Online

Pašreiz BMWPower skatas 38 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
sys9291
08. Sep 2021, 21:31 #13601

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...
Offline
DM-101
08. Sep 2021, 21:35 #13602

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
Offline
sys9291
08. Sep 2021, 21:36 #13603

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Sep 2021, 21:37:14 ]

Offline
FisherS
08. Sep 2021, 21:39 #13604

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: tīriem diskiem


08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


Ar kādu dzinēju tad labāk skatīt? Plāns ir gāzt pa ziemu/ziemām, meža dopi, ezeri utt, slodze būs, nav problēmu uzturēt tehniski labu, bet šeit jautājums vairãk par saprātīgumu, kurš dzinējs sagādātu vismazāk galvassāpes.
Nepārprotiet, nevis gonkām, bet vnk kā brīvdienu funday gāžamais.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 08 Sep 2021, 21:43:28 ]

Offline
DM-101
08. Sep 2021, 21:42 #13605

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


08 Sep 2021, 21:36:51 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...


nu, shis/covid neskaitaas. tb., Tev formaali tak [kaut kad] sola, ne? a tam pat vairs nesola
Offline
Luseniuss
08. Sep 2021, 21:48 #13606

Kopš: 18. Jun 2021

Ziņojumi: 1542

Braucu ar:

Uz kautkādiem aksesuāriem vairāk nopelnītu nekā uz oem dpf. )))

[ Šo ziņu laboja Luseniuss, 08 Sep 2021, 21:48:28 ]

Offline
sys9291
08. Sep 2021, 23:02 #13607

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Sep 2021, 21:42:41 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:36:51 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...


nu, shis/covid neskaitaas. tb., Tev formaali tak [kaut kad] sola, ne? a tam pat vairs nesola

kā jau rakstīju - noņemts no ražošanas un nebūs pieejams...
Offline
smudo
08. Sep 2021, 23:22 #13608

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2451

Braucu ar:


08 Sep 2021, 21:36:51 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...


Tas ir nedaudz bēdīgi, ka pirms 2 gadi ražot pārtrauktam auto jau out of stock detaļām Es savam 944, ko noņēma no ražošanas 30+ gadus atpakaļ, lielāko daļu detaļu vēl OEM caur dīleri pāris dienu laikā no Vācijas noliktavas varu dabūt, bet protams, ir arī lietas, kas vairs nav pieejamas.
Offline
DM-101
09. Sep 2021, 09:08 #13609

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


08 Sep 2021, 23:22:52 @smudo rakstīja:

08 Sep 2021, 21:36:51 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:35:02 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:31:06 @sys9291 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:27:31 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2021, 21:16:08 @FisherS rakstīja:
Skatos winterbīterus un negribas vairs tos e36/e46, domāju kko “jaunāku” un piedāvājumā ir šitāds 320si brīnums.


Nez, maz redzeeti tie N45, bet vinjam pat Volgotrnic nav. Tupaakais/leetaakais no N seerijas..

nu man nav gadījies bet wiki raksta " limited production" tobiš detaļas dzinējam būs prblēma...


tas gan. pat OEM jau buus probleema, jo 10 gadi pagaajushi no razhoshanas beigaam. Jaa, tas ir arguments.
paradoksāli - bet es pat savam F20 nevaru OEM aksesuāru dabūt - nņemts no ražošanas a pagāja tikai 2!!!gadi...


Tas ir nedaudz bēdīgi, ka pirms 2 gadi ražot pārtrauktam auto jau out of stock detaļām Es savam 944, ko noņēma no ražošanas 30+ gadus atpakaļ, lielāko daļu detaļu vēl OEM caur dīleri pāris dienu laikā no Vācijas noliktavas varu dabūt, bet protams, ir arī lietas, kas vairs nav pieejamas.


Tas nav logjiski! Razhotajam ir peinaakums 10 gadus uztureet stock.
Un, pat ja tas ignoree sho pasaakumu - ko tad dariit auto, kuriem garantija ir, piem., 7 gadus [arii BMW taadu var piepirkt]?
Aciimredzot, ir cits kods, bet tas pats suuduks ir nopeerkams!
Offline
GirtzB
09. Sep 2021, 09:12 #13610

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21513

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag akseusuāri nav detaļas...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
DM-101
09. Sep 2021, 09:22 #13611

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


09 Sep 2021, 09:12:25 @GirtzB rakstīja:
Pag akseusuāri nav detaļas...


nee, kuda.

1. tad mees nonaakam pie jautaajuma - ko/kursh sasprot ar aksesuaaru. un kaads aksesuaars bija domaats shajaa gadiijumaa.
2. ja mee satveram RealOEM/TIS un skatamies sadalju ''accessories'', tad tur ir chupa visaadu M suuduku uc pribambasu, kas var tikt retrofitoti arii garantijas laikaa. Kaut naakoshajaa dienaa dienaa peec iegaades. Attieciigi, ariii tie [taa vai citaadi] ir jaauztur.
Es esmu dofiga redzeejis shaadus ''discontinued'' variantus pajaunaam mashiinaam, bet tad vnk paraadaas cits kods, zem kura ir upgreidota versija.
Offline
DM-101
09. Sep 2021, 21:00 #13612

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

Izskataas, ka ir paraadiijies [vasaraa? paraadijaas] cieniijams DSP procis mashiinaam: ESX68
ESX DSP

8 izejas; 32bit ADC/DAC; 96kHz samplerate.
iz pamatlietaam:
31 joslas pilnveertiigs parametrikjis katrai joslai;
6..48dB filtri ar dazhaadiem Q
shelf ar CUSTOM Q

jaa, nav 5 filtru iespeejas [kaa Mosconi], bet custom shelf + parametrikjis paliidzees.
Un cena: zem 400 EUR, kas ir gandriiz 2X mazaak kaa Mosconi Aerospace.


p.s. pa smuko:
a. shelf Q ir 0.3..2
b. joslu level ir liidz +6dBR

Abas shiis lietas iztruuka Mosconi

ESX D68SP iisais reports

[ Šo ziņu laboja DM-101, 09 Sep 2021, 22:03:18 ]

Offline
amons
10. Sep 2021, 12:49 #13613

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 781

Braucu ar: 325

Problēmbērns E91 LCi ar dirseļa M57 motoru. Pēdējā laikā esmu piefiksējis ka CBS eļļas maiņas intervāls kaut kā tiek nepareizi rēķināts, vai precīzāk, nerēķināts kā nākas. Līdz iepriekšējai eļļas maiņas reizei itkā intervāls dila normāli. Bet tagad piefiksēju sekojošu lietu. Kad nomainiju eļļu, noresetoju intervālu, kas attiecīgi bija 15k km. Šobrīd ir nobraukti 12k km bet CBS rāda ka līdz eļļas maiņai vēl atlikuši 11k km. Attiecīgi kautkādu iemeslu dēļ šis intervāls vairs netiek rēķināts korekti. INPA nekādas kļūdas neuzrāda. Braukšanas cikls aptuveni 50/50 pilsēta/šoseja. Lai vai kā tur ņemot vērā motorstundas , nobraukumu, eļļas kvalitāties mērījumus utt... tik lielai starpībai taču nav jābūt? Ja reālais nobraukums jau ir 12k km, bet nosacīti aprēķinātais sanāk tik 4k km. Nesen piefiksēju ka eļļa uz šķupa bija drusku zem min robežas, bet par to netika nekas ziņots panelī ( E46 man jau sāk ziņot pirms min līmeņa sasniegšanas ).

P.S. nav nekas čipots un kastrēts. Šobrīd nobraukums uz paneļa 270kkm. Šiem LCI taču nevajadzētu būt reģistru pārpildīšanās kā E60?
Reāli pēc autoatskaites viņš gan ir tīts. Varbūt tur kautkas samudrīts? Gadus 3 gan kopš manā īpašumā viss rēķinājās adekvāti, tik tagad beidzamais pusgads kautkā sāk nerēķināties.

[ Šo ziņu laboja amons, 10 Sep 2021, 12:52:37 ]

Offline
Bimmer
10. Sep 2021, 12:55 #13614

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24245

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kaspar, man gan izskatās, ka Aerospace ir tas pats DAC čips

Mos:
294.912 MHz, 32-bit SigmaDSP (ANALOG DEVICES)

ESX:
DSP Chip from Analog Devices™ 32 Bit, 294 MHz, Full HD Audio 96 kHz

To pašu DAC čipu (ADAU1452) izmanto arī Helix DSP.2 un DSP Pro MkI

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 10 Sep 2021, 13:05:54 ]

Offline
DM-101
10. Sep 2021, 18:57 #13615

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


10 Sep 2021, 12:55:01 @Bimmer rakstīja:
Kaspar, man gan izskatās, ka Aerospace ir tas pats DAC čips

Mos:
294.912 MHz, 32-bit SigmaDSP (ANALOG DEVICES)

ESX:
DSP Chip from Analog Devices™ 32 Bit, 294 MHz, Full HD Audio 96 kHz

To pašu DAC čipu (ADAU1452) izmanto arī Helix DSP.2 un DSP Pro MkI


Nee, Tu jauc DSP ar ADC/DAC.

tb., procis sastaav no:
ADC: paarveersha analogu signaalu ciparaa;
DSP: veic signaala apstraadi [ieviesh EQ, aiztures, filtrus, u.c.];
DAC: paarveersh ciparu analogaa.

Tu runaa par math dalju: tur abiem ir viens AD DSP procis [kaut arii - nespcifieejot specifiskas fiichas: taimeru ksiatu, portu skaitu, kodolus, keshu, utjpr].

Es, savukaart, runaaju par ADC/DAC atskjriibaam
Offline
DM-101
10. Sep 2021, 18:59 #13616

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


10 Sep 2021, 12:49:10 @amons rakstīja:
Problēmbērns E91 LCi ar dirseļa M57 motoru. Pēdējā laikā esmu piefiksējis ka CBS eļļas maiņas intervāls kaut kā tiek nepareizi rēķināts, vai precīzāk, nerēķināts kā nākas. Līdz iepriekšējai eļļas maiņas reizei itkā intervāls dila normāli. Bet tagad piefiksēju sekojošu lietu. Kad nomainiju eļļu, noresetoju intervālu, kas attiecīgi bija 15k km. Šobrīd ir nobraukti 12k km bet CBS rāda ka līdz eļļas maiņai vēl atlikuši 11k km. Attiecīgi kautkādu iemeslu dēļ šis intervāls vairs netiek rēķināts korekti. INPA nekādas kļūdas neuzrāda. Braukšanas cikls aptuveni 50/50 pilsēta/šoseja. Lai vai kā tur ņemot vērā motorstundas , nobraukumu, eļļas kvalitāties mērījumus utt... tik lielai starpībai taču nav jābūt? Ja reālais nobraukums jau ir 12k km, bet nosacīti aprēķinātais sanāk tik 4k km. Nesen piefiksēju ka eļļa uz šķupa bija drusku zem min robežas, bet par to netika nekas ziņots panelī ( E46 man jau sāk ziņot pirms min līmeņa sasniegšanas ).

P.S. nav nekas čipots un kastrēts. Šobrīd nobraukums uz paneļa 270kkm. Šiem LCI taču nevajadzētu būt reģistru pārpildīšanās kā E60?
Reāli pēc autoatskaites viņš gan ir tīts. Varbūt tur kautkas samudrīts? Gadus 3 gan kopš manā īpašumā viss rēķinājās adekvāti, tik tagad beidzamais pusgads kautkā sāk nerēķināties.


ljoti iespeejams, ka ir klasiskaa paarpildiishanaas teema. Benziniem jau arii bija probleemas LCI ieskaitot.
Un, ja ir tiits, tad tur pilniigs cirks var buut!
Offline
DM-101
11. Sep 2021, 09:40 #13617

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


11 Sep 2021, 00:49:31 @crime rakstīja:
kungi, vienā platformā tās remontu atskaites izliek praktiski visiem auto, kas tur tiek tirgoti, nu nestāstiet, ka tur katram auto ar roku tas tiek rakstīts exelī, tās ir 3000 mašīnas katru nedēlju un tiem pašiem auto, kas tiek paralēli tirgoti citā platformā, tās atskaites nav, jo otra platforma neliek nevienam auto to atskaiti, nevienam! un tad ir auto, kas tiek tirgoti tikai otrajā platformā, tos nedublējot pirmajā platformā, attiecīgi, nav infas par remontiem, un tāpec tika nopirkta tā atskaite, kura izrādījās fufelis, par to arī kipišs, ne par ko citu.


meegjinaashu nevienu neaizskart...

tas piemeers, kas te figureeja lapu/divas atpakalj, ir absoluuts fEiks. Un iemesli ir gauzhaam vienkaarshi. Pat, ja nekad neviena atskaite [iista/origjinaalaa] nav redzeeta, tikai prasta logjika:
a. tur, kur naudas mineetas. Naudas vieniibu formaats ir XX.YY, kur YY ir eirocenti. Shajaa gadiijumaa formaats ir vnk XX; pat nerunaajam par teemu: ar/bez VAT;
b. tur apkopes figureeja 12; 14, cik tur veel EUR. Kungi, juus saprotiet, ka DE pie dilera vai normaalaa servisaa stundas likme ir 150+ EUR? Tabulaa fugure vairaakas viziites, kur ir [pie viena nobraukuma] kopeejaas izmaksas ap 30 EUR.

https://data3.exleasingcar.com/auction_files/auction-121582/7734655/121582-M-WBA8H91040A351516.pdf

Par ievadiishanu ar roku:
a. mashiinas visu papiiru noformeeshana aiznjem daudz vairaak laika kaa kaut kaau shaada liimenja ''atskaishu'' sagjenereshana;
b. ja vinjiem iet pa 3000 mashiinaam nedeljaa, iespeejams, ka tur kaadu 100 manageru armija straadaa. Katram 5 mashinas dienaa. Kur probleema?
c. ja shaadas ''atskaites'' rada uzticamiibas sajuutu [kaa redzam, rada pat it kaa domaajoshos pilsonjos], un mashiiinas var paardot DAAGAAK [pilniigi noteikti - var], protams, ka gjenerees!

Parekjinam. Pat, ja atskaites esamiiba ljautu paardot mashiinu par suuuda 1% daargaak, uz videjo ciparu 10K tie ir 100 EUR. 3000 masjiinas nedeejaa: +300KEUR, meenesii: +1mil!
+1mil tiiras varkas, tikai nedaudz saspringstot uz papiiriem!!!

[ Šo ziņu laboja DM-101, 11 Sep 2021, 09:41:32 ]

Offline
DM-101
11. Sep 2021, 09:56 #13618

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


10 Sep 2021, 17:25:38 @Samsasi rakstīja:
Elektriķi uzvilkušies. Pilsētai tie tosteri ir forši. Ārpus pilsētas neredzu nekādus plusus. Es tomēr vēlos auto ar kuru var braukt kad vajag un cik vajag, nevis tad, kad auto pielādējies. Un negribu ziemā braukt cimdos, jakā un pižikā


Reeciigi bija, kaa peedejaa tripaa PL viena Tesla 3 megjinaaja blatot.
Ieseedaas astee, centaas liidzi tureet.
Pirmajaa reizee - nu, liidz 200 tiiri njipri, visu cienju, bisku iepalika, bet pievilkaas klaat.
Peec paaris km naacaas dzeesties liidz 90, fuure izlida priekshaa.
Otrajaa reizee - arii njipri, gandriiz neatpalika.
Peec 5km atkal fuure. un..
Tresho reizi Tesla jau iepalika diezgan pamatiigi. Bet nu centaas. Peec briitinja atkal - seezh astee.
Shaadi [uz 200] tas aparaats izmociija kaadus 15..20km, tad brauca malaa uz tanku. Laadeeties

Cik sanaak teoretiskais range ar pedaali griidaa paatrinoties liidz 200 reizes 3..5 un pabraucot taa? 50km? 70?
Nixx atnaaks un staastiis, ka 84.546

[ Šo ziņu laboja DM-101, 11 Sep 2021, 09:58:42 ]

Offline
uldens1
11. Sep 2021, 10:22 #13619

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:

tā braucot arī benža ātri krītas,tik starpība ka ātri uztankoties var.Paies 20 gadi un gan jau arī uzlāde aizņems vairs 10 min.
Offline
DM-101
11. Sep 2021, 10:25 #13620

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


11 Sep 2021, 10:22:31 @uldens1 rakstīja:
tā braucot arī benža ātri krītas,tik starpība ka ātri uztankoties var.Paies 20 gadi un gan jau arī uzlāde aizņems vairs 10 min.


bendzai tas krishanaas aatruma pieaugums ir daaudz mazaaks!
ibo, bendzas auto ir ljoti ''neekonomisks'' [arii bez peedinjaam] pie mazajiem aatrumiem.
Elektroauto ir mega ekonomiski, chunchinoties uz tiem 80km/h.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips