Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 325tds or not?

AutorsZiņojums
makams
19. Sep 2017, 16:39 #1

Kopš: 18. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: e46,f11

Sveiki biedri.

Esmu nokļuvis jauna ziemas auto meklējumos un acis krīt uz e36. Ir arī doma par 325 vai 325tds.
Atceros ka gadus 6 atpakaļ bij e34 automāts ar atgrieztu turbo spiedienu, un nedaudz pakoriģētu sūkni, gāja lopiski (vismaz tam laikam tā likās ).
Par cik tas viss ir tikai manas atmiņās gribējās dzirdēt Jūsu viedokli? Vai 325tds būs pietiekami dzīvelīgs lai arī kko iegrieztu ne tikai pa slapju vai sniegu, bet arī pa sausu asfaltu kādu šķērīti varētu paņemt? Un trešajam tak universāls tak nebija galīgi smags šādām izpriecām?

[ Šo ziņu laboja makams, 19 Sep 2017, 16:41:05 ]

Offline
fuelmax
19. Sep 2017, 17:51 #2

Kopš: 23. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Tas tds griezīs arī uz sausa.
Offline
AF
19. Sep 2017, 17:59 #3

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


19 Sep 2017, 17:51:37 @fuelmax rakstīja:
Tas tds griezīs arī uz sausa.

Kā tad. Vienīgais ko uz sausa uzgriezīsi vecām tds ir sajūgs vai šāles.
Autors beidz dživot ilūzijās, tu gribi nopirkt dīzeli ar 800000km noskrejienu, ziemā tev būs divi varianti, vai nu griezīsi ratus vai tikai starteri, un vislielākā iespēja ir nr.2
Offline
makams
19. Sep 2017, 19:47 #4

Kopš: 18. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: e46,f11


19 Sep 2017, 18:09:52 @cufiks rakstīja:

19 Sep 2017, 17:59:59 @AF rakstīja:

19 Sep 2017, 17:51:37 @fuelmax rakstīja:
Tas tds griezīs arī uz sausa.

Kā tad. Vienīgais ko uz sausa uzgriezīsi vecām tds ir sajūgs vai šāles.
Autors beidz dživot ilūzijās, tu gribi nopirkt dīzeli ar 800000km noskrejienu, ziemā tev būs divi varianti, vai nu griezīsi ratus vai tikai starteri, un vislielākā iespēja ir nr.2




Mļe labi teikts


Nu pateikts ir labi. Šāles vai sajūgu var uzgriezt jebkuram vairāk dzīvi redzējušam spēkratam.
Te runa tīri par to ko auto spēj ja puslīdz sakarīgs.
Par to lekšanu, pēc pieredzes, ka tds tomēr 6 podi, kur dažus dabūt dziesmā ir vieglāk lai pārējie aizietu. Plus ja tas sagādā problēmas nolikšu siltajā garažā lai pasēž gaidot slīpējamo laiku.

Offline
aqpw
19. Sep 2017, 19:54 #5

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

Neklausies tos buržujus. 2.5 gāze ir labi, bet slīpēt ar balonu aizmugurē ir interesanti. Ņem droši tds, čips utt un būs ok. Svarku vēl vajag.
Offline
KeX
19. Sep 2017, 20:53 #6

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

AFs laikam nav nekad ar TDS saskāries. Sūds jau ir tas tds, bet nu man ir bijuši divi un abi gāja pietiekoši labi un grieza uz sausu bez problēmām. Taka plika diršana ka neiet! Ja laikus maina eļļu tad šāles nenoraus.
Offline
RSAWorkshop
19. Sep 2017, 21:18 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nopirku tdsu 2011 gadā, vienīgais ko dzirdēju bija kā grieza starteris, nekad nav ierūcies, tā arī stāv nomests

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
makams
19. Sep 2017, 21:21 #8

Kopš: 18. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: e46,f11

Vienīgi ja viņiem šķūnē virsū mehānisko sūkni, tas baigi ietekmēs jaudu?
Šādi TDS varot padarīt lietojamu arī vasarā

[ Šo ziņu laboja makams, 19 Sep 2017, 21:21:43 ]

Offline
dzuris
19. Sep 2017, 21:25 #9

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Vilets dizelis
Offline
KeX
20. Sep 2017, 00:01 #10

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


19 Sep 2017, 21:18:24 @RSAWorkshop rakstīja:
Nopirku tdsu 2011 gadā, vienīgais ko dzirdēju bija kā grieza starteris, nekad nav ierūcies, tā arī stāv nomests
tev te varētu būt tam šrotam pircējs
Offline
RSAWorkshop
20. Sep 2017, 00:10 #11

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

tad tik būs jāsit gaisā, sen jau doma māc par e39 535d

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KeX
20. Sep 2017, 00:59 #12

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

Nu hvz vai tev pa to naudu sanaks
Offline
RSAWorkshop
20. Sep 2017, 01:02 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Noteikti nesanāks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KeX
20. Sep 2017, 01:04 #14

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

Bet nu ja tomer atrodi to aku kur ir dod ziņu, ar divus ieķeršu zapasam
Offline
ilmarsz
20. Sep 2017, 09:44 #15

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850


19 Sep 2017, 21:21:29 @makams rakstīja:
Vienīgi ja viņiem šķūnē virsū mehānisko sūkni, tas baigi ietekmēs jaudu?
Šādi TDS varot padarīt lietojamu arī vasarā


Nesaprotu to cepienu par tds nelekšanu vasarā (t.i. pie uzsiluša motora). Izdilis plunžeris = nelec silts. Starteris zāģē, akb mūžīgi pusizlādēts. Izgāju visam tam cauri. Uzliku jaunu plunžeri, akb, sprauslām mīzējus... un viss. Lec jebkuros apstākļos, rūc normāli.

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 20 Sep 2017, 09:45:10 ]

Offline
KeX
20. Sep 2017, 10:26 #16

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


20 Sep 2017, 09:44:48 @ilmarsz rakstīja:

19 Sep 2017, 21:21:29 @makams rakstīja:
Vienīgi ja viņiem šķūnē virsū mehānisko sūkni, tas baigi ietekmēs jaudu?
Šādi TDS varot padarīt lietojamu arī vasarā


Nesaprotu to cepienu par tds nelekšanu vasarā (t.i. pie uzsiluša motora). Izdilis plunžeris = nelec silts. Starteris zāģē, akb mūžīgi pusizlādēts. Izgāju visam tam cauri. Uzliku jaunu plunžeri, akb, sprauslām mīzējus... un viss. Lec jebkuros apstākļos, rūc normāli.
Mīzējs ir tev biksēs, tos sauc par smidzinātājiem.
Offline
makams
20. Sep 2017, 18:12 #17

Kopš: 18. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: e46,f11


20 Sep 2017, 10:26:29 @KeX rakstīja:

20 Sep 2017, 09:44:48 @ilmarsz rakstīja:

19 Sep 2017, 21:21:29 @makams rakstīja:
Vienīgi ja viņiem šķūnē virsū mehānisko sūkni, tas baigi ietekmēs jaudu?
Šādi TDS varot padarīt lietojamu arī vasarā


Nesaprotu to cepienu par tds nelekšanu vasarā (t.i. pie uzsiluša motora). Izdilis plunžeris = nelec silts. Starteris zāģē, akb mūžīgi pusizlādēts. Izgāju visam tam cauri. Uzliku jaunu plunžeri, akb, sprauslām mīzējus... un viss. Lec jebkuros apstākļos, rūc normāli.
Mīzējs ir tev biksēs, tos sauc par smidzinātājiem.


Par komentāru - tas vietā
Nu saprotu ka plunžeris jāmaina, vienkārši ir dzirdēts ka daudzi vienkārši uzliek mehānisko sūkni, viens no tiem kas šobrīd ir višlistē tieši ar tādu ir. Vienkārši cik dīzeļi šausmīgi vīlēti nav, cik ļoti tas ietekmēs iespējas ielādēt? (Atceros kā 1,9td VW motoru ar 13 atsledzinu un minusa skruvgniezi vareja ļoti labi iečipot
Ja ir kādi varianti ar TA TDS'am var piedāvāt droši. Plānotais budžets 900 Ko labprāt samazinātu, bet dzīvāka auto gadījumā varētu arī palielināt. Vizuālais un komplektācija nav tik svarīgs kā dzinējs ar agregātiem un lai nekrīt cauri
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo