Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 330d neuzsilst līdz darba temperatūrai

AutorsZiņojums
rozenthal
15. Dec 2016, 23:04 #21

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Nē, tas strādā kā nākas. Apturēt arī var.



15 Dec 2016, 21:25:47 @Re5tepa rakstīja:
330d ar nestrādājošu priekšsildītāju un ar nestrādājošu/noglušītu EGR darba temp (~90C) nesasniedz tikai stāvot uz vietas mērenos/lielos mīnusos.

Tev mehāniskais ventilators nav pa cieto?
Offline
Bumme
27. Nov 2018, 13:01 #22

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Sveiki, man šāda pati problēma, nu līdzīga vismaz.

No rītiem kad vēsāks laiks sāka parādīties ievēroju, ka motors līdz 70 grādiem +/- uzsilst normāli, tā teikt no vidus(dačikā) ir pirmā baltā svītra pa kreisi, mazliet virs tās man stāv visu laiku.

Ja braucu pa šoseju uz 100km/h, viņš uzkāpj līdz 90 grādiem, atlaižot gāzi un paripojot to gabalu viņš jau paspēj nokrist atpakaļ.

uz datora kompja uzslēdzu lai rāda dzes.šķidruma temperatūru un viņa ir ap 70.

Mašīnas salons uzsilst ļoti ātri, karstums nāk ļoti labs. Patēriņš mazliet pieaudzis, bet nekas tāds, kas uz ziemu pārsteigtu.


Ja lielais termostats ir beigts, viņš tak neuzsiltu vispār vai ne tā? Vai arī viņš uzsilst un paliek vaļā? Vēl ir tads EGR termostats, bet ko viņš dara man nav ne mazākas nojautas. Tā temperatūra reāli gļuko, jo sēžot propkās ir tie 85-90, citreiz nav, pa šoseju braucot citreiz tikai 80 stāv, citreiz 90.
Offline
chaboska
27. Nov 2018, 13:24 #23

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Maini tik lielo termosu nost!
Offline
daavo
27. Nov 2018, 13:26 #24

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: Tramvaju

Sāc ar to, ka nomaini EGR termostatu. Tas gan jau ar pie vainas. Ja gribi vari vispirms viņu pārbaudīt. Noņem nost un pameiģini izpūst cauri gaisu, ja tas iet cauri brīvi, tad beigts. Ja vesels, tad gaiss iet cauri, bet jābūt jūtamai pretestībai. Un ja tas nepalīdz vai viņs nav beigts, tad maini lielo.

[ Šo ziņu laboja daavo, 27 Nov 2018, 13:28:37 ]

Offline
rezone
27. Nov 2018, 13:34 #25

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Tik nesen arī saskaros ar šo problēmu. Man bija tā ka uzsilts lidz 63grādiem un viss. Pa šoseju vareja lidz 68 dabūt braucot kruizā.
Nomainiju lielo - temp pacēlās +- pa 10 grādiem lidz 70-73, nomainiju mazo pie EGR un viss aizgāja.

Offline
Bumme
27. Nov 2018, 14:21 #26

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Okey, paldies vīri par ieteikumiem. Laikam pamēģināšu to EGR termostatu nomainīt, tas cik zinu diezgan lēts, ja vispār nekas nemainīsies tad ķeršos klāt pie lielā, vienkārši lai lielo mājas apstākļos samainītu man liekas bampers jāņem nost, jo netieku klāt.
Offline
rihardc
27. Nov 2018, 14:22 #27

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Līdzīga situācija - 3.0 dīzelis, auto nekad neuzsila, tika nomainīts galvenais termostats, ūdenssūknis, dzesēšanas šķidrums, tagad uzsilst, bet tikai dodot virsū apgriezienus. Braucot pa šoseju - ātri, pilsētā ļoti lēni- minūtēs 30 braucot caur visai Rīgai. Stāvot silst grāds-divi minūtē. Gaiss sistēmā? EGR termostata nav. Kādas vēl idejas?

[ Šo ziņu laboja rihardc, 27 Nov 2018, 14:23:34 ]

Offline
Bumme
27. Nov 2018, 14:27 #28

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d


27 Nov 2018, 14:22:25 @rihardc rakstīja:
Līdzīga situācija - 3.0 dīzelis, auto nekad neuzsila, tika nomainīts galvenais termostats, ūdenssūknis, dzesēšanas šķidrums, tagad uzsilst, bet tikai dodot virsū apgriezienus. Braucot pa šoseju - ātri, pilsētā ļoti lēni- minūtēs 30 braucot caur visai Rīgai. Stāvot silst grāds-divi minūtē. Gaiss sistēmā? EGR termostata nav. Kādas vēl idejas?


Tev EGR termostata nav? :O noglušīts vnk?

Nu man ir same situācija principā tikai ūdenssūkni, gan negribētu mainit , tikai vasarā man bez problēmām uzsilis bija, tīri tagad kad grādi tuvojas 0 sākas šitie pigori.
Offline
rihardc
27. Nov 2018, 16:56 #29

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

E53, 3.0d, m57TU. Problēma viena, modelis cits


27 Nov 2018, 14:27:11 @Bumme rakstīja:

27 Nov 2018, 14:22:25 @rihardc rakstīja:
Līdzīga situācija - 3.0 dīzelis, auto nekad neuzsila, tika nomainīts galvenais termostats, ūdenssūknis, dzesēšanas šķidrums, tagad uzsilst, bet tikai dodot virsū apgriezienus. Braucot pa šoseju - ātri, pilsētā ļoti lēni- minūtēs 30 braucot caur visai Rīgai. Stāvot silst grāds-divi minūtē. Gaiss sistēmā? EGR termostata nav. Kādas vēl idejas?


Tev EGR termostata nav? :O noglušīts vnk?

Nu man ir same situācija principā tikai ūdenssūkni, gan negribētu mainit , tikai vasarā man bez problēmām uzsilis bija, tīri tagad kad grādi tuvojas 0 sākas šitie pigori.

[ Šo ziņu laboja rihardc, 27 Nov 2018, 16:57:25 ]

Offline
bum_bumz
27. Nov 2018, 17:16 #30

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34

Ja lielais termostats stāv vaļā, braucot pa šoseju, temperatūra nekādīgi nekāps. Tas gan, ja radiators pilda savu uzdevumu.

Ja viss ir samainīts un problēmas, tad jāatgaiso pēc instrukcijas. Vēl jau ir pečka, vārsti utml sūdi
Offline
sys9291
27. Nov 2018, 22:48 #31

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

stāsts ir īss un patiesība skaudra - mainam abus termostatus pret jauniem OEM (iekš wess select 115EUR komplekts) un būs jums laime. Meklējot alternatīvas kur ietaupīt 3.52 eur tā arī mocīsimies...
Jā dieselis lēnāk silst bet darba temperatūru braucot tur...
un pečkai ieteiktu izmantot AUTO režīmu - tad arī dzinējs ātrāk sils...
Offline
Bumme
28. Nov 2018, 08:44 #32

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

Viss okey, noteikti, ka pirkšu OEM, šīs ir tādas svarīgas detaļas tomēr.

Varkar pabraucu 20min pa pilsētu, 90 uzkāpa un smuki stāvēja, mistika, bet nu mainīšu tāpat

Vot kas ir tas stulbais rullītis pie ventilācijas lūkām priekšā virs CD maģa, tas ir ekstra sildītājs kaut kāds vai kas? Uzlieku uz 3 sarkanajiem punktiem un tāds karstums nāk, ka ellē. Bet ja uzlieku uz zilajiem(vasarā parasti ar kondiķi kopā) tad ledains nāca. Kam tad tas klimats domāts?

[ Šo ziņu laboja Bumme, 28 Nov 2018, 08:46:58 ]

Offline
S14DST
28. Nov 2018, 11:52 #33

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7

Man ir problēma ka uzsilst lēni un pa šoseju temperatūra krīt lejā, bet salonā siltu visu laiku pūš. Termostatus jau 2x esmu nomainījis jauns ūdenssūknis un nekas nav mainījies, šķidruma noplūdes nav. Un man arī versija bez egr termostata
Tiešām tikai oem termostats jāpērk, neticu ka hella vai tamlīdzīgi ražotāji metami...
Offline
girts-s
28. Nov 2018, 12:03 #34

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;


28 Nov 2018, 11:52:46 @S14DST rakstīja:
Man ir problēma ka uzsilst lēni un pa šoseju temperatūra krīt lejā, bet salonā siltu visu laiku pūš. Termostatus jau 2x esmu nomainījis jauns ūdenssūknis un nekas nav mainījies, šķidruma noplūdes nav. Un man arī versija bez egr termostata
Tiešām tikai oem termostats jāpērk, neticu ka hella vai tamlīdzīgi ražotāji metami...


Pēc apraksta sanāk ka dzen pa lielo loku, kas nozīmē ka termostats nenoslēdz... Iesaku uz termostata neekonomēt - likt labu.
Offline
S14DST
28. Nov 2018, 14:39 #35

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7


28 Nov 2018, 12:03:25 @girts-s rakstīja:

28 Nov 2018, 11:52:46 @S14DST rakstīja:
Man ir problēma ka uzsilst lēni un pa šoseju temperatūra krīt lejā, bet salonā siltu visu laiku pūš. Termostatus jau 2x esmu nomainījis jauns ūdenssūknis un nekas nav mainījies, šķidruma noplūdes nav. Un man arī versija bez egr termostata
Tiešām tikai oem termostats jāpērk, neticu ka hella vai tamlīdzīgi ražotāji metami...


Pēc apraksta sanāk ka dzen pa lielo loku, kas nozīmē ka termostats nenoslēdz... Iesaku uz termostata neekonomēt - likt labu.


Liku dārgāko ko piedāvāja ,izņemot oem.. šķiet ka hella vai beru ražotājs... Divreiz mainīju nekādas izmaiņas nebij...
Offline
chaboska
28. Nov 2018, 14:48 #36

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91


28 Nov 2018, 08:44:34 @Bumme rakstīja:
Viss okey, noteikti, ka pirkšu OEM, šīs ir tādas svarīgas detaļas tomēr.

Varkar pabraucu 20min pa pilsētu, 90 uzkāpa un smuki stāvēja, mistika, bet nu mainīšu tāpat

Vot kas ir tas stulbais rullītis pie ventilācijas lūkām priekšā virs CD maģa, tas ir ekstra sildītājs kaut kāds vai kas? Uzlieku uz 3 sarkanajiem punktiem un tāds karstums nāk, ka ellē. Bet ja uzlieku uz zilajiem(vasarā parasti ar kondiķi kopā) tad ledains nāca. Kam tad tas klimats domāts?

Ar to tu vari regulēt cik siltu/aukstu gaisa plūsmu putīs caur vidējo lūku. Ja pie auksta dzinēja uzgriezīsi uz karsto, tad nekāds siltums nenāks.
Offline
Bullis
28. Nov 2018, 18:22 #37

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Mini nost abus termostatus un būs labi, ir pārbaudīts
Offline
S14DST
28. Nov 2018, 19:10 #38

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7

Long story short, termostats ir vienīgais variants, pat ja 2x mainīts un tā pati problēma?
Offline
kere8
28. Nov 2018, 19:16 #39

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Jap,un oem
Offline
josi
28. Nov 2018, 19:25 #40

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Vai tad grūti pēc brauciena pa šoseju apstāties un uzmanīgi pataustīt to radiatoru, ir karsts vai nē?

p.s. varu pārdot kartonu, ko aizbāzt priekšā radiatoram
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo