Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: X5 kārbu maiņa

AutorsZiņojums
E53fans
30. Jun 2017, 09:12 #1

Kopš: 23. Apr 2017

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

BMWx5 e53 2002 gada.Labdien,gribētos zināt cik varētu būt aptuvenās izmaksas manā automātā ieliekot manuālo kārbu,un kur to varētu izdarīt?
Offline
SteelRat
30. Jun 2017, 09:22 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

5diena

-----------------
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 09:41 #3

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


30 Jun 2017, 09:12:36 @E53fans rakstīja:
BMWx5 e53 2002 gada.Labdien,gribētos zināt cik varētu būt aptuvenās izmaksas manā automātā ieliekot manuālo kārbu,un kur to varētu izdarīt?


http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...t=4240#last_post

P.s.
Tev pirms tam e36 bija?
Offline
E53fans
30. Jun 2017, 11:54 #4

Kopš: 23. Apr 2017

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Nop,nebij.
Offline
E53V8
30. Jun 2017, 12:38 #5

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Izmaksas vari ierēķināt vismaz 2000 eur. + elektrikis.
Offline
sandis224
30. Jun 2017, 14:46 #6

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Rēķini jāmaina reduktori, jo manulajai karbaj attieciba cita tad kārba jāpērk pedāļi, elektriķis. Vieglāk iksu nipirkt ar manuālo kārbu
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 15:47 #7

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


30 Jun 2017, 11:54:08 @E53fans rakstīja:
Nop,nebij.


nu lab, lai iet Kādi iemesli šādam "projektam" ?
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 15:49 #8

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


30 Jun 2017, 14:46:45 @sandis224 rakstīja:
Rēķini jāmaina reduktori, jo manulajai karbaj attieciba cita tad kārba jāpērk pedāļi, elektriķis. Vieglāk iksu nipirkt ar manuālo kārbu


nu paga, mošk tas auto kā no salona stāvoklī tāpat kā žurkas tomāti vismazāk nojātie un labākā stāvoklī salīdzinot ar 2.5 , 2.8 ģorgājamajiem
Offline
Dj
30. Jun 2017, 16:01 #9

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21

Bija pieredze ar X5 e53 un manuāli. Pārāk bieži nobeidzās sajūgs un dubultmasas spararats. Remonts nav lēts. Auto ar nobraukumu 250 kkm procedūra tika veikta 3 reizes. Divas reizes nobira priekšējais reduktors un to lietotu ir gandrīz nereāli dabūt, jaunam cena ļoooti liela.

-----------------
Offline
RSAWorkshop
30. Jun 2017, 16:12 #10

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un kur tad problēma priekšējo difu sataisīt?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 16:46 #11

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

Tu pats viņu vari sataisīt?
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 16:47 #12

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


30 Jun 2017, 16:01:14 @Dj rakstīja:
Bija pieredze ar X5 e53 un manuāli. Pārāk bieži nobeidzās sajūgs un dubultmasas spararats. Remonts nav lēts. Auto ar nobraukumu 250 kkm procedūra tika veikta 3 reizes. Divas reizes nobira priekšējais reduktors un to lietotu ir gandrīz nereāli dabūt, jaunam cena ļoooti liela.


tagad zini kur Tavas aparāts ir? esi manījis?
Offline
sandis224
30. Jun 2017, 19:44 #13

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Kad es pirku savu iksu ar gribēju ar ručku raustamo. Bet daudzi centās atrunāt. Arī nopirku automatu. Labi vienu reizi noklajas kārba. Pat nenoklajas īsti, sāka ta kā noraustīties pie pārslēgšanas no otrā uz trešo un un no trešā uz ceturto ātrumu,tā kā gribējās laj viss ir čotka tika izlemnts pat pilnu kārbas remontu. Ar savu iksu esmu nobraucis 100k. Un ručku točna vairs negribētu
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 19:53 #14

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

tieši tā, pat iedomāties x ar ručku nevaru sev. ručka ir tikai un vienīgi priekš izklaides auto
Offline
enimaals
30. Jun 2017, 20:10 #15

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Visas bābas tā saka
Offline
sandis224
30. Jun 2017, 20:34 #16

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Iksam no ručkas tolka nekāda, saķerēt uz asvalta tāpat nevarēs.
Offline
Ridlihs
30. Jun 2017, 20:43 #17

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

es uz mitra asfalta ka neliekas dabūju šķērsām, ar tomātu gan

marihuans arī slīpēja apli pie sēnīties

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 30 Jun 2017, 20:43:32 ]

Offline
Dj
30. Jun 2017, 21:05 #18

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21


30 Jun 2017, 16:47:32 @Ridlihs rakstīja:

30 Jun 2017, 16:01:14 @Dj rakstīja:
Bija pieredze ar X5 e53 un manuāli. Pārāk bieži nobeidzās sajūgs un dubultmasas spararats. Remonts nav lēts. Auto ar nobraukumu 250 kkm procedūra tika veikta 3 reizes. Divas reizes nobira priekšējais reduktors un to lietotu ir gandrīz nereāli dabūt, jaunam cena ļoooti liela.


tagad zini kur Tavas aparāts ir? esi manījis?


Pie mana autoelektriķa šad tad piebraukā. Esot jau nedaudz sagurušāks...

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo