Online

Pašreiz BMWPower skatās 282 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E61 pneimo visu laiku MAX paceļ augšā

AutorsZiņojums
Armis198
20. Mar 2017, 09:03 #1

Kopš: 17. Mar 2017

No: Salaspils

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E61,2005

Sveiki kungi,
Esmu saskāries ar problēmu pneimatiskajā piekarē,kādā brīnišķīgā rītā mašīnas aizmugure bija pacelta max augstu,pielikām pie kompja kur rādīja,ka ir švaks signāls no augstumu regulējošajiem sensoriem,tos nomainījām,bet problēma nav pazudusi, ar kompi var nolaist pneimu normālā stāvoklī,bet pēc īsa brīža pneimas kompressors atkal uzceļ aizmuguri max augstu,kompis vēl aizvien saka,ka švaks signāls no sensoriem...ir kādas idejas kas pie vainas?
Offline
Armis198
20. Mar 2017, 09:15 #2

Kopš: 17. Mar 2017

No: Salaspils

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E61,2005

Pie sensora vienam konektoram bija vads noplīsis,ko ielodēju atpakaļ,pārējais izskatās ok
Offline
SteelRat
20. Mar 2017, 09:18 #3

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163533

Braucu ar: E95

ved pie kada elektrikja, kas cert zivi sai lietaa

-----------------
Offline
Marteens
20. Mar 2017, 09:21 #4

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10722

Braucu ar:

Kapec daudzskaitli?? Jus brigade esat kas parvietojas un remonte?
Offline
abyss
20. Mar 2017, 10:28 #5

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7991

Braucu ar: e39 523

kā var rādīt, ka švaks signāls, ja ir vads, tad vai nu ir vai nu nav signāls. Vai arī pneimas devēji e60 ir bezvadu?
Online
Armis198
20. Mar 2017, 10:34 #6

Kopš: 17. Mar 2017

No: Salaspils

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E61,2005

Nē viss caur vadiem,kas pieiet pie sensoriem...
Offline
Kaross
20. Mar 2017, 10:50 #7

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nav tāda švaka signāla. Signāls vai nu ir vai nav.
Ja ir kļūda, tad visticamāk nav signāla. Vienkārši nolaižot aizmuguri zemē, viņa pacelsies augšā pēc brīža ja nebūs tas izdarīts pareizi - nokalibrējot.
Ir daudz kas darīts ar to E61 piekari. Ja gribi sataisīt, vari atvest pie manis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
20. Mar 2017, 10:59 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Mar 2017, 10:28:12 @abyss rakstīja:
kā var rādīt, ka švaks signāls, ja ir vads, tad vai nu ir vai nu nav signāls. Vai arī pneimas devēji e60 ir bezvadu?

Tad, kad auto ir srots ar nodraztu vadu izolaciju un puspuvusiem vadiem.
Tad svaks signals paradas uz mitru laiku,kad tas tiek "sazemets" ar blakus esosho masas vadu.
Vai ari signala vads ir papuvis konkreti un signals tieshi no shvaka paliek normals mitra laika, kad to palidz novadit zaljais oksids

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Armis198
20. Mar 2017, 17:01 #9

Kopš: 17. Mar 2017

No: Salaspils

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW E61,2005


20 Mar 2017, 10:50:06 @Kaross rakstīja:
Nav tāda švaka signāla. Signāls vai nu ir vai nav.
Ja ir kļūda, tad visticamāk nav signāla. Vienkārši nolaižot aizmuguri zemē, viņa pacelsies augšā pēc brīža ja nebūs tas izdarīts pareizi - nokalibrējot.
Ir daudz kas darīts ar to E61 piekari. Ja gribi sataisīt, vari atvest pie manis.


Sveiks, kādi Jums darba laiki Kaross?
Paldies!
Offline
Kaross
03. Apr 2017, 21:54 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kārtējo reizi izrādījās problēma komplicēta un internetā īsti nav risināma. Cilvēks bija atbraucis un tikām ar auto galā.
Pirmkārt vienā pusē līmeņa sensors stāvēja otrādāk un vadi bija nopuvuši.
Otrkārt otrā pusē sensors bija beigts.
Nu jau laikam brauc kādu laiciņu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
linards1000
03. Apr 2017, 22:23 #11

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 604

Braucu ar: plikām riepām

Paturpinot, pēc kā var secināt, ka tas sensors ir nobeidzies?
Offline
Harcix
03. Apr 2017, 22:31 #12

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7806

Braucu ar: V10

Kursh vinam to sensoru otraadaak ieskruuveeja?
Un vel pie tam jauns sensors beigts?
Jeb ar jaunajiem notesteeja, probleema neatrisinaajaas un ieskruuveeja atpakql vecos?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Kaross
03. Apr 2017, 22:56 #13

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nezinu, kas skrūvēja un neinteresē.
Kur ir rakstīts, ka bija jauns sensors? Uz auto stāvēja no šrota - lietoti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
03. Apr 2017, 22:56 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Apr 2017, 22:23:01 @linards1000 rakstīja:
Paturpinot, pēc kā var secināt, ka tas sensors ir nobeidzies?

Pēc diagnostikas datiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Harcix
03. Apr 2017, 23:51 #15

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7806

Braucu ar: V10


03 Apr 2017, 22:56:08 @Kaross rakstīja:

Kur ir rakstīts, ka bija jauns sensors?
Ā, man kaut kā loģiski likās, ka jāpērk jauni.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo