Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
16. Jul 2019, 17:31 #521

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6066

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tur DPF man šķiet nebija vispār, ir AdBlue katalizators
Un tur arī izmēri citi, kādas 10x lielāki

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
depo
16. Jul 2019, 17:33 #522

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Jul 2019, 17:31:36 @bertons rakstīja:
Mosh tu tieshaam esi baigais specs, bet uzvedies kaa pilniigs pizdabols


+999



jo aizdirsaas tik taalu, ka neviens vairs negribeeja pie vinja neko dariit


Es viņu par to brīdināju, gadus 3 atpakaļ. Ilgi nebija jāgaida. Tomēr e36 un e34 paliek arvien mazāk uz ielām, attiecīgi viņam darba arvien mazāk

[ Šo ziņu laboja depo, 16 Jul 2019, 17:34:47 ]

Offline
depo
16. Jul 2019, 17:35 #523

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Jul 2019, 17:31:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Tur DPF man šķiet nebija vispār, ir AdBlue katalizators
Un tur arī izmēri citi, kādas 10x lielāki


Kravenieki arī nav svētie - AdBlue off un brauc bez urīna.
Offline
FR888
16. Jul 2019, 17:36 #524

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


16 Jul 2019, 17:31:36 @bertons rakstīja:
Kaspich

Mosh tu tieshaam esi baigais specs, bet uzvedies kaa pilniigs pizdabols un tu buutu peedeejais pie kaa es grieeztos, ja kko vajadzeetu.

Pameegjini saprast, ka ne visiem ir jaabuut speciem auto lietaas un tu pats nodirs savus potenciaalos klientus/partnerus. Un nedirs, ka tev taapat dahuja darba, jo ja taa buutu tad tu nevareetu cauraam diennaktiim drukaat palagus powerii.

Mums jau viens te taads bija Drivers. Atgaadiniet kur vinsh ir tagad. Peedeejaa info ir ka klanchija darbu pie poweristiem auto nesastiitaa jomaa, jo aizdirsaas tik taalu, ka neviens vairs negribeeja pie vinja neko dariit


+888
Offline
FR888
16. Jul 2019, 17:39 #525

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.

[ Šo ziņu laboja FR888, 16 Jul 2019, 17:40:52 ]

Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:40 #526

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:31:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Tur DPF man šķiet nebija vispār, ir AdBlue katalizators
Un tur arī izmēri citi, kādas 10x lielāki


Ir, bet vinjsh ir ieintegreets kopeejajaa kataa
Offline
depo
16. Jul 2019, 17:40 #527

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Jul 2019, 17:37:26 @koderis rakstīja:
depo, tu smēķē? ja nē, tad kāpēc ne? neviens pa ielu nestaigā, asinis klepojot plaušu slimības ir mīts! iesaku dpf off un taisno trubu salonā


Tu apzinies to, ka, ja tas būtu TIK drausmīgi kaitīgi, sen tā izgriezto DPF problēma būtu risināta valstiskā līmenī.
Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:41 #528

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:40:33 @depo rakstīja:

16 Jul 2019, 17:37:26 @koderis rakstīja:
depo, tu smēķē? ja nē, tad kāpēc ne? neviens pa ielu nestaigā, asinis klepojot plaušu slimības ir mīts! iesaku dpf off un taisno trubu salonā


Tu apzinies to, ka, ja tas būtu TIK drausmīgi kaitīgi, sen tā izgriezto DPF problēma būtu risināta valstiskā līmenī.


Mda, taadu stulbumu nav iespeejams noteelot.
Visa attiistiitaa Eiropa jau sen risina. Neesi pamaiijis?
Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:43 #529

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:39:53 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.


Cilveek miiljais, tikai saakot ar Fxx LCI DPF veiktspeeja tiek kontroleeta/meeriita. Liidz tam NEKAS nemeera to veuktspeeju! NEKAS! Ir tikai skaitiitaajs, kas paredz - peec xxx km jaamaina.
Arii fuureem tas pats. Tikai nesen paraadiijaas mikrodalju sensori!

[ Šo ziņu laboja KaspichsS, 16 Jul 2019, 17:44:06 ]

Offline
depo
16. Jul 2019, 17:43 #530

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Jul 2019, 17:41:45 @KaspichsS rakstīja:
Visa attiistiitaa Eiropa jau sen risina. Neesi pamaiijis?


Londonā piemēram neko nerisina - vnk uzlika maksu par iebraukšanu centrā, ja tev nav Eiro 6. Risināšana, būtu kriminālsods braukājot bez DPF/auto konfiskācija/Tolmets.

Un tas, ka Latvijā vēl tam nav pieķērušies - tas tapēc, ka mums nav tāds dīzeļu daudzums/korķi/cilvēku skaits pilsētās, lai būtu kautkāda gaisa katastrofa. Pie mums domāju arī mēra gaisa kvalitāti. Tātad vēl normas robežās.

[ Šo ziņu laboja depo, 16 Jul 2019, 17:45:46 ]

Offline
FR888
16. Jul 2019, 17:44 #531

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


16 Jul 2019, 17:43:20 @KaspichsS rakstīja:

16 Jul 2019, 17:39:53 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.


Cilveek miiljais, tikai saakot ar Fxx LCI DPF veiktspeeja tiek kontroleeta/meeriita. Liidz tam NEKAS nemeera to veuktspeeju! NEKAS! Ir tikai skaitiitaajs, kas paredz - peec xxx km jaamaina.


nu runa jau arii ir par Fxx LCI vienaa gadiijumaa un otraa Par E90 LCI tur jau tapat panelii lampa iedejas ja kas un pretspiedienu jau pamerit var. Nav tur nekada rakesu zinatne. Aa un veel, es pielauju ka nav taa gluzi ka tikai Fxx LCI jo tas deveejs kas naak ne tikai aiz turbinas bet ari pirms nak jau no 2009 un Exx un turpina nakt uv Fxx. Prieks kam tad vins tur ir, ja jau tur neko nemera?

[ Šo ziņu laboja FR888, 16 Jul 2019, 17:47:10 ]

Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:45 #532

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:43:38 @depo rakstīja:

16 Jul 2019, 17:41:45 @KaspichsS rakstīja:
Visa attiistiitaa Eiropa jau sen risina. Neesi pamaiijis?


Londonā piemēram neko nerisina - vnk uzlika maksu par iebraukšanu centrā, ja tev nav Eiro 6. Risināšana, būtu kriminālsods braukājot bez DPF/auto konfiskācija/Tolmets.

Pag, pag. Sodi par izpluudes modificeeshanu un/vai dpf likvideeshanu UK ir skarbi.
Vnk vecie dirselji straadaa rezhiimos, kas tik daudz mikrosuudu nemet aaraa kaa jaunie.
Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:46 #533

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:44:40 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:43:20 @KaspichsS rakstīja:

16 Jul 2019, 17:39:53 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.


Cilveek miiljais, tikai saakot ar Fxx LCI DPF veiktspeeja tiek kontroleeta/meeriita. Liidz tam NEKAS nemeera to veuktspeeju! NEKAS! Ir tikai skaitiitaajs, kas paredz - peec xxx km jaamaina.


nu runa jau arii ir par Fxx LCI vienaa gadiijumaa un otraa Par E90 LCI tur jau tapat panelii lampa iedejas ja kas un pretspiedienu jau pamerit var. Nav tur nekada rakesu zinatne.

Pretspiedienam nav NEKAADS sakars ar filtra speeju aiztureet mikrodaljas! Palasi manu postu nedaudz augstaak!
Offline
RSAWorkshop
16. Jul 2019, 17:46 #534

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6066

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Jul 2019, 17:35:21 @depo rakstīja:

16 Jul 2019, 17:31:40 @RSAWorkshop rakstīja:
Tur DPF man šķiet nebija vispār, ir AdBlue katalizators
Un tur arī izmēri citi, kādas 10x lielāki


Kravenieki arī nav svētie - AdBlue off un brauc bez urīna.

Jā, tos sist vajadzētu
Autoparkā kur strādāju agrāk bija 1000+ tehnikas vienības un nevienam nekad nekas netika atslēgts, ja nepieciešams, tad tur remonti griezās 5ciparu skaitļos

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:47 #535

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Pie mums vnk relativi pajaat uz augosho veezhinieku statistiku. Neviens taalaakaa naakotnee neskataas. Ja buutu lokaalaa Chernobilja, arii buutu alja 7 liikji - paarejie vnk ar suudiigu veseliibu..
Offline
FR888
16. Jul 2019, 17:47 #536

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


16 Jul 2019, 17:46:08 @KaspichsS rakstīja:

16 Jul 2019, 17:44:40 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:43:20 @KaspichsS rakstīja:

16 Jul 2019, 17:39:53 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.


Cilveek miiljais, tikai saakot ar Fxx LCI DPF veiktspeeja tiek kontroleeta/meeriita. Liidz tam NEKAS nemeera to veuktspeeju! NEKAS! Ir tikai skaitiitaajs, kas paredz - peec xxx km jaamaina.


nu runa jau arii ir par Fxx LCI vienaa gadiijumaa un otraa Par E90 LCI tur jau tapat panelii lampa iedejas ja kas un pretspiedienu jau pamerit var. Nav tur nekada rakesu zinatne.

Pretspiedienam nav NEKAADS sakars ar filtra speeju aiztureet mikrodaljas! Palasi manu postu nedaudz augstaak!


aa nu ja tu runaa par to vai vins aiztur pasas dalinas vai nee, tad jaa, nestriidos.
Offline
KaspichsS
16. Jul 2019, 17:48 #537

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jul 2019, 17:44:40 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:43:20 @KaspichsS rakstīja:

16 Jul 2019, 17:39:53 @FR888 rakstīja:

16 Jul 2019, 17:27:36 @ATB rakstīja:
A kā ar fūrēm? Tām 180k pa gadu ir tīrais nieks. Tad sanāk, ka tos dpf tās kā semačkas katru gadu piebeidz?


DPF nogaaja 500 000 un iet vel tagad vienai mashiani darba. Taa ka nav atkarigs no kilometriem. Citai parmetinaja gofru un bija zinams ka ir 350 000 km. DFP ieksa balts kaa papiirs. Tur drizak jaakopj mashina un japieskata un problemu nebus. DPF jau tiek sapists kaa sekas citaam problemam ar auto.


Cilveek miiljais, tikai saakot ar Fxx LCI DPF veiktspeeja tiek kontroleeta/meeriita. Liidz tam NEKAS nemeera to veuktspeeju! NEKAS! Ir tikai skaitiitaajs, kas paredz - peec xxx km jaamaina.


nu runa jau arii ir par Fxx LCI vienaa gadiijumaa un otraa Par E90 LCI tur jau tapat panelii lampa iedejas ja kas un pretspiedienu jau pamerit var. Nav tur nekada rakesu zinatne. Aa un veel, es pielauju ka nav taa gluzi ka tikai Fxx LCI jo tas deveejs kas naak ne tikai aiz turbinas bet ari pirms nak jau no 2009 un Exx un turpina nakt uv Fxx. Prieks kam tad vins tur ir, ja jau tur neko nemera?


Nejauc spiediena sensorus ar mikrodalju!
Offline
e34
16. Jul 2019, 17:49 #538

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Jul 2019, 17:47:38 @KaspichsS rakstīja:
Pie mums vnk relativi pajaat uz augosho veezhinieku statistiku. Neviens taalaakaa naakotnee neskataas. Ja buutu lokaalaa Chernobilja, arii buutu alja 7 liikji - paarejie vnk ar suudiigu veseliibu..


Tu tak pats arī diendienā tās mikrodaļas elpo caur kūpošo sūdu īpašnieku izdirstajām un pēc tam salonā ierautajām atliekām.Tādi pa priekšu parasti mīcās vienas dienas laikā desmitiem.

[ Šo ziņu laboja e34, 16 Jul 2019, 17:49:48 ]

Offline
FR888
16. Jul 2019, 17:49 #539

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Sapratu sapratu. Vnk nebiju izlasijis visu diskusiju. Vnk divas dazadas lietas 1. speea regenereties un sadegt 2. vai nelaizhh laukaa visus tos pasus suudus. Ja nelaiz laukaa, bet ari regeneraciju nevar veikt normaali tad saak degt panelis. Taa laikam, Ne?

[ Šo ziņu laboja FR888, 16 Jul 2019, 17:51:10 ]

Offline
depo
16. Jul 2019, 17:49 #540

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Jul 2019, 17:45:15 @KaspichsS rakstīja:
Pag, pag. Sodi par izpluudes modificeeshanu un/vai dpf likvideeshanu UK ir skarbi.
Vnk vecie dirselji straadaa rezhiimos, kas tik daudz mikrosuudu nemet aaraa kaa jaunie.


Sods nav problēmas risināšana Risināšana būtu konfiskācija turpat uz ielas -->Tolmets. Tas, ja viņi patiešām gribētu risināt problēmu.

Vienkārši atraduši veidu, kā papildus līdzekļus iekasēt uz ekoloģijas tēmas.

Tad pēc tavas loģijas slepkavām arī varētu dot naudas sodus nevis sēdināt? Tie tak arī nogalina cilvēkus, tāpat kā tavs DPF.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4