Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
03. Apr 2021, 19:20 #7021

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

intereses pēc apskatījos ģeneratorus, HELLA`i jauns maksā 220 EUR, bet restaurēts 620 EUR, prikolna
Offline
Locis
03. Apr 2021, 19:24 #7022

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tam magnet marelli cena 850? Man tieši likās, ka magnet marelli sūds, jo ar gmm busam iegrābos.
Offline
Locis
03. Apr 2021, 19:37 #7023

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man likās magnet marelli kruts, vecs ražotājs , jo no bērnības atceros, ka uz rallija mašīnām bija reklāmas.

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2021, 19:38:11 ]

Offline
Kanjo
03. Apr 2021, 19:38 #7024

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:


03 Apr 2021, 19:30:51 @koderis rakstīja:
magneti marelli ražoja arī leģendāros turbo volvo droseles devējus pats ar tādu pavingroju, beigās nopirku jaunu. interesanti izstrādājumi

Cik lasīts, MM esot ražojis arī savdabīgas kvalitātes Audi spidometra paneļus
Offline
kexxx
03. Apr 2021, 19:41 #7025

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11531

Braucu ar:


03 Apr 2021, 19:30:51 @koderis rakstīja:
magneti marelli ražoja arī leģendāros turbo volvo droseles devējus pats ar tādu pavingroju, beigās nopirku jaunu. interesanti izstrādājumi


90% gadījumu tur pie vainas bija leņķa sensors (tizla konstrukcija ar lentu un slīdkontaktu), kuru pa kādi 150 eur ar visu darbu varēja nomainīt uz bezkontakta un aizmirst

Bet jā, droseles konstrukcija bija tik slavena, ka pie pirmās iespējas pārgāja uz Bosch

Edit: MM droseles gāja uz volgo benzīnniekiem (gan turbo, gan bez turbo) no 2000 līdz 2002, kkad 2002. sāka jau likt Bosch.
BiFuel ar CNG MM droseles, šķiet, gāja arī pēc 2002

[ Šo ziņu laboja kexxx, 03 Apr 2021, 19:44:15 ]

Offline
uldens1
03. Apr 2021, 19:53 #7026

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


03 Apr 2021, 19:37:58 @Locis rakstīja:
Man likās magnet marelli kruts, vecs ražotājs , jo no bērnības atceros, ka uz rallija mašīnām bija reklāmas.
MM jau ir daudziem auto orģināl ražotājs
Offline
Locis
03. Apr 2021, 19:59 #7027

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


03 Apr 2021, 19:53:32 @uldens1 rakstīja:

03 Apr 2021, 19:37:58 @Locis rakstīja:
Man likās magnet marelli kruts, vecs ražotājs , jo no bērnības atceros, ka uz rallija mašīnām bija reklāmas.
MM jau ir daudziem auto orģināl ražotājs

Nu a nafig, tad viņi neieliek neorginalaja kastē normālu detaļu? Nu labi, ar svakrāku kvalitāti, kas nekalpo tik ilgi, bet ne jau uzreiz nestrādā.
Tad sanāk, ka viņi iziet uz to, ka katrs nopērk pa vienam brāķim, pakautrejas aiznest uz garantiju un viss notiek.

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2021, 21:04:31 ]

Offline
ATB
03. Apr 2021, 20:59 #7028

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛


03 Apr 2021, 19:37:58 @Locis rakstīja:
Man likās magnet marelli kruts, vecs ražotājs , jo no bērnības atceros, ka uz rallija mašīnām bija reklāmas.


The same here

Offline
HE9600
04. Apr 2021, 08:37 #7029

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW


03 Apr 2021, 19:59:43 @Locis rakstīja:

03 Apr 2021, 19:53:32 @uldens1 rakstīja:

03 Apr 2021, 19:37:58 @Locis rakstīja:
Man likās magnet marelli kruts, vecs ražotājs , jo no bērnības atceros, ka uz rallija mašīnām bija reklāmas.
MM jau ir daudziem auto orģināl ražotājs

Nu a nafig, tad viņi neieliek neorginalaja kastē normālu detaļu? Nu labi, ar svakrāku kvalitāti, kas nekalpo tik ilgi, bet ne jau uzreiz nestrādā.
Tad sanāk, ka viņi iziet uz to, ka katrs nopērk pa vienam brāķim, pakautrejas aiznest uz garantiju un viss notiek.


Pieļauju, ka autoražotājs visiem interesantajiem risinājumiem ir sametis patentus.
Daļu ražotājam patentmaksu maksāt nav vēlmes vai tad cena būs ļoti tuvu oem, tad arī top "mazliet" savādāki risinājumi un beigu beigās daļai līdzība ar original ir tik cik vizuāli.
Offline
BigDog24
04. Apr 2021, 12:27 #7030

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


04 Apr 2021, 10:41:10 @DM-101 rakstīja:
Jaa, ir arii patentu teema, bet - datu apmainjas protokolus nepatentee. Tie vnk ir ierobezhotas pieejamibas info.

Probleema vai fiska ir tajaa, ka shie ''gudrie'' risinaajumi fiziski ir 1:1 kaa ''vienkaarshie''. Tad nu paardoshanas cilveki, iisti nesaspringstot, piedaavaa tos kaa analogus.

Par sava auto gjeneratora regulatoru piezvaniiju diilerim. Varot buut uzstadiits 150A un 180A gjenerators.
Attieciigi, 2 dazhaadi regulatori. 2 kodi. 2 detaljas.
Bet, shie ''analogi'' aizvieto kaadus 50+ dazhaadus regulatorus! Kaa tas iespeejams?

Es pienjemu, ka dargajaa galaa var buut gjenertori, kuriem tiek uzstaadiiti OEM regulatori. Ja regulatora lista cena ir 150, bet gjeneratora: 800..1000 EUR, tas ir iespeejams. Skaidrs, ka gjeneratoram ar lista cenu 230 EUR OEM regulatora vietaa buus hvz kas..


Cik vakar skatījos tur tas 150ah (sākotnējējos vāģos) tika aizstāts ar 180ah ģeneratora versiju. Boscham (~30eur) bij divi regulatori- viens precīzi priekš tā viena 150ah varianta, otrs priekš 180ah un 150ah varianta. Šķiet to universālumu tur pamatā pats bmw ieviesis, tur tas regulators iet gan uz n52, gan n53 un sākot ar 23i (iepriekš kļūda) līdz 30i, dikti plašs pārklājums. Pats bmw tos 180ah variantus šobrīd tirgo kā atjaunotos, jaunus neredzu.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Apr 2021, 13:07:34 ]

Offline
BigDog24
04. Apr 2021, 12:53 #7031

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Tas, ko redzu bmw etk- RP REMAN Generator (180A )-
12 31 7555926

N51
N52N
N53
Offline
australia
04. Apr 2021, 14:15 #7032

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem


04 Apr 2021, 11:39:25 @DM-101 rakstīja:
treshaa un ekstreemaakaa dalja:
Alternatiivais gjenerators. Part 3

joopt..
Tu vēl laikam par laimi/nelaimi trāpījies uz izcilu variantu - vismaz interesanta tēma blogam.
Bet man domāt, ka lielais vairums uzmet Valeo "releju" un brauc. Būt interesanti paskatīties datus arī no šādiem, itkā ejošiem variantiem.
Offline
matrixxxx
04. Apr 2021, 14:42 #7033

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


31 Mar 2021, 14:08:53 @DM-101 rakstīja:

31 Mar 2021, 14:01:49 @australia rakstīja:

31 Mar 2021, 12:18:04 @DM-101 rakstīja:

31 Mar 2021, 11:58:44 @matrixxxx rakstīja:

29 Mar 2021, 17:55:56 @australia rakstīja:
beidzot atradu lāpstiņām pielietojumu:
Pirms apdzīt kolonnu, var pārmesties zemāk. Nedaudz arī sanāk pasargāt sajūga diskus, jo pārslēgšanās uz leju bez slodzītes.

Tu joko vai man gļuki ?
Kādēļ manuālās kārbas vēl uz pasaules pastāv ?
Lai varētu slēgties tajā pārnesumā kurš dotajā situācijā ir vajadzīgs (nevis kā tomāts izdomās).
PS., ar tomātu braucu ik pārdienas, da nu i nah to LAIMI.

izdaram secinaajumus, kuros aatrumos cilveeki dzen
labi, ka ir automaati, kas, ietopiijot, vismaz paarsleedzas ''uz leju'' :P

Jā, jā.
Un visi manuāļu īpašnieki 100% ir baigie speci - met zemākos robos, zāģē pirms fūrēm. Un tad pie vajadzības apdzenot kolonnu milisekundēs pārmetās uz nākamo robu utt.
Kā tad.

Nee,es biju domaajis tieshi preteeji. Masveidaa mocaas 6.tajaa

HVZ, neesmu profs braukšanā.
Tai pat laikā esmu ielāgojis, ka mana blusa ar 2. robu velk līdz 90km/h, tad jārubī nākošais.
Cik ātri to daru - nezinu (vai par tomātu ātrāk - nez vai), bet vismaz es zinu kurā robā ir kārba un ko no manas blusas es varu sagaidīt.
PS., lai arī neesmu mācīts braucējs, bet vienu mazdu labi uz sāna noliku.
Pirms 90nieka līkuma nebija zīme nekāda (uz asvalta, tumsā, kā arī pirmo reizi pa to ceļu braucu).
Kad sapratu, ka ir 90nieks pa kreisi liku pa bremžiem, bet pa to laiku iemetu 3. ganģī, un pirms līkuma devu mizā.
Protams pārmetiens un es ar otru sānu grāvī.
Šeit lūk pietrūka piredze un meistarība, kā arī zināšanas, ka garu lazdu/mazdu nevar tā savākt (tik pāri nedēļas ar šamo braucu).

PS., man tiesības tikai no 2001 gada.
Pirms tam tikai ar mepēdiem braukāju (vienāķis, delta).
Offline
BigDog24
04. Apr 2021, 15:52 #7034

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Kas man tur šķiet interesanti- tam ģenim ir bmw repair package- 1 12 31 020, nez ko šie tur iekļāvuši (rulli un regulatoru? Neko jau vairāk, domājams, dīlerim tur nebūs darīt).
Offline
sys9291
04. Apr 2021, 20:27 #7035

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Apr 2021, 11:39:25 @DM-101 rakstīja:
treshaa un ekstreemaakaa dalja:
Alternatiivais gjenerators. Part 3

mjā - šausmu filmas cienīgs sižets....
Offline
kexxx
04. Apr 2021, 21:04 #7036

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11531

Braucu ar:

Es tik nevaru saprast- vai tas ģenis ir brāķēts vai kā? Ok, es vēl saprastu, ka tirgo sūdu, bet tas vismaz kaut kā strādā..nu ne 100% tā, kā rūpnīcā paredzēts, bet kaut kā braukāt var
Bet ja ar to pat pabraukt nevar- nu tad taču visi metīs atpakaļ...
Offline
amons
04. Apr 2021, 22:57 #7037

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325

Man ar E36 pirms padsmit gadiem pēc ģeneratora ''restaurēšanas'' ik pa laikam mēdza nodzist viss instrumentu panelis un tajā bŗidī nostaigāja apgriezieni. Defekts izpaudās aptuveni uz 1-2 sekundēm, pēc tam viss atkal labi. Tā problēma notika vidēji reizi uz kādām 10 motorstundām. Kad ar pretenziju vērsos pie restaurētājiem, protams pasūtija tālāk. Kopš tā laika baigi neuzticos ģeneratoru restaurēšanas kantoriem. Neko vairāk par ģeneratora gultņu un oglīšu maiņu, viņiem nedrīkst uzticēt darīt.
Offline
Staris
05. Apr 2021, 13:31 #7038

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


05 Apr 2021, 09:16:59 @DM-101 rakstīja:

04 Apr 2021, 21:42:24 @Staris rakstīja:
Protams, atnākot mājās attapos par Kaspicha manuāli (Paldies!) un aizgāju atpakaļ paskatīties IBS datus un tur bēdu stāsts ar SOH. Tā kā pirms gada izskatījās, ka Wess nebija pareizi veicis reģistrāciju jaunam aķim (pie 251k), tad izdarīju pats
13.06.2020 es dzēsu datus un reģistrēju vēlreiz ar Ista un Inpa.
13.06.2020


04.04.2021



Kas var likt 10 mēnešu laikā nonākt līdz tik drastiskam SOH?
Pareizākais risinājums?
Par akumulatoru no lietotāja puses sūdzību nav. Tik cik standarts ar kvēlsveču nesildīšanu.

P.s. Trešajā bildē IBS laikam nenoturējās pie meliem un pateica, ka patiesais nobraukums ir 655k


vispirms buutu jaasaprot, kaapeec katras [braukshanas] dienas beigaas Tev ir paliels nenokompensets Ah apjoms. Respektiivi, IBS provee uztureet SOC ap 80+%, bet dienas beigaas ir -4..10Ah, kas noziimee kaadus -8..-20% no plaanotaa.
Rezultaataa arii redzam tikai ap 60% SOC, kas noziimee - jau tiek atrubiiti daudz pateerejoshie pateereetaaji.

Skaties, vai drots normaali iet guleet [naakoshais menu peec shiem te 2viem].
Un arii - vai neesi no tiem, kas peec braukshanas noslaapee mashiinu un tad pusstundu seezh tajaa, klausaas ''muuziku''.
65535 noziimee: drots visu dienu guleeja miegaa, dati nebija nolasaami/nolasiiti. ISTA shajaa briidii raada: --


Mūziku vispār reti klausos un auto pēc noslāpēšanas nesēžu. Bija iepriekš daudz mazo pārbraucienu un to jau sapratu, ka nav labi aķim. Tāpēc laiku pa laikam lādēju ar ārējo lādētāju. Pēdējā gada laikā pat date/time nemēgināja auto noresetot pat pēc nedēļas stāvēšanas ziemas laikā. Tāpēc arī ir tādas divējādas sajūtas par to vai akumulators tiešām varētu būt metams. Ģenerators lādēja ap 14.9-15.0*, kad taisīju screenshotu ar SOH -4.
Gulēšanas menu viss bija kārtībā un to tāpēc te nepostēju.
Es saprotu pareizi, ka to SOH mašīna rēķina pat diezgan daudz tīri matemātiski arī pēc iedomātā nolietojuma? Ja tās vērtības nedzēš un ieliek jaunu akumulatoru, tad pats viņš nesapratīs un SOH pretējā virzienā nedzīs? Tātad, ja es tagad nodzēstu visu un liktu viņam pārrēķināt, tad viņš vismaz sākumā piedāvātu teorētiski augstāku vērtību par -4 (gan jau nedaudz plusos) un tad no tās vērtības lēnām dotos pretī atkal -4?
Offline
HiJaCKeR
05. Apr 2021, 14:47 #7039

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

Staris, man šķiet biji rakstījis, ka tev ir īsi pārbraucieni, tā taču nevar atpakaļ piedzīt aķī strāvu, ņemot vērā, ka dīzelim pēc iedarbināšanas kvēlsveces turpina sildīt.
Offline
Staris
05. Apr 2021, 16:13 #7040

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tāpēc jau arī 2-3x mēnesī pielieku pie lādētāja. Tagad vispār covida laikā vairāk kātoju ar kājām un ar auto braucu tikai tur, kur tas ir nepieciešams. Tas gan nemaina faktu, ka, ja SOH nokrīt mīnusos, tad atpakaļ viņš pats aiz labas gribas laikam plusos nenonāks. Cik noprotu pēc IBS datiem, tad es tomēr esmu plusos, ja skatās iedoto un paņemto no akumulatora. Laikam reizi nedēļā vajadzēs likt pie lādētāja Bet nu tīri no lādēšanas pieredzes - nekad nav vajadzēts vairāk par pusstundu lādēt, lai lādētāja rādītājs nokristu uz nulli. Tāpēc arī savas muļķības pēc neaizdomājos tik tālu, ka visu laiku braukātu ar gandrīz tukšu aķi. Ja nu vienīgi viņš tiešām jau ir izvarots un knapi dzīvo ar saviem atlikušajiem 15%
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4