Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 coiloveri (budžeta)

AutorsZiņojums
mcme
03. Jan 2016, 16:27 #1

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

Forumā neko daudz neatradu par šo tēmu tāpēc uztaisīju topiku.

Manam e39 530d sedanam sāka beigties amīši, līdz ar to sāku meklēt ko vietā likt un nolēmu pamēģināt budžeta coiloverus.
Nedaudz parakos internetā un lūk rezultāti:

(Ja ļoti vajadzēs, tad iemetīšu arī linkus uz forumiem kuros ir apspriesti šeit minētie coiloveri)

JOM coilovers (Vācija)
http://www.jomcoilovers.co.uk/coilovers.php?car=316
http://www.ebay.com/itm/400771397266?_trksid=p2...66.N36.S1.R1.TR4
Atsauksmes:
Ļoti cieti (bet neteica, ka auto lēkā iebraucot bedrē).
Ražošanas kvalitāte izskatās zema, bet turoties kopā labi.
Uzlabo vadāmību salīdzinot ar stok un gadu varot ar tādiem braukāt.
Par tādu cenu neko labāku nevarot dabūt.

HOTTUNING coilovers (Vācija)
Šos atradu tikai ebay.com http://www.ebay.com/itm/HOTTUNING-COILOVERS-COI...03-/161631903598
Google izmet raceland.com
Atsauksmes:
Ļoti cieti un auto lēkā iebraucot bedrē (tāpat, kā racelands)
Regulēšanas gredzeni esot taisīti no siera.
Bet, ja neņemot vērā iepriekš minēto un vajag tikai zemu auto tad esot ciešami.

RSK coilovers (Vācija)
Ražotājs FK automotive
Atradu tikai ebay.com
http://www.ebay.com/itm/97-03-BMW-E39-5-SERIES-...UE-/121377707027
Atsuksmes:
Cieti, bet ne tik cieti kā racelands, vai hottuning.
Auto nelēkā iebraucot bedrē.
Labi uzvedās arī pēc pus gada lietošanas.

TIEFTECH coilovers (Vācija)
http://www.tieftech.com/en/1-home
http://www.ebay.com/itm/TIEFTECH-COILOVERS-BMW-...TS-/151380829710
Atsauksmes neatradu, bet izskatās labi.
Nopērkami komplektā ar augšējiem gultņiem un uz pašiem coiloveriem ir burti, lai var ērtāk vienādi saregulēt visus četrus coilus.



STREET EDGE coilovers (USA)
http://www.streetedgeusa.com/
http://www.ebay.com/itm/Street-Edge-Coilover-Ki...d%3D291455752353
Atsauksmes:
Cietāki, kā BMW stok sport piekare.
Auto nelēkā iebraucot bedrē.
Braukšanas kvalitāti citi pielīdzina H&R un EIBACH
Klientu serviss esot ļoti labs.
Uzliekot jāpievērš uzmanība augšējam paplāksnim, jo, ja neuzliek tad skanot atsperes un auto nestāvot kā vajag.

TA TECHNIX (Vācija)
http://www.protuning.lv/index.php?op=market&...&linklang=lv
Atsauksmes var atrast arī LV forumos un būtu lieliski, ja kāds varētu dalīties pieredzē par šiem, jo saprotu, ka ļoti daudziem e36 šie stāv apakšā.
varbūt kāds ir mēģinājis uzlikt e39 uz tādiem?
Ārzemju forumos saka, ka:
Ražošanas kvalitāte, tieši metinājumu vietas, liekot šaubīties.
Ļoti cieti un auto nedaudz lēkā iebraucot bedrē, līdzīgi kā racelands.
Daži braucot pa trasi ar šiem un ir apmierināti.
Pārsvars saka, ka esot OK par to cenu.

AK STREET (Vācija)
Ražotājs FK automotive
http://www.venommotorsport.com/suspension/fk/ak...overs/bmw-5-e39/
http://www.bimmershop.lv/en/homepage?page=shop....;category_id=968
Šos var nopirkt LV un būtu lieliski, ja kāds, kuram tādi ir, padalītos pieredzē.
Atsuksmes no ārzemju forumiem:
Esot ļoti cieti, bet auto nelēkā iebraucot bedrē.
Labāka vadāmība kā ar stok piekari.
Esot labs sēdinājums.
Bet neiesaka, ja jābrauc pa sliktiem ceļiem.

Gan jau ir vēl, bet es esmu apstājies pie STREET EDGE, jo manas prasības ir:
Lai auto vadās labāk, kā ar stok amortizatoriem.
Lai iztur vismaz 2 gadus.
Lai nav drausmīgi cieti.
Lai auto nelēkā iebraucot bedrē.
Lai iekļaujas ciešā budžetā.

Šobrīd gaidu atbildi no STREET EDGE, vai viņi sūta arī uz LV.

Ja zini vairāk, lūdzu rakstiet savu pieredzi un viedokli.

[ Šo ziņu laboja mcme, 03 Jan 2016, 16:30:28 ]

Offline
mcme
08. Jan 2016, 11:51 #2

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

Uz LV atsūtīt tos STREET EDGE izmaksā $ 311.00, baigi dārgi.
Bet, viņi ieteica DTS COILOVERS, tos ražo Vācijā un sūtīšana ir daudz lētāka.
Kvalitātes un īpašību ziņā esot līdzvērtīgi.
Offline
Jujubokar
08. Jan 2016, 12:08 #3

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

Ja vajag max lētus budžetniekus, tad protūnings tirgo kautkādus hlamus pa 260€.
Offline
JG1990
08. Jan 2016, 12:30 #4

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Varu piedāvāt jaunus TA-Technix pa 260 EUR(iekļauts PVN), ja ir interese PM
Offline
archiijs
08. Jan 2016, 12:34 #5

Kopš: 28. Apr 2009

Ziņojumi: 252

Braucu ar: melno

Pats uzstadiju ar sev, uz sedana 2.8 coilas tatechnix biju loti apmierinats!
cena:250.00 eiro!
ja ir interese tad pm
Offline
SA
08. Jan 2016, 12:38 #6

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Skatos ka Jums tās cenas nav kosmoss....varētu pamēģināt uzlikt, BET archij tu liki uz e36, cik sparotu tur vadāmība laba, bet nav tā ka baigā taburete uzreiz??
Pietam es gribu litk uz e39 540
Offline
mcme
08. Jan 2016, 14:26 #7

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli


08 Jan 2016, 12:38:00 SA rakstīja:
Skatos ka Jums tās cenas nav kosmoss....varētu pamēģināt uzlikt, BET archij tu liki uz e36, cik sparotu tur vadāmība laba, bet nav tā ka baigā taburete uzreiz??
Pietam es gribu litk uz e39 540

Cik esmu lasījis, priekš v8 modeļiem reti kuri no lētajiem der, parasti tur ir rakstīts aprakstā.
Mani šobrīd aptur tas, ka e39 ir smagāks par e36 un līdz ar to pastāv iespēja, ka būs ass cirtiens iebraucot bedrē un tāda "taburetiska" sajūta. Tāpēc vēl ievācu info no cilvēkiem kuri ir likuši.
Pagaidām esmu dzirdējis gadījumu, ka ir uzlikti uz e39, un pēc mēneša noņemti, jo bijuši par cietu.
Un archiija atsauce, ka esot ok.

[ Šo ziņu laboja mcme, 08 Jan 2016, 14:28:39 ]

Offline
mcme
08. Jan 2016, 14:35 #8

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli


08 Jan 2016, 12:08:08 Jujubokar rakstīja:
Ja vajag max lētus budžetniekus, tad protūnings tirgo kautkādus hlamus pa 260€.

Tie ir TA TECHNIX, par tiem es šaubos.
Priekš e36 svara un ielu drifta esot ok, bet e39 530d ir smagāks un negribās lai ir neciešami ciets.

Offline
Mezons
27. Sep 2016, 19:34 #9

Kopš: 27. Sep 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Gribētu paturpināt šo tēmu. Problēma tā pati, kas lietotājam mcme.

Esošie amortizatori uz 528i savu ir nokalpojuši. Gribētu palasīt kādu pamatotu salīdzinājumu par dažādiem coilover`iem, vēlams nopērkamiem LV.

Lai vispārīgi salīdzinātu dažādus coilover`us varētu ņemt tādus rādītājus, kā:
-cietība, salīdzinot ar standarta amortizatoriem;
-komforts jeb tā zudums;
-vadāmība pagriezienos, ātrumā līdz 100km/h un līdz 200km/h;
-cena un iespējamie papildu izdevumi;
-ilgmūžība/izturība/kvalitāte

Kādas citas alternatīvas bez coilover`iem?
Offline
dzuris
27. Sep 2016, 19:37 #10

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Risinajums or OEm sachs amji, gribi cietakus nem no msport
Offline
Ridlihs
27. Sep 2016, 20:40 #11

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


08 Jan 2016, 14:35:32 @mcme rakstīja:

08 Jan 2016, 12:08:08 Jujubokar rakstīja:
Ja vajag max lētus budžetniekus, tad protūnings tirgo kautkādus hlamus pa 260€.

Tie ir TA TECHNIX, par tiem es šaubos.
Priekš e36 svara un ielu drifta esot ok, bet e39 530d ir smagāks un negribās lai ir neciešami ciets.





Ok ir tikai priekša tām koilām
Offline
egils54
29. Mar 2017, 16:33 #12

Kopš: 22. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: deviņdesmit otro

M sport ir zemāki par stock ?
Offline
n_artis
21. Aug 2019, 21:11 #13

Kopš: 21. Aug 2019

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 1996 535i

Mēģinājums atdzīvināt šo tēmu.
Ir pilnībā izbeigušies pašreizējie stock amortizatori, un domāju, ko varētu uzlikt vietā ar domu, ka gribās nedaudz sportiskāku un zemāku piekari kā stock. Protams neizejot uz galējībām, jo tomēr e39.
Ir kādam pieredze ar kādām koilām, vai pāriešanu uz m-tech piekari utt?
Auto 1996 535i
Offline
SteelRat
22. Aug 2019, 08:43 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163482

Braucu ar: E95

njem e60

-----------------
Offline
haskiplaneta
24. Aug 2019, 07:18 #15

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


21 Aug 2019, 21:11:11 @n_artis rakstīja:
Mēģinājums atdzīvināt šo tēmu.
Ir pilnībā izbeigušies pašreizējie stock amortizatori, un domāju, ko varētu uzlikt vietā ar domu, ka gribās nedaudz sportiskāku un zemāku piekari kā stock. Protams neizejot uz galējībām, jo tomēr e39.
Ir kādam pieredze ar kādām koilām, vai pāriešanu uz m-tech piekari utt?
Auto 1996 535i
Teiksu no savas pieredzes, bija parastie amji, ari izbeidzas, uzliku koilas, nervi iztureja jo nu brauksana tiesam ka ar koka ratiem. Pec tam uzliku vienkarsi gazes amjus un aizmirsu par so problemu
Offline
n_artis
24. Aug 2019, 08:57 #16

Kopš: 21. Aug 2019

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 1996 535i


24 Aug 2019, 07:18:04 @haskiplaneta rakstīja:

21 Aug 2019, 21:11:11 @n_artis rakstīja:
Mēģinājums atdzīvināt šo tēmu.
Ir pilnībā izbeigušies pašreizējie stock amortizatori, un domāju, ko varētu uzlikt vietā ar domu, ka gribās nedaudz sportiskāku un zemāku piekari kā stock. Protams neizejot uz galējībām, jo tomēr e39.
Ir kādam pieredze ar kādām koilām, vai pāriešanu uz m-tech piekari utt?
Auto 1996 535i
Teiksu no savas pieredzes, bija parastie amji, ari izbeidzas, uzliku koilas, nervi iztureja jo nu brauksana tiesam ka ar koka ratiem. Pec tam uzliku vienkarsi gazes amjus un aizmirsu par so problemu

Kādas koilas biji uzlicis? Un kādus gāzes amīšus pēc tam uzliki?
Offline
Dafels
24. Aug 2019, 17:01 #17

Kopš: 06. Sep 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Pavasarī uzliku koiloverus uz sava e39 sedana. Pēc 3 mēnešiem biju priecīgs viņus noņemt , braukšana pa sliktiem ceļiem bija neciešama. Vietā uzliku Sachs msport amjus + Eibach sedinātās atsperes, esmu ļoti apmierināts ar šo kombināciju. Tāpēc ieteiktu nopirkt labus, jaunus amjus un labas sēdinātas atsperes un būs Tev zemāks auto, labāk vadīsies likumos utt. Galvenais ka paliks arī komforts un nebūs jābrauc ar koka ratiem.
Offline
n_artis
25. Aug 2019, 10:13 #18

Kopš: 21. Aug 2019

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 1996 535i


24 Aug 2019, 17:01:12 @Dafels rakstīja:
Pavasarī uzliku koiloverus uz sava e39 sedana. Pēc 3 mēnešiem biju priecīgs viņus noņemt , braukšana pa sliktiem ceļiem bija neciešama. Vietā uzliku Sachs msport amjus + Eibach sedinātās atsperes, esmu ļoti apmierināts ar šo kombināciju. Tāpēc ieteiktu nopirkt labus, jaunus amjus un labas sēdinātas atsperes un būs Tev zemāks auto, labāk vadīsies likumos utt. Galvenais ka paliks arī komforts un nebūs jābrauc ar koka ratiem.

Ja godīgi es tieši apsvēru šo kombināciju - Eibach Pro-Kit ar 30/20-25 sēdinājumu un m sport amortizatorus. Principā pie tik maza sēdinājuma varētu varbūt pat arī standarta amortizatorus. Bet labāk gan jau kalpos m sport.
Kāds tev riepām izmērs? Problēmu ar priekšējām arkām nav?
Daudz jautājumu man, ar e39 braucu tikai nesen
Offline
Dafels
25. Aug 2019, 12:32 #19

Kopš: 06. Sep 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


25 Aug 2019, 10:13:25 @n_artis rakstīja:

24 Aug 2019, 17:01:12 @Dafels rakstīja:
Pavasarī uzliku koiloverus uz sava e39 sedana. Pēc 3 mēnešiem biju priecīgs viņus noņemt , braukšana pa sliktiem ceļiem bija neciešama. Vietā uzliku Sachs msport amjus + Eibach sedinātās atsperes, esmu ļoti apmierināts ar šo kombināciju. Tāpēc ieteiktu nopirkt labus, jaunus amjus un labas sēdinātas atsperes un būs Tev zemāks auto, labāk vadīsies likumos utt. Galvenais ka paliks arī komforts un nebūs jābrauc ar koka ratiem.

Ja godīgi es tieši apsvēru šo kombināciju - Eibach Pro-Kit ar 30/20-25 sēdinājumu un m sport amortizatorus. Principā pie tik maza sēdinājuma varētu varbūt pat arī standarta amortizatorus. Bet labāk gan jau kalpos m sport.
Kāds tev riepām izmērs? Problēmu ar priekšējām arkām nav?
Daudz jautājumu man, ar e39 braucu tikai nesen

Līdz 30mm runā, ka varot likt uz standarta amortizatoriem. Man ir R17 diski ar 225/45 priekšā un 235/45 aimugurē. Ar arkām pilnībā nekādu problēmu nav. Kad bija koiloveri virsū, priekšā sedinājums bija ap 60 un aizmugurē 40, pat tad nebija nekādu problemu ar arkām.
Offline
n_artis
25. Aug 2019, 16:03 #20

Kopš: 21. Aug 2019

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 1996 535i


25 Aug 2019, 12:32:15 @Dafels rakstīja:

25 Aug 2019, 10:13:25 @n_artis rakstīja:

24 Aug 2019, 17:01:12 @Dafels rakstīja:
Pavasarī uzliku koiloverus uz sava e39 sedana. Pēc 3 mēnešiem biju priecīgs viņus noņemt , braukšana pa sliktiem ceļiem bija neciešama. Vietā uzliku Sachs msport amjus + Eibach sedinātās atsperes, esmu ļoti apmierināts ar šo kombināciju. Tāpēc ieteiktu nopirkt labus, jaunus amjus un labas sēdinātas atsperes un būs Tev zemāks auto, labāk vadīsies likumos utt. Galvenais ka paliks arī komforts un nebūs jābrauc ar koka ratiem.

Ja godīgi es tieši apsvēru šo kombināciju - Eibach Pro-Kit ar 30/20-25 sēdinājumu un m sport amortizatorus. Principā pie tik maza sēdinājuma varētu varbūt pat arī standarta amortizatorus. Bet labāk gan jau kalpos m sport.
Kāds tev riepām izmērs? Problēmu ar priekšējām arkām nav?
Daudz jautājumu man, ar e39 braucu tikai nesen

Līdz 30mm runā, ka varot likt uz standarta amortizatoriem. Man ir R17 diski ar 225/45 priekšā un 235/45 aimugurē. Ar arkām pilnībā nekādu problēmu nav. Kad bija koiloveri virsū, priekšā sedinājums bija ap 60 un aizmugurē 40, pat tad nebija nekādu problemu ar arkām.

Nav tā kā ar Eibach atsperēm aizmugure tev nostājas augstāk nekā priekša? Cik pa ārzemju forumiem palasīts daudz cilvēki, kas uzlikuši saka, ka Eibach atsperēm ir tāda tendence. Kaut gan tas droši vien arī ir atkarīgs kādi amortizatori virsū. Ķipa labāk Vogtland, labāk H&R utt.. Katram savs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo