Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 330d neuzsilst līdz darba temperatūrai

AutorsZiņojums
rozenthal
15. Feb 2016, 18:46 #1

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?

[ Šo ziņu laboja rozenthal, 15 Feb 2016, 18:48:33 ]

Offline
zutis_slidens
15. Feb 2016, 19:35 #2

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 1014

Braucu ar: roku pa kokli

katalizatora gultņi izdiluši
Offline
rozenthal
15. Dec 2016, 13:08 #3

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Problēma netika atrisināta arī pēc vairākkārtējas abu termostatu maiņas. Ir kādi varianti uz ko vēl varētu skatīties, kur meklēt problēmu?



15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Offline
sewy
15. Dec 2016, 13:57 #4

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Varbūt nav atgaisota sistēma...
Offline
rozenthal
15. Dec 2016, 14:16 #5

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Pieņemot, ka sistēma ir atgaisota?


15 Dec 2016, 13:57:48 @sewy rakstīja:
Varbūt nav atgaisota sistēma...
Offline
Danis_e36
15. Dec 2016, 14:19 #6

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC


15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?


Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts
Offline
smudo
15. Dec 2016, 16:50 #7

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:

15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?


Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts


Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.
Offline
rozenthal
15. Dec 2016, 17:22 #8

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Paldies par atbildi
Kāds var ieteikt kādu speciālistu varbūt? Jo nav īsti vairs variantu kas vēl varētu būt pie vainas.


15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:

15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:

15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?


Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts


Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.
Offline
oskars11
15. Dec 2016, 17:43 #9

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.

[ Šo ziņu laboja oskars11, 15 Dec 2016, 17:46:23 ]

Offline
kere8
15. Dec 2016, 18:02 #10

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

75 normala temp,dizel ir ekonomisks tape ari mazak silst itipashi ja nestada paildis elektro sild elements vai parak labi dzesejas caur m pack buferi arpus pilsetas
Offline
rozenthal
15. Dec 2016, 18:04 #11

Kopš: 23. Apr 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Šīs problēmas kļūdas uzrādīs?


15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.
Offline
kere8
15. Dec 2016, 18:09 #12

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

paildus el silditaju uzradis ka kljudu
Offline
Zuc
15. Dec 2016, 20:36 #13

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 542

Braucu ar: Kūtiņu


15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:

15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:

15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?


Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts


Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.


Nav tiesa gan ta isti. Darbaa jauni Renault diizelji - meganes un kabluki. Vienreiz sanaca ar tadu no Rigas uz Liepaaju braukt (miinusi aaraa veel nebija) - panelii radija, ka normalu temperaturu sasniedza tikai, kad biju jau Salduu, tobis 100 km bija janobrauc, lai tur viss normali iesiltu...
Offline
asxs
15. Dec 2016, 21:19 #14

Kopš: 13. Nov 2004

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

nomaini motora termostatu nevis kautkaadu egr...
ja ir mainiits tad nekvalitatiivs iespeejams ir uzlikts
Offline
highlander
15. Dec 2016, 21:25 #15

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem

jopt, jau no februāra čalis cīnās ar problēmu. pacietīgs
Offline
Re5tepa
15. Dec 2016, 21:25 #16

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

330d ar nestrādājošu priekšsildītāju un ar nestrādājošu/noglušītu EGR darba temp (~90C) nesasniedz tikai stāvot uz vietas mērenos/lielos mīnusos.

Tev mehāniskais ventilators nav pa cieto?

[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 15 Dec 2016, 21:26:55 ]

Offline
Kaross
15. Dec 2016, 21:28 #17

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.


Lūdzu, palasiet kas tas ir par verķi un kam domāts. Tas nav sildītājs un EGR nesilda gāzes. Tas ir EGR dzesētājs. Ar tosola palīdzību ATDZESĒ izplūdes gāzes. Protams, tosols sasilst, bet ne jau tam tas domāts un tam ir attālināts sakars ar tosola silšanu.
VAG gadījumā vispār tas dzesētājs atveras tikai tad, ka tosola temperatūra sasniedz 70C.

Ne par velti angliski ir EGR cooler.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
15. Dec 2016, 21:37 #18

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Dec 2016, 20:36:46 @Zuc rakstīja:

15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:

15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:

15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!

Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.

No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.

Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.

EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.

Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.

Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?


Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts


Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.


Nav tiesa gan ta isti. Darbaa jauni Renault diizelji - meganes un kabluki. Vienreiz sanaca ar tadu no Rigas uz Liepaaju braukt (miinusi aaraa veel nebija) - panelii radija, ka normalu temperaturu sasniedza tikai, kad biju jau Salduu, tobis 100 km bija janobrauc, lai tur viss normali iesiltu...


Man bija piebilde "ja nav mazs dzinējs". Ir pieredze ar jaunu 2.0 dīzeli, kas minētajos apstākļos eļļu vienmēr dabūt līdz +/-90, bet mērenos mīnusos, ja brauc ap 110, tā ir tuvāk 100 (ziemā, rudenī un vasarā, ja vien ārā nav +25 vai vairāk, jo tas ir ap 100).
Offline
oskars11
15. Dec 2016, 21:51 #19

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv


15 Dec 2016, 21:28:33 @Kaross rakstīja:

15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.


Lūdzu, palasiet kas tas ir par verķi un kam domāts. Tas nav sildītājs un EGR nesilda gāzes. Tas ir EGR dzesētājs. Ar tosola palīdzību ATDZESĒ izplūdes gāzes. Protams, tosols sasilst, bet ne jau tam tas domāts un tam ir attālināts sakars ar tosola silšanu.
VAG gadījumā vispār tas dzesētājs atveras tikai tad, ka tosola temperatūra sasniedz 70C.

Ne par velti angliski ir EGR cooler.

teorija ir viens, bet praksē esmu sastapies kad atvienojot egr ,uz šosejas kritās temperatūra kaut arī tika nomainīti termostati+ webasto strādāja. Pievienojot egr apakalj, sila motors loti labi.
Offline
daavo
15. Dec 2016, 22:48 #20

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: Tramvaju

Kamēr EGR termostats ciet tas palīdz motoram saniegt darba temperatūru, pēc tam dzesē izplūdes gāzes. Automātiskās kārbas eļļas radiators arī no sākuma silda kārbu, pēc tam dzesē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo