Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
smudo
08. Sep 2021, 23:22 #8541

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


08 Sep 2021, 21:36:51 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...


Tas ir nedaudz bēdīgi, ka pirms 2 gadi ražot pārtrauktam auto jau out of stock detaļām Es savam 944, ko noņēma no ražošanas 30+ gadus atpakaļ, lielāko daļu detaļu vēl OEM caur dīleri pāris dienu laikā no Vācijas noliktavas varu dabūt, bet protams, ir arī lietas, kas vairs nav pieejamas.
Offline
GirtzB
09. Sep 2021, 09:12 #8542

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag akseusuāri nav detaļas...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
amons
10. Sep 2021, 12:49 #8543

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325

Problēmbērns E91 LCi ar dirseļa M57 motoru. Pēdējā laikā esmu piefiksējis ka CBS eļļas maiņas intervāls kaut kā tiek nepareizi rēķināts, vai precīzāk, nerēķināts kā nākas. Līdz iepriekšējai eļļas maiņas reizei itkā intervāls dila normāli. Bet tagad piefiksēju sekojošu lietu. Kad nomainiju eļļu, noresetoju intervālu, kas attiecīgi bija 15k km. Šobrīd ir nobraukti 12k km bet CBS rāda ka līdz eļļas maiņai vēl atlikuši 11k km. Attiecīgi kautkādu iemeslu dēļ šis intervāls vairs netiek rēķināts korekti. INPA nekādas kļūdas neuzrāda. Braukšanas cikls aptuveni 50/50 pilsēta/šoseja. Lai vai kā tur ņemot vērā motorstundas , nobraukumu, eļļas kvalitāties mērījumus utt... tik lielai starpībai taču nav jābūt? Ja reālais nobraukums jau ir 12k km, bet nosacīti aprēķinātais sanāk tik 4k km. Nesen piefiksēju ka eļļa uz šķupa bija drusku zem min robežas, bet par to netika nekas ziņots panelī ( E46 man jau sāk ziņot pirms min līmeņa sasniegšanas ).

P.S. nav nekas čipots un kastrēts. Šobrīd nobraukums uz paneļa 270kkm. Šiem LCI taču nevajadzētu būt reģistru pārpildīšanās kā E60?
Reāli pēc autoatskaites viņš gan ir tīts. Varbūt tur kautkas samudrīts? Gadus 3 gan kopš manā īpašumā viss rēķinājās adekvāti, tik tagad beidzamais pusgads kautkā sāk nerēķināties.

[ Šo ziņu laboja amons, 10 Sep 2021, 12:52:37 ]

Offline
Bimmer
10. Sep 2021, 12:55 #8544

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kaspar, man gan izskatās, ka Aerospace ir tas pats DAC čips

Mos:
294.912 MHz, 32-bit SigmaDSP (ANALOG DEVICES)

ESX:
DSP Chip from Analog Devices™ 32 Bit, 294 MHz, Full HD Audio 96 kHz

To pašu DAC čipu (ADAU1452) izmanto arī Helix DSP.2 un DSP Pro MkI

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 10 Sep 2021, 13:05:54 ]

Offline
uldens1
11. Sep 2021, 10:22 #8545

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

tā braucot arī benža ātri krītas,tik starpība ka ātri uztankoties var.Paies 20 gadi un gan jau arī uzlāde aizņems vairs 10 min.
Offline
siladnad
11. Sep 2021, 11:18 #8546

Kopš: 16. May 2020

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


11 Sep 2021, 09:56:12 @DM-101 rakstīja:

10 Sep 2021, 17:25:38 @Samsasi rakstīja:
Elektriķi uzvilkušies. Pilsētai tie tosteri ir forši. Ārpus pilsētas neredzu nekādus plusus. Es tomēr vēlos auto ar kuru var braukt kad vajag un cik vajag, nevis tad, kad auto pielādējies. Un negribu ziemā braukt cimdos, jakā un pižikā


Reeciigi bija, kaa peedejaa tripaa PL viena Tesla 3 megjinaaja blatot.
Ieseedaas astee, centaas liidzi tureet.
Pirmajaa reizee - nu, liidz 200 tiiri njipri, visu cienju, bisku iepalika, bet pievilkaas klaat.
Peec paaris km naacaas dzeesties liidz 90, fuure izlida priekshaa.
Otrajaa reizee - arii njipri, gandriiz neatpalika.
Peec 5km atkal fuure. un..
Tresho reizi Tesla jau iepalika diezgan pamatiigi. Bet nu centaas. Peec briitinja atkal - seezh astee.
Shaadi [uz 200] tas aparaats izmociija kaadus 15..20km, tad brauca malaa uz tanku. Laadeeties

Cik sanaak teoretiskais range ar pedaali griidaa paatrinoties liidz 200 reizes 3..5 un pabraucot taa? 50km? 70?
Nixx atnaaks un staastiis, ka 84.546



Pareizi saprotu, tā vietā lai pavāktos malā smirdināji pa šoseju un maisiji apsteigt. Plus vēl narcisista galvā izdomāji pasaku cik ļoti kruta atvilki ar nemotoru.
Offline
siladnad
11. Sep 2021, 11:41 #8547

Kopš: 16. May 2020

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Nu to jau vajadzēja atzīmēt ka nebrauci ar n53 250nm
Offline
PiRX
11. Sep 2021, 16:51 #8548

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Spečuki, pastāstiet, kādus vadus izmantot auto elektrodaļas (provodkas) remontēšanai/atjaunošanai, dažādās vietās?

Angliskajos resursos raksta par visādiem [SGT]XL vadiem, pie mums neko tādu īsti neredzu. Atradu kaut kādus FLRY, tie būtu pareizie?

Lemonā atrodamo LgY izolācija, cik saprotu īsti nebūs forša auto vidē?

Offline
PiRX
12. Sep 2021, 11:47 #8549

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Automotive vadiem izolācija esot ar labāku karstumizturību un izturību pret ķīmiju.

Es vienkārši esmu diezgan pedantisks, gribās max labi izdarīt projektiem, nevis lai kolhozs. Tāpēc arī intersanti zināt, ko izmanto tie, kas tomēr ikdienā ar to saskarās.

Ā, ormix jau zem montāžas tie FLRwhatever ir, gan jau derēs

[ Šo ziņu laboja PiRX, 12 Sep 2021, 11:49:10 ]

Offline
HiJaCKeR
12. Sep 2021, 13:02 #8550

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4494

Braucu ar: BMW E90 330i


12 Sep 2021, 12:37:38 @DM-101 rakstīja:

12 Sep 2021, 11:38:03 @Piiglis rakstīja:
Sveiki visiem! Manam e83 2.0 d, 130 kw, N47 dzinējs, ir radusies problēma. Pie dinamiskas braukšanas, pārsvarā virs 100kmh, kad vairākkārt ir veikta strauja paātrināšanās un ātruma samazināšana, auto brauciena laikā vienkārši noslāpst. Tas parasti notiek nevis tieši kad ir dinamiska braukšana, bet brīdī kad jau ir braukts vienmērīgi, un tiek strauji uzgāzēts. Tajā mirklī ir sitiens, un mašīna noslāpst. Kļūdas parādās tikai uz to brīdi.Kad tiek piedarbināts pa jaunam, tad kļūdas pazūd un viss it kā ir normāli. Kļūdas norāda uz gaisa mērītāju. Uzliku jaunu, pagāja 2 mēneši un nekādu problēmu nebija, bet atkal tas ir atgriezies un daudz trakāk. Ja agrāk šī problēma bija tikai 1x uz kādiem 1000 km, tad šodien ar visu jauno gaisa mērītāju tas notika 2x uz 100 km. Servisā un visiem kam prasu, neviens nevar palīdzēt, kompis kļūdas uzrāda tikai brīdī kad tas notiek, tāpēc meklēju palīdzību šeit. Kāds nav sastapies ar kaut ko līdzīgu?
Paldies visiem jau iepriekš! P.s ir čipots.[IMG]null[/IMG]


profesionaali ''servisi''

biju noskatījies video, kur dirselītim bija tādi paši simptomi, pa provodku uz DME nonāca soļarka, kas DME čakarēja. DME maiņa. bet tā diagnostiķim ir jāatron īstā vaina.
Offline
HiJaCKeR
12. Sep 2021, 19:44 #8551

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4494

Braucu ar: BMW E90 330i

vispār no amurikas emigrēti autiņi ir redzēti labi ?
Offline
sys9291
12. Sep 2021, 20:21 #8552

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Sep 2021, 19:57:59 @DM-101 rakstīja:

12 Sep 2021, 19:53:51 @thomass rakstīja:
e39 kautkas ar pečku .visu laiku pūš karstu gaisu kaut arii uzregulēts uz 16 grāadiem, tik un t;a no kautkurienes pūš karsto, varbūt kāds saskāries ar ko tādu ?



nestraadaa/ieksjeeries kaads no t reguleeshanas vaarstiem.

visdrīzāk pečkas elektromagnētiskajiem vārstiem beigas vai arī vadi pušu... te nu vairāk būtu jāklausās - tikšķ vai nē...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 12 Sep 2021, 20:21:47 ]

Offline
sys9291
12. Sep 2021, 21:11 #8553

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

te nu pēc analoģijas barošanas vads pušu vai arī drošinātājs..., jo 2 vārsti vienlaicīgi nebeidzas un neiesprūst... un ja ir papildus cirkulācijas sūknis tad arī štepselis ne tas...
Offline
streetking
14. Sep 2021, 07:26 #8554

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Sep 2021, 13:34:59 @DM-101 rakstīja:

13 Sep 2021, 13:28:10 @XK220 rakstīja:

13 Sep 2021, 12:49:52 @markelis rakstīja:
suudu dzenat juus te. es +/- 2xreiz nedeeljaa iebraucu tankaa, pieleju baaku ar diizeli un nedomaaju, par to cik taalu vareeshu aizbraukt, kur man laadeeties u.c. juusu dibensaapi.

P.S. to suudumaisa topiku es vispaar neveru valjaa. nu nafig. dziive ir labaaka bez taa cuukgjimja.

Mēs strāstam to, kā ir lietot lietas, kuras pašlaik lieto 0.2% LV iedzīovotāju. Mēs dalamies ar pieredzi. Dīzelistu pieredze mums neinteresē, jo visi EV litotāji ir kādreiz bijuši dīzelisti un sipties ar dīzeli vairs negrib.
Taču paldies par Tavu viedokli un liki atcerēties, kā ir ņemties ar DUSiem, kuros sūkņi nestrādā, ar piekabi piebraukt nevar, priekšā cīsiņpircēji, etc, ar ko vairs nesaskaros braucot ar EV.


nu, luuk, te mees [globaali, kaa sabiedriiba] esam nonaakushi.
krutaakais nu jau ir staastiit, kaa LIETOT lietas. kas bisku sarezgjitaaks jau ir kocmoc.

beerniem TV maaca, kaa iespljaut traucinjaa, EV lietotaaji maaca, kaa iesleegt to borta kompi un nolasiit datus, lai speetu saprast, vai tiks liidz galameerkjim.


Man 15 gadu laikā 2x ir bijis nestradajošs tanks.
Ja ir oficiali ienakumi,par degvielu var samaksat pie trubas un cīsiņpircēji netraucē. Ar piekabi vispār neredzu problēmu
Izklausās ka EVistiem sūds nesmird. Elitāra sabiedrība.
Offline
RS7
14. Sep 2021, 07:49 #8555

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

https://www.delfi.lv/auto/zinas/nekas-traks-jau...ts.d?id=53579145
Kasis pārvācies uz delfi auto
Offline
Elksnis
14. Sep 2021, 08:59 #8556

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar:

neiedziļinoties parlasīju un jau vēru vaļa poweru
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 09:05 #8557

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:

Vislabāk patika sašutušie komentāri pie oriģinālā raksta par to šķilteni ar ieteikumu torgašam iesūdzēt tiesā delfus
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 09:14 #8558

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:

Interesanti, cik no tiem gudrajiem komentētājiem paši būtu gatavi pirkt šķilteni ar nonestu purnu pa 20-cik-tur pakām
Offline
RS7
14. Sep 2021, 09:14 #8559

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Pieietu lietām vēl zinātniski, nevis pēc savas izpratnes un pieņēmumiem zelta speciālists


Offline
amons
14. Sep 2021, 10:12 #8560

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325

A starpcitu ir kāds jēdzīgs veids kā pārbaudīt SRS sistēmas funkionalitāti un to, ka viss strādās kā nākas, ja to vajadzēs? Ok, vizuāli var taisīt vaļā un skatīties vai fiziski airbagi ir vietā ( baigi gan negribās teiksim sānu plastmasas raustīt un skatīties, bet citu variantu jau laikam nav ), bet tīri teorētiski, ja tur kāds ir iebāzis lietotus vai kādus airbagus, ir garantija ka nostrādās? Tāpat jautājums par trieciena/paātrinājuma sensoru, cik saprotu viens ir iebūvēts DDE un tad ir kaut kādas versijas kurās ir vēl virsbūvē papildus pāris sensori. Ja kļūdu nav, airbagi vietā un tie nav aizstāti ar pretestībām, tad visam vajadzētu būt ok?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4