Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
18. May 2022, 15:17 #11161

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 15:13:28 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:09:49 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:01:24 @DM-101 rakstīja:

pag,
tu pats ieliki sheemu, kuraa redzams, ka poga iet pa tiesho uz DME. Tad sanaak, ka neko no pasha ieliktaas sheemas nesaproti?


Es pag bet Kaspars lohs un neredz acīmredzamo, to ka SPORT poga ir/atrodas, šajā gadījumā, iekš ECU...


Alena kungs, tas ECU sastaav no pogas un LED diodes
vismaz taa es to redzu sheemaa.
jo tam ''ECU'' pat baroshanas [GND] nav!
No sheemas, ko esi ielicis, ir redzams:
pogai un LED anodam tiek padoti +5V pa pin6.
Pin4 no ''ECU'' aiziet uz DME, kuram ir ''privjazka'' [default level] pie GND.
Pin5 uz LED katods, lai iesleegtu LED, no DME tiek padots 0V [arii tas sheemaa redzams, DME].

Pogai DME padod pull up, to nospiežot tiek noīsināts uz GND...
KAspar - tavs domu gājiens tālākai rīcībai...?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 May 2022, 15:18:46 ]

Offline
Angelz
18. May 2022, 15:19 #11162

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:13:28 @DM-101 rakstīja:

Alena kungs, tas ECU sastaav no pogas un LED diodes
vismaz taa es to redzu sheemaa.
jo tam ''ECU'' pat baroshanas [GND] nav!
No sheemas, ko esi ielicis, ir redzams:
pogai un LED anodam tiek padoti +5V pa pin6.
Pin4 no ''ECU'' aiziet uz DME, kuram ir ''privjazka'' [default level] pie GND.
Pin5 uz LED katods, lai iesleegtu LED, no DME tiek padots 0V [arii tas sheemaa redzams, DME].


Vai tad Kaspars nesaprot, ka tā instalācijas shematika nav pilnīga un ir tikai daļa, kura attiecas uz sporta pogas funkcionālu? Tiešām viss ir tik slikti?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2022, 15:19:56 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
maasters
18. May 2022, 15:23 #11163

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:


18 May 2022, 15:16:33 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:11:15 @maasters rakstīja:

Tā pateici, ka principā pats jau esi salabojis zini , kur problēma, bet gribi iztestēt vietējo zināšanu?

Es tā padomāju, jāpalabo pašam sevi, jo patiesībā jau visi slēgumi vai auto vai citur, kur tie ir ar kādu mikrokontrolieri vai vadības bloku starpā ir fiziski jeb "hardwired" atšķirība tik tāda, kas slēgā/regulē slēdzi/slēdžus ķēdē. To var darīt fiziski elektrība, kur mainoties spriegumiem/strāvām mainās slēdžu stāvokļi, vai softs, kur mainoties bitu vērtībām tiek mainīts slēdža/slēdžu stāvoklis.
Nu auto DME ir no tiem pēdējiem.

Lai vai kā, bet ja jau ir kā Tu saki, tad jau problēma ir to4 softā?
Nu loģiski domājot, ja spriegumi mainās, bet softā pretim esošie rādijumi nemainās...
Vai nu arī ir vēl kautkas tajā ķēdē, kas neļauj softam nomainīt/atslēgt.
Kautkas saplīsis vai muhļīts.


Šādos keisos, normāla prakse ir stock code un/vai soft, lai izslēgtu iespējamās "daiļmeistaru" manipulācijas. Protams, pirms tam pārbaudot shematiski visus iesaistītos vadus/mezglus/blokus.


Es nezinu cik tas ir reāli, bet gan jau ir variants ielīst esošajā softā un redzēt vai komandrindas iepretim šai funkcijai par sport pogu atbilst oriģinālam. Bet nu es tagad filozofēju, jo lai to praktiski izdarītu tur pirmkārt jābūt vai nu super zinošam vai arī ar špikeri , kur tādu ņemt nav ne jausmas.
Vieglāk laikam ir salādēt stock iekšā pat, ja tas var izrādīties, ka nozīmēja vienkārši tupa pārrakstīt jau oriģinālu softu.

Jautājums protams ir kāds ir risks nolažoties to darot, kur rezultāts ir neejošs DME.
Līdzīgi, kā kadreiz flašojot datoram biosu ir gadījies tā, ka tā biosa vienkārši vairs nav...

Kā tur ir kāds ir vidējais LV remontieru fail procents uz DME, kur fail radies nevis no fiziskas iejaukšanās bet neveiksmīgas pārlādes/programmēšanas?

[ Šo ziņu laboja maasters, 18 May 2022, 15:25:28 ]

Offline
Angelz
18. May 2022, 15:23 #11164

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D

Kaspar, speciāli tev!



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
18. May 2022, 15:29 #11165

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 15:21:14 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:17:43 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:13:28 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:09:49 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:01:24 @DM-101 rakstīja:

pag,
tu pats ieliki sheemu, kuraa redzams, ka poga iet pa tiesho uz DME. Tad sanaak, ka neko no pasha ieliktaas sheemas nesaproti?


Es pag bet Kaspars lohs un neredz acīmredzamo, to ka SPORT poga ir/atrodas, šajā gadījumā, iekš ECU...


Alena kungs, tas ECU sastaav no pogas un LED diodes
vismaz taa es to redzu sheemaa.
jo tam ''ECU'' pat baroshanas [GND] nav!
No sheemas, ko esi ielicis, ir redzams:
pogai un LED anodam tiek padoti +5V pa pin6.
Pin4 no ''ECU'' aiziet uz DME, kuram ir ''privjazka'' [default level] pie GND.
Pin5 uz LED katods, lai iesleegtu LED, no DME tiek padots 0V [arii tas sheemaa redzams, DME].

Pogai DME padod pull up, to nospiežot tiek noīsināts uz GND...
KAspar - tavs domu gājiens tālākai rīcībai...?


ok, tad Alena ieliktaa sheema neatbilst realitaatei. Bet, tas nav buutiski/fundamentaali - ''ECU'' ir tikai poga un LED, ja? Un uz DME ieejas tieshaam level mainaas? Jeb ir hibriids: DME ir nevis pullup uz +5, bet R uz GND un poga ir nevis uz +5, bet otraadi?

Nospiežot pogu tīrs GND...atlaižot +5V
Offline
sys9291
18. May 2022, 15:32 #11166

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu kungi - ko daram tālāk? Man aizdomas uz softa problēmām kā jums?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 May 2022, 15:32:59 ]

Offline
Angelz
18. May 2022, 15:34 #11167

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:23:03 @maasters rakstīja:

18 May 2022, 15:16:33 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:11:15 @maasters rakstīja:

Tā pateici, ka principā pats jau esi salabojis zini , kur problēma, bet gribi iztestēt vietējo zināšanu?

Es tā padomāju, jāpalabo pašam sevi, jo patiesībā jau visi slēgumi vai auto vai citur, kur tie ir ar kādu mikrokontrolieri vai vadības bloku starpā ir fiziski jeb "hardwired" atšķirība tik tāda, kas slēgā/regulē slēdzi/slēdžus ķēdē. To var darīt fiziski elektrība, kur mainoties spriegumiem/strāvām mainās slēdžu stāvokļi, vai softs, kur mainoties bitu vērtībām tiek mainīts slēdža/slēdžu stāvoklis.
Nu auto DME ir no tiem pēdējiem.

Lai vai kā, bet ja jau ir kā Tu saki, tad jau problēma ir to4 softā?
Nu loģiski domājot, ja spriegumi mainās, bet softā pretim esošie rādijumi nemainās...
Vai nu arī ir vēl kautkas tajā ķēdē, kas neļauj softam nomainīt/atslēgt.
Kautkas saplīsis vai muhļīts.


Šādos keisos, normāla prakse ir stock code un/vai soft, lai izslēgtu iespējamās "daiļmeistaru" manipulācijas. Protams, pirms tam pārbaudot shematiski visus iesaistītos vadus/mezglus/blokus.


Es nezinu cik tas ir reāli, bet gan jau ir variants ielīst esošajā softā un redzēt vai komandrindas iepretim šai funkcijai par sport pogu atbilst oriģinālam. Bet nu es tagad filozofēju, jo lai to praktiski izdarītu tur pirmkārt jābūt vai nu super zinošam vai arī ar špikeri , kur tādu ņemt nav ne jausmas.
Vieglāk laikam ir salādēt stock iekšā pat, ja tas var izrādīties, ka nozīmēja vienkārši tupa pārrakstīt jau oriģinālu softu.

Jautājums protams ir kāds ir risks nolažoties to darot, kur rezultāts ir neejošs DME.
Līdzīgi, kā kadreiz flašojot datoram biosu ir gadījies tā, ka tā biosa vienkārši vairs nav...

Kā tur ir kāds ir vidējais LV remontieru fail procents uz DME, kur fail radies nevis no fiziskas iejaukšanās bet neveiksmīgas pārlādes/programmēšanas?


Ir vajadzīgs ļooooti daudz laika, lai analizētu bloka datus. Un ļoti retos gadījumos tas tiek darīts, Kaspar dzirdi? Tūlīt būs kārtējais pļūtiens...

Runājot par BMW a/m moduļu programmēšanas "fail" pie nosacījuma, kad ar aprīkojumu viss ir ok, ir apmēram 5% no 100%. Te vairāk nospēlēs moduļu eeprom/flashu degradācija/vecums un citas bloku īpatnības.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
18. May 2022, 15:39 #11168

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:29:57 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:23:58 @Angelz rakstīja:
Kaspar, speciāli tev!




Alena kungs, un?
Konkreetaa poga iet vnk uz DME, konkreetais LED tiek izgaismots konkreeti no DME.

Es tak saku - saac apguut pamatlietas, un beidz blatot!


Kaspar sāc tak apgūt pamatlietas, pilno shematiku ieliku lai tu redzi ka mēs runājam nevis par pasīvu moduli. To ka no Pogu bloka iet divi vadi uz DME es redzu. Un atgriežoties pie lietas, ja bloks ir loģisks un kodējams tātad konfigs ir maināms, ne? Un ja konfigs ir maināms tātad ir varbūtība ne? Vai arī tu tik tālu neredzi?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
18. May 2022, 15:42 #11169

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:38:16 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:34:01 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:23:03 @maasters rakstīja:

18 May 2022, 15:16:33 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:11:15 @maasters rakstīja:

Tā pateici, ka principā pats jau esi salabojis zini , kur problēma, bet gribi iztestēt vietējo zināšanu?

Es tā padomāju, jāpalabo pašam sevi, jo patiesībā jau visi slēgumi vai auto vai citur, kur tie ir ar kādu mikrokontrolieri vai vadības bloku starpā ir fiziski jeb "hardwired" atšķirība tik tāda, kas slēgā/regulē slēdzi/slēdžus ķēdē. To var darīt fiziski elektrība, kur mainoties spriegumiem/strāvām mainās slēdžu stāvokļi, vai softs, kur mainoties bitu vērtībām tiek mainīts slēdža/slēdžu stāvoklis.
Nu auto DME ir no tiem pēdējiem.

Lai vai kā, bet ja jau ir kā Tu saki, tad jau problēma ir to4 softā?
Nu loģiski domājot, ja spriegumi mainās, bet softā pretim esošie rādijumi nemainās...
Vai nu arī ir vēl kautkas tajā ķēdē, kas neļauj softam nomainīt/atslēgt.
Kautkas saplīsis vai muhļīts.


Šādos keisos, normāla prakse ir stock code un/vai soft, lai izslēgtu iespējamās "daiļmeistaru" manipulācijas. Protams, pirms tam pārbaudot shematiski visus iesaistītos vadus/mezglus/blokus.


Es nezinu cik tas ir reāli, bet gan jau ir variants ielīst esošajā softā un redzēt vai komandrindas iepretim šai funkcijai par sport pogu atbilst oriģinālam. Bet nu es tagad filozofēju, jo lai to praktiski izdarītu tur pirmkārt jābūt vai nu super zinošam vai arī ar špikeri , kur tādu ņemt nav ne jausmas.
Vieglāk laikam ir salādēt stock iekšā pat, ja tas var izrādīties, ka nozīmēja vienkārši tupa pārrakstīt jau oriģinālu softu.

Jautājums protams ir kāds ir risks nolažoties to darot, kur rezultāts ir neejošs DME.
Līdzīgi, kā kadreiz flašojot datoram biosu ir gadījies tā, ka tā biosa vienkārši vairs nav...

Kā tur ir kāds ir vidējais LV remontieru fail procents uz DME, kur fail radies nevis no fiziskas iejaukšanās bet neveiksmīgas pārlādes/programmēšanas?


Ir vajadzīgs ļooooti daudz laika, lai analizētu bloka datus. Un ļoti retos gadījumos tas tiek darīts, Kaspar dzirdi? Tūlīt būs kārtējais pļūtiens...

Runājot par BMW a/m moduļu programmēšanas "fail" pie nosacījuma, kad ar aprīkojumu viss ir ok, ir apmēram 5% no 100%. Te vairāk nospēlēs moduļu eeprom/flashu degradācija/vecums un citas bloku īpatnības.


bloka datus analizeet..

Alen, tu atkal esi sadaljaa ''rakstu programmas Tricore''.
datus tu varetu analizeet, ja tev buutu toolji, ar ko debugot pasaakumu, simulatori [hardwariski], oscilinji ar serial decode opcijaam/licenceem.
Tev nav NEKAS no shii.

tas, ko tu dari, ir ''analizee'' ar sveshiem tooljiem nolasiitu bloga config un salidzini to ar citiem sveshiem tooljiem gjenereetu config.
Luuk, ''analiize''. Bet tam nav NEKAS kopiigs ar to, ko tu piemini. Vai ar Tricore programmu rakstiishanu.


Kaspar, pēc kā tu vadies ka man nav nekā? Mēs kopā strādājam vai tu ekstraseks? Man pašam jau paliek interesanti?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
18. May 2022, 15:44 #11170

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu? Bet softa nummurs tak reāls un DME bloka nomaiņa arī netiek piedāvāta...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 May 2022, 15:45:43 ]

Offline
Angelz
18. May 2022, 15:44 #11171

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:32:24 @sys9291 rakstīja:
Nu kungi - ko daram tālāk? Man aizdomas uz softa problēmām kā jums?


Es lietu stoku un Kasparam par prieku nogāztu to, hvz sajuku, 8x laikam DME

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
18. May 2022, 15:48 #11172

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:44:19 @sys9291 rakstīja:
No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu?


Nu tad ISTā piespiedu kārtā vai arī manuāli, paceļam ZIF un vēstures lietas, attiecīgi būs atkāpes un info kādam būtu jābūt.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
18. May 2022, 15:50 #11173

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 15:48:11 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:44:19 @sys9291 rakstīja:
No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu?


Nu tad ISTā piespiedu kārtā vai arī manuāli, paceļam ZIF un vēstures lietas, attiecīgi būs atkāpes un info kādam būtu jābūt.

KAspar - tavas domas...
Offline
Angelz
18. May 2022, 15:54 #11174

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:49:53 @DM-101 rakstīja:

nu, 3 no 4 keisiem jau tu tos DME nograavi, saakot bakstities ar lodaamuru
un jaa, vienu sajaaji, jo misfires bija deelj cilindra neorekta degmaisiijuma, DME vispaar bija njiprichom.. otraa - eksperimenti ar LIN interfeisa draiveriem daveda pie fail

tb., ja neteelosi gudraaku kaa esi, nekas slikts jau nenotiks. njem un flasho.


Tur jau tas prikols, tu man gribi piesiet DME HW lietas, kuras tavuprāt esi izdomājis par FAIL un ar kurām MAN personīgi, vispār nav nekāda sakara. Ko lai saka, apsveicam, laiks aiziet bik durkā!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
18. May 2022, 16:01 #11175

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 15:57:37 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:54:34 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:49:53 @DM-101 rakstīja:

nu, 3 no 4 keisiem jau tu tos DME nograavi, saakot bakstities ar lodaamuru
un jaa, vienu sajaaji, jo misfires bija deelj cilindra neorekta degmaisiijuma, DME vispaar bija njiprichom.. otraa - eksperimenti ar LIN interfeisa draiveriem daveda pie fail

tb., ja neteelosi gudraaku kaa esi, nekas slikts jau nenotiks. njem un flasho.


Tur jau tas prikols, tu man gribi piesiet DME HW lietas, kuras tavuprāt esi izdomājis par FAIL un ar kurām MAN personīgi, vispār nav nekāda sakara. Ko lai saka, apsveicam, laiks aiziet bik durkā!


stooop.
par vienu - man ir atteeli, ko suutiiji TU.
par otru - staasta saakums man ir zinaams pasham. staasta beigas - arii. staasta vidusdalju [ka darbojies tieshi tu] zinjoja Kristiaans. Tb., kuraa sadaljaa neatbilst patiesiibai?

Alen, varu atkaartoties, bet, manupraat, rupja mute tev godu nedara. Meloshana arii.


Ja pajautāšana par smd detaļas esamību tavos krājumos ir DME sapišana nu tad piedodiet...

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
18. May 2022, 16:04 #11176

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 16:03:42 @DM-101 rakstīja:

nee, konkretajaa gadiijumaa tu nepareizi identificeeji probleemas vietu/lokalizaaciju. tad bez pamatojuma izchakareeji donoru [un klienta pikji par to]. arii tad nespeeji saprast, vai probleema ir tajaa ignition driverii. un turpinaaji bakstiities un tad radaas vajadziiba pirkt un flashot naakosho DME
un kaads [nez, kursh] par to visu maksaaja

bet, jaa, ja maaceetu oscili, vai kaut multimetru, NEKAS no shii nebuutu bijis jaadara


Kaspar, ko tu pīpē vai ēd?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2022, 16:05:21 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
18. May 2022, 16:06 #11177

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 15:55:41 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:50:55 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:48:11 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:44:19 @sys9291 rakstīja:
No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu?


Nu tad ISTā piespiedu kārtā vai arī manuāli, paceļam ZIF un vēstures lietas, attiecīgi būs atkāpes un info kādam būtu jābūt.

KAspar - tavas domas...


sore, shis nav mans profils
es toch neesmu lielaakais specs shajaa sadaljaa.
bet, ja man, kaa nejeegam, butu jaaciinaas, es celtu augshaa visu iesaistiito DME factory kodus, skatiitos, kas ir mainiits, kas nav savietojams, meegjinaatu atjaunot stock pasaakumu.

Nu te ir 2 varianti - atsakamies no ISTA-P, kurā neko vairāk izdarīt nevar. Mēģināsim noskaidrot vajadzīgo ZB pēc KFP bāzes vai arī pēc realOEM... Bet slinkums uzvar (šoreiz pamatoti), slēdzam klāt KFP, spiežam update un tavu brīnumu - IR update... (bet ISTA-P nav pat Programm opcijas). Laikus pateikšu softa bāzes vienādas...
Offline
sys9291
18. May 2022, 16:17 #11178

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 16:11:21 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 16:06:23 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:55:41 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:50:55 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:48:11 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:44:19 @sys9291 rakstīja:
No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu?


Nu tad ISTā piespiedu kārtā vai arī manuāli, paceļam ZIF un vēstures lietas, attiecīgi būs atkāpes un info kādam būtu jābūt.

KAspar - tavas domas...


sore, shis nav mans profils
es toch neesmu lielaakais specs shajaa sadaljaa.
bet, ja man, kaa nejeegam, butu jaaciinaas, es celtu augshaa visu iesaistiito DME factory kodus, skatiitos, kas ir mainiits, kas nav savietojams, meegjinaatu atjaunot stock pasaakumu.

Nu te ir 2 varianti - atsakamies no ISTA-P, kurā neko vairāk izdarīt nevar. Mēģināsim noskaidrot vajadzīgo ZB pēc KFP bāzes vai arī pēc realOEM... Bet slinkums uzvar (šoreiz pamatoti), slēdzam klāt KFP, spiežam update un tavu brīnumu - IR update... (bet ISTA-P nav pat Programm opcijas). Laikus pateikšu softa bāzes vienādas...


nu, man nesen bija liidziigs keiss ar MSD80 [blogaa arii ir].
Manaa keisaa bija teema - saakumaa ISTA P maina VO/opcijas, tad paraadaas arii citi ZB.
un kas interesanti, agraak ar KFP biju flashojis taa piedaavaato jaunaako ZB [kuru tad ISTA nepiedaavaja]. Bet tad/pec KFP tas softs straadaaja ar 0 efektu. Savukaart, sakumaa upgreidojot ordering, tad ieshujot it kaa to pashu ZB ar ISTA, softs straadaa PILNIIGI savaadaak. Mans secinaajums - ir daudz viltiibu, par kuraam mums/useriem 0 info.

Šajā gadījumā update ZB nummurs korekts - to apstiprina arī realoem. Nu ko, spriežam start? Jebšu tomēr nē? No labi startējam - aiziet process, sport indikators uzreiz nodziest - tātad esam uz pareizā ceļa...BET 38% UNNNNN rūcošs auto pārvēršas par ķirbi - dabonam sakaru problēmas kļūdu ... ko nu?
Offline
sys9291
18. May 2022, 16:24 #11179

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 May 2022, 16:20:45 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 16:17:07 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 16:11:21 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 16:06:23 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:55:41 @DM-101 rakstīja:

18 May 2022, 15:50:55 @sys9291 rakstīja:

18 May 2022, 15:48:11 @Angelz rakstīja:

18 May 2022, 15:44:19 @sys9291 rakstīja:
No ko - ,kamēr jūs izplūstat prozā un dzejā, doma vienkārša - pārlejam softu. Ņemem ISTA-P slēdzam klāt un kārtējais fiasko - programmēšana NAV pieejama..., bet mēs tak nepadosimies - EXPERT mode, manual input UN saņemam lakonisku info, ka tāds softs nav pieejams. Ko nu?


Nu tad ISTā piespiedu kārtā vai arī manuāli, paceļam ZIF un vēstures lietas, attiecīgi būs atkāpes un info kādam būtu jābūt.

KAspar - tavas domas...


sore, shis nav mans profils
es toch neesmu lielaakais specs shajaa sadaljaa.
bet, ja man, kaa nejeegam, butu jaaciinaas, es celtu augshaa visu iesaistiito DME factory kodus, skatiitos, kas ir mainiits, kas nav savietojams, meegjinaatu atjaunot stock pasaakumu.

Nu te ir 2 varianti - atsakamies no ISTA-P, kurā neko vairāk izdarīt nevar. Mēģināsim noskaidrot vajadzīgo ZB pēc KFP bāzes vai arī pēc realOEM... Bet slinkums uzvar (šoreiz pamatoti), slēdzam klāt KFP, spiežam update un tavu brīnumu - IR update... (bet ISTA-P nav pat Programm opcijas). Laikus pateikšu softa bāzes vienādas...


nu, man nesen bija liidziigs keiss ar MSD80 [blogaa arii ir].
Manaa keisaa bija teema - saakumaa ISTA P maina VO/opcijas, tad paraadaas arii citi ZB.
un kas interesanti, agraak ar KFP biju flashojis taa piedaavaato jaunaako ZB [kuru tad ISTA nepiedaavaja]. Bet tad/pec KFP tas softs straadaaja ar 0 efektu. Savukaart, sakumaa upgreidojot ordering, tad ieshujot it kaa to pashu ZB ar ISTA, softs straadaa PILNIIGI savaadaak. Mans secinaajums - ir daudz viltiibu, par kuraam mums/useriem 0 info.

Šajā gadījumā update ZB nummurs korekts - to apstiprina arī realoem. Nu ko, spriežam start? Jebšu tomēr nē? No labi startējam - aiziet process, sport indikators uzreiz nodziest - tātad esam uz pareizā ceļa...BET 38% UNNNNN rūcošs auto pārvēršas par ķirbi - dabonam sakaru problēmas kļūdu ... ko nu?


E39 priborka bija GW? kas ar to notiek?

uz DME nē - tur viss pa tiešo....
Offline
Angelz
18. May 2022, 16:43 #11180

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


18 May 2022, 16:07:37 @DM-101 rakstīja:

Alen, sanjemies, miiljuminj


Lai tu vari biku ielaist bikisņās, īsumā atsvaidzināšu tavu sajukušo realitāti, sakarā ar šo detaļu.

Servisā 02.01.2020 tika atvesta un atstāta nestrādājoša a/m BMW E87 N45 1.6i.

Es palīdzēju servisam, 2020 gada janvāra vidū, sakārtot šīs a/m elektroniskās un programmatiskās problēmas.

No servisa 26.01.2020, a/m īpašnieks aizbrauca ar to tehniskā darba kārtībā.

Rezumē, serviss guva negatīvu pieredzi, materiālos un finansiālos zaudējumus. Tika ierosināta krimināllieta pret a/m īpašnieku.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4