Online

Pašreiz BMWPower skatas 85 viesi un 7 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
N53series
10. Apr 2017, 09:08 #1

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

cūkas pērles nav pelnījuši.

[ Šo ziņu laboja N53series, 17 Jul 2017, 08:01:09 ]

Offline
vvv
10. Apr 2017, 11:05 #2

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Varētu arī par N62B44.Es pagaidām ar nekādām problēmām neesmu saskāries,bet dzirdēts ka tantes runā daudzko.Būtu interesanta izsmeļoša profesionāla informācija par šaizēm un to risinājumiem,cenām.
Offline
ozo
10. Apr 2017, 11:18 #3

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18071

Braucu ar: Braucu ar

Tu pats arī labo un veic šo dzinēju diagnostiku?
Offline
R_BERGS
10. Apr 2017, 11:43 #4

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 15933

Braucu ar:

Domāju, ka topiks ir lieks
Šeit retais tikai var atļauties braukt ar benzīna dzinēju un tiem runčiem viss tur ir stīgā

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 10 Apr 2017, 11:43:56 ]



-----------------
Piedāvāju pilna cikla būvniecības pakalpojumus. Sīkāk PM
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
HiJaCKeR
10. Apr 2017, 11:45 #5

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: BMW E90 330i

nekādu problēmu iet lopā
Offline
riddler
10. Apr 2017, 12:22 #6

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54226

Braucu ar: German Ferrari

Arvien vairaak priecee braukšana ar s54 šo visu palasot

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
RSAWorkshop
10. Apr 2017, 13:07 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Ļoti interesanta lasāmviela

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 13:34 #8

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: X

Njā... Bija pieredze ar N52, sapratu, ka mūsu apstākļos vienkāršāk braukt ar dīzeli...
Offline
riddler
10. Apr 2017, 13:55 #9

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54226

Braucu ar: German Ferrari


10 Apr 2017, 12:27:40 @N53series rakstīja:
Nu, kā to ņem. Ja problēma ir dzinēja sarežģītībā, jaunu lietu apguvē - piekrītu.
Ja runa ir par gaitas īpašībām.. kaifīgākais dzinējs, ar kādu esmu braucis.
Patēriņš? man ir reāli 7.0 manā ciklā (jā, pilsētā iebraucu, nē, uz 80 pa šoseju nečunčinu; jā, kustību uzsākot DTC piepalīdz). Ja gadā nomauc 50+kkm, ar S sēriju būs paliela [arī oligarham] starpība.


problēma ir cilvēku nespējā maksāt par šo dzinēju remontiem un nevēlēšanos izlikt naudu, jo no shrota tak "leetaak" ielikt citu

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 14:06 #10

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: X


10 Apr 2017, 13:55:22 @riddler rakstīja:

10 Apr 2017, 12:27:40 @N53series rakstīja:
Nu, kā to ņem. Ja problēma ir dzinēja sarežģītībā, jaunu lietu apguvē - piekrītu.
Ja runa ir par gaitas īpašībām.. kaifīgākais dzinējs, ar kādu esmu braucis.
Patēriņš? man ir reāli 7.0 manā ciklā (jā, pilsētā iebraucu, nē, uz 80 pa šoseju nečunčinu; jā, kustību uzsākot DTC piepalīdz). Ja gadā nomauc 50+kkm, ar S sēriju būs paliela [arī oligarham] starpība.


problēma ir cilvēku nespējā maksāt par šo dzinēju remontiem un nevēlēšanos izlikt naudu, jo no shrota tak "leetaak" ielikt citu


Manā gadījumā problēma bija tajā, ka izliku naudu, bet rezultāta nebija. Katru dienu brauc ar skatu panelī, gaidot, kad iedegsies misfire vai kas tml.
Ja esi gatavs maksāt par dīzeļa remontu, tad to arī bez problēmām izdarīs ļoti daudz kantoru.
Cita lieta, ka cilvēku nespēja maksāt ir abās frontēs un tad nu tās mašīnas braukā kūpēdamas drebēdamas.
Offline
riddler
10. Apr 2017, 14:09 #11

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54226

Braucu ar: German Ferrari


10 Apr 2017, 14:06:40 @sndjs rakstīja:

10 Apr 2017, 13:55:22 @riddler rakstīja:

10 Apr 2017, 12:27:40 @N53series rakstīja:
Nu, kā to ņem. Ja problēma ir dzinēja sarežģītībā, jaunu lietu apguvē - piekrītu.
Ja runa ir par gaitas īpašībām.. kaifīgākais dzinējs, ar kādu esmu braucis.
Patēriņš? man ir reāli 7.0 manā ciklā (jā, pilsētā iebraucu, nē, uz 80 pa šoseju nečunčinu; jā, kustību uzsākot DTC piepalīdz). Ja gadā nomauc 50+kkm, ar S sēriju būs paliela [arī oligarham] starpība.


problēma ir cilvēku nespējā maksāt par šo dzinēju remontiem un nevēlēšanos izlikt naudu, jo no shrota tak "leetaak" ielikt citu


Manā gadījumā problēma bija tajā, ka izliku naudu, bet rezultāta nebija. Katru dienu brauc ar skatu panelī, gaidot, kad iedegsies misfire vai kas tml.
Ja esi gatavs maksāt par dīzeļa remontu, tad to arī bez problēmām izdarīs ļoti daudz kantoru.
Cita lieta, ka cilvēku nespēja maksāt ir abās frontēs un tad nu tās mašīnas braukā kūpēdamas drebēdamas.


tie auto taapat ir projekteeti garantijas laikam un labiem ceļiem, nevis krievijai - kas mums te vietaam daraas, viss ir ljoti vienkaarshi: ir pikjis - njem jaunu bmw, 3 gadi njem FL modeli, 3 gadi - njem atkal jauno modeli, nevis iet tur pisties ar visiem vecuma gljukiem un kaa te chalis rakstija arī slikto ceļu fake misfires vnk pasaka

[ Šo ziņu laboja riddler, 10 Apr 2017, 14:10:56 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 14:09 #12

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: X


10 Apr 2017, 14:00:16 @N53series rakstīja:

nee, ne tur. es zinu gana daudz variantu, kur cilvēki nomainījuši visas sprauslas, spoles, sveces. rēķins kopā virs 2K naudām. Un rezultāta nav.


Precīzi.
Offline
riddler
10. Apr 2017, 14:12 #13

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54226

Braucu ar: German Ferrari

kā tiem dzinējiem ar sadalenes eļļošanas problēmam? dzirdēti šausmu stāsti, ka izgraužot sadalenes sēžu kautkādā vienā galvas galā un tur atkal jau citas problēmas, + protams superiigie sākotnējie 30-40k km eļļas maiņas intervāli kas aizdirš vanosus un valvetronika eļļošanas kanālus un tad vel bez visām elektroniskajām problēmām arī gemars ar dzelžiem, :lonlife_foreva:

[ Šo ziņu laboja riddler, 10 Apr 2017, 14:13:21 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
protams
10. Apr 2017, 15:10 #14

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4417

Braucu ar: F07

Interesanti jau, bet ja latviski uzraksta?
Sanāk, ja brauc pa sūdīgu ceļu motors karas augšā? Kas tie par misfairiem un $hit?
Nu kaut pāris teikumos pastāsti bet "latviski"
Offline
HiJaCKeR
10. Apr 2017, 16:32 #15

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: BMW E90 330i

nu es savam N52 taisos nelielu apkopīti profilaksei paveikt - iztīrīt/nomainīt VANOS sietus un kartera ventilāciju, bet tā ar 250kkm pagaidām nekādu problēmu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Apr 2017, 16:33:15 ]

Offline
FR888
10. Apr 2017, 17:20 #16

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Varbut kada gudra galva pastastis man NAHUJ ir vajadzigs tas bezjedzigais progress, ja jau ir M54/S54, kad gala rezultaataa visi tie jauninajumi parvers to visu par nebeidzmu gemoroju ar niecigu resursu. Pirms gadiem desmit man bija S54. Prieks kam vispar kaut ko mainit, nevareeja razot vinu vel sodien??!!
Offline
funkyasshit
10. Apr 2017, 17:23 #17

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3306

Braucu ar: tavu māsu

Viss attīstās un viss ir kulē. Tie motori ir ļoti dinamiski un ekonomiski, tik šādas tādas problēmas kā jau visām inovācijām.
Offline
FR888
10. Apr 2017, 17:27 #18

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

kaut kads debils trends - ekonomiski! nahuj ekonomet ja galaa tas viss ir tads gemorojs? Tas pats kas ar PIRMO ellas mainu pec 30 tkm! nu kas ta par huinju?! Kapec?
Offline
Mixxx2005
10. Apr 2017, 17:29 #19

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Tas tāpat kā ar vecajiem labajiem VAG tdi sūkņiem - šobrīd ,lai uztaisītu labu metāla mehānisku sūkni izmaksas nostātos uz diviem platmasas CR plastmasas figņu apjoma.

Ekonomiskais un tehnoloģiskais progress dara savu.
Offline
riddler
10. Apr 2017, 17:56 #20

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54226

Braucu ar: German Ferrari


10 Apr 2017, 14:20:43 @N53series rakstīja:

10 Apr 2017, 14:12:57 @riddler rakstīja:
kā tiem dzinējiem ar sadalenes eļļošanas problēmam? dzirdēti šausmu stāsti, ka izgraužot sadalenes sēžu kautkādā vienā galvas galā un tur atkal jau citas problēmas, + protams superiigie sākotnējie 30-40k km eļļas maiņas intervāli kas aizdirš vanosus un valvetronika eļļošanas kanālus un tad vel bez visām elektroniskajām problēmām arī gemars ar dzelžiem, :lonlife_foreva:


pag, nu maini kaut M10 eļļu ik pēc 40kkm, un tas dzinējs nomirs tādā pat tempā
ne velti TIS veselai čupai dīzeļu ieteica saīsināt eļļas maiņas intervālus, piem. Tas ko es būtu BMW vietā darījis - vnk softiski pāršuvis to sākotnējo no 25 uz 15kkm.

p.s. nu jaa, un N43/53 Valventronic nav..


nu ok ja eļļas maiņas veic labi regulāri tad iespējams daļa problēmu atkrīt, bet tāpat taču pacelta ir dzinēja darbības temp, sākot liekas jau ar m62 kad agrāk bija 85-90 grādi, tad ekonomijai un labākai sadegšanai un kam tur vel (spēsi precīzāk argumentēt protams) pacēla līdz 108-115 (ja nemaldos)

rezultātā viss tur nenormāli cepjas, plastmasas sūdi trausli, vārstu blīvslēgi izbeidzas reāli divreiz ātrāk utt (labi to moš arī intervāli ietekmē utt)

lai vai kā tas motors ar visu savu progresīvo softu un dažādajiem režīmiem lai arī iet labi un rij tiešām maz - tomēr atstāj ļoti unreliable sūda iespaidu, ok es saprotu tev kā entuziastam bija interesanti rakņāties un meklēt visu to - taču no ierindas pilsoņa būtu jāplēš vismaz kādi 200eur par šādu skrupulozu diagnostiku, lai tu matemātiski atpelnītu savu patērēto laiku, ieliktos pūliņus, sapirktos softus utt utjp, to LV diezvai kāds būs gatavs samaksāt, + procentuāli viņu ir samērā maz attiecībā pret dīzeļiem

visu cieņu par padarīto un MEGA respect ka padalies ar šo interesanto informāciju, taču overall nu hvz hvz tas dzinējs jā daļas arī kļūst pamazām lētākas utt, bet nu potenciālo galvassāpju tur ir dačerta

[ Šo ziņu laboja riddler, 10 Apr 2017, 17:58:05 ]



-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips