Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: E65 pa vienam birst MOSTā saslēgtie bloki

AutorsZiņojums
halloween
25. Jan 2016, 11:33 #1

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

Varbūt kāds var padalīties ar info - pa vienam metās nost optikā saslēgtie bloki.

Vispirms nomira speech recognition bloks, nu ok, gadās. Par cik viņš ir pilnīgi bezjēdzīgs mēsls, izņēmu ārā un ar optisko jumperi sametu cilpu kopā.

Vēl pēc mēneša aizmugures NAVI/CD bloks nelaida tālāk optikas signālu. Izoperēju arī to un atkal sašortoju optikas cilpu. Viss bija ok un strādāja.

Tagad, izskatās, ka LOGIC7 Amps nomiris.

Ir kāds skaidrojums, kas tur notiek? Sakritība?

Ģenģers normāls, stabili 14.7V lādē, pirms kāda laika mainīts. Pirms 4 mēn. ielikts jauns AGM aķis. Citu sūdzību nav.

Par amputētajiem blokiem neesmu 100% drošs, ka viņi ir miruši, bet tikai ar izslēgšanas metodi liekot optisko cilpu ap viņiem atradu, kuri ir tie, kas uztaisa to MOST ring break un tos amputēju...

Kāds cits modulis, piemēram Power Modulis varētu viņus nepareizi barot un nokaut?

[ Šo ziņu laboja halloween, 25 Jan 2016, 11:37:00 ]

Offline
SteelRat
25. Jan 2016, 11:45 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

Ko saak autorizeta dilera veikta elektrodiagnostika, ka noteikti nemaksa vairak par 20 eur

-----------------
Offline
Montana
25. Jan 2016, 11:46 #3

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

tur tak rinda līdz ziemassvētkiem
Offline
Tune-L
25. Jan 2016, 11:51 #4

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Būtu aizdzinis pie normāla BMW elektriķa un tiktu skaidrībā!
Pats kaut ko rakājies, "amputē" .... kamēr sapis vēl vairāk.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
BigDog24
25. Jan 2016, 11:52 #5

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Runā, ka Drivers esot teicams elektriķis, tikai jāzvana pēcpusdienā.

Starpcitu, varbūt kāds var ieteikt labāko price/performance BMW kabeli/software no ebay pasaules?
Offline
RS7
25. Jan 2016, 12:00 #6

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


25 Jan 2016, 11:51:45 Tune-L rakstīja:
Būtu aizdzinis pie normāla BMW elektriķa un tiktu skaidrībā!
Pats kaut ko rakājies, "amputē" .... kamēr sapis vēl vairāk.


ja nonemis visu pats, un sasledzis tad poņa ir ar padomu te butu labak, nevis sutit uzreiz bmw elektrika

Offline
Tune-L
25. Jan 2016, 12:02 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ja jau būtu pašam saprašana, tad palīdzību forumā nemeklētu.
Turklāt procesa vidū!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
halloween
25. Jan 2016, 12:14 #8

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X


25 Jan 2016, 12:02:49 Tune-L rakstīja:
Ja jau būtu pašam saprašana, tad palīdzību forumā nemeklētu.
Turklāt procesa vidū!

Kad tad būtu saprašana? Ja meklētu palīdzību pēc procesa? Pirms procesa?
Kāda jēga no foruma, ja nepadalās viens ar otru ar info, bet uzreiz pieņem, ka katrs, kurš uzdod jautājumu ir antiņš, kuru uzreiz jāsūta uz dīlerkuģi?

Viena bloka izoperēšana no MOSTa cilpas nu nevarētu būt par iemeslu citu bloku nodegšanai, it īpaši ņemot vērā, ka pēc amputācijas atkal viss ir ok kādu mēnesi un strādā.

Ja vien Tev nav kāds arguments, kapēc tomēr tā varētu būt.

Vairāk aizdomas par visa tā stūra barošanu.
Vai sakritību, ja mirst no vecuma nāves.

Pie elektriķiem esmu dzinis tādiem, kas te visur izslavēti jau iepriekš (pie drivera gan neesmu), bet tad, kad DME bija vaina un PTcanā viss gļukoja, man slavenie elektriķi "salaboja" pilnīgi visu, kas "itkā nodedzis", bet problēmas palika tāpat, kamēr pašam bija jāatrod kas par lietu. Plus te visiem tādas rindas, kā pie Anglijas karalienes, un mašīnas paņem, sakrauj sētā un tad mēnesi nedod atpakaļ.

[ Šo ziņu laboja halloween, 25 Jan 2016, 12:27:03 ]

Offline
Tune-L
25. Jan 2016, 12:33 #9

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Aizbrauc pie šiem čaļiem!

http://www.12volt.lv/

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
halloween
27. Jan 2016, 13:00 #10

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

Šajā reizē vaina bija TEL blokā - tam piemetot optikas jumperi, atkal viss aizgāja - redzēs uz cik ilgu laiku.

Pagaidām ir "amputēts" SVS(balss atazīšana), NAV un TEL. Neskaitot to, ka konkrēto bloku piedāvātās funkcijas nestrādā, viss pārējais (cd/cd changers/radio un pārējais kas uz MOSTa) strādā.

Kādam varbūt noder citu reizi - piemetu shematikas.
MOST (optikas) un citu BUSu shematikas un apraksts







[ Šo ziņu laboja halloween, 27 Jan 2016, 13:03:33 ]

Offline
1kaspars
27. Jan 2016, 13:26 #11

Kopš: 13. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: I-Miev, SVX Subaru, Valkyrie Interstate, ntv 650...

Ja uz akumulatora E65 745i ir 15,6V tad ģenerators vainīgs vai kāds tur gudrs vadības bloks?
Tas, protams, būs tikai sākums problēmu risināšanā, tādēļ var ieteikt arī kādu meistaru šajos elektronikas gļukos PM.
Sorry par iejaukšanos šajā tēmā.
Offline
DrumB
27. Jan 2016, 13:33 #12

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Šādi visu pa vienam amputējot varēs tikt līdz e36.
Offline
Montana
27. Jan 2016, 13:36 #13

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !


27 Jan 2016, 13:26:06 1kaspars rakstīja:
Ja uz akumulatora E65 745i ir 15,6V tad ģenerators vainīgs vai kāds tur gudrs vadības bloks?
Tas, protams, būs tikai sākums problēmu risināšanā, tādēļ var ieteikt arī kādu meistaru šajos elektronikas gļukos PM.
Sorry par iejaukšanos šajā tēmā.
ģenģerim tablete jāmaina
Offline
ens
27. Jan 2016, 13:36 #14

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Dvuļu un semkām


27 Jan 2016, 13:26:06 1kaspars rakstīja:
Ja uz akumulatora E65 745i ir 15,6V tad ģenerators vainīgs vai kāds tur gudrs vadības bloks?
Tas, protams, būs tikai sākums problēmu risināšanā, tādēļ var ieteikt arī kādu meistaru šajos elektronikas gļukos PM.
Sorry par iejaukšanos šajā tēmā.

15,6V ir par daudz.
Ir tāds useris "driver", ganjau palīdzēs, ja nenožīdosi 20eur par diagnostiku.
Offline
Montana
27. Jan 2016, 13:38 #15

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

ko tur diagnosticēt ? viss jau nodiagnosticēts, ģenerators dod 15.6 voltos, jāmaina tablete, nah vinam izsviest 20 eur zemē ?
Offline
halloween
27. Jan 2016, 13:51 #16

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X


27 Jan 2016, 13:38:20 Montana rakstīja:
ko tur diagnosticēt ? viss jau nodiagnosticēts, ģenerators dod 15.6 voltos, jāmaina tablete, nah vinam izsviest 20 eur zemē ?
Ūdens dzeses ģenģerim vismaz tur nav tikai tablete, bet arī diožu tilti

Bet gan jau būs tablete.
Atsevišķi viņu atrast nekur LV nevarēju, kad vajadzēja - bija tikai iespēja visu ģenģeri dot restaurēt BOSCH+gaidīt 2 nedēļas, vai šrotā meklēt kaķi maisā. Naudas izteiksmē vienādi - 140e

[ Šo ziņu laboja halloween, 27 Jan 2016, 13:53:14 ]

Offline
halloween
27. Jan 2016, 13:59 #17

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X


27 Jan 2016, 13:33:58 DrumB rakstīja:
Šādi visu pa vienam amputējot varēs tikt līdz e36.

Neredzu jēgu mainīt, piemēram SVS
NAVI ja būtu jēdzīgi diski dabūnami, tad mainītu, bet pie esošās situācijas - Waze
TEL gan reizēm lietoju ar kkādu otru simkarti un kādas 2x bija gadījies 112 zvanīt ar to SOS pogu griestos - to apsveru salabot.
Bet ne jau SVS
Stulbums jau tas, ka nevar muzačku ieslēgt vispār tik dēļ tāda viena sūda, kas atmeties paraujot visu MOSTu līdz.

[ Šo ziņu laboja halloween, 27 Jan 2016, 14:00:39 ]

Offline
Montana
27. Jan 2016, 14:00 #18

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

jau cilvēkam PMā nosūtīju, ka Pērnavas ielā 86 var nopirkt atsevišķi gan tiltus, gan atsevišķi diodes, gan tabletes !
Offline
Tune-L
27. Jan 2016, 14:08 #19

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


27 Jan 2016, 13:59:20 halloween rakstīja:

27 Jan 2016, 13:33:58 DrumB rakstīja:
Šādi visu pa vienam amputējot varēs tikt līdz e36.

Neredzu jēgu mainīt, piemēram SVS
NAVI ja būtu jēdzīgi diski dabūnami, tad mainītu, bet pie esošās situācijas - Waze
TEL gan reizēm lietoju ar kkādu otru simkarti un kādas 2x bija gadījies 112 zvanīt ar to SOS pogu griestos - to apsveru salabot.
Bet ne jau SVS
Stulbums jau tas, ka nevar muzačku ieslēgt vispār tik dēļ tāda viena sūda, kas atmeties paraujot visu MOSTu līdz.


Vispār jau normāli navigācijas atjauninājumi ir novelkami pat internetā!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Brivais
27. Jan 2016, 14:08 #20

Kopš: 18. Jan 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar: F11 530d


25 Jan 2016, 12:02:49 Tune-L rakstīja:
Ja jau būtu pašam saprašana, tad palīdzību forumā nemeklētu.
Turklāt procesa vidū!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo