Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 1. sērija » E87 (2004-...)

Tēma: e87 118d dzinējs raustās

AutorsZiņojums
Orrange28
28. Jan 2016, 22:34 #1

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

Sveiki. Gadu atpakaļ iegādājos e87, 2008. gada ar n47 dīzeļa dzinēju. Līdz šim problēmu ar auto nebija, tikai regulāras šķidrumu un patēriņa daļu maiņas. Bet... Nu jau nedēļu, braucot vienmērīgi uz ~ 2000 RPM, dzinējs sāk raustīties. Liekas it kā zustu jauda, bet noslāpis VĒL nav. Spiežot pedāli grīdā viss ir labi, nekādu jaudas zudumu. Tā kā uz servisu varēšu tikt tikai nākamnedēļ, lūdzu jūsu padomus, ieteikumus, minējumus sakarā ar problēmas cēloni.
Gaisa filtri, degvielas filtrs, eļļas filtrs ar eļļu tika nomainīti pirms aptuveni 600km. Uzpildos tikai Statoil, Lukoil, kreiso degvielu neleju.
Biju arī pieslēdzis pie kompja nolasīt kļūdas, rādija tikai problēmas ar kvēlsvecēm[auto lec labi] un DPF filtru, bet panelī lampiņas vēl nebija.
Paldies jau iepriekš. Ceru uz jūsu atsaucību.

[ Šo ziņu laboja Orrange28, 28 Jan 2016, 23:41:04 ]

Offline
Orrange28
28. Jan 2016, 23:39 #2

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW


28 Jan 2016, 23:36:26 cufiks rakstīja:

28 Jan 2016, 22:34:01 Orrange28 rakstīja:
Sveiki. Gadu atpakaļ iegādājos e87, 2008. gada ar n47 dīzeļa dzinēju. Līdz šim problēmu ar auto nebija, tikai regulāras šķidrumu un patēriņa daļu maiņas. Bet... Nu jau nedēļu, braucot vienmērīgi uz ~ 2000 RPM, dzinējs sāk raustīties. Liekas it kā zustu jauda, bet noslāpis VĒL nav. Spiežot pedāli grīdā viss ir labi, nekādu jaudas zudumu. Tā kā uz servisu varēšu tikt tikai nākamnedēļ, lūdzu jūsu padomus, ieteikumus, minējumus sakarā ar problēmas cēloni.
Gaisa filtri, degvielas filtrs, eļļas filtrs ar eļļu tika nomainīti pirms aptuveni 600km. Uzpildos tikai Statoil, Lukoil, kreiso degvielu neleju.
Biju arī pieslēdzis pie kompja nolasīt kļūdas, rādija tikai problēmas ar kvēlsvecēm, bet auto lec labi.
Paldies jau iepriekš. Ceru uz jūsu atsaucību.


Dzen to dampi pie kaada laba meistara, kas ceert kaut ko no BMW, varu pateikt tikai vienu - pirms turpinaat braukt - ir japarbauda keede un viss, kas saistits ar to, ja ta uzparikte aizies pa pieskari, tad rekinies uz 2000EUR ka minimums...


Ķēdes nomainītas neilgi pēc auto nopirkšanas.
Offline
Cherbikoff
29. Jan 2016, 00:09 #3

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

MAP sensors visticamāk jānomaina vai jāiztīra. Nav liela bēda
Offline
Orrange28
29. Jan 2016, 00:54 #4

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW


29 Jan 2016, 00:09:31 Cherbikoff rakstīja:
MAP sensors visticamāk jānomaina vai jāiztīra. Nav liela bēda


Paldies.


Gaidu vēl viedokļus.
Offline
Orrange28
29. Jan 2016, 18:37 #5

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

So... atkal pieslēdzu pie PC, rādija tās pašas kļūdas. Sveces un kvēpu filtrs.
Dēļ kvēpu filtra varētu būt tādi simptomi?
Panelī kvēpu filtra lampiņa nav degusi...

P.S.
Šis ir mans pirmais dīzelis, pagaidām daudz ko nesajēdzu vēl.
Offline
Kaross
29. Jan 2016, 20:34 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Domāju, ka tas varētu būt DPF. BMW gan neesmu redzējis šadā izpausmē, bet Volvo tas notiek ļoti bieži. Amputē DPF un problēma pazūd.
Panelī lampiņa šiem nedegs. Tikai ja laika intervāls pagājis. Maksimums check engine.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Orrange28
29. Jan 2016, 21:24 #7

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW


29 Jan 2016, 20:59:11 VWfans rakstīja:

29 Jan 2016, 18:37:29 Orrange28 rakstīja:
So... atkal pieslēdzu pie PC, rādija tās pašas kļūdas. Sveces un kvēpu filtrs.
Dēļ kvēpu filtra varētu būt tādi simptomi?
Panelī kvēpu filtra lampiņa nav degusi...

P.S.
Šis ir mans pirmais dīzelis, pagaidām daudz ko nesajēdzu vēl.


Precīzi tādi simptomi ir, kad kvēpu filtrs ir gandrīz ciet un ,,uzprasās,, uz reģenerāciju. Lai kvēpu filtrs galīgi neaizsērētu un nebūtu jārisina jautājums par tā nomaiņu vai izgriešanu, ir vēlams vairāk braukāt tālos gabalus pa šoseju, vēlams nesēņojot. Man iepriekšējam auto Opel-Meriva 1,3 CDTI kvēpu filtrs neaizgāja ciet lielā mērā pateicoties tam, ka daudz braucu tālos gabalus.



Un izgriežot to kvēpu filtru TA varēs iziet bez problēmām?
It kā nesēņoju. Nedēļā sanāk ap 600 km nobraukt, galvenokārt pa šoseju. Patīk reizēm uzgāzēt + bija arī ziemas prieki.
Cik saprotu tā reģenerācija notiek automātiski, bet garāks ceļa posms ir jāpazāģē uz augstiem apgriezieniem? Kā var zināt, kad tā reģenerācija ir beigusies un vai vispār ir sākusies?


Paldies par jūsu viedokļiem!

[ Šo ziņu laboja Orrange28, 29 Jan 2016, 21:25:36 ]

Offline
Kaross
30. Jan 2016, 11:08 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkārtošu to ko jau esmu rakstījis daudz reižu.

Lidz 2008.gadam atgazu norma ir 3. Ir filtrs vai nav - visiem viens standarts. Ja trešais Golfs 94.gada var iziet TA, tad loģiski saproti, ka arī tavs auto izies TA.
Pēc 2008.gada norma ir uz pusi mazāka - 1,5. Bet tas neko nemaina, jo normālam labā kārtībā esošam auto koeficients nekad nebūs augstāks par 1. Līdz ar to TA nav problēma nevienā variantā. DPF atsevišķu mērījumu nav. Ir tikai vizuāla pārbaude un tā arī tāda nosacīta. Mēs vienmēr DPF izgriežam, tā lai nebūtu kur piekasīties un nebūtu redzams.
Ja arī kādam nav ticības man visu var izlasīt Ministru kabineta noteikumos.

DPF noteikti ārpus pilsētas garos gabalos kalpos ilgāk, bet ja DPF ir beigts, tad viņš ir beigts un tur neko vairs neizdarīs. DPF normāls mūžs pēc jebkura ražotāja datiem ir 250 000-300 000km. Kādu laiku var paildzināt mūžu braukājot ārpus pilsētas augstākos apgriezienos, bet ne jau uz nākošiem 50 000km.

Protams, ir jāsaprot tas, ka ja izņem DPF un automašīnai ir kāds defekts - beigta sprausla, turbīna vai kas cits, kas izraisa dūmošanu, tad TA neiziet kāmēr defekts nav novērsts.
Tas arī var būt iemesls DPF nolietojumam. Sprausla beigta - nekas netiek darīts, lai to novērstu un DPF tiek aizsists ciet. Izraujam DPF un auto sāk kūpēt, jo korķis ir izņemts ārā.
Loģiski arī, ka ieliekot jaunu filtru, tas tiks nobeigts ļooti ātri. Ir gan bijuši pāris idioti, kas nevēlas labot defektus, bet ielikt citu filtru, jo auto kūp.
Ar tekstu: Pirms DPF izņemšanas taču auto nekūpēja.
Jā, nekūpēja, jo DPF visu aizturēja un nobeidzās.

Bet tas gan ir retākos gadījumos. 80% gadījumu tas ir vienkāršs filtra nolietojums, nobraukums. Pilsētas satiksmē DPF pat 150 -200 000km neizvelk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Jan 2016, 11:10:42 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Orrange28
30. Jan 2016, 13:50 #9

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW

Skaidrs. Paldies visiem par atbildēm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo