Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Honda accord iegade

AutorsZiņojums
Mixxx2005
23. Dec 2016, 12:32 #1

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki,saku pētīt japāņu auto.
Kadas atsauksmes par Honda Accord ar budžetu ap 4k?
Kā ar dīzeļdzinējiem?
Kā ar sagazesanu?
Un kā ar uzturēšanas izmaksām un problēmām?
Offline
Kalnz
23. Dec 2016, 12:33 #2

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:

Rūsē!

Tev uz hondaclub.lv
Offline
Dzhonatans
23. Dec 2016, 12:37 #3

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


23 Dec 2016, 12:33:06 @Kalnz rakstīja:
Rūsē!

Tev uz hondaclub.lv


ne vairāk kā to pašu gadu BMW

japoškas labas izturīgas!
Offline
jim-beam
23. Dec 2016, 12:39 #4

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

es ceru ka šo dzēsīs!?!

Ko tur daudz motors stāv otrādi!
Offline
zaljums
23. Dec 2016, 12:40 #5

Kopš: 26. Jun 2010

No: Limbaži

Ziņojumi: 205

Braucu ar: pirkstu pa karti

Dīzeli nafig, sagāzēt ir jēga tikai 2.4, rūsē protams, bet remotā gada laikā ir nomainītas tik stab bukses, atsaite un st. pirksts.
Offline
shvillis
23. Dec 2016, 14:00 #6

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Uzticamaaks mopeeds nav bijis,ap 4k buus pirms fl,ieteiktu nnemt fl no 2006-2008,tiem noveerstas visas slimiibas,uzlabots tomaats,vizuaalais.
Man ir 2.4,gaazeet netaisos,videejais pateerinnsh no 10-11,50/50 trase/Riiga pie diezgan agresiivas braukshanas.
Neteiktu,ka baigi ruusee,esmu 1x piekraasojis arkas pa 3.5 gadiem,nu saakumaa apstraadaaju pret ruusu.
No remontiem pa sho laiku,lielaakais bija ggeneraatora izbeigshanaas veel 1iens aizmugureejais stabilizaators un viena prieksheejaa tjaga,tas arii viss...ella,benziins,kluchi
Offline
Delerium
23. Dec 2016, 14:13 #7

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8270

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


23 Dec 2016, 12:39:08 @jim-beam rakstīja:
es ceru ka šo dzēsīs!?!

Ko tur daudz motors stāv otrādi!


Izdzees sevi!
Offline
kkas
23. Dec 2016, 14:34 #8

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8863

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Šitie ir nenokaujami. Čoms kkādus 200k norullēja. Arī tikai kkādi sīkumi ritošajā pāris reizes bija. Tiesa tas bija vietējais auto ar oriģ. 120k.
Offline
crashiks
23. Dec 2016, 14:46 #9

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu

11 gados noripināti 200k. Ņemts 3 gadīgs ar 80k.
Izbraukāta pus eiropa. Pa lielam nekādu pārsteigumu nav bijuši. Rūsē tik tur kur ir bijis sists.
Offline
Mixxx2005
23. Dec 2016, 14:46 #10

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kā ar skaņas izolāciju? Piemēram salīdzinot ar e46 ?

Un vispār ar komfortu?
Offline
Dzhonatans
23. Dec 2016, 14:54 #11

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

zinu čalim kam bij e39 3.0d m paket,vis kak nada,pisās pisās,tad reika,tad farsunkas,tad sūknis,bākā,suknis maģistrālais,pardeva nopirka honda fr-v brauc un smaida tagad saka jebal tadu naudas pumpi kā e39
Offline
crashiks
23. Dec 2016, 15:07 #12

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


23 Dec 2016, 14:46:45 @Mixxx2005 rakstīja:
Kā ar skaņas izolāciju? Piemēram salīdzinot ar e46 ?

Un vispār ar komfortu?

Labāka nekā mazda6. Bet ja gribi klusumu tad vajag pakot auto.
Offline
Staris
23. Dec 2016, 15:14 #13

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ir pieredze ar 2006. Accord 2.0i automātu.
Bundža salīdzinoši nerūsē. Šobrīd pa 8 gadiem metināts nav nekas. Ir parādījusies rūsa uz priekšējām durvīm iekšpusē un viena hromēta līste rūsē. Kā arī izpūtēja bundulis kaut kad var sagaidīt remontu. Bet auto jau būs 10 gadus novizinājies pa sāls ceļiem.
Motors pie orģināliem 220k km izbeidzās - šāles tika aprautas. Tā kā Honda tikai sev zināmu iemeslu dēļ uztaisa identiskus motorus K20a3 K20z3 (vai a2/z2) un pasaka, ka abi savā starpā nesvapojas, tad es nonāca "super" situācijā, ka man nederīgie swapi bija pilni grāvji, bet tas retais z2/z3 bij jāmeklē ārvalstīs
Joprojām neesmu sapratis ar ko viņi atšķiras, jo tehniski un vizuāli ir identiski.
Automāts strādā normāli. Skaņas izolācija manuprāt ir nedaudz labāka par e36. Naglu riepu kaukšanu dzird pamatīgi.
Piekare tiek remontēta ļoti reti. Gadījās situācijas, ka reizi 30k km tikai vajadzēja kādu sīkumu nomainīt. Līdz šim pa 8 gadiem vienreiz stūres reika salabota, ģenerators un starteris. Piekarei priekšējā plaukta mazais šarnīrs reizi 4 gados jāiemetina
Manuprāt uzturēšana ir ļoti lēta.
2.2 dīzelis tērē ļoti maz degvielas. Audi 1.9tdi atpūšas, kad runa par ekonomiju.
Offline
gacciZm
23. Dec 2016, 15:32 #14

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 314


23 Dec 2016, 14:13:05 @Delerium rakstīja:

23 Dec 2016, 12:39:08 @jim-beam rakstīja:
es ceru ka šo dzēsīs!?!

Ko tur daudz motors stāv otrādi!


Izdzees sevi!

+1


Viena no vājajām vietām ir bremzes - mēdz ķīlēt.
Komforts labs, varēja būt klusāks.
+ 1 par FL. Ja ņem benzīnu, tad 2.4, jo 2.0 par "īsu".
Offline
Staris
23. Dec 2016, 16:35 #15

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

2.0 ir tāds pašvaks, bet var uzlikt normāli gāzi un braukt ar jaudai atbilstoši zemām izmaksām
Bremzes gan vēl nav noķīlējušas ne reizi pie 260k km šobrīd.
Offline
bliss1
23. Dec 2016, 16:48 #16

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar:


23 Dec 2016, 14:00:27 @shvillis rakstīja:
Uzticamaaks mopeeds nav bijis


+1

ilgi lietots 2.4l, ļoti veiksmīgs pirkums - uzticamāku auto grūti atrast.
Offline
Mixxx2005
23. Dec 2016, 17:48 #17

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Lielos vilcienos vajadzīgs ekoauto. -150zs ar gāzi vajadzētu būt pietiekoši.

Motors izbeidzās dizelim, ja?
Benzīnam viss ok, vai arī var gaidīt kad shalles izbeigsies?
Ļoti interesē pamēģināt automātu. Kā ir ar japanu automatiem? Tas pats, kas ar vag vai labāk?
Offline
Damn
23. Dec 2016, 18:07 #18

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10794

Braucu ar:

Pieturaa dzirdeets, ka 2.4 A/T ir leenaaks par 2.0 M/T, kaa arii degvielas pateerinsh nav par labu A/T. Pats vairaakus gadus paarvietojos ar 2.4 M/T. Ar bremzeem nav bijusi probleema. Ik pa briidim piekaree kaut kas jaanomaina, vienreiz stuures reika, sajuugs.

P.s tiek tirgots 2.4 M/T, gaaze, 2004.g, sedans, 222k km
Offline
by_magnus
23. Dec 2016, 22:27 #19

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno

Jej bogu, pirmo reizi lasu labas atsauksmes pat kādu auto. Pilnīgi neticas!

Pašam viedokļa nav. Braukts ir, bet maz. Likās dikti cieta
Offline
pekinens
23. Dec 2016, 22:52 #20

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


23 Dec 2016, 22:27:29 @by_magnus rakstīja:
Jej bogu, pirmo reizi lasu labas atsauksmes pat kādu auto. Pilnīgi neticas!

Pašam viedokļa nav. Braukts ir, bet maz. Likās dikti cieta


Ziemassvētki tak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo