Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 73 viesi un 43 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Ruudis
15. Jul 2018, 21:31 #2321

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1079

Braucu ar: e61 tetrapaku


15 Jul 2018, 21:03:46 @N53series rakstīja:
nu jau.. pilniigs sviests.

shii kljuuda noziimee - kaads no moduljiem nav aizgaajis guleet. nerakstiishu garo penteri par teemu, kaa tiek bloki suutiigi guleet, bet idejiski - deelj ta, ka kaads bloks turpinaaja pateereet straavu, ir izlaadeets akjis. lai noveerstu taa nospraagshanu [pilniigu izlaadi], ir tikushi piemeeroti aarkaartas pasaakumi - ar MPM moduli atrubiita elektriiba visam paaakumam. kaa rezultaataa - var buut nodzisis pulkstenis n shit.

akumulatoru neaiztiec!
un, pirms aiztiec, skati SOC un SOH, nevis tupa maini, kaa to dara vieteejie 'speci'.


Starteris grieza ok, nekas neliecināja, ka aķis būtu pasēdies. Rīt redzēs, ko teiks. No paša sākuma jau iedomājos, ka kāds bloks nav aizgājis pie miera.
Offline
Staris
15. Jul 2018, 21:56 #2322

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 26619

Braucu ar: ra ucuarB

Man tas pats bija. Aķis nav nosēdies un starteris griež normāli. Ja nu vienīgi vienmēr paveicās, ka akumulators nebija tik tukšs, lai nespētu starteri griest
Ar laiku errori parādījās biežāk un mazāk bija jādara pie izslēgta dzinēja, lai to panāktu. Man biežāk tas notika pēc ilgstošākas mūzikas klausīšanās vai biežākas bagāžnieka virināšanas. Es visu ko izpētīju un nonācu pie secinājuma, ka jāmaina orģinālais aķis pret citu. Nomainīju aķi, piekodēju un problēmu nav.
Nesaku, ka tev ir tāda pati situācija. Varbūt tiešām kāds modulis neaizmieg.

[ Šo ziņu laboja Staris, 15 Jul 2018, 21:57:30 ]

Online
bmwaddict
15. Jul 2018, 22:16 #2323

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5689

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

pastastiet kaads par to akju regjistreeshanu, kapeec tas vajadziigs. tikai lai MPM un power managements uzlikt attieciigu profilu un zinaatu cik daudz var to akji suukt?
a ja es ielieku lietotu akji nezinaamas pagaatnes tad ko man arii jaaregjistree vai taa regjistraacija attiecas tikai uz jaunu?
Offline
N53series
15. Jul 2018, 22:23 #2324

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jul 2018, 22:16:08 @bmwaddict rakstīja:
pastastiet kaads par to akju regjistreeshanu, kapeec tas vajadziigs. tikai lai MPM un power managements uzlikt attieciigu profilu un zinaatu cik daudz var to akji suukt?
a ja es ielieku lietotu akji nezinaamas pagaatnes tad ko man arii jaaregjistree vai taa regjistraacija attiecas tikai uz jaunu?


bija man kaut kur garaaks pastaasts, bet iisi:
IBS meera I, U, t, netieshi meera akja ieksheejo pretestiibu.
Datus pa BSD [taa, laikam, to serial sauca] suuta DME/DDE. tas reekjina energjeetisko balansu.
tb., veido laadeeshnas profilu, managee sprieguma vadiishanu, reekjina charge state, reekjina pieljaujamo discrarge state, u.t.t.

lietotu, nezinaamas kondiicijas akji gluzhi nav paredzeets instaleet. veelams tomeer iekraat naudu jaunam akjim.
Offline
alxz
15. Jul 2018, 22:44 #2325

Kopš: 15. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: 6666

ja ir keyless, pārbaudi vai visas durvis var atslēgt/aizslēgt ar roku. tas arī bieži mirst un sūc aķi.
Offline
Ruudis
16. Jul 2018, 08:34 #2326

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1079

Braucu ar: e61 tetrapaku


15 Jul 2018, 21:56:06 @Staris rakstīja:
Man tas pats bija. Aķis nav nosēdies un starteris griež normāli. Ja nu vienīgi vienmēr paveicās, ka akumulators nebija tik tukšs, lai nespētu starteri griest
Ar laiku errori parādījās biežāk un mazāk bija jādara pie izslēgta dzinēja, lai to panāktu. Man biežāk tas notika pēc ilgstošākas mūzikas klausīšanās vai biežākas bagāžnieka virināšanas. Es visu ko izpētīju un nonācu pie secinājuma, ka jāmaina orģinālais aķis pret citu. Nomainīju aķi, piekodēju un problēmu nav.
Nesaku, ka tev ir tāda pati situācija. Varbūt tiešām kāds modulis neaizmieg.

Nu šorīt atkal izmeta erroru par izlādi. Starteris griež, kā līdz šim. Aizvedu sīci uz dārziņu ķengaragā no mežciema, tad uz darbu ropažu ielā, noslāpēju, izņemu atslēgu un errora nav. Laikam būs servisa apmeklējums vajadzīgs, lai nomēra patēriņu.
Offline
N53series
16. Jul 2018, 08:55 #2327

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 08:34:51 @Ruudis rakstīja:

15 Jul 2018, 21:56:06 @Staris rakstīja:
Man tas pats bija. Aķis nav nosēdies un starteris griež normāli. Ja nu vienīgi vienmēr paveicās, ka akumulators nebija tik tukšs, lai nespētu starteri griest
Ar laiku errori parādījās biežāk un mazāk bija jādara pie izslēgta dzinēja, lai to panāktu. Man biežāk tas notika pēc ilgstošākas mūzikas klausīšanās vai biežākas bagāžnieka virināšanas. Es visu ko izpētīju un nonācu pie secinājuma, ka jāmaina orģinālais aķis pret citu. Nomainīju aķi, piekodēju un problēmu nav.
Nesaku, ka tev ir tāda pati situācija. Varbūt tiešām kāds modulis neaizmieg.

Nu šorīt atkal izmeta erroru par izlādi. Starteris griež, kā līdz šim. Aizvedu sīci uz dārziņu ķengaragā no mežciema, tad uz darbu ropažu ielā, noslāpēju, izņemu atslēgu un errora nav. Laikam būs servisa apmeklējums vajadzīgs, lai nomēra patēriņu.

ne jau pateerinjsh jaameera!
jaaskata SOC/SOH,
jaatrod bloks/i, kas neaizmieg!

bet, tu, protams, vari mekleet ko citu. vai mainiit akji. kaa te ieteica
Offline
Ruudis
16. Jul 2018, 09:25 #2328

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1079

Braucu ar: e61 tetrapaku


16 Jul 2018, 08:55:01 @N53series rakstīja:

16 Jul 2018, 08:34:51 @Ruudis rakstīja:

15 Jul 2018, 21:56:06 @Staris rakstīja:
Man tas pats bija. Aķis nav nosēdies un starteris griež normāli. Ja nu vienīgi vienmēr paveicās, ka akumulators nebija tik tukšs, lai nespētu starteri griest
Ar laiku errori parādījās biežāk un mazāk bija jādara pie izslēgta dzinēja, lai to panāktu. Man biežāk tas notika pēc ilgstošākas mūzikas klausīšanās vai biežākas bagāžnieka virināšanas. Es visu ko izpētīju un nonācu pie secinājuma, ka jāmaina orģinālais aķis pret citu. Nomainīju aķi, piekodēju un problēmu nav.
Nesaku, ka tev ir tāda pati situācija. Varbūt tiešām kāds modulis neaizmieg.

Nu šorīt atkal izmeta erroru par izlādi. Starteris griež, kā līdz šim. Aizvedu sīci uz dārziņu ķengaragā no mežciema, tad uz darbu ropažu ielā, noslāpēju, izņemu atslēgu un errora nav. Laikam būs servisa apmeklējums vajadzīgs, lai nomēra patēriņu.

ne jau pateerinjsh jaameera!
jaaskata SOC/SOH,
jaatrod bloks/i, kas neaizmieg!

bet, tu, protams, vari mekleet ko citu. vai mainiit akji. kaa te ieteica

Man tas SOC/SOH neko neizsaka. AKB pagaidām netaisos mainīt, tapēc jau teicu, ka jābrauc uz servisu. Ja vari palīdzēt, tad droši varu piebraukt.
P.S. Nauda ir
Offline
Angelz
16. Jul 2018, 10:48 #2329

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar: ///Montu

FL sērijai nav atsevišķs MPM, bet gan migrējis uz KGM jau PreFl no 2005+ bet ne par to tas stāsts. Varianti var būt daudzi kāpēc. Klasiskākie IBS beigts, bojāts kāds no a/m blokiem, kāds no blokiem neiet gulēt un patērē, e61 bojāti vadi bagāžnieka daļā, problēma saistībā ar ģeneratoru, nekorekti piekodēts aķis vai arī nokalpojis savu.

-----------------
Portatīvo/stacionāro datoru dažāda profila remontdarbi, BGA čipu lodēšana/nomaiņa/programmēšana, BMW diagnostika/programmēšana/kodēšana u.c.
Offline
N53series
16. Jul 2018, 11:13 #2330

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 10:48:17 @Angelz rakstīja:
FL sērijai nav atsevišķs MPM, bet gan migrējis uz KGM jau PreFl no 2005+ bet ne par to tas stāsts. Varianti var būt daudzi kāpēc. Klasiskākie IBS beigts, bojāts kāds no a/m blokiem, kāds no blokiem neiet gulēt un patērē, e61 bojāti vadi bagāžnieka daļā, problēma saistībā ar ģeneratoru, nekorekti piekodēts aķis vai arī nokalpojis savu.


Ja ibs pazuud, visa taa sisteema buutu atrubiita un visjh zadrotu nepiedarbinaatu.
Un, ja soc nokriit zem tresholda, nav vnk mesg par high discharge? Te peec ibs datiem ir sameeriits liels standby straava.

P. S. Bet nu taa sisteema ir tupa. Ne normaals logs par ibs statusu (pat power on/wdt restarti bez atribuutiem), nerunaajot par normaaliem live data. Logs par modulju sleep/wakeup statusiem - kudanah..

[ Šo ziņu laboja N53series, 16 Jul 2018, 11:19:42 ]

Offline
bmwaddict
16. Jul 2018, 13:08 #2331

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5689

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Kaspich ja IBS norubii tak mieriigi var pieadrbinaat esmu to paarbaudiijis, tauta internaataa vislaik to vien dara kaa brauc ar atvienotiem IBS jo domaa ka tie ir pilniigi visu probleemu ceelonis..
neenu dazhreiz tas ir bojaats bet parasti jau pashi useri to sabojaa piem dauzot pa klemmi utml..
Offline
N53series
16. Jul 2018, 15:57 #2332

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 13:08:13 @bmwaddict rakstīja:
Kaspich ja IBS norubii tak mieriigi var pieadrbinaat esmu to paarbaudiijis, tauta internaataa vislaik to vien dara kaa brauc ar atvienotiem IBS jo domaa ka tie ir pilniigi visu probleemu ceelonis..
neenu dazhreiz tas ir bojaats bet parasti jau pashi useri to sabojaa piem dauzot pa klemmi utml..


nee, tur storijs savaadaaks.

ja tu norubii IBS situaacijaa, kad ar piesleegtu IBS vairs nestartee, tas ir scenaarijs Nr1. Tb., avaarijas risinajums, ja visas IBS sisteemas puules saglaabt akja minimumu ir cietushas neveiksmi. shaadaa scenaarijaa IBS noraushana paliidz [reizeem], jo apstaakljos, kad akja spanis ir nogaazies tik taalu, ka gljukainie bloki vnk atrubiijushies, DME/CAS taapat dzineeju provees starteet.
BET.
ja IBS ir atrubiits, visa taa energjijas monitoreshanas sisteema tiek atsleegta. un, ja probleemas ar bloku aizmigshanu turpinaas, nebuus vairs nevienas sisteemas, kas meegjinaas uztureet akja minimumu. tb., ja kaut kas atkal neaizmigs, akji izeediis pilniigi sausu un pat atsleegt to naglukasti vairs nevarees.

risinaajums ar IBS atrubiishanu der kaa aarkaartas variants, lai meegjinaatu pieskjilt, nevis - tas ir probleemu ceelonis.
tieshi taapat var ie*ist analgiinu normaalaas devaas, kad zobi saap, sak: problem solved. tas nav risinaajums, jo zobi turpina nopuut, iekaisums - paplashinaaties!
Offline
Ruudis
16. Jul 2018, 16:07 #2333

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1079

Braucu ar: e61 tetrapaku

Ok, viss aprakstīts super, bet tad ar ko sākt? Jādzen uz šrotu?
@Angelz vari kaut kādā veidā palīdzēt?
Offline
GA13
16. Jul 2018, 22:00 #2334

Kopš: 06. Mar 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 155

Braucu ar: e46,xc70,

Džeki, problēma ar manu e60, braucot mūzika ik pa brīdim neskan, tas notiek gan radio,gan cd, joisticks arī tajā brīdī nereaģē. Vainīgs būs CCC bloks?
Offline
hasans
16. Jul 2018, 22:03 #2335

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6755

Braucu ar:

Ir kāds pašrocīgi remontējis nosprāgušu CCC? Laikam ir piemeklējusi standarta problēma, ka ccc mēģina iestartēties, bet tad izslēdzas un t;a viss no gala.
Offline
N53series
16. Jul 2018, 22:06 #2336

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 22:03:18 @hasans rakstīja:
Ir kāds pašrocīgi remontējis nosprāgušu CCC? Laikam ir piemeklējusi standarta problēma, ka ccc mēģina iestartēties, bet tad izslēdzas un t;a viss no gala.


atskruuvee valjaa, saremontee, aizskruuvee.
Offline
hasans
16. Jul 2018, 22:06 #2337

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6755

Braucu ar:


16 Jul 2018, 22:00:08 @GA13 rakstīja:
Džeki, problēma ar manu e60, braucot mūzika ik pa brīdim neskan, tas notiek gan radio,gan cd, joisticks arī tajā brīdī nereaģē. Vainīgs būs CCC bloks?

gatavojies drīz vispār būs kapa klusums
Offline
hasans
16. Jul 2018, 22:10 #2338

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 6755

Braucu ar:


16 Jul 2018, 22:06:37 @N53series rakstīja:

16 Jul 2018, 22:03:18 @hasans rakstīja:
Ir kāds pašrocīgi remontējis nosprāgušu CCC? Laikam ir piemeklējusi standarta problēma, ka ccc mēģina iestartēties, bet tad izslēdzas un t;a viss no gala.


atskruuvee valjaa, saremontee, aizskruuvee.

ā, ok
bet forumos lasu, ka esot remontējams (kaut bmw pārstāvji saka, ka nav iespējams salabot) tikai ar lodēšanas lietām jābūt uz Tu!
Ja kāds ir izveicis šito, tad cik ilgi tas pasākums kalpo?
Offline
GA13
16. Jul 2018, 22:16 #2339

Kopš: 06. Mar 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 155

Braucu ar: e46,xc70,


16 Jul 2018, 22:06:49 @hasans rakstīja:

16 Jul 2018, 22:00:08 @GA13 rakstīja:
Džeki, problēma ar manu e60, braucot mūzika ik pa brīdim neskan, tas notiek gan radio,gan cd, joisticks arī tajā brīdī nereaģē. Vainīgs būs CCC bloks?

gatavojies drīz vispār būs kapa klusums

Skaidrs,ka arī tā var būt, ko labāk darīt, remontēt, bet ,ja remontēt,tad pie kura cilvēka, tā lai arī pēc tam strādā, vai arī labāk pirkt lietotu no angļa?

Kādās cenās tagad tas viss iet?
Offline
N53series
16. Jul 2018, 22:19 #2340

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jul 2018, 22:10:29 @hasans rakstīja:

16 Jul 2018, 22:06:37 @N53series rakstīja:

16 Jul 2018, 22:03:18 @hasans rakstīja:
Ir kāds pašrocīgi remontējis nosprāgušu CCC? Laikam ir piemeklējusi standarta problēma, ka ccc mēģina iestartēties, bet tad izslēdzas un t;a viss no gala.


atskruuvee valjaa, saremontee, aizskruuvee.

ā, ok
bet forumos lasu, ka esot remontējams (kaut bmw pārstāvji saka, ka nav iespējams salabot) tikai ar lodēšanas lietām jābūt uz Tu!
Ja kāds ir izveicis šito, tad cik ilgi tas pasākums kalpo?



man ir aizdomas [speeciigas], ka tu iisti nefonjii, par ko runaa.
https://www.youtube.com/watch?v=fZD83WG9wnQ

luuk, kaa notiek normaals remonts.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips