklē uzreiz cits bloks kam ir bijusi ķēdes problēma, kas visbiežāk ir e87;e60 problēma. Nezinu kamdēļ. Pērkot bloku, jāskatās vai nav sasēdušas cilindra čaulas vai plaisa sienas starpā. Tirgus cena blokam ir 500eur. Var paveikties un nopirkt pa 300eur, bet tā jau ir drīzāk laime, atrast pa tādu naudu bloku ko vērts vēl čubinat.


20 Oct 2017, 20:28:35 @Agrish rakstīja:
Re kur ar garantiju, bez nobraukuma:


http://www.ebay.de/itm/Orig-BMW-F35-320d-N47D20...f8kAAOSwqBJXWAnf

Es apsvērtu šo


Tas ir F sērijas motors un E sērija nederēs, lai gan praktiski tas pats dzinējs. Motoram citādāki atlējumi priekš ķepām. Ja ir N47D20A tad bloks jāpērk ir no A, jo C motoram nedaudz atšķiras agregāti, kā ne kā feislifts. Tas uzreiz jāpērk komplekta ar visu un ir izturīgāks kā A. Cenas N47D20A un C grozas par pliku dzelzi no 1300-1700eur. Lietuvā būs lētāk, ja varēs bez maksas aibraukt pakaļ, bet kā parasti liels risks par apmānu.
leišos pagajušo gad pirku, 1700€ pliks, LV vispār nebija, var likt arī C kas iet līdz 2009 gadam, tam nav atšķiribas no A motora, jaunakiem motoriem atšķiras recirkulācijas varsts..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo