Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
sys9291
02. Mar 2018, 10:44 #2621

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nav nav savs propellers. Saistība ir ar plūsmu priekšējās vidējās lūkās (nu tās, kas pūš uz seju)
Offline
CP17
02. Mar 2018, 11:52 #2622

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

E60 vispār tā ventelatoru uzparikte ir konstruēta čerez žopu, tas inženieris kko labu pīpējis liekas, hvz, es pat būtu priecīgāks, ja būtu manuālas kruķilkas manam e60
Offline
Omulis
02. Mar 2018, 12:55 #2623

Kopš: 25. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s

Nesteidzīgi tiek pārdots akurāti lietots, uzpasēts un visādi citādi mīlēts e61 ļoti labā gan tehniskā, gan vizuālā stāvoklī!

Marka: BMW
Modelis: 535D M-Sport
Gads: 2007.03 FL
Dzinējs: 3.0D 286hp
Dzinēja tips: Dīzels
Kārba: Automātiska
Virsbūves tips: Vagons
Krāsa: Carbonshwartz
Salons: Tumši brūns, napas ādas komforta salons
Nobraukums: 335 000 km ( viss caurskatāms)



Papildaprīkojums:
S205A Automātiskā pārnesumkārba
S217A Aktīvā stūre
S261A Sānu airbegi aizmugurē
S2NPA OEM BMW diski- double spoke 135
S302A Signalizācija
S316A Elektro bagažās nodalījuma vaks
S319A Integrētā universālā tālvadības pults
S320A Bez modeļa uzraksta
S322A Komforta paka ( Key less go)
P337A M- Sporta paka
S339A Shadow-Line
S386A Jumta reliņi
S402A Elektro panarāmas lūka
S417A Štorkas aizmugurejām durvīm
S423A Velūra paklājiņi
S430A Interjers / ārpus spogulis ar automātisko aptumšošanu
S431A Interior mirror with automatic-dip
S456A Komforta sēdekļi ar apsildi
S464A Slēpju caurums ar somu.
S470A Isofix-System
S493A Papildus nodalījumi pagāžas nodalījumā
S494A Sēdekļu apsildes priekšā
S496A Sēdekļu apsildes aizmugurē
S4BYA Īsta bambusa koka tumšā apdare
S502A Lampu mazgātāji
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Bi- xsenona gaismas
S524A Aktīvās gaismas
S563A Gaismas paka
S5ACA High-beam assistant ( tālās gaismas pašas slēdzās iekšā un ārā)
S5DFA Aktīvais kruīzs arStop&Go funkciju
S609A Navigation system Professional
S610A Head-up displejs
S612A BMW Assist
S616A BMW Online
S620A Balss vadība
S633A Telefons
S672A CD mainītājs 6CD moš 8CD
S6AAA BMW TeleServices SOS poga
S6FLA USB/Audio ieeja
S704A M Sporta piekare
S710A M ādas stūre
S715A M paka
S752A Individual audio system ( kā mēs visi zinām pati jaudīgākā, kas nākusi BMW )
S775A Headlining anthracite
P7A2A Innovation Package II

Ja kādam interesē , kas sīkāk PM.
Nebūs pa lēto. Nebūs arī pa dārgo. Adekvāta cena auto stāvoklim.





[ Šo ziņu laboja Omulis, 02 Mar 2018, 13:05:03 ]



-----------------
www.unfoto.lv
www.dizainakresli.lv
Offline
CP17
02. Mar 2018, 12:58 #2624

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Nepareiz topix
Offline
Staris
02. Mar 2018, 13:26 #2625

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

+ nav notīts spido. Tātad jaunajam īpašniekam jau uzreiz pēc iegādes ir izdevumi

Offline
Bamperis
02. Mar 2018, 13:49 #2626

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


02 Mar 2018, 10:44:54 @sys9291 rakstīja:
nav nav savs propellers. Saistība ir ar plūsmu priekšējās vidējās lūkās (nu tās, kas pūš uz seju)


Sapratu,tad nav ponjas,jo ja nebuutu tunelii kkas salikts kaa vajag,tad nepustu vispaar uz aizmuguri


02 Mar 2018, 11:52:54 @CP17 rakstīja:
E60 vispār tā ventelatoru uzparikte ir konstruēta čerez žopu, tas inženieris kko labu pīpējis liekas, hvz, es pat būtu priecīgāks, ja būtu manuālas kruķilkas manam e60


Jaa,ir taada iipatneeja taa uzparikte,kad vasaraa jaukshu salonu araa,lai liktu logic,tad paskatishos,pagaidam aizmugures vidus lai staav ciet
Offline
6500
02. Mar 2018, 14:12 #2627

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

E6x CiC komplekts ... 700€

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
LG
02. Mar 2018, 18:22 #2628

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3205

Braucu ar: E53

Labs vakars. E61, atslēga dzīvo savu dzīvi, grib ver vaļā no pults grib nevar vaļā no pults antenas bloks dzivs, ne absūbējis nekā savādāk, vadi mainīti bagažnieka durviss Kas par vainu var būt
Paldies..
Offline
Devilangelo
04. Mar 2018, 09:16 #2629

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


02 Mar 2018, 18:22:18 @LG rakstīja:
Labs vakars. E61, atslēga dzīvo savu dzīvi, grib ver vaļā no pults grib nevar vaļā no pults antenas bloks dzivs, ne absūbējis nekā savādāk, vadi mainīti bagažnieka durviss Kas par vainu var būt
Paldies..


Raksti PM, pārbaudīsim atslēgu..
Offline
gunars_b
04. Mar 2018, 13:22 #2630

Kopš: 25. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 241

Braucu ar: 525d

Sveiki,

Uzradās problēmas - E61 bagāžnieka durvju soft close pārstāja darboties (tas ekscentriskais metāla puļķis, kas bagāžnieka grīdā negriežas) un pneimopiekares self leveling vairs neieslēdz kompresoru līdz ar to kļūda panelī. Kāds var ieteikt, kur izdiagnosticēt un salabot šo? Es liktu uz mitrumu bagāžniekā un no tā izrietošām sekām - koroziju uz kontaktiem.
Offline
Dzerve
05. Mar 2018, 10:47 #2631

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 328,535D

Kur es varētu noskaidrot kārbām kodus?!
Gribu zināt vai man derēs kārba no E61 525d 2006.gada ja pašām ir E60 530d 2004.gada...
Win kodi auto
Wbanj51070cv08038 donors
Wbanc71010b620636 mans
Offline
Angelz
05. Mar 2018, 10:56 #2632

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


05 Mar 2018, 10:47:30 @Dzerve rakstīja:
Kur es varētu noskaidrot kārbām kodus?!
Gribu zināt vai man derēs kārba no E61 525d 2006.gada ja pašām ir E60 530d 2004.gada...
Win kodi auto
Wbanj51070cv08038 donors
Wbanc71010b620636 mans


RealOEM?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
frishh_
05. Mar 2018, 13:56 #2633

Kopš: 06. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW 530d E60

Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.

[ Šo ziņu laboja frishh_, 05 Mar 2018, 13:59:12 ]

Offline
CP17
05. Mar 2018, 14:00 #2634

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kompis tev atvērs maku, tas nav e30
Offline
N53series
05. Mar 2018, 14:13 #2635

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.


kas taas par pamaaciibaam?

kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...
Offline
sys9291
05. Mar 2018, 14:17 #2636

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Mar 2018, 13:22:27 @gunars_b rakstīja:
Sveiki,

Uzradās problēmas - E61 bagāžnieka durvju soft close pārstāja darboties (tas ekscentriskais metāla puļķis, kas bagāžnieka grīdā negriežas) un pneimopiekares self leveling vairs neieslēdz kompresoru līdz ar to kļūda panelī. Kāds var ieteikt, kur izdiagnosticēt un salabot šo? Es liktu uz mitrumu bagāžniekā un no tā izrietošām sekām - koroziju uz kontaktiem.

nu apskaties zem zapaskas putuplastiem - varbūt tur jau var zivis zvejot...
Offline
frishh_
05. Mar 2018, 14:24 #2637

Kopš: 06. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: BMW 530d E60


05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.


kas taas par pamaaciibaam?

kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...


Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.

Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.

Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam

Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze

[ Šo ziņu laboja frishh_, 05 Mar 2018, 14:26:35 ]

Offline
N53series
05. Mar 2018, 14:33 #2638

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:

05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.


kas taas par pamaaciibaam?

kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...


Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.

Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.

Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam

Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze


iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee.
Offline
Angelz
05. Mar 2018, 16:00 #2639

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


05 Mar 2018, 14:33:22 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:

05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.


kas taas par pamaaciibaam?

kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...


Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.

Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.

Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam

Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze


iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee.


Ja jau DME/CAS sync būtu pie vainas tad nevarētu pielaist auto. Šajā gadījumā var tikai KOMBI "izliekas par beigtu".

Cik saprotu tad konkrētā a/m ir bez start pogas ar mehānisko atslēgu 2003/2004 gada?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
05. Mar 2018, 16:03 #2640

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Mar 2018, 16:00:37 @Angelz rakstīja:

05 Mar 2018, 14:33:22 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:

05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:

05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.

Mašīna pieleca no pusapgrieziena.

Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.

Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.

Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.

Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.


kas taas par pamaaciibaam?

kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...


Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.

Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.

Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam

Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze


iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee.


Ja jau DME/CAS sync būtu pie vainas tad nevarētu pielaist auto. Šajā gadījumā var tikai KOMBI "izliekas par beigtu".

Cik saprotu tad konkrētā a/m ir bez start pogas ar mehānisko atslēgu 2003/2004 gada?


pag, es tieshi taa arii sapratu: KOMBI lampinjas nedeg, starteet nemeegjina [attieciigi - nekaada pielaishana nav iespeejama]...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo