Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Active steering fault

AutorsZiņojums
vitols18
04. Apr 2017, 19:55 #1

Kopš: 04. Apr 2017

No: Lubāna

Ziņojumi: 4

Braucu ar: bmw e60

dsc poga nestradā un aktivā stūre! .. nopirku to vadibas bloku, kas zem priekšējā pasaziera kajām.hm rāda auto com ka nelasa summery steering angle..? kas par vainu ? dačiks kāds? iekšējais kas uz stures tas strādā.. idejas? ko darītt ?
Offline
Rockstar
04. Apr 2017, 22:54 #2

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:

Diagnostika parādīs kas pie vainas
Offline
vitols18
05. Apr 2017, 08:20 #3

Kopš: 04. Apr 2017

No: Lubāna

Ziņojumi: 4

Braucu ar: bmw e60


04 Apr 2017, 22:54:04 @Rockstar rakstīja:
Diagnostika parādīs kas pie vainas

diagnostika parāda ka nelasa arējo stures leņķi...
tas kas ir pie stures salona ..sancē!
Offline
bandidas
08. Aug 2017, 14:25 #4

Kopš: 08. Aug 2017

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


05 Apr 2017, 08:20:56 @vitols18 rakstīja:

04 Apr 2017, 22:54:04 @Rockstar rakstīja:
Diagnostika parādīs kas pie vainas

diagnostika parāda ka nelasa arējo stures leņķi...
tas kas ir pie stures salona ..sancē!



Man tāpati problēma tagad .. kā beidzās ? ko darīji un mainīji ?
Offline
realmen69
15. Oct 2019, 18:56 #5

Kopš: 29. Sep 2014

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Nomainīju riepas un uztaisiju savirzi riepu garāžā un 300m talāk izmeta šo pašu kļudu. Active steering fault + DSC nestrādā. Diagnostika saka, ka nav komunikācijas starp moduļiem
Reika strādā tāpat kā iepriekš, DSC nestrādā vispār un panelī deg DSC un ACTIVE STEERING fault..
Negribas ticēt, ka kaut kas nobiris pats no sevis un tieši pēc savirzes regulēšanas.
Auto e61 535d ar aktīvo reiku

[ Šo ziņu laboja realmen69, 15 Oct 2019, 18:59:30 ]

Offline
Rockstar
15. Oct 2019, 20:06 #6

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:

Nav active steering, bet ko nozīmē jja offset lenkwinkel ir sarkanajā zonā 8.3??? Auto e46

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 15 Oct 2019, 20:06:48 ]

Offline
bmwaddict
15. Oct 2019, 21:42 #7

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Oct 2019, 18:56:45 @realmen69 rakstīja:
Nomainīju riepas un uztaisiju savirzi riepu garāžā un 300m talāk izmeta šo pašu kļudu. Active steering fault + DSC nestrādā. Diagnostika saka, ka nav komunikācijas starp moduļiem
Reika strādā tāpat kā iepriekš, DSC nestrādā vispār un panelī deg DSC un ACTIVE STEERING fault..
Negribas ticēt, ka kaut kas nobiris pats no sevis un tieši pēc savirzes regulēšanas.
Auto e61 535d ar aktīvo reiku

tev vadi nopuvushi pie reikas sensora. tur pravodka biezhi vien turaas uz punjkjiem vai arii ja kaads liikrociigaaks meistars patraapaas tad shtekeri uzsprauzh saliecot kontaktus.
Offline
sys9291
15. Oct 2019, 22:44 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Oct 2019, 18:56:45 @realmen69 rakstīja:
Nomainīju riepas un uztaisiju savirzi riepu garāžā un 300m talāk izmeta šo pašu kļudu. Active steering fault + DSC nestrādā. Diagnostika saka, ka nav komunikācijas starp moduļiem
Reika strādā tāpat kā iepriekš, DSC nestrādā vispār un panelī deg DSC un ACTIVE STEERING fault..
Negribas ticēt, ka kaut kas nobiris pats no sevis un tieši pēc savirzes regulēšanas.
Auto e61 535d ar aktīvo reiku

atslēgas vārds - SAVIRZE -tātad jākalibrē...
Ar ko taisi diagnostiku?
Offline
sys9291
15. Oct 2019, 22:46 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Oct 2019, 21:42:42 @bmwaddict rakstīja:

15 Oct 2019, 18:56:45 @realmen69 rakstīja:
Nomainīju riepas un uztaisiju savirzi riepu garāžā un 300m talāk izmeta šo pašu kļudu. Active steering fault + DSC nestrādā. Diagnostika saka, ka nav komunikācijas starp moduļiem
Reika strādā tāpat kā iepriekš, DSC nestrādā vispār un panelī deg DSC un ACTIVE STEERING fault..
Negribas ticēt, ka kaut kas nobiris pats no sevis un tieši pēc savirzes regulēšanas.
Auto e61 535d ar aktīvo reiku

tev vadi nopuvushi pie reikas sensora. tur pravodka biezhi vien turaas uz punjkjiem vai arii ja kaads liikrociigaaks meistars patraapaas tad shtekeri uzsprauzh saliecot kontaktus.

tak savirzi taisīja nevis reiku mainīja... lai gan ja ir izcili līkas rokas, tad visu ko var izpildīt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Oct 2019, 22:47:47 ]

Offline
Mikels
15. Oct 2019, 22:46 #10

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu

Vienkāršākajā gadījumā var mēģināt izgriezt stūri 2x no viena gala līdz otram,ja ne,tad būs jāslēdzas klāt
Offline
realmen69
15. Oct 2019, 23:01 #11

Kopš: 29. Sep 2014

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Meiģināju jau izgriezt stūri uz abām pusēm, nepalīdzēja..
Pieslēdzot kompi, atstājot stūri taisni, kompis arī rāda, ka stūre stāv uz 0 grādiem, tas liek domāt, ka stūre ir nokalibrēta un stūres leņķa devējs nav atņirdzies..
Offline
bmwaddict
15. Oct 2019, 23:01 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Oct 2019, 22:46:45 @Mikels rakstīja:
Vienkāršākajā gadījumā var mēģināt izgriezt stūri 2x no viena gala līdz otram,ja ne,tad būs jāslēdzas klāt

ja ir kljuuda par to ka nav komunikaacijas tad stuures groziishana nepaliidzees. vienk sisteema meegjina kalibreeties un peec tiem 300 nobrauktajiem metriem atmetaas un izmet kljuudu.
Offline
bmwaddict
15. Oct 2019, 23:07 #13

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Oct 2019, 23:01:05 @realmen69 rakstīja:
Meiģināju jau izgriezt stūri uz abām pusēm, nepalīdzēja..
Pieslēdzot kompi, atstājot stūri taisni, kompis arī rāda, ka stūre stāv uz 0 grādiem, tas liek domāt, ka stūre ir nokalibrēta un stūres leņķa devējs nav atņirdzies..


akctive steering reika E60 gadiijumaa ir drusku sarezgjiitaaka kaa tu domaa. reikas sensors dod aaraa gan ciparu datus pa Lin busu laikam (varbuut jaucu) uz ASC gan analogo signaalu pa taisno uz active steering vadiibas bloku, paskaties pats sensoram pienaak 4 vadi. visticamaak tev analogais kanaals straadaa bet ciparu kanaals nestraadaa. pilniigi iespeejams arii ka sensors ir miris tas nebuus nekaads briinums tipiska lieta.. 0 var raadiit arii taapeec ka liidz briidim kad pienaak jebkaadi dati defaultaa veertiiba ir 0 bet par cik nekadi dati taa arii neienaak tad taa 0 tur staav forever

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 15 Oct 2019, 23:08:26 ]

Offline
sys9291
16. Oct 2019, 13:49 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

sāksim ar to, ka tur ir 2 sensori, turpināsim ar to, ka nav skaidrs ar ko nav komunikācijas un kapēc... jo parasti pie provodkas problēmām uz reiku tiek nosēdināts viss K_CAN, kas atdzīvojas atspraužot štepseli no reikas...
300m bija tie, kas lika saprast, ka sensors NAV 0 pozīcijā un tapēc arī dabujām kļūdu (pat nav zināms kādu), protams, ka nekāda stūres grozīšana nelīdzēs - sensors jākalibrē...tad arī noskaidrosies ar ko nav komunikācija...jo ja būtu līkroči sačakarējuši vadus - tad kļūda būtu uzreiz pēc aizdedzes ieslēgšanas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Oct 2019, 13:50:40 ]

Offline
bmwaddict
16. Oct 2019, 21:48 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nevar tas noseedinaat visu K_CAN jo ar K_CAN tur nav nekaada sakara. komunikaacija notiek starp stuures lenjka sensoru, reikas lenjkja sensoru DSC un active steering vadiibas bloku un taa ir izoleeta sisteema. ja kkur nav komunikaacija tad lielaakaa iespeeja ir pie reikas sensora.

vispaart jau nevar zinaat kas tur ir sadariits ieprieksh. ja stuure pie shiis kljuudas staav shkjiibi tad ir ceriiba bet ja stuure visu laiku staav taisni kad shii kljuuda paraadaas tad es atmetos..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo