Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: m50b20 vai m52b20 kurš pateicīgāks

AutorsZiņojums
konits
11. Jul 2016, 19:19 #1

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

sveiki,biedri.
jautājums par šiem abiem motoriem m50b20 un m52b20,kurš pateicīgāks lai palielinātu motora jaudu un ar vanusu vai bez?
b20,jo vajag lai būtu atbilstošā klasē.
iesākumam pietiktu ar ieplūdi un izplūdi?
vadības bloka programēšanu?

p.s.piedodiet,ja jauns topiks.
Offline
Locis
11. Jul 2016, 23:07 #2

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ja nopietnām pārbūvēm,tad M50,bet ja vienkarsi cipi un koniskie,tad ar vanosiem par kapeiku labak padosies cipsiem.

Nezinu,kas ir iesākums atbilstošajā klasē.

[ Šo ziņu laboja Locis, 11 Jul 2016, 23:09:11 ]

Offline
bmwaddict
11. Jul 2016, 23:15 #3

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

M50 ir chuguna bloks M52 ir alumiinija. ja nav doma likt turbiinu tad proms M52 ar vanosiem buus labaaks un vieglaaks.
Offline
konits
12. Jul 2016, 08:22 #4

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?
Offline
Castor
12. Jul 2016, 09:41 #5

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Es arī izvēlētos m52. Pa lēto var mēģināt likt m54b30 ieplūdes sadaleni un izplūdei drusku modificētu bezvanosa ieplūdes sadaleni. Vai arī mēģini ebay no jeņķiem uzsūtīt s50us/s52 sadalenes. Bosch vadību no m50tub25 (DME 413). Ieplūdes kolektoru laikam nav jēga likt no m50b25, galvai kanāli mazi.
Offline
jj
12. Jul 2016, 09:53 #6

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti

Tā kā raksti ka doma ir iemēģināt roku, tad pieņemu ka braucis vēl neesi, tāpēc jāsāk ir ar braukšanu, par modificēšanu jādomā tad kad reāli jūti ka kaut kas pietrūkst. Nopērc to žurku, salasi bremzes/ritošo un šo sezonu nomauc, tad pa ziemu vari domāt ko darīt tālāk.
Offline
konits
12. Jul 2016, 14:00 #7

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


12 Jul 2016, 09:53:01 @jj rakstīja:
Tā kā raksti ka doma ir iemēģināt roku, tad pieņemu ka braucis vēl neesi, tāpēc jāsāk ir ar braukšanu, par modificēšanu jādomā tad kad reāli jūti ka kaut kas pietrūkst. Nopērc to žurku, salasi bremzes/ritošo un šo sezonu nomauc, tad pa ziemu vari domāt ko darīt tālāk.



iepriekš braucu motošosejā,tā kā biķernieki labi zināmi zinu arī to,ka ar stoku tur varētu būt ko darīt 2-3 treniņus.
Offline
Castor
12. Jul 2016, 15:01 #8

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Starp citu m44b19 arī ir alternatīva, jauda un grieze tik drusku mazāka.
Offline
konits
12. Jul 2016, 15:59 #9

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

par m52 +/- neliela skaidrība ir.
a kādas iespējas ir ar m50?
Offline
Castor
12. Jul 2016, 16:43 #10

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

m50 ar vanosu būs iespējamas tās pašās modifikācijas, kas m52 motoram, tikai būs par kādi 20kg smagāk. Varbūt izturīgāks, bet nesadilis m52 būs labāka izvēle.
Bezvanosam sadalenēm lētu uzlabojumu nav. Vadību nevajag mainīt. Griezes līkne švakāka par vanosa motoriem.
Es čuguna bloku apsvērtu tikai tad, ja ir paredzēts borēt resnākus cilindrus vai likt turbo.
Tavā vietā drīzāk izvēlētos starp m52 un m44
Offline
tulenj
12. Jul 2016, 17:06 #11

Kopš: 30. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 353

Braucu ar: BMW f30 330e performance


12 Jul 2016, 08:22:06 @konits rakstīja:
doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?

Поставь, впускной от м50б25, выпуск равновидный спортивный, Впускной вал м54б30, выпускной вал - впускной м50б25(Без ванос) нужно доработать посадочное место и встанет как выпускной вал. Настройка под спорт, чип. ~ 230-250hp
Offline
Castor
12. Jul 2016, 17:19 #12

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


12 Jul 2016, 17:06:40 @tulenj rakstīja:

12 Jul 2016, 08:22:06 @konits rakstīja:
doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?

Поставь, впускной от м50б25, выпуск равновидный спортивный, Впускной вал м54б30, выпускной вал - впускной м50б25(Без ванос) нужно доработать посадочное место и встанет как выпускной вал. Настройка под спорт, чип. ~ 230-250hp

es vispār priecātos, ja tādu jaudu dabūtu no 2,8
Offline
Castor
12. Jul 2016, 17:25 #13

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Par 4 cilindru tēmu: 320stw
The S42 came in different versions, here is some data on the 8/1995 evolution.
Bore / Stroke: 86,5mm / 85mm
Displacement: 1998ccm
Compression ratio:12.4
Rod length: 145mm
Intake cam degree / spread: 312 / 94
Exhaust cam degree / spread: 304 / 98
Intake valve diameter: 35mm
Exhaust valve diameter: 35mm
Intake dimensions: 52mm wide / 29.7mm height / 14.85mm radius
Slide throttle diameter: 46mm
Carbon airbox
Exhaust manifold: 4-2
Engine management: ecu4a.1
Performance: (DIN 70020)
285hp at 8300rpm
245nm at 7000rpm
max rpm: 8500rpm
Petrol quality: Super plus ROZ 98
S42B20 BMW Motorsport EngineA racing version of the M42 Engine, called the S42 is known. It was used in BMW's 320 4-door touring car, participating in the German racing series called STW (Super Tourenwagen Cup). It differed by having individual throttle bodies (ITB) for each cylinder and its capacity was enlarged to 1999 cc. It had eight fuel injectors instead of the standard four. Valve cover and airbox were entirely made of carbon fiber. Lubrication was provided by a dry sump system. Compression ratio was increased and a lightweight head was installed.
Horsepower evolution steps of the S42 Engine:
Year 1995 1996 1997
300 hp 308 hp 315 hp
In the last evolution step the engine puts out an amazing 158 hp/L. Compared to a modern racing engine it was a big achievement.
Offline
konits
13. Jul 2016, 09:11 #14

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


12 Jul 2016, 17:19:35 @Castor rakstīja:

12 Jul 2016, 17:06:40 @tulenj rakstīja:

12 Jul 2016, 08:22:06 @konits rakstīja:
doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?

Поставь, впускной от м50б25, выпуск равновидный спортивный, Впускной вал м54б30, выпускной вал - впускной м50б25(Без ванос) нужно доработать посадочное место и встанет как выпускной вал. Настройка под спорт, чип. ~ 230-250hp

es vispār priecātos, ja tādu jaudu dabūtu no 2,8


tas tiešm ir reāli dabonams no m52b20 pamainot sadalenes vārstus?
Offline
Castor
13. Jul 2016, 09:18 #15

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


13 Jul 2016, 09:11:57 @konits rakstīja:

12 Jul 2016, 17:19:35 @Castor rakstīja:

12 Jul 2016, 17:06:40 @tulenj rakstīja:

12 Jul 2016, 08:22:06 @konits rakstīja:
doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?

Поставь, впускной от м50б25, выпуск равновидный спортивный, Впускной вал м54б30, выпускной вал - впускной м50б25(Без ванос) нужно доработать посадочное место и встанет как выпускной вал. Настройка под спорт, чип. ~ 230-250hp

es vispār priecātos, ja tādu jaudu dabūtu no 2,8


tas tiešm ir reāli dabonams no m52b20 pamainot sadalenes vārstus?

nē, tāda jauda ir dabūjama no 3l konstruktora.
Offline
konits
13. Jul 2016, 09:24 #16

Kopš: 15. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


13 Jul 2016, 09:18:23 @Castor rakstīja:

13 Jul 2016, 09:11:57 @konits rakstīja:

12 Jul 2016, 17:19:35 @Castor rakstīja:

12 Jul 2016, 17:06:40 @tulenj rakstīja:

12 Jul 2016, 08:22:06 @konits rakstīja:
doma nav nekāda grandiozā tikai iemēģināt roku minišosejā 2,0 klasē.

turbīnu nevajag,tad jaņem m52 un jāsāk ar kompi,ieplūdi un izplūdi vai arī jums ir kādi ieteikumi?

Поставь, впускной от м50б25, выпуск равновидный спортивный, Впускной вал м54б30, выпускной вал - впускной м50б25(Без ванос) нужно доработать посадочное место и встанет как выпускной вал. Настройка под спорт, чип. ~ 230-250hp

es vispār priecātos, ja tādu jaudu dabūtu no 2,8


tas tiešm ir reāli dabonams no m52b20 pamainot sadalenes vārstus?

nē, tāda jauda ir dabūjama no 3l konstruktora.

tā jau arī likās,mazliet nereāli no b20 dabūt tadu jaudu.

bet cik aptuveni ir dabonams no m52b20 paspēlējoties ar sadalenēm,ieplūdi,izplūdi un vadību?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo