Online

Pašreiz BMWPower skatas 79 viesi un 17 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Sacīkšu spēles un simulatori (iRacing, Assetto Corsa, Dirt, RFactor, Pcars etc.)

AutorsZiņojums
gt99
04. Nov 2018, 23:00 #261

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Šosezon es braucu 3 seriālus. F1 jeb iRacing Grand Prix seriāls ar McLaren formulu. Tikai tādēļ ka ir fixed setups un kā neliels treniņš Majors līgas F1 sacīkstei, kas notika pirms mēneša. Tās būtu 40 minūtes (dažās nedēļas bij 2 sacīkstes). Kā arī braucu ar KIA Global Challenge 25 min sacīkste. Un arī Radical sacīkste ~30 min gara. Papildus 1 vai 2 Radical Time Trial sesijas (visas TT sesijas ilgst 30 min). 15 min TT ar KIA. Un tad 2-3 sesijas TT abos rallijkrosa seriālos. + reizi 2-3 nedēļās šīs Majors līgas sacīkste. Padaudz.
Parasti sezonas sākumā es izvēlos 2-3 seriālus kuros obligāti nobraucu 8 nedēļas, lai iegūtu max iespējamos 10 $ piedalīšanās kredītus.

Tu runā par Safety Rating nevis iRating. Safety rating dod par drošu braukšanu un aprēķinos tiek ņemts vērā izbraukto līkumu skaits. Pa lielam tā ir formula - incidentu skaits pret izbraukto līkumu skaitu. Jo vairāk līkumu izbrauksi un mazāk incidentu būs, jo labāks safety rating Tev būs.
Bet aprēķinos tiek ņemts vērā kaut kāds pēdējo līkumu skaits. Skaitlis ir liels, kaut kur izlasīju par iespējamiem pēdējiem 12000 līkumu. Tu gan jau vēl neesi sasniedzis to. Šajā brīdī aprēķinus iespaidu līkumi kuri vairs netiek iekļauti aprēķinos. Piemēram nobrauc tīru sacīksti un tie ir 200 līkumi ar 0x, kas nāk klāt aprēķinā. Bet ja Tev no aprēķina tiek izņemti senākie 200 līkumi, kuros bija 0x, tad safety rating nemainās. Lai gan Tu nobrauci tīru sacīksti, kas parasti nozīmē SR uzlabojumu.
p.s. sen sen atpakaļ daudz braucu ar Legends. Šķiet ar šo auto nopelnīju A licenci oval pusē.

[ Šo ziņu laboja gt99, 04 Nov 2018, 23:04:22 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ramex
04. Nov 2018, 23:15 #262

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6

hmm, es te vēl mēģinu saprast kas un kā tur notiek. bet apmēram skaidrāks paliek. man jau tikai pats sākums.

Offline
gt99
04. Nov 2018, 23:53 #263

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


10 Apr 2018, 23:06:31 @gt99 rakstīja:
4ais posms Majors līgai
Pašlaik 23. vieta Euro Pro divīzijā. Mērķis sezonai ir iekļūt Top 10.

Vai man izdevās ieķļūt top 10 sezonā? Pašlaik var redzēt kopvērtējumu pirms pēdējā posma. Rekur pārraide no šodienas pēdējā posma
Spied "Play", lai skatītos video!

Mani onboard būs vēlāk. Nelieli labojumi - 14ais posms. Auto sver ~1400 kg ar 370 zs. Un par čempiontitulu cīnījās Pete Harrod un Teemu Toika
Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja gt99, 05 Nov 2018, 21:06:42 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ramex
08. Nov 2018, 09:53 #264

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6

Vakar aizcīnijos lidz pirmajai D Class licencei...

Tagad dilema ko vajag pirkt un ko nē lai varētu tālāk braukt jo ir tip 3 series kuras var ar manu D piedalīties, a vot testdrive laikam neviens ar tiem auto kas japerk neļauj uztaisīt tas gan nav forši.
Offline
spy
08. Nov 2018, 12:53 #265

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1398

Braucu ar:


08 Nov 2018, 09:53:58 @ramex rakstīja:
Vakar aizcīnijos lidz pirmajai D Class licencei...

Tagad dilema ko vajag pirkt un ko nē lai varētu tālāk braukt jo ir tip 3 series kuras var ar manu D piedalīties, a vot testdrive laikam neviens ar tiem auto kas japerk neļauj uztaisīt tas gan nav forši.


Ferrari vai Porsche, ko tad vēl? ar abiem ir patīkami braukt

Bet vispār iRacing izskatās ka kāš naudu un nekādu developmentu netaisa, jo penalty un damage modelis man šķiet loti novecojis. Jebkura saskarsme ar citu braucēju kur skaidri redzams, ka tā nav tava vaina, tiek traktēta kā tava avārija + off track penalty (nu vismaz līdz 2 riteņiem uz zāles) nevienā autosporta disciplīnā nebūtu loģiska (it sevišķi ja līkumu griešanu jau nosedz slow down penalty)
Offline
ramex
08. Nov 2018, 13:08 #266

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6


08 Nov 2018, 12:53:05 @spy rakstīja:

08 Nov 2018, 09:53:58 @ramex rakstīja:
Vakar aizcīnijos lidz pirmajai D Class licencei...

Tagad dilema ko vajag pirkt un ko nē lai varētu tālāk braukt jo ir tip 3 series kuras var ar manu D piedalīties, a vot testdrive laikam neviens ar tiem auto kas japerk neļauj uztaisīt tas gan nav forši.


Ferrari vai Porsche, ko tad vēl? ar abiem ir patīkami braukt

Bet vispār iRacing izskatās ka kāš naudu un nekādu developmentu netaisa, jo penalty un damage modelis man šķiet loti novecojis. Jebkura saskarsme ar citu braucēju kur skaidri redzams, ka tā nav tava vaina, tiek traktēta kā tava avārija + off track penalty (nu vismaz līdz 2 riteņiem uz zāles) nevienā autosporta disciplīnā nebūtu loģiska (it sevišķi ja līkumu griešanu jau nosedz slow down penalty)


tie abi ir it kā interesanti - bet nav ovāli :P

ovāliem vajadzīgie podi ir:
Chevrolet Monte Carlo SS
NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala
Modified - SK


par penalty modeli piekrītu reizem ir dīvaini, kā ari tas kad sacikste jau nofinišēta piestāj maliņā kaut kur lai izlogotos un kāds ambālis ieteš tevī un ar skaitas kā incidents
Offline
gt99
08. Nov 2018, 13:26 #267

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Diemžēl ovālu pusē es baigi nevaru palīdzēt. Neesmu baigi braucis. Ieteiktu pirms pirkt auto, vispirms pārbaudīt cik bieži un cik daudz braucēji piesakās attiecīgā seriālā Eiropas laikos. Pickupi ir populāri it kā. Ja nemaldos, tad ovālu pusē būs baigi jāoērk trases.

Ja nopietni patīk ovāls, varbūt var apsvērt karburatora kausu. Tur nebūs tīra braukšana (Tā kā visas sacīkstes ir neoficiālās, tad safety rating un irating nestrādā) un būs jānopērk A klases auto (Camaro ZL1 varētu būt jaunākais no trijiem, lai gan visi tehniski ir identiski). Bet pozitīvi, ka puse trasēm ir bezmaksas un populārs seriāls.

p.s. nav iespējams uztaisīt sistēmu, kur var nekļūdīgi noteikt sadursmēs vainīgo. Un cik sliktāk būtu, ja reizēm vai bieži sodītu tikai nevainīgo pusi. Un finansiāli nav iespējams nodrošināt cilvēku kā tiesnesi visām sacīsktēm. Tas tiek darīts tikai pasaules čempioņāta seriāliem. Un arī dzīvē, ja trasē saduras auto, cieš abas puses, nevis tikai vainīgais.

Spēle netiek uzlabota? Pēc katriem 3 mēnešiem spēle tiek uzlabota.
Šeit var izlasīt par visiem labojumiem šai sezonai (tiem kuri abonē iRacing) Un tā katrus 3 mēnešus.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ramex
08. Nov 2018, 13:39 #268

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6

@gt99

tas viss saprotams

sēdes pa vakariem un pētīs tālāk kas un kā.

un paraleeli meģinas izmukt no rookijiem ar citās klasēs (man RXos mežonīgi prasās rocene, kuras man nav )
Offline
optimuss
08. Nov 2018, 19:18 #269

Kopš: 14. Jan 2004

Ziņojumi: 1260

Braucu ar:

Ovālu D klasē izvēlies Nationals sēriju, t.i. K&N Pro Chevrolet Impala. Pats sākumā diezgan daudz braucu tieši šo sēriju.
Carburator cup dēļ iztrūkstošā iR/SR neviens neuztver nopietni, to var 5dienas vakarā pēc 5. aliņa un kotletēm
Bet tā ir, ka ovālos ir ļooti daudz trases, līdz ar to var iztērēt daudz $$. Līdz ar to vairākas sērijas (road, oval, rx) paralēli var sanākt dārgi.

Par damage modeli - aicinu noskatīties The Road To New Damage, coming soon

Spied "Play", lai skatītos video!


Jāņem vērā, ka simracing ir maza niša, kur developeri bieži ir komandas ar padsmit cilvēkiem. iRacing, ja nemaldos, bija kkas ap 50-60 darbinieku kopā (ieskaitot mārketingu utt.). Te nebūs Rockstar games "ātrumi" ar 2k+ darbiniekiem.

Off-track ir atsevišķs stāsts. 1x nav par 2 riteņiem uz zāles, bet gan mašīnas vidus ass pāri baltajai līnijai. Dažās trasēs ar to iet grūtāk, bet nevaru iedomāties, kā ir jābrauc, lai nevarētu noturēt B licenci (ar ko pietiek faktiski visām road sērijām, izņemot F1).
Offline
ramex
09. Nov 2018, 18:06 #270

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6

Papētiju, lai Ovālos nobrauktu esošo sezonu līdz beigām visas trases+auto - jaiegulda vismaz 50nieks nav maz prieksh subscription based spēles. bet nu atkal uz nakamo seonu tad tās 3 trases un autiņš vairs nebūs jāpērk. ir ko padomāt, jo īpāsi ņemot vera ka gada subscription uz atlaidem ar pvn ir pie 80 eur. nav ta ka baigi lēti prieksh dažu vakaru izklaides pie datora
Offline
kars
09. Nov 2018, 18:22 #271

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6647

Braucu ar: velo


09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
jaiegulda vismaz 50nieks
~Tik cik viens track day's biķerniekos
Online
ramex
09. Nov 2018, 18:35 #272

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1520

Braucu ar: H6


09 Nov 2018, 18:22:18 @kars rakstīja:

09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
jaiegulda vismaz 50nieks
~Tik cik viens track day's biķerniekos


tik krutu rig ka pakaļu krata es tomēr nevaru atļauties - tās sajutas ka jūti auto ar muguru/dibenu tomēr taja simulātorā ļooti pietrūkst... bet visad icitadi man patiik - taka naksies bik ieguldīties


PS un tapat tas ir tomer simulators nevis īsta štelle, no otras puses es diez vai jelkad savā dzīvē braukshu kādā no nascar traseem ar pilnvērtigu nascar katlu
Offline
lm
09. Nov 2018, 19:27 #273

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1351

Braucu ar:


09 Nov 2018, 18:22:18 @kars rakstīja:

09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
jaiegulda vismaz 50nieks
~Tik cik viens track day's biķerniekos

Pastāsti sīkāk, kā var iekļauties Biķerniekos trackday par apmēram 50 eur?

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
kars
09. Nov 2018, 19:33 #274

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6647

Braucu ar: velo


09 Nov 2018, 19:27:51 @lm rakstīja:

09 Nov 2018, 18:22:18 @kars rakstīja:

09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
jaiegulda vismaz 50nieks
~Tik cik viens track day's biķerniekos

Pastāsti sīkāk, kā var iekļauties Biķerniekos trackday par apmēram 50 eur?

bmwclub bija 30e (3x pa 15min) + ~degviela 20e
Šosejas treniņi ko Niks organizē darbadienās arī 30e ja svācās 10+ auto.

[ Šo ziņu laboja kars, 09 Nov 2018, 19:43:51 ]

Online
lm
09. Nov 2018, 19:57 #275

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1351

Braucu ar:


09 Nov 2018, 19:33:06 @kars rakstīja:

09 Nov 2018, 19:27:51 @lm rakstīja:

09 Nov 2018, 18:22:18 @kars rakstīja:

09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
jaiegulda vismaz 50nieks
~Tik cik viens track day's biķerniekos

Pastāsti sīkāk, kā var iekļauties Biķerniekos trackday par apmēram 50 eur?

bmwclub bija 30e (3x pa 15min) + ~degviela 20e
Šosejas treniņi ko Niks organizē darbadienās arī 30e ja svācās 10+ auto.

Bez ķiverēm/nomas un degvielas konkrētajam auto/riepu izmaksām un īpašiem nosacījumiem? Trackday summu būtu jārēķina ar brīvo pieeju laikiem, a/m, nevis pāris reizes gadā ar īpašiem nosacījumiem it īpaši biķeros. Bet nu ok, offtopic.

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
optimuss
09. Nov 2018, 20:15 #276

Kopš: 14. Jan 2004

Ziņojumi: 1260

Braucu ar:


09 Nov 2018, 18:06:59 @ramex rakstīja:
Papētiju, lai Ovālos nobrauktu esošo sezonu līdz beigām visas trases+auto - jaiegulda vismaz 50nieks nav maz prieksh subscription based spēles. bet nu atkal uz nakamo seonu tad tās 3 trases un autiņš vairs nebūs jāpērk. ir ko padomāt, jo īpāsi ņemot vera ka gada subscription uz atlaidem ar pvn ir pie 80 eur. nav ta ka baigi lēti prieksh dažu vakaru izklaides pie datora


Salīdzinot ar hardware (pc + monitori vai VR + stūre/pedāļi etc.) izmaksām tas tāpat ir nieks
Bet tā ir, ka sākumā sanāk vairāk ieguldīt, pēc tam gada laikā sanāk piepirkt pāris trases un kādu jauno auto, kas interesē, un arī tas nav obligāti.
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, GirtzB, Jagr, Mberg, OX, Puxxx, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, muldis, noisex, zzips