Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 tds spiediens dzesēšanas sistēmā

AutorsZiņojums
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 01:39 #1

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

liels spiediens sistēmā spiež antifrīzu laukā gar augšējo lielo trubu nomainīju bačoka korķi bet nekas nemainās dzinēja temp. 90 lid 93gradi gar korķi tosolu nespiež ārā atgaisot ari nesanāk gaiso kā gribi gaisa burbuļi ir vienalga bet dzinēja temperatūra baigi ātri uzkāpj no ogres devu miza skrejos ar vienu e46 190 uzvilkam bet temperaturas bulta pat nenraustijas kas par lietu varetu but varbut termostats kko diršās jo apakšējā truba tosola visu laiku ir auksta. cerams tā nav galvas blīve!
Offline
ahmeds
19. Jan 2016, 02:31 #2

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Es domāju,ka galvā ir plaisas,trubas ir cietas? Ja ir tad ir ļoti naivi cerēt,ka ir izspiesta galvas blīve,jo šiem motoriem tāpat kā 2.5i ir ļoti bieža parādība ar saplaisājušām galvām.
Offline
Rolizze
19. Jan 2016, 03:51 #3

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


19 Jan 2016, 01:39:32 pelekaisdizelis rakstīja:
liels spiediens sistēmā spiež antifrīzu laukā gar augšējo lielo trubu nomainīju bačoka korķi bet nekas nemainās dzinēja temp. 90 lid 93gradi gar korķi tosolu nespiež ārā atgaisot ari nesanāk gaiso kā gribi gaisa burbuļi ir vienalga bet dzinēja temperatūra baigi ātri uzkāpj no ogres devu miza skrejos ar vienu e46 190 uzvilkam bet temperaturas bulta pat nenraustijas kas par lietu varetu but varbut termostats kko diršās jo apakšējā truba tosola visu laiku ir auksta. cerams tā nav galvas blīve!

labak ceri ka ta ir tikai galvas blive nevis pati galva.
Offline
howitzer
19. Jan 2016, 07:57 #4

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Puikas pareizi saka - galva pizdohen, vai arī galvas blīve.
TDS dzinējiem ļooooti jāvaktē dzesēšanas sistēma, tur visam jābūt tiptop, jo šie dzinēji ir jūtīgi pret pārkaršanu un parasti galvas plaisā. Termostats, radiators, ūdenssūknis, utt. - uz šīm detaļām nevajag taupīt (protams, ka ir ļoti grūti atrast kādu TDS īpašnieku, kurš nebūtu kapeikpisējs). Labu TDS galvu, protams, var atrast, bet nav viegli.
Jauc vien vaļā un nes galvu uz pārbaudi.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 19 Jan 2016, 07:59:23 ]

Offline
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 08:27 #5

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

Mnja un cik varetu tas vissnmaksat?
Offline
henis
19. Jan 2016, 08:30 #6

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

627.89 eur.

[ Šo ziņu laboja henis, 19 Jan 2016, 08:40:52 ]

Offline
Nello
19. Jan 2016, 08:37 #7

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ja galvai plaisa,tad veiksmi atrast tādu,kura ir laba,ja atradīsi,rēķinies ar vismaz 100e,plus galvas slīpēšana,blīve utt. Manā gadījumā- Galva,galvas pārbaude,jaunas sēžas,vārstu,ligzdu piefrēzēšana,galvas slīpēšana + darbs+ detaļas nostājās ap 650e
Offline
howitzer
19. Jan 2016, 08:50 #8

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


19 Jan 2016, 08:27:30 pelekaisdizelis rakstīja:
Mnja un cik varetu tas vissnmaksat?

Tu vēl paprasi, cik ātri Tev to sataisīs un kāds būs kājas izmērs tam cilvēkam, kurš to darīs.
Kādu atbildi Tu gribi saņemt, ja pat līdz galam nezini, kas Tavam auto noticis?
Vai nu pats cel pauri nost un skaties, vai arī dzen uz servisu un gatavojies saņemt tāmi.
p.s. - 100eur točna nebūs.
Offline
henis
19. Jan 2016, 08:54 #9

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Un pagaidamuz ogri nebrauc un ar e46 neskrienies ari ne uz 180 savadak remonts bus vel dsrgaks jo kaukas tev tur galigi nav kartiba ar to masinu jo nevajag ta dzit ara tosolu parasti ir jaskatas kas ar galvu tev daras
Offline
marciss
19. Jan 2016, 09:00 #10

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1551

Braucu ar: G30 un F31

Man nesen pie identiskiem simptomiem, bet pie cita motora (AR 2,4JTDm) par galvas bīves maiņu sanāca apaļi 1000eur
Tur gan ir vesela čupa ar citām lietām ko pie reizes izdarīt.
Offline
drakelv
19. Jan 2016, 09:17 #11

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

jūs normāli esat? 650 eur grūst E34 TDS ? pārdod viņu un aizmirsti par TDS
Offline
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 09:24 #12

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

Es palugsu sitos umnjikus nelist ar saviem kretiniskajiem padomiem par pardosanu un aizmirsanu es seit rakstu nejau lai pajokotu bet info mekleju taka pisas nonshejienes ara
Offline
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 09:26 #13

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

Nu es ar naivu ceribu nomainisu visu dzesesanas sistemu ja nemainisies nekas tad jau liksu ieksa 2.5 benzinu
Offline
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 09:30 #14

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

Ehmed- trubas nav baigi cietas protams kad nolaizz spiedienu tad vinas paliek mikstas loti
Offline
Nello
19. Jan 2016, 09:32 #15

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Jan 2016, 09:17:57 drakelv rakstīja:
jūs normāli esat? 650 eur grūst E34 TDS ? pārdod viņu un aizmirsti par TDS

A ko ņemt vietā,ja e39 e60 īsti neinteresē,bet pārvietoties gribās ar rwd,patēriņu 10l/100 + kas pienācīgi paātrinās?

P.s tur ir sagrūsts daudz,daudz... nav jēgas vairs tirgot...

[ Šo ziņu laboja Nello, 19 Jan 2016, 09:35:07 ]

Offline
Krabiz
19. Jan 2016, 09:46 #16

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Salikt vēl M bamperus, nopakot, ielikt smuku salonu un braukt, cena vairs uz leju neies, atšķirībā no E39/E60. Tas tds tapat vēl brauks pēc gadiem 15, kad visi E60 N52/3 un M57N/N2 motori būs nosprāguši

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 19 Jan 2016, 09:47:06 ]

Offline
pelekaisdizelis
19. Jan 2016, 09:51 #17

Kopš: 17. Jan 2016

No: Salaspils

Ziņojumi: 33

Braucu ar: bmw e90 325i

Man pret to tds nav pretenziju lec smuki ka auksts ta silts iet lopaa jo chipots nesaproru kas visiem pret to tds es saprotu ka nikjojas tie dzineji bet man vieniga vot ta problema ar to spiedieni
Offline
Nello
19. Jan 2016, 09:52 #18

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Jan 2016, 09:46:12 Krabiz rakstīja:
Salikt vēl M bamperus, nopakot, ielikt smuku salonu un braukt, cena vairs uz leju neies, atšķirībā no E39/E60. Tas tds tapat vēl brauks pēc gadiem 15, kad visi E60 N52/3 un M57N/N2 motori būs nosprāguši

Man ir kkas daudz retāks,par mpaku,tik sliekšņu nav.. Bet nu,nav tas TDS saldais kumosiņš...
Offline
Rolizze
19. Jan 2016, 09:53 #19

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


19 Jan 2016, 09:24:24 pelekaisdizelis rakstīja:
Es palugsu sitos umnjikus nelist ar saviem kretiniskajiem padomiem par pardosanu un aizmirsanu es seit rakstu nejau lai pajokotu bet info mekleju taka pisas nonshejienes ara

taisniba jau ir. pardod to meslaino tds un noperc normalu auto.
e34 ir bijis labs tikai vainu m5 vai alpinas studējumā.
un tikai 2 dienas registrejies un saka lai umnjiki pi*as prom. :nope:
tew pirmais auto ir bmw e34. parasti puikas uzaug no pasudiem ,mk2, vai 323 (mazda nevis bmw)

Offline
Nello
19. Jan 2016, 09:55 #20

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Jan 2016, 09:51:13 pelekaisdizelis rakstīja:
Man pret to tds nav pretenziju lec smuki ka auksts ta silts iet lopaa jo chipots nesaproru kas visiem pret to tds es saprotu ka nikjojas tie dzineji bet man vieniga vot ta problema ar to spiedieni

Mmmmmmm čipots.... Turbīna ar drīz pēc remonta kauks...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo